New Kings Wereld Wok

Haaksbergerstraat 166 7554 PB Hengelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant New Kings Wereld Wok

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,8
ClemensR .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
uitstekend restaurant,erg goed van smaak,leuke tapas aan tafel gereserveerd,alleen de inrichting verouderd,en geen uitstraling
Rob_w .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
We zijn met een groupon bon wezen eten bij Kings Wok. Bij binnenkomst viel op dat het restaurant voor een wok restaurant relatief klein was en zeker aan een verfrissing toe is. De bediening is vriendelijk en je tafel wordt snel opgeruimd. Het all-you-can-eat was voor een paar euro extra omgezet is een all-you can eat and drink. Heel prettig.
Prima bier/wijn en goed assortiment (flesjes) fris.
De keuze mogelijkheid is zeker voldoende, maar toch vrij beperkt in vergelijking met andere (veel grotere) wok restaurants. De kwaliteit vonden we prima. Zeker de teppanyaki was erg goed en smakelijk.
Met een groupon is de prijs/prestatie verhouding erg gunstig. Heb je die niet, dan zijn er in de omgeving andere (mooiere/grotere) wok restaurants te vinden voor niet veel meer.
Wij komen zeker terug (met een groupon).
Marjolijn2015 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
We zijn met een Groupon bon met 4 personen wezen eten bij Kings Wok.
We kwamen binnen en hadden zoiets van ... hoe lang is dit pand al niet opgeknapt?
De vloerbedekking is heel erg vies en versleten, vol vlekken. Over de stoelen zitten goedkope nep-satijnen hoezen waardoor je denkt 'wat zit hieronder verstopt'. Het décor en de ambiance is echt niet goed. Ze hadden hier 10 jaar geleden al in moeten investeren.
De kwaliteit van het eten is matig-voldoende. We zijn betere kwaliteit gewend.
Het all-in concept is goed maar doordat we geen uitleg hadden gekregen kwamen we er later pas achter dat je zelf je drinken moest ophalen.
We komen hier niet nog een keer. Voor een paar euro meer heb je in omliggende restaurants een hogere kwaliteit eten met een betere sfeer.
Pin N.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
We hebben hier lekker gegeten. De bediening en de koks bij de live cooking waren vriendelijk. Voor €6 p.p. extra kun je hier ook onbeperkt drinken. We komen hier zeker weer eens terug.
Moniek K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Na veel goede recensie's gelezen te hebben werden ook wij nieuwsgierig. We zijn heerlijk met ons gezinnetje gegaan. We kwamen binnen en voor mij was het uiterlijk van het restaurant al een grote min punt, maar we werden goed en netjes ontvangen. Kregen onze tafel, en een drankje, verder werd ons niets verteld of uitgelegd. We beginnen met bestellen en langs het buffet wat minimaal was te lopen. Wat we kregen was opzich best lekker maar kwam lange na niet bij de kwaliteit die we gewend zijn. Erg jammer, ben ook niet van plan om weer te gaan...
EricBrouwer .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Vanavond, 5 oktober hier gegeten met wat familie. Geef toe, het is voor ons vanuit Deventer wat omrijden, maar het is de sfeer, bediening en kwaliteit meer dan waard. Werkelijk iedereen doet zijn/haar uiterste best om het ons naar de zin te maken, wat uiteraard is gelukt en kan ook een ieder aanbevelen hier eens te gaan eten. Wij gaan hier met enige regelmaat naar toe en nemen steeds mensen mee die allemaal ook stuk voor stuk enthousiast zijn.
Je voelt je hier gewoon thuis!
Een zeer goed concept is de Tapas kaart, we kunnen aan tafel gerechten bestellen die dan bereid worden en aan tafel geserveerd worden. Tussendoor kun je ook zelf nog onbeperkt eten opscheppen en laten bereiden.
Drankjes kun je zelf halen en hoef je niet op bediening te wachten zoals in de meeste andere restaurants. Bovendien zit de frisdrank keurig in kleine flesjes en geen goedkope aanmaaklimonade.
Inrichting en decor is best in orde. Wij gaan binnenkort weer en mijn familie ook!
Corax .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Een wokrestaurant met een tappa's kaart. De tappa's welke je aan tafel op een kaart aanstreept worden aan tafel gebracht. Ook heb je de mogelijkheid om zelf te gaan wokken of om je bord te vullen met babi pangang en andere standaard "Chinees-Nederlandse" gerechten. Het decor kan een opknapbeurt gebruiken, oud en gedateerd zijn de woorden die bij me opkomen. De vloerbedekking is oud en vuil. Toch als je daar overheen kunt stappen, kan je hier heerlijk eten voor een goede prijs. Voor de kinderen is er een speelruimte maar net als het restaurant zou die wel een opknapbeurt kunnen gebruiken.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Het concept is erg goed bedacht: wokken, sushi, tapas, patat met frikadel, nagerechten buffet en ga zo maar door. Allemaal onbeperkt en zelfs drank kan je afkopen zodat je voor een paar euro per persoon meer onbeperkt van alles kan genieten.

De prijs- kwaliteitsverhouding is in orde maar dat wil niet zeggen dat de kwaliteit goed te noemen is. Alle gerechten zien er goed uit maar het is beslist geen smaaksensatie. In de randstad zijn er voor vergelijkbare bedragen veel betere wok restaurants te vinden.

De bediening is redelijk vriendelijk echter als gast krijg je minimale aandacht van de gastvrouwen. De eigenaar geeft wel iets meer aandacht aan de gasten.

Het decor is zoals je in een wok restaurants mag verwachten.
Damay .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2013
Vanavond heerlijk gewokt. Zeer vriendelijke bediening en uitleg. We werden gestimuleerd om toch vooral te genieten en te eten en drinken zoveel je wilt. uitstekende kwaliteit produkten. En naast wokken, grillplaat en buffet, nu ook nog eens een tapas kaart met 6 rondes.
In 1 woord: super!
Odessa22 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Na raadplegen op Iens.nl zijn we uitgekomen bij King's Wok in Beckum. Dus op Vr 09-11-2012 waren wij er rond 20:00 uur, niet gereserveerd en waren maar met z'n tweeen dus op goed geluk erheen. Na vele jaren was afgelopen Vrijdag de eerste keer weer dat ik in een wokrestaurant stap dit i.v.m. een aantal redenen die ik hier nu niet wil melden .. maar goed .. voor de eerste keer bij King's Wok in Beckum ..

Bij binnenkomst werden we al direct verwelkomt door een medewerkster en kort daarna sprak een zeer goedgehumeurde gastheer ( bedrijfsleider ) ons aan en ik vertelde direct hoe wij hier voor het eerst terecht zijn gekomen waarop de gastheer al lachend kenbaar maakte dat wij op het juiste adres zijn en idd .. we kregen vrijwel direct een tafel aangewezen en de drankjes volgden ook. Daarna een korte tour langs alle lekkernijen gemaakt met uitleg van de gastheer ook werd er gevraagd wat wij wilden wokken .. er is namelijk keuze uit een wok menu of een all-in menu. Het verschil is dat bij een wok menu de drankjes apart berekend worden. Maandag t/m Donderdag kost een all-in menu Volwassenen 23,50 en Vrijdag t/m Zondag 24,95 dus wij namen de all-in menu.
Na even wat gedronken te hebben zijn we met z'n 2 richting het buffetgedeelte gelopen en rondgekeken wat er voor keuzes waren. gelijk ook op een aantal belangrijke zaken gelet o.a. hygiene en versheid .. echt werkelijk alles zag er netjes uit, zoals de vis en de tijgergarnalen waren mooi van kleur. Zelf ben ik een vis en kip eter dus voor mij was de keuze snel gemaakt.
Ook aan groenten ontbraken het niet .. werkelijk veelzijdige keuze aan vlees, vis, groenten, snacks ( voor de kleintjes ) enz. Keuze uit een stokbroodje met kruidenboter, sushi, slaatje enz. is ook mogelijk en niet te vergeten de chocofontein, vruchten en de ijsbar .. wat mij direct opviel was dat er naast de ijsbakken een bakje voor de ijsschep aanwezig was met!! stromend water
(eerste keer dat ik dit gezien heb in een wokrestaurant).

Na de gekozen gerechten op onze borden te hebben geschept zijn we richting de koks gelopen en al snel werden wij geholpen. Je hebt ook keuze uit een hele reeks sauzen die duidelijk boven op het bord zijn aangegeven net als het buffet trouwens. Enige minpunten echter die ik gecontateerd heb is dat er te veel saus gebruikt word voor je gerecht en zo ook te veel zout, maar dat was al snel verholpen door bij de volgende keren alvorens aan te geven dat er weinig saus en/ of zout voor het gekozen gerecht gewenst is en dat word dan ook zo klaargemaakt ... ,,probleem'' opgelost :)
aan tafel gekomen hebben we werkelijk genoten van onze gerechten en goed gegaard ( geen doorgekookte/ plakkerige rijst of bami bijv. )
tussendoor ook veel gelachen met de gastheer hahahahahha

interieur is gezellig ingericht, medewerkers zien d'r verzorgd uit dus goed bezig.
Ik dronk die avond bier dus was het zelftappen :)
daarnaast is er een ruime keuze aan verschillende frisdranken die je uit de grote koeling kunt pakken.
Ook wel fijn was dat er onderling veelal Nederlands gesproken werd i.p.v. eigen taal. Rokers hoeven bij King's Wok niet buiten in de kou te staan om even te genieten van een sigaret na het eten bijv. er is een indoor rookruimte gecrieerd dat netjes bijgehouden word en voor de kleintjes is er een aparte ruimte met cameratoezicht .. een fijne gedachten dat men lekker kan genieten van de maaltijden en gezelliheid zonder omkijken naar de kinderen.

De koks werken ook schoon ( er is continu stromend water, wokken worden na elk wokgerecht netjes gereinigd en verwisseld )
rondom de wokbranders, koks, en toonbank staat het er netjes en schoon bij )

Gastheer kwam bij ons aan tafel met uitleg over de tepanyaki kaart en de werkwijze. Gastheer heeft voor mij een stuk tepanyaki vis en kip aan tafel gebracht en helaas was de vis erg zout, maar echt zeer goed bereid .. buitenkant van de vis was goed gegaard en het binnenste van de vis ,,smolt'' op m'n tong in 1 woord zalig :) de tepanyaki kip was goed gegaard met een voor mij onbekende saus die ook wel lekker was alleen jammer dat er ondanks aangegeven te hebben niet heet te kunnen eten er toch korrels zwarte peper in m'n mond terecht kwamen waardoor ik geen trek meer had om de kip verder te eten ( de 1 kan heel heet eten de ander weer juist niet ) ook werd er door de gastheer een tepanyaki groente gerold in runderlapjes aan tafel gebracht om deze ook te proeven. aangezien ik liever geen rood vlees wil eten heeft m'n tafelgenoot deze geproeft en was hij redelijk verbaasd over de smaak en de combinatie van deze dus goed te eten.

na meende 4 keer opgeschept te hebben aan het buffet waren we toe aan het nagerecht dus wij naar de ijsbar. keuze uit iets van 6 soorten ijs, slagroom, de vuchten zijn uit blik, chocofontein.
aan tafel smaakte het ijsje ook goed en was het helaas al 22:00 uur geweest en als laatsten er nog zaten .. werden we niet (zoals ik in het verleden o.a. vaak meegemaakt heb ) weggekeken, maar iedereen was druk met opruimen, bijvullen enz. terwijl wij nog even zaten na te genieten van een heerlijk avondje wokken :)
rond 22:30 uur zijn we opgestaan en de gastheer gevraagd naar de rekening ( voordeel van een all-in menu is dat je direct weet wat de rekening is en er geen verrassingen achteraf komen )
nog even met de gastvrouw en gastheer op de foto, beide bedankt en zijn we vertrokken.
dat was m'n eerste ervaring bij King's Wok.

om King's Wok kort te omschijven ..

netjes, gezellig, hygienisch, correct, klantvriendelijk, goed eten en een redelijke prijs/ kwaliteit verhouding.

tot slot maar zeker niet onbelangrijk wil ik dit nog even kwijt:

het verspillen van bestellingen ( dus dat je te veel in 1 keer op je bord schept en dan maar de helft opeet en de rest weggooit )
word ,,bestraft'' door 2 euro per gerecht extra in rekening te brengen. Dit extraatje word gedoneerd aan de voedselbank Hengelo. Vind dit een zeer goed initatief van de eigenaar om de gasten toch bewust te maken dat verspilling van eten doodzonde is terwijl er jammer genoeg ook in Nederland nog mensen zijn die het niet kunnen veroorloven. Goed bezig :)

King's Wok krijgt van mij een gemiddelde van 7,2.