New King Tiu

6,6
Erg rustig
Gharliq V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Dit restaurant heb ik een jaar of 4 geleden voor het laatst bezocht en het eten was toen een dwarsdoorsnee van wat men kan verwachten bij een Chinees-Indisch restaurant. Nu, 4 jaar later, is er een nieuw management en dat heeft zijn weerslag gehad op de kwaliteit van het eten. Met een gezelschap van 6 personen hebben we dit goed verstopte restaurant op de Beestenmarkt bezocht en iedereen was enthousiast. Ondergetekende heeft de Beijing Jia besteld, flensjes met een vulling van groente, hoisinsaus en pekingeend. In tegenstelling tot veel andere restaurants was de eend knettervers en lekker mals. Mijn zoon heeft bij het verorberen van de chia su bijna zijn vingers opgegeten en terecht: het was vers geroosterd en heerlijk gekruid. Ook hebben we uitgebreid gekletst met de zeer vriendelijke eigenaresse.

Het interieur is volledig vernieuwd en straalt rust uit. De sleetse bende van 4 jaar geleden is ingeruild voor nette en comfortabele stoelen en meubilair.

Ook de andere gasten hadden zo lekker gegeten dat ze het jammer vonden dat het weer op was. Al met al een onbekend pareltje in de Deventer culinaire wereld.
papa piet .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Toen wij hier aten waren wij de enige die aan tafel gingen eten, er werd wel veel afgehaald. De ambiance was daardoor wat minder. Het eten, wij kozen wat standaard chinese gerechten, sate, babi pangang, koulou yuk, was goed. De sauzen waren goed op smaak. De babi pangangsaus smaakte naar tomaat en was een beetje pittig. Wat ons betreft een goede buurtchinees goed voor redelijk snel en betaalbaar eten.
Adel F.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wij eten vaker in dit onopvallende Chinese restaurant, perfect gelegen bij het winkelcentrum aan de Beestenmarkt. De inrichting is niet geweldig, ik zou het nooit kiezen voor een sfeervolle of feestelijke maaltijd. Maar het eten is van constante en behoorlijke kwaliteit. Afgelopen keer een goede Pekingeend en Kip met rode peper: royale porties tegen redelijke prijzen. Zo royaal dat we een doggybag vroegen en ook kregen. Een plus voor de goede en vriendelijke service. Een prima Chinees restaurant, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
het eten is er goed de bediening is er vriendelijk algemeen een goed restaurant je kunt er volgens het nieuwe consept eten maar ook nog van de kaart de keuze is ruim we het ijs van het huis gegeten die is erg lekker
rik ben