New Hong Kong

7,1
6,3
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Eten opgehaald bij New Hong Kong in de Huesmolen.
Babi Pangang met mihoen en iets met kip en rijst en gebakken banaan met kroepoek.
Totaal zo'n Eur 28,-
Vlees was goed gaar. Mihoen was eenvoudig bereid.
Let op je kunt er niet pinnen, hoewel er wel een pinautomaat een kleine 150 meter verderop in het winkelcentrum te vinden is.
Ophaal locatie is niet sfeervol. Je kunt voor de deur parkeren.

Zeer standaard gaarkeuken eten, waarbij prijs / kwaliteit niet overeenkomt.
Niet bijzonder genoeg om vaker eten op te halen.
Nickolas .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Ziet er veel beter uit dan bij de vorige eigenaar! Zeer vriendelijk, goed ingepakt mijn eten, sambal erbij, gewoon helemaal top. Heerlijk gegeten thuis, dit is zeker een aanrader!
Ruthdehaan .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Ik heb vandaag besteld via thuisbezorg; 'nasi van het huis'. Dit is nasi met babi pangang, 2 gefrituurde gambas, 4 mini loempia's, 1 stokje sate.

De bezorging liet 45 minuten op zich wachten. Het eten was onderweg afgekoeld en bij aankomst niet meer lekker heet. De bezorger leek er vandaag geen zin in te hebben en heb dit niet als vriendelijk ervaren.

De nasi en sambal waren heerlijk. De mini loempias hadden helaas bijna geen vulling, leek wel alleen een koekje.
de garnalen waren gepaneerd, maar helaas niet knapperig maar sompig, bedolven met olie. Ook was de kip van de sate niet lekker, de saus zelf wel.

Pluspunt was de erg lekkere babi pangang.
Grootste mimpunt vond ik de verhoudingen. Ik kreeg een xxl bak rijst maar een fractie babi pangang. Er was daarom ook niet genoeg vlees voor bij de rijst. Dit resulteerde in een grote hoeveelheid overgebleven rijst en een knorrende buik.

Deze maaltijd kostte mij 12 euro. Ik vind dat veel te duur voor een 1 persoonsmaaltijd waarvan de kwaliteit matig is.
In combinatie met de mindere service geef ik het dinner dan ook een 4.

Het kan zijn dat wellicht een ander gerecht bij dit restaurant wel succes heeft.