New Hong Kong House

• Af te huren , Airconditioning , Catering
6,5
NicoTrudy .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Zondagavond is er de mogelijkheid om van het chineesbuffet te eten. Dit hebben wij gekozen. Keuze uit 2 soorten soep. De 2 meest gangbare. Kippensoep en tomatensoep. Op zijn chinees natuurlijk. Deze waren prima. Dat was een goed begin. Daarna van alle gerechte wat gegeten. De smaak was goed. Echter het eten was lauw. Dat is jammer. Ik heb dit aangegeven aan de eigenaresse. Zij zei dat de bak op 100 graden werd gehouden. dat was niet te merken. Ze vertelde dat ze wel deksels had voor op de bakken, maar dat de klanten dat lastig vonden. Dus laat ze die eraf. Dat lijkt me de verkeerde keuze. Vandaar een 5 voor de service en een 6-je voor het eten. Over een tijdje nog eens proberen om te zien of het verbeterd is.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Op zaterdag 3 oktober jl. hebben gegeten bij New Hong Kong House en gekozen voor het buffet. Bij binnenkomst om 18.30 uur zag het er onverzorgd uit, lege en half lege bakken. Wij moesten een paar keer vragen het buffet aan te vullen. Dit werd gedaan maar met hele kleine porties waarop andere gasten ook weer moesten vragen dit aan te vullen.
Wij zullen niet gauw vrienden uitnodigen om hier te gaan eten.
Henk
Culemborg
Didi W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Bestelden hier vrij vaak (er is nu eenmaal weinig in Culemborg), maar de kwaliteit en service gingen met de keer achteruit.
Laatst o.a. Tjap Tjoy besteld en kregen i.p.v. gemengde groenten, (90%) taugé met een plens nattigheid. Hierover gebeld, maar werden erg onvriendelijk behandeld. Er werd ook niet geprobeerd een oplossing te zoeken.

Wij halen onze Chinees voortaan uit Tiel!
GPS-wandelaar .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Ik heb nog nooit in het restaurant zelf gegeten, alleen maar afgehaald. Dit gaat doorgaans vlot.
Je krijgt precies wat je verwacht van een Chinees restaurant, niets meer, niets minder. We nemen meestal een maandmenu, dan krijg je gevarieerd eten waar je met 3 man goed van kan eten. En dat voor een redelijke prijs.