New Hong Kong City

Leidseweg 338 2253 JM Voorschoten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant New Hong Kong City

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Paul18 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
We zijn twee jaar verder na mijn eerste review en de kwaliteit is nog steeds uitstekend voor een buurtrestaurant.
Prijzen liggen onder het gemiddelde niveau en tegenwoordig krijg je ook een spaarkaart; bij een volle spaarkaart korting bij afhalen.
Chinese rijsttafel prima uitgebalanceerd.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Dit is ons favoriete restaurant als we geen zin hebben om zelf te koken. Heerlijke chinese gerechten en een zeer aardige bediening. Er is veel afhaal in een aparte ruimte. Het is echt een buurtrestaurant met helaas weinig parkeerruimte. De prijskwaliteitverhouding is er prima. Aanraders: de tipangerechten en de combinatiegerechten.
Paul18 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Goed Chinees buurtrestaurant dat ondanks het feit dat er in de afgelopen periode reeds tweemaal van eigenaar is gewisseld een constante kwaliteit heeft weten te behouden.
Hoewel het restaurant heel ruim is wordt er toch voornamelijk afgehaald.
Altijd snel geholpen, kom alleen niet op nieuwjaarsdag afhalen, ik was nummer 35 in de wachtrij!