New Garden

31-318620121

Meer informatie over restaurant New Garden

Schoonhoven55 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Vooral de Kantoneese Babi Pangang was erg lekker. De tomatensoep daar in tegen iets minder, maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn. Vriendelijke bediening en een vriendelijke prijs. Zeker een restaurant om een terug te gan.
Smulpaling .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Soms loop je laat op de avond een restaurant binnen, dat je alleen hoopt op een maaltijd. Heel gastvrij werden wij om 21.10 uur gewoon ontvangen. Aangenaam werden wij verrast! Een klassieke Chinese inrichting, maar daarbij zijn de kraakheldere witte lakens en servetten echt een pre. Het eten is vers, ruim voldoende en vooral heel goed op smaak! Niet zoals bij andere Chinese restaurant de smaak door de saus, maar hier de groente en het vlees ook gekruid. De bediening is heel correct en hartelijk te gelijk. Het opscheppen op het bord was zelf voor mij een verassing. Iens topper!
Lotjeurope .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Prima Chinees zonder poespas. Gewoon gerecht kiezen en je krijgt een bord vol. We eten hier regelmatig. Gisteren Chinese groenten met Champignons (vegetarisch) en van de Thaise kaart, kip met rode curry. Beide smaakten weer voortreffelijk. Verse groenten. Toetjes zijn ook prima.

Goede keus als je snel even lekker wilt eten. Niet een restaurant voor een hele avond uit.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Vanavond dit restaurant eens geprobeerd, vroeger vaak gebruikt voor afhalen maar jaren niet meer geweest. De tijd heeft er schijnbaar stilgestaan. Begonnen met een soepje. De Koen po soep was prima, 1 garnaal en wat surimi in zoetzure saus (soep), tussen gerecht sate van ossenhaas was redelijk maar volgens ons oogde en proefde het niet naar ossenhaas, reepjes rundvlees met knapperig gefrituurde noedels eromheen waren helaas smakeloos. Hoofdgerecht, we hadden beide eend was erg slecht. Sieuw Ab was kurkdroog en slechts voorzien van verdunde hoi sin saus. echt niet lekker. de Tipan met eend en babi pangang was smakeloos en ook al kurkdroog met veel bot. Voor ons geen gevaar voor herhaling. Bediening was gemaakt vriendelijk maar goed dat is niet verkeerd. Het geeft alleen niet echt een gevoel val welkom zijn, Redelijke inrichting met op elke tafel een kaars, prima ! en helaas erg erg warm binnen in het restaurant.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Voorin de menukaart het verrassingsmenu voor 7 euro per gang. We gingen voor vier gangen vooraf te bepalen. Gang met gefrituurde garnalen, lekker, maar weinig extra op bord. Gang met coquille, erg lekker, wel een beetje zout. Klapstuk een gefrituurde kipfile, overgoten (en daardoor verdronken) met zoete saus. Week gerecht daardoor. Tot slot mals lamsvlees, lekker. Hierbij kregen we een portie bami. Voor al het geld een magere maaltijd/presentatie. Inrichting van de zaak is netjes, maar vrij kaal. Bediening prima. Volgende keer eet ik wel normaal van de kaart.