Meer informatie over restaurant New Fork

6,3
Huis03 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
New Fork

Hier terecht gekomen omdat we een lunch-cadeaukaart wilden verzilveren. En wat een prettige verrassing. Hele vriendelijke en keurige uitleg dat je de vers gemaakte tomatensoep kreeg plus dat je een salade mocht uitkiezen. Een aantal salades lag al klaar in de koeling, maar als jouw keus er niet bij zat, kon men het voor je klaar maken. Je bestelt alles aan de counter en daarna meenemen naar je tafel. Kraanwater is gratis en mag je zelf tappen, super. En alles is vers klaargemaakt met gebruik van natuurlijke ingrediënten zonder toevoegingen, en dat proef je! Sobere, simpele inrichting.
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
We hadden een lunchbon voor 2 cadeau gekregen. Twee mogelijkheden in Rotterdam, die van New Fork sprak ons het meest aan. Die hadden ook nog eens een award in de wacht gesleept. Maar wat een afgang. 'Zoek maar een salade uit achter u'. Plastic bakken met verschillende soorten salades. De garnalen leken mij wel lekker. Wel veel sla, maar dat werd gecompenseerd door heel weinig garnalen :-( En de smaak waren ze vergeten erbij te doen. De rucola smaakte naar rucola, maar daar was het ook mee gezegd. De salade van mijn vrouw was gelukkig wat beter.
Er was ook soep bij. Die smaakte op zich wel goed maar was lauw.
De 'bediening' bestond uit een medewerkster achter een toonbank die de gerechten op een dienblad zette en afrekende.
Het restaurant straalde niets uit, er lag wat rommel op de vloer. Wij zaten buiten, maar het was er tochtig waardoor de servetten en ander afval telkens van je tafeltje af waaide. New Fork kan de wind niet tegenhouden, maar wel een betere locatie kiezen.
En dan de prijs: de lunchbon had een waarde van € 20, dus € 10 per persoon. Zwaar overbetaald, zelf als het wel gesmaakt had, de bediening ook bediening was en de locatie iets aangenamer.
We hebben nog een lunchbon voor 2, maar die gaat zeker niet naar New Fork!
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Heb hier regelmatig de tosti genomen in de lunch pauze. Die is goed en rijkelijk belegd, je moet er alleen wel een volle 20 minuten op wachten. Staan altijd weinig mensen en dit lijkt niet te veranderen, ondanks de lange wachttijden.
Vandaag maar eens een stokbroodje mangochutney geitenkaas geprobeerd. Voor 6 euro had ik weliswaar één stukje mango op het gehele broodje. Volgende keer maar weer wachten op de tosti dan.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ideale tent voor een broodje, soepje of koffie. Om af te halen of om even bij te komen van de stad. Verse, goede producten en originele recepten. Vandaag een heerlijk Thais curry soepje met verse groenten, club sandwich om je vingers bij af te likken en fraaie smoothie. Decor is prima, relax om een krantje bij te lezen. De dames waren erg vriendelijk, maar ik zag nog een paar minpuntjes waar gewerkt aan mag worden: zeep op het toilet was op terwijl mijn buurman dat al had aangegeven en andere mensen naast me moesten erg lang wachten op hun broodje. Dus als de service/hygiëne nog iets verbetert wordt het van de ideale tent de perfecte tent voor een top-snelle lunch.
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Over smaak valt niet te twisten, ook niet waar het de inrichting betreft. Ik hou van dit soort open lichte 'kale' inrichtingen, dus ik vind dit heerlijk toeven. Het belangrijkste is natuurlijk het eten. Nou daar kan ik kort over zijn. Heerlijk! Je merkt dat je weer echt brood eet, het vult namelijk gewoon goed. De smaakcombinaties waren super, de gekozen ingrediënten duidelijk van ver bovengemiddelde kwaliteit. De Cappucino mag ook wel even genoemd worden. Erg lekker en erg romig en stevig schuim. Dit was voor mij een puur-genieten-lunch. Heb ik de chocolade bij de koffie al genoemd? Nee? Ga er dan maar snel heen. Beteje moeilijk te vinden, je loopt er snel langs voorbij, maar voor mij wel de eerste maar zeker niet de laatste keer!
Daniëlle S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een echte aanrader, heerlijk eten, goede bediening en een ruime zaak. Ruime keuze in sandwiches en salades. Ook heerlijke vruchtensappen.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Vlakbij het metrostation Beurs (wel afhankelijk van de uitgang ;-)) zit New Fork.
Trendy minimalistisch ingericht en alles is gebaseerd op de themas biologisch en duurzaam.
Voor de lunch hadden we als gezelschap wat tosti's (echter zonder ham want die was op) De sandwich eiersalade bacon, de sandwich met zalm en een stokbrood pindakaas (met sambal), allen in combinatie met wat drankjes. De algehele wachttijd (het was gelukkig na het spitsuur) was al met al zo'n 12 minuten. Voor mijzelf een prima tijd, als je weer snel op je werk wil zijn ongetwijfeld te lang,
Het brood is van een uitzonderlijk lekker smaak en kwaliteit, hetgeen mij altijd weer verbaasd over de troep uit de supermarkt...
Fors belegd en ook op die ingrediënten is niets aan te merken. De service is beperkt tot het brengen van je bestelling en de opruim activiteiten, hier merk je wel dat in totaal 3 man personeel aan de krappe kant is.
Gezien de prijs zou er best een paar handjes bij mogen, want met zijn vieren ben je gemiddeld zo'n 40 euro kwijt.

Al met al; JA, wel een aanrader, maar geen vervanger voor de dagelijks 'kantoor' boterham...

Ps, ze hebben ook koffie en waanzinnig lekkere koeken en chocolade!
Lisette L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Van de inrichting, beetje kaal en sober moet je houden maar het is dan ook een lunch zaak waar je meestal ook niet uren blijft hangen.
Het eten is erg lekker. Het is divers en het brood is heerlijk en vult !
De koffie smaakt ook goed en er is ruime keus.
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
De broodjes bij New Fork zijn lekker maar de service is erg matig. Onlangs hier weer eens gekomen voor de lunch. De broodjes werden een kwartier (!) na elkaar bezorgd zonder enige indicatie hierover door de bediening. De inrichting is strak en functioneel. Niet echt gezellig maar ook niet storend.
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Met een lunchbon hier terechtgekomen.
We werden heel vriendelijk ontvangen door een jongeman.
We hebben beide een heerlijke sandwich gegeten, ik de clubsandwich en mijn man met zelfgemaakte pindakaas. De smaken zijn goed uitgebalanceerd en net ff lekkerder dan je verwacht.
De cheesecake was ook ok, alleen was de bodem zompig.
De uitstraling van het restaurant is wat kil, maar dat deerde ons verder niet. Er zijn wel leuke accenten aangebracht, wat het leuk maakt om rond te kijken.
Enige wat ik jammer vind is dat je het brood op een servet krijgt aangeboden.
Sssssandra .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
New Fork, trendy lunchroom, weinig uitstraling, zeer minimalistisch ingericht! Ideale zaak om je lunch af te halen. Alles is biologisch en wordt vers gemaakt, prijs is wel aan de hoge kant. Verschillende sandwiches, soepjes en salades uitgeprobeerd, maar alles smaakt verrukkelijk!! Ook de koffie's en zelfgebakken koeken, cakes en chocolade smaakt heerlijk. Dus in de lunchpauze iets eten? zeker afhalen bij de New Fork!!
Matthijs P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Broodjes zijn erg lekker. Daarmee is alles gezegd. Personeel steekt het liefste geen poot uit en het kan soms erg stinken in de zaak. Ook van de glazen-vissenkom-locatie ben ik persoonlijk geen fan. Ideale tent om even een broodje af te halen dus, maar blijf niet te lang plakken (als dat lukt met die vieze plak-tafels dan...).
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
New Fork heeft een leuk nieuw concept in hartje centrum.
De biologische sandwiches (drie gestapelde kraakverse boterhammen) zijn allemaal even lekker. Zelf had ik de club sandwich, maar ik heb van vriendinnen ook de geitenkaas met mango chutney en de zalm sandwich geproefd. Zalig!

Het restaurant is modern en minimalistisch ingericht, waarbij er middels een glaswand midden in de zaak een soort serre in gecreëerd aan de voorkant. Grappig en vernieuwend.

Het enige nadeel is de deur die steeds open wordt gezet door gasten die binnenkomen en weggaan. Hierdoor wordt het koud in de zaak. Zeker als je, zoals wij, dicht bij de deur zit is dan niet fijn. Het personeel doet hier niets aan, je moet zelf elke keer opstaan om de deur te sluiten.
Het personeel loopt sowieso niet zo hard. Vuile kopjes ed blijven erg lang op tafel staan.
SugarCube .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Zaak zit pal tegenover metro station Beurs. Binnen is het heerst een rustige sfeer, prettige ambiance. Sandwich met parmaham en truffel besteld, de truffel kon ik helaas niet echt terug vinden. Brood was lekker vers, flinke plakken werden er geserveerd. Bij de koffie werd een lekker knapperig vers gebakken koekje geserveerd, lekker! Ideale plek om ook te werken/studeren met de WiFi en diverse stopcontacten door de zaak heen. Kleine kant tekening; even een doekje of sopje over de tafels de kleefden nogal.
Chrisisit14 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Ze hebben hier heerlijk brood en mooie producten. Ik heb hier vaker iets gegeten en het lekkerste vind ik toch de broodjes met huisgemaakte ingrediënten. Vooral de triple sandwich met huisgemaakte pindakaas is erg lekker. Echter vind ik de service behoorlijk tegenvallen. Je betaalt de hoofdprijs voor een broodje, maar er kan doorgaans geen lach van de bediening af. Wanneer zij dit verbeteren voorspel ik veel meer aanloop, want de zaak was op zaterdagmiddag bijna leeg.
Fiona L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Vrijdagmiddag hier een sandwich zalm met wasabimayonaise gegeten. Prima sandwich. Lekker vers brood. Decor is niet helemaal mijn smaak , voor mij mag het wat "gezelliger" ingericht worden.
Salome S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Leuke tent om (gezond) te lunchen. Wij vinden dit soort biologische tentjes erg leuk. Jammer dat de sandwiches op een servet geserveerd worden, waardoor alles valt.

Sandwiches waren lekker. Voor mij als vegetariër ook. Wel aan de prijzige kant.

Bijvoorbeeld het gebruik van borden en een wat leukere inrichting, zouden een hoop kunnen doen.

Wij gaan hier zeker vaker heen.

Henkie13 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2013
Heerlijke en smaakvolle lunch gerechten, dagelijks vers bereid. Voor een to go lunch zeker aan te raden, leuk en trendy verpakt. Bediening is altijd even vriendelijk. Dit is een aanrader.
Mademoiselle_rdam .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Kijk uit als je hier gaat eten. Als je een vegetarische sandwich met geitenkaas besteld kan er zomaar een plakje kipfilet op zitten. Ik heb hier wat van gezegd. Er werd vrolijk om gelachen "het zal nog wel op snijplank gelegen hebben". Verder geen excuses of iets dergelijks. De broodjes zijn bovendien behoorlijk prijzig.
Sofia W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
Hier samen met een vriendin gelunched. Ik vindt de prijs wat hoog en daarom de prijs/kwaliteit niet in verhouding. Op de kaart stond dat mijn broodje met humous met cherrytomaatjes kwam, dit was niet het geval. Service is wel lekker snel. De inrichting vindt ik erg kaal.