New Dutch

Zaterdag 10:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant New Dutch

Anna Noviomagus N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Voor een heerlijke uitgebreide lunch ga je naar New Dutch. Mijn favoriete lunchgerecht daar is het broodje tonijn. Als je daar geluncht hebt heb je meteen gegeten voor de rest van de dag.
HankMoody1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We komen hier regelmatig als in Nijmegen gaan winkelen. Je kunt hier lekker lunchen. Wel is de kaart al heel lang niet veranderd. Bediening is ok, als het druk is moet je assertief zijn en gewoon vragen. Interieur is leuk maar ook al heel lang ongewijzigd.
arm .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Hier geluncht . Vriendin had brood Marike, was prima maar ik had de Noordzee vissoep.
Nou daar was niets Noordzee achtigs aan. Een hele sterke rooksmaak, erg overheersend.
Wat flinters zalm, roze garnalen en Surimi krab.
Nooit geweten dat zalm en Surimi in de Noordzee voorkomen.!
Er zwemmen /leven zoveel vissen in onze zee. Nog geen stukje kabeljauw te zien, geen schol/schar, mosseltje helemaal niets. ik heb er wat van gegeten maar zeker de helft laten staan. Ik heb nog de hele middag last gehad van de rooksmaak.
De plek is leuk en de bediening was aardig. de dame had wel door dat ik het niet lekker vond. Ze zei zelf; matig? toen ze vroeg of het gesmaakt had. Jammer was het antwoord. Ik hoop dat het aan de keuken doorgegeven wordt!
Anja J.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Vanmorgen voor het eerst hier binnengestapt. En........ De koffie was heerlijk en de taart (chocoladetaart en worteltjestaart) bijzonder smakelijk.
Het stoorde ons echter heel erg dat de gebaksbordjes al onder je neus worden weggehaald terwijl de koffie nog niet eens op is. Ook het afrekenen vonden wij wat "gehaast" gedaan. Jammer, een reden om goed na te denken of we hier nog eens terugkomen
Anke .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Onlangs geluncht bij New Dutch, een leuke lunchplek. Net ietsjes duurder dan andere lunchrooms in de buurt, maar je krijgt er ook wel enorm waar voor je geld. Ik had 3 sneeën bruin brood met gerookte zalm (dille saus erbij), krabchunks en roze garnalen. Rijkelijk belegd, echt een volledige maaltijd! En heerlijke sauzen er bij, voor mij echt een geslaagde ervaring. Minpuntje vind ik wel de tussentijdse bonnetjes op tafel, ik vind dit onvriendelijk en gehaast overkomen. Ik zit juist graag lang te tafelen, zowel voor lunch als diner. Verder prima bediening, al mogen ze hier ook wel iemand aankijken wanneer de bestelling wordt opgenomen.
SDRK .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Ik kom er al een tijdje zeer regelmatig en vind het een prima lunchroom voor als je even wat lekkers wilt eten in het centrum. Je kan er ook gewoon heerlijk zitten met een cappuccino en boekje aan de leestafel :)
De sfeer is heel relaxed en de bediening is goed.

Het team serveert smaakvolle gerechten, nét even iets anders dan je gewend bent. De broodjes zijn ook goed belegd. Goede prijs/kwaliteitsverhouding: een uitgebreide sandwich met kip voor nog geen €5 is prima.
Lust je een ingrediënt niet? Geef het vriendelijk aan en ze vervangen het graag door iets dat je wel lust. Kijk! Dat is de service waardoor ik terugkom.

De kaart mag wel wat vaker wisselen.
Eeke R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Heerlijk geluncht, wat duurder dan andere tentjes, maar de hoeveelheden en smaak zijn er ook naar. Ruime keus aan vegetarische broodjes en salades. De service is snel en vriendelijk. Moderne, strakke inrichting. Leuk!