New Dutch

Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00

• Betaalpas
  • Air-conditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Rolstoelvriendelijk , Terras
Eten6,8/10
Service7,2/10
Decor7,6/10
HankMoody1 . Fijnproever (9 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We komen hier regelmatig als in Nijmegen gaan winkelen. Je kunt hier lekker lunchen. Wel is de kaart al heel lang niet veranderd. Bediening is ok, als het druk is moet je assertief zijn en gewoon vragen. Interieur is leuk maar ook al heel lang ongewijzigd.
Arm . Gastronoom (70 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Hier geluncht . Vriendin had brood Marike, was prima maar ik had de Noordzee vissoep.
Nou daar was niets Noordzee achtigs aan. Een hele sterke rooksmaak, erg overheersend.
Wat flinters zalm, roze garnalen en Surimi krab.
Nooit geweten dat zalm en Surimi in de Noordzee voorkomen.!
Er zwemmen /leven zoveel vissen in onze zee. Nog geen stukje kabeljauw te zien, geen schol/schar, mosseltje helemaal niets. ik heb er wat van gegeten maar zeker de helft laten staan. Ik heb nog de hele middag last gehad van de rooksmaak.
De plek is leuk en de bediening was aardig. de dame had wel door dat ik het niet lekker vond. Ze zei zelf; matig? toen ze vroeg of het gesmaakt had. Jammer was het antwoord. Ik hoop dat het aan de keuken doorgegeven wordt!
Anja J. 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Vanmorgen voor het eerst hier binnengestapt. En........ De koffie was heerlijk en de taart (chocoladetaart en worteltjestaart) bijzonder smakelijk.
Het stoorde ons echter heel erg dat de gebaksbordjes al onder je neus worden weggehaald terwijl de koffie nog niet eens op is. Ook het afrekenen vonden wij wat "gehaast" gedaan. Jammer, een reden om goed na te denken of we hier nog eens terugkomen
Peterreijers . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Danish open sandwich, altijd goed, prima visgerecht voor lunch of licht diner, met een mooie witte wijn erbij in een plezierige ambiance.
Amri67 . 1e beoordeling (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
De lunch was erg lekker. Ik had Marikenbrood en dat is echt een aanrader.
Personeel erg ongeinteresseerd met name 1 dame. Zelfs bot als je iets zegt. Mijn vriendin had koffie en er zat een stukje sla in. Wij hebben er maar niks van gezegd omdat we al een keer een snauw hadden gehad.
Het eten kan nog zo lekker zijn maar als je zo behandeld wordt ga je niet snel terug.
Jammer dit kost klanten.
Moet wel zeggen er liep ook een meisje die wel wist hoe ze mensen moest behandelen.
Bobjansen43 . Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Dit is toch echt een van de beste lunch zaken van Nijmegen. Ik zelf ga meestal voor de kroketten, want die zijn mij een partij lekker. Mijn vrouw gaat altijd voor het soepje soto ajang waar ze zo dol op is. Bediening is goed, eten is goed en het decor is goed. En mocht je nog wat willen lezen, ook dat kan. Keuze uit een berg tijdschriften. Top tentje!
Anke . Gastronoom (24 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Onlangs geluncht bij New Dutch, een leuke lunchplek. Net ietsjes duurder dan andere lunchrooms in de buurt, maar je krijgt er ook wel enorm waar voor je geld. Ik had 3 sneeën bruin brood met gerookte zalm (dille saus erbij), krabchunks en roze garnalen. Rijkelijk belegd, echt een volledige maaltijd! En heerlijke sauzen er bij, voor mij echt een geslaagde ervaring. Minpuntje vind ik wel de tussentijdse bonnetjes op tafel, ik vind dit onvriendelijk en gehaast overkomen. Ik zit juist graag lang te tafelen, zowel voor lunch als diner. Verder prima bediening, al mogen ze hier ook wel iemand aankijken wanneer de bestelling wordt opgenomen.
SDRK . Gastronoom (10 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Ik kom er al een tijdje zeer regelmatig en vind het een prima lunchroom voor als je even wat lekkers wilt eten in het centrum. Je kan er ook gewoon heerlijk zitten met een cappuccino en boekje aan de leestafel :)
De sfeer is heel relaxed en de bediening is goed.

Het team serveert smaakvolle gerechten, nét even iets anders dan je gewend bent. De broodjes zijn ook goed belegd. Goede prijs/kwaliteitsverhouding: een uitgebreide sandwich met kip voor nog geen €5 is prima.
Lust je een ingrediënt niet? Geef het vriendelijk aan en ze vervangen het graag door iets dat je wel lust. Kijk! Dat is de service waardoor ik terugkom.

De kaart mag wel wat vaker wisselen.
Eierdopje . 1e beoordeling (1 recensie) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Modern restaurant op een mooie plek in Nijmegen. De kaart ziet er goed uit. Het eten is echter ondermaats en de bediening ronduit onbeschoft. Het eten laat verschrikkelijk lang op zich wachten, is lauw en qua smaak beneden peil. De bediening eerst onvriendelijk en ongeïnteresseerd, en wanneer je na 45 minuten op je eten wachten, vraagt waarom het zo lang duurde, dan krijg je een onvriendelijke grote mond. Wanneer je daarop aangeeft dat je daar niet van gediend bent, loopt de serveerster weg met de mededeling: 'Ik serveer jullie niet neer'.
In het verleden vaak en lekker geluncht, maar daar is duidelijk verandering in gekomen. Wij komen hier zeker niet terug en zullen het anderen afraden.
Vlegel V. Gastronoom (49 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Heerlijk geluncht, wat duurder dan andere tentjes, maar de hoeveelheden en smaak zijn er ook naar. Ruime keus aan vegetarische broodjes en salades. De service is snel en vriendelijk. Moderne, strakke inrichting. Leuk!
Mrood . Bourgondiër (3 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Wat een aangename verrassing is dit restaurant! Geweldige, attente service en ongelofelijk smakelijk eten. De kipsalade is een absolute aanrader! De bediening denkt met je mee (de eigenaar stelt zelf voor om een soep te delen omdat het anders wel wat veel wordt met een salade erbij). Mooie presentatie en scharrelvlees staat specifiek op de kaart vermeld.
Hulde!!
Nijmegen_74 . Bourgondiër (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Een lunchzaak waar wij als we even in het centrum geregeld gaan zitten voor een bak koffie, en een lekkere vissoep (van vers getrokken visbouillon) en een heerlijk luxe broodje of maaltijd salade.

Is soms wat druk maar loont de moeite even te wachten op een plaatsje!
HenkLeusden . Fijnproever (6 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
New Dutch is de plek om in Nijmegen een uitstekende lunch te eten. Veel keus uit verse sappen, koffie en thee. Warme en koude lunchgerechten. Het verse brood is royaal belegd met biologische en vegetarische producten. Smakelijke salades en soepen. Prettige bediening en relaxte sfeer, in het moderne centrum van Nijmegen.