New Dorrius

Nieuwendijk 60 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-205211819

Over restaurant New Dorrius

Van generatie tot generatie

Wie de originele Oudhollandse keuken beter wil leren kennen, zou restaurant Dorrius met een bezoekje moeten vereren. In een typisch Oudhollandse ambiance maakt u er kennis met onze heerlijke Hollandse keuken die het restaurant wereldfaam bezorgt sinds 1890. De bar is een multifunctionele locatie, voor een kop koffie of snacks in de middag tot een uitgebreid diner na werktijd. Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant New Dorrius

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 06:30 - 11:00
- Bar vanaf 11:00

Matcha3 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Moderne inrichting. Geven een leuke draai aan de Hollandse keuken. Erg smakelijk. We namen het maandmenu. Alleen het gevogeltehoofdgerecht met de zuurkool viel iets tegen: te droog en heel weinig zuurkool, sowieso weinig groenten. Toch is restaurant een aanrader, maar neem dan geen fles water, want dat is hier erg duur (€7,50) Voor de rest een goede prijs-kwaliteit verhouding. Bediening was goed en voorkomend.