New City

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
6,9
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Super verse sushi. Heerlijke chinese tapas. Super vriendelijke bediening. De locatie is niet geweldig maar in het restaurant merk je er niet veel van. Het was gezellig druk.
Remon03 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
hartstikke leuk concept, zeker voor de kinderen: per gang kun je meerdere kleine gerechten bestellen. Enorme keuze en leuk dat je alles met elkaar kan delen. Wij vonden de kwaliteit uitstekend, sushi prachtig opgediend en erg lekker. We hoefden niet lang te wachten op volgende gang. Bediening was wat gewoontjes, kan wel iets gastvrijer, maar wij komen zeker terug.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Dit was de derde keer dat we hier aten na twee aardige ervaringen, maar wel gelijk ook de laatste keer. Het duurde tergend lang voordat de bestellingen werden geserveerd; na twee uur waren we pas halverwege de derde gang van de in totaal vijf gangen. Er werden telkens maar één of twee gerechtjes per keer gebracht en dan zou je denken dat ze toch de tijd hebben gehad om de zeewiersalade te ontdooien; maar nee. Mijn man moest erg zijn best doen om tussen de botjes van zijn lamsrack nog stukjes (rauw) vlees te ontdekken en de gebakken gerechtjes waren zo vet dat ik met m'n handen een kuif in m'n haar kon maken. Geen aanrader dus.
Anneke1944 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Gisteravond weer bij 'ons' Chinese restaurant wezen eten. Wij eten hier regelmatig op maandag. De kwaliteit van het eten is goed, jammer dat onze favoriete sushi van de nieuwe kaart is verdwenen. Er is zat keuze in de menukaart en alles zeer smaakvol. De sushi wordt vers in het zicht klaargemaakt. De bediening is vlot en vriendelijk. Onze attente en vrolijke serveerster weet altijd onze vaste drankjes ter herinneren. Mede gezien haar goede service komen wij er graag. Wij raden Chinees restaurant New City van harte aan, zeker op maandagavond.
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Heerlijk gegeten. Vers, puur en goed klaargemaakt. We komen hier al 30 jaar. Moeten wennen aan het nieuwe concept en de organisatie verloopt niet vlekkeloos. Gerechten komen niet tegelijk. Op de derde gang moeten we lang wachten. Men was ons vergeten maarr reageerde daar een beetje ontstemt op. Ook Raarals 1 persoon zit te eten en er twee een kwartier moeten wachten op die gang. Ontvangst hartelijk, maar bedienig laat te wensen over. Als er een dame verschijnt met grote gele plastic handschoenen aan en een emmer sop die de tafels rondom ons gaat schoonmaken krijgen we wel echt het U.S. gevoel. Daar komen we net vandaan en daar vragen ze je zelfs je voeten op te tillen als je zit te eten, om met de schuier onder je tafel te gaan! Dit kan dus echt niet!!! we haden meteen genoeg gegeten. Jammer, want de kwaliteit is prima. Hier komen we niet meer terug.
BelindaA .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Leuk restaurant om te zien, vriendelijk personeel en het eten smaakt goed, vooral de zoetzure komkommer is erg lekker. Minpunt: tijdens het afrekenen kon ik door het luik de spoelkeuken inkijken en zag daar grote stukken rauw vlees hangen. Tevens, navraag leerde mij dat men geen fooienpot heeft. Dit wordt in de kassa bewaard. Niet echt gebruikelijk!
Aat D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2014
Dit restaurant is van buurt restarant omgetoverd in een All you can eat restaurant met een afhaal sektie waarmen nog steeds de " gangbare" afhaal-Chinees gerechten kan krijgen.
Het leuke hiervan is dat men behalve wat men bij ketens als b.v. Sumo aan gerechten serveert ook mini-varianten van deze geijkte Chinese gerechten als Babi Pang gang, Foe yong Hai etc. kan bestellen.
De kwaliteit van het eten is zeer goed en de bediening vriendelijk zonder te veel gepush om maar meer drankjes te drinken zoals de grote broers over het algemeen doen.
Dit is een aanwinst voor Overschie en een goed alternatief voor de grote ketens.
AnoukAldo .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Voor de 2e keer sushi gegeten bij New City en er zullen zeker nog meerdere keren volgen. Bij binnenkomst worden we uitermate gastvrij ontvangen. De bediening verloopt vlot en ieder is even vriendelijk. De sushi is heerlijk, je proeft de verse ingrediënten. Ben je niet zo dol op sushi, er zijn voldoende andere gerechten. Ook aan de kinderen is gedacht met een speciaal kindermenu. Wat ook opvalt is dat het restaurant schoon is. En echte aanrader dus en laat je niet weerhouden door de wat oubollige website...dat zou zonde zijn!
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Prima restaurant. Het eten is daar goed, alles vers en goed van smaak. Veel keus uit verschillende gerechten. De bediening prima, de eigenaresse begroet je altijd, je voelt je daar echt welkom. Altijd een vriendelijk woord. Echt top.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Heston Blumenthal schreef een boek over de perfecte hamburger, de perfecte gebraden kip etc. Zo ben ik altijd op zoek naar een Nederlands chinees-indisch restaurant met de perfecte loempia, de perfecte nasi-met-babi-pangang-foe-yong-hai-et cetera. Origineel chinees eet ik wel in het centrum van Den Haag of Rotterdam. Het is veel moeilijker de perfecte 'Nederlandse chinees' te vinden dan een origineel of innovatief oosters restaurant. Dit restaurant doet het niet slecht. Goed gevulde en krokant gebakken loempia met kip en rundvlees. De babi pangang en foe yong hai met een gefrituurde garnaal op zo'n metalen schaaltje met meerdere vakjes. De babi p. was redelijk gebakken maar rommelig gepresenteerd. De FYH was erg goed, met een goede zoet-zure saus met de karakteristieke jaren '70-bijsmaak. Nasi niet bijzonder. Irish coffee niet opvallend. Al met al tot tevredenheid stemmend, maar geen perfectie. De service was erg slecht. Een meisje dat mij steeds met grote verbaasde ogen aanstaarde--ik zie er inderdaad nogal shockerend uit--en vervolgens doorliep, zonder een bestelling op te nemen of gebruikt servies mee te nemen. Maar naar de balie gestapt voor de bestelling. Het décor is uitstekend. Erg mooie jaren '50/'60 wijk naast het centrum van Rotterdam gelegen; opbouwsfeer gecombineerd met Vogelaarwijkestethiek. Restaurant aan drie zijden omgeven dor glas: erg bijzonder. Men werkt erg hard: all you can eat, gecombineerd met sushi en ook de bekende dim sum achtige kleine hapjes. Kortom: sympathiek, maar in de bediening laat men grote steken vallen.
Bettyhessels .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Wat hebben we heerlijk gegeten alles was echt goed en heerlijk mals lekker van smaak en vers.Met 3 ronden ons buikje heerlijk rond lekker ijsje en goede koffie na . De moeite waard een stukje verder te rijden erg goed.vriendelijke bediening .Hier komen we met vrienden terug.
Arshana .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Via Groupon terecht gekomen bij New City anders wonen nauwelijks in de buurt om het te kennen. Werden door meerdere medewerkers begroet bij binnenkomst. Service was van begin tot eind supertop, heb ze daar dan ook op gecomplimenteerd. Voordat het eten aan tafel kwam duurde het een aantal minuten langer omdat er maar één sushikok en algemene kok aanwezig was. Maar als het er eenmaal was, heerlijk en vers!! Ja heb samen met mijn ouders en broertje goed onze buik vol gegeten. Mijn broertje is een hele moeilijke eter maar heeft van alles geproefd de avond en heeft genoten. De keuze aan drank is ook breed. Voor de rest een heerlijke Aziatische sfeer met een goed uitzicht. Ook leuk om te zien dat het een afhaalrestaurant.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Het restaurant zit al jaren aan de Abtsweg. Ik keek er altijd naar binnen als ik met mijn honden naar de dierenarts aan de overkant ging. Maar het was toen een traditioneel Chinees/Kantonees restaurant en daar ben ik niet zo van. Nu hebben ze ook het All you can eat concept opgepikt en Japanse gerechten toegevoegd aan de kaart. Er staan dus ook nog Chinese gerechten op de kaart en dat zorgt voor veel keus.
Het eten was gewoon goed! De sushi handrolls bevatten weinig rijst en een goede vis/groenten verhouding, jammie. De ossenhaasgerechten zijn heerlijk mals en ze hebben een witvisgerecht in zoete saus die we wel twee keer moesten bestellen. De lamskotelet was niet zo lekker, maar dat kwam meer door de inkoopkwaliteit dan door de kok.
Het bedienend personeel is erg vriendelijk, spreekt goed Nederlands en is behulpzaam. Helaas hebben ze niet heel goed overzicht en moet je soms even wachten tot ze je zwaaiende hand zien. Maar dit hebben wij niet als vreselijk storend ervaren en het is voor ons geen reden om niet nog eens terug te gaan naar New City.
Amy A.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Een all you can eat concept, waarbij er bij de warme gerechten meer diversiteit is dan anders.

We waren gezellig met z'n 10-en, maar de service was onvriendelijk en totaal niet enthousiast.
Qua sfeer hebben we er zelf een geslaagde avond van gemaakt. Het decor was vrij standaard, niets bijzonders.

Bij de 1e ronde hebben we zowel warme als sushi-gerechten besteld, doordat de ene helft geen sushi eet. Alle warme gerechten kwamen eerst, en de sushi veel later. Wat wel jammer was, maar waarschijnlijk omdat de sushi nog vers moet worden gemaakt? Helaas was de verhouding rijst/vis niet goed, veelste veel rijst, ook erg compact en zeer weinig vis. Ik heb nog nooit zulk slechte sushi gegeten, erg groot en niet lekker, zeer onsmakelijk! Een gemis!
Daarentegen waren de warme gerechten wel redelijk, wel erg zoutig waardoor je erg dorstig wordt. Tot slot waren de ijsjes prima, maar ik zou hier zeker niet terugkomen. Rotterdam kent veel betere AYCE restaurants.
Andy Y.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Via grouponactie.
Sushi waren goed, niet al te veel rijst en smaak niet slecht. pluspunt
Chinese tapas was ook wel lekker.

Bediening was vriendelijk, soms kan je ze alleen niet bereiken. Maar in het algemeen, wel goed.

Ik heb die avond genoten en ik zou zeker nog een keer terugkomen.
Waiman L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
goed restaurant, ik vond de beef, eendenborst erg lekker. Veel groenten; zeewiersalade, bonen, courgette, champignons als standaard, maar daarnaast nog van alles. Rond de 25 euro pp all you can eat en we hadden 3 drankjes in totaal.
bediening was vriendelijk en snel.
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
We komen hier regelmatig! Zowel de service als het eten is goed. Ik vind het hier wel altijd erg warm.. De cv mag van mij wel wat lager ;) .. Erg jammer dat je maar 1 bolletje ijs mag kiezen (ze zijn allemaal lekker).. Neem je er meer dan rekenen ze 1 euro per bol extra.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Via grouponactie in dit restaurant terecht gekomen. We werden vriendelijk ontvangen in het drukke restaurant. De kaart bevat Japanse gerechtjes, maar ook Chinese tapas. Dat laatste blijken mini-porties bekende Chinese gerechten te zijn, zoals foe yong hai. We kunnen in 5 rondes onbeperkt bestellen. De sushi is heerlijk! Ook de zeewiersalade is erg smakelijk. De gefrituurde gerechtjes zijn prima en worden geserveerd met lekkere sausjes.
De laatste bestelronde kiezen we het ijs ( 1 bolletje inbegrepen). Lekkere smaakjes als sesamijs , groene thee ijs en mangoijs maken dit etentje compleet.
De bediening is vlot en vriendelijk. We raden dit restaurant aan als een goed all you can eat sushi restaurant.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Grouponactie gemist, maar op advies naar New City gegaan. Inmiddels hebben we alle sushi-restaurants in Rotterdam en omstreken al meerdere keren bezocht. New City was een aangename verrassing! Onze verwachtingen waren, ondanks het advies, niet al te hoog, want de foto's op de website laten een ouderwetse, 'vieze' Chinees zien. Decor bleek echter al enigszins vernieuwd. Weinig tafels, veel ruimte: prettig! Als de gordijnen met ruches voor de ramen weggehaald worden krijgen ze er zo nog een punt bij.
Gerechten waren lekker! Goede vis, vers, veel smaak. California rolls vielen wat tegen: teveel rijst in verhouding tot de vis en komkommer. De chinese gerechtjes waren een leuke afwisseling. Echt een keer wat anders. Allemaal goed van smaak, vooral door de sauzen die erbij geserveerd werden. De porties waren aan de grote kant, maar nog net goed voor één persoon. Bij alcohol kon je gratis kraanwater bestellen: top! Prijs erg laag (op zaterdag maar 21 euro). Bediening vriendelijk. Jonge meiden, deden duidelijk hun best.
Terugkomen? Ja!
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Bij binnenkomst word je door meerdere personeelsleden hartelijk begroet. Vervolgens word je jas aangenomen en word je netjes naar je tafel gebracht. Dan kan je meteen een drankje bestellen en krijg je een lijst waar je je gerechten per ronde in kan vullen. Die word opgehaald, terug gebracht samen met je drankje en dan worden je gerechten geserveerd. Erg jammer dat de gerechten door elkaar zijn, je bijgerechten bijv. Mihoen komt vaak pas aan het einde van je ronde en de diverse groenten als laatst. Terwijl je dat toch echt bij je vleesgerechten wilt eten. Dan de sushi waar je erg lang op wacht als het wat drukker is. .Het wachten wordt dan ook niet beloond met de smaakloze hap. Veel klanten blijken geïrriteerd maar het personeel blijft spontaan en vriendelijk. De inrichting van de zaak is wat standaard maar zeker niet ongezellig. Dan de laatste ronde je dessert, één bolletje ijs p.p. lijkt me een beetje gierig. Meer dessert wordt in rekening gebracht. Het afrekenen is wat apart, dat mag naar gevoel niet elk personeelslid doen. En de fooi wordt niet in een pot gestopt, maar gewoon in de kassa. Je kan mij niet vertellen dat die meiden er wat van zien, terwijl ze het toch echt verdienen.