New China

Harmonieplein 31 3603 BP Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant New China

Beleef het echte zen

Chinees, Indisch of Kantonees? De eigenaar werkt al jaren in de Chinese keuken en kan je alles vertellen over de pansit goreng, koe lo kip en peking eend. Natuurlijk kun je het ook afhalen of laten bezorgen. Maar door de vrolijke Chinese lampionnen, schilderijen van het verre oosten en het groen van planten ben je hier volledig zen!

Meer informatie over restaurant New China

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant New China

jo K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
goed buffet,jammer dat er geen fruit staat als nagerecht,wel een heerlijk kopje koffie.
Wilinca .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vandaag hebben we hier gegeten. Wij hebben gekozen voor het buffet. Dat is met soep vooraf, dan onbeperkt kiezen uit het buffet (met talloze gerechten van vlees, vis en groenten) en tenslotte koffie of thee toe. Het was echt geweldig. Alle gerechten, die we geproefd hebben, waren even heerlijk. Geweldig goed vlees, mals en perfect van smaak. Het is gewoon moeilijk om te kiezen, want alles in 1 avond proberen is (voor mij althans) teveel. Kortom, het eten was perfect. En ook de ontvangst en de bediening was heel goed en heel vriendelijk. Het is echt een aanrader om hier te eten en wij zullen er beslist terugkomen.