New China Town

31-206761613

Meer informatie over restaurant New China Town

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
het was 17 januari 2014 des middags half 3 toen ik langs de New China Town fietste en ik trek kreeg in een saté , de 4 stokjes varkens saté besteld en 5 euro afgetikt , daarna plaatsgenomen op één van de stoelen voor de afhalers en de Elsevier bekeken , even wachten en ik kon de saté van de goede bediening meenemen en 50 meter verderop op een bankje aan de Jozef-Israëlskade in gezelschap van verschillende soorten in het wild voorkomende diertjes de versnapering heerlijk opeten , pindasaus goed , vlees goed en ik tevreden , doe ik nog eens een keertje , en dan misschien wel een loempia
W_U .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Met verbazing de goede reviews gelezen, vraag me af of ze die zelf geplaatst hebben. Slecht eten, groenten kapotgekookt, vlees taai en droog, mie smakeloos. Afrader.
M-D .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Ik heb al een paar keer gegeten bij China Town soms met mijn vriend soms met groep vrienden. Het restaurant ziet er mooi uit qua inrichting, kan wel wat schoner af en toe. Het eten hier was zeker wat lekkerder tijdje geleden. Het prijs is ook niet aan de kleine kant voor de gerechten die je krijgt. Goed als je geen andere opties hebt op zondag avond.