New China Dragon

Dorpsstraat 41 2631 CR Nootdorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant New China Dragon

Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Wat een heerlijk chinees restaurant, wij hebben hier nu meermalen gegeten en ik geef hun de hoogste cijfers voor alles.
Het eten is absoluut top! verschillende gerechten uitgeprobeerd ossenhaas kip tippan gerechten en altijd even heerlijk.
Ik he meerde malen vegetarisch besteld wat men speciaal voor mij klaarmaakt
Gewokte groenten met rijst en alles kan, wil je meer broccoli? minder paprika? geen enkel probleem ze doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Soms als het erg druk is komen ze wel 4 keer excuses aanbieden dat het langer duurt.

De bediening is erg vriendelijl en men controleert steeds of je potje thee nog vol is, of er voldoende rijst is etc.
De zaak is prachtig ingericht heel modern heerlijke stoelen en mooi tafellinnen met linnen servetten.

Een klein minpuntje geen doekjes voor je haden na afloop dan zou het helemaal volmaakt zijn!
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Na een dagje uit met familie hier binnen gelopen voor een hapje eten. All you can eat gekozen, we zijn begonnen met soep, en daarna 2 keer een ronde met vlees en nasi. dus in totaal 3 keer besteld, echter hebben we hier 3 uur gezeten! Het duurde enorm lang, het restaurant zat ook helemaal vol, en ze adviseerde om niet zelf te kiezen van de kaart maar dat ze gewoon allemaal verschillende hapjes en gerechten op tafel mochten zetten omdat het te druk voor de keuken was. Dit wilde wij niet, wij wilde zelf kiezen, met als gevolg 3 uur gezeten voor 2 rondes vlees, en een soepje vooraf. Het eten was wel echt heel lekker en we hebben ook een drankje van het huis gehad, maar wat even snel wat eten moest zijn werd een lange avond zitten wachten, maar nogmaals het was het wel waard want het is eten was heerlijk. Volgende keer gaan we door de weeks als het wat rustiger is maar ik vind het concept zelf van de kaart kiezen wel veel leuker dan bijvoorbeeld een chineesbuffet restaurant.
Jochan737 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Tijdens een weekendje weg op basis van recensies bij New China Dragon gaan eten. Het all you can eat concept dat dit restaurant hanteert is bijzonder prettig. Geen lijstjes die je aan moet kruisen, maar keuze uit de menukaart.mde gekozen gerechtjes werden vervolgens in kleinere porties uitgeserveerd. Het eten was heerlijk, een attente en prettige bediening.
MichaelMo .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Vanavond sushi afgehaald, helaas een teleurstelling. Presentatie begon al matig, slecht gerold en in het bakkie gesmeten. Smaak erg vlak, grove rijst en vooral te veel rijst, Weinig vis binnen in.
Al met al geen aanrader...jammer...
Waltrouwd .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Wij zijn al zo vaak in het restaurant geweest. Het eten is steeds weer erg lekker. De schalen worden mooi opgemaakt en de gezelligheid en de bediening is uitstekend te noemen. Het restaurant en de toiletten zijn erg proper. Ik ben blij dat Nootdorp dit restaurant heeft gekregen. Het is een toppertje. Ga zo door.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
vandaag voor het eerst hier geweest, echt heerlijk gegeten, AYCE gedaan, en heerlijke Chinese gerechtjes op, alles smaakte heerlijk en was net vers klaar gemaakt. leuke porties, wij hebben samen elke portie gedeeld waardoor we wel 9 verschillende gerechtjes op hebben en alles was even lekker. bediening ook heel vriendelijk, en rustige sfeer, wij gaan hier vaker komen
Drusus23 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
ben er 10 keer geweest altijd goed maar na vanavond kom ik er nooit meer bestelde er 4 indische rijst tafels totaal 82 euro daar krijg je 4 schalen met 4 stukjes kip 4 banaantjes gado gado met sate saus en 4 kleine stokjes sate en een schaaltje met rundvlees en een beetje kool en ommelet .
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Op aanraden van mijn moeder kozen we met drie personen voor het "All you can eat concept". Normaliter ben ik niet zo'n voorstander van dit soort concepten omdat het naar mijn mening over het algemeen ten koste gaat van de kwaliteit. Ik eet liever lekker dan veel. Bij New China Dragon kan het beide. Je mag per ronde drie gerechten bestellen en een echte limiet kwa aantal rondes kon ik niet ontdekken. Maar echt "onbeperkt" eten totdat je niet meer kan dat is toch niet aan mij besteed. Na de soep met wat diverse voorgerechten hebben we met elkaar wat hoofdgerechten besteld. Zeker de Tipan gerechten zijn ware aanraders in dit restaurant. Ze zijn weliswaar wat kleiner dan de a la carte gerechten maar je kunt eenvoudig weer wat bij bestellen. Tot slot nog een paar sushi uitgeprobeerd en in plaats van bier daar een heerlijk glas wijn bij gedronken. We sloten het diner af met een prima koffie en vooral veel lof voor de kok en verbazing over de werkelijk uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Voor een woensdagavond zat het restaurant behoorlijk vol waardoor de bediening aanvankelijk weinig tijd voor ons had. Later op de avond toen het wat rustiger werd was er meer tijd voor een prettig contact. Wat mij betreft een restaurant om nog eens naar terug te gaan als ik weer in Nootdorp ben.
Laurens4711 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Wat een verrassing, al zoveel in chinese restaurants gegeten maar deze overtreft alles!
Zeer vriendelijk personeel en een fantastische rijsttafel gegeten, wij waren met z'n vieren en waren unaniem zeker dat wij hier weer snel terugkomen.
Vaak zijn de toiletten een ondergeschoven kindje, maar hier keken wij van op, fris en super mooie tegels, een soort dekenkist met daarop 2 chinese schalen met een soort antieke kranen wat de wasbakken waren, mooi gevonden.
Zeker een restaurant om aan te bevelen.
Ruud en Paula en Loek en Anneke.
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
wij zijn er voor het eerst wezen eten met zn vieren het was super
erg lekker en mooi opgemaakte schalen personeel was erg vriendelijk en zeer attent decoratie erg mooi toiletten waren zeer schoon en leuk aangekleed wij gaan hier zeker vaker eten
Leblanc01 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Ik heb gisteren het "maandmenu" afgehaald. Ik geef geen hoge score maar in verhouding tot de prijs (18 euro voor 2 pers.) is het toch niet gek. Ik begin met wat het minste was en eindig met het beste.
Het decor vind ik onplezierig. Weliswaar kwam ik slechts afhalen, maar ik kon toch het bediende gedeelte zien. Het is er donker, met koele kleuren.
Voor service niet hoger dan een zes. Ik werd correct behandeld maar een glimlachje kon er niet af.
Het eten was overall voldoende. Op de babi pangang moest ik wel erg lang kauwen, dat kan beter. Ook de sate was een beetje droog. De Fu Yong Hai was smakelijk. De kip met groenten was lekker! De groenten waren zowaar knapperig. Ze kunnen het wel!