New China City

31-206715570

Meer informatie over restaurant New China City

B B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Wij hebben hier voor de 2e keer dit jaar gegeten. Bij ons eerste bezoek waren wij zeer tevreden en besloten om hier nog eens langs te gaan. Helaas viel dit tegen. Als voorgerecht een tomatensoep (je verwacht zoet maar deze was zout) en een maiskippensoep(teveel gelei) Voorgerechten vielen dus tegen. Tafelpartner koos voor spareribs dit was een klein portie en ik ging voor de tieppan Sate. Deze bestaat uit 6 stokjes vlees en wordt op een heet plaatje geflambeerd met cognac. Smaak is niet slecht maar de pindasaus ontbreekt(mischien een foutje van de keuken)Voor ons was het voorlopig de laatste keer
Gert-Jan S.W. J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Er verdwijnen steeds meer "Chinese" restaurants. De tijd dat elke Amsterdammer één keer in de week ging "chinezen" lijkt voorbij. Maar deze chinees hebben we gelukkig ontdekt en zowel afhalen als daar eten is prima. Alleen de afhaalruimte is erg deprimerend. Een likje verf en wat recente tijdschriften zou goed doen. De dames in de bediening zijn vriendelijk het decor is niet overdadig chinees, maar stijlvol. De porties zijn ouderwets goed. Ik sta wel altijd verbaasd over de snelheid van koken. De gerechten proeven als bereid met verse spullen. In het afgelopen jaar dat we hier (voornamelijk) afhalen bleef de kwaliteit constant. Houd vol dus!
Harold H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Gisteravond daar gegeten. Hoewel het eten niet slecht was, verbaasde ik me wel toen opeens het bedienend personeel zelf aan een tafel ging zitten eten terwijl de gasten kennelijk niet meer bediend werden en zelf naar het hen toe moest lopen om te vragen of ze bediend konden worden. Toen ik om de rekening wilde vragen, moest ik naar het personeel toe lopen en 1 van de serveersters stond mij nog etend te woord en al smakkend vroeg ze me of ik wilde pinnen. Wat een onbeschoftheid!! Het gaat kennelijk te goed in dit restaurant. Ik vind het een doodzonde. Ook bij het weggaan was er geen enkele reactie van het personeel om ons even gedag te zeggen. Kennelijk maakt het hen niet uit of je wel of niet komt eten. Dan gaan we volgende keer ergens anders eten toch!! Voor de service een 1 dus!
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Constante goede kwaliteit, attente vriendelijke bediening. Heerlijke bamisoep met groenten en garnalen. Echt hete sambal die je weinig aantreft. Prima sfeer, rustig en verzorgd.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
We hebben gisteren met ons gezin in dit restaurant gekregen. Alhoewel het restaurant zeker niet duur is, ligt het prijsniveau toch iets hoger dan de gemiddelde chinees. We hebben loempia's, kip met noten en de sateschotel gegeten. Alles was van voldoende kwaliteit maar niets meer dan dat. De service is attent maar niet echt hartelijk. Het restaurant ziet er prima uit. Overall, is dit een prima chinees, maar niets bijzonders.
Provinciaal .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Ik heb hier nu 3 of 4 keer gegeten. Iedere keer was het lekker, bijzonder, en van een klasse die je bij het gemiddelde chinese restaurant niet krijgt. Bovendien is het er rustig, niet lawaaïg!
Ik weet verschillende mensen die hier hun vast eetstek hebben.