New Century Oriëntal

Ouverture 12 5629 PV Eindhoven Nederland Kaart
31-402065688

Over het restaurant New Century Oriëntal

Gevarieerd Japans en Chinees

Lekker Japans en Chinees eten bij New Century Oriental in Eindhoven! De kaart is lekker gevarieerd en staat vol oosterse lekkernijen. De koks hebben jarenlange ervaring, dus kwaliteit is gegarandeerd. De moeite waard om uit te proberen.

Meer informatie over restaurant New Century Oriëntal

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
emvanwijk .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een verrassing aan de rand van winkelcentrum.
Met de AH-kaarten volop keus en goed betaalbaar. Heel lekker eten.
Leuk gepresenteerd in een nette omgeving. Attent bij serveren, omdat we op tijd weg moesten.
Stelly J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Hallo het was er weer gezellig . En fijn om er te zijn . Het eten werd rustig opgediend , alles zag er goed verzorgd uit .
Hein_de_Jong .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten in prettige sfeer met prima bediening. Ook voor gasten met dieet-wensen is New Century Oriental een uitstekende aanbeveling.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Geen probleem met persoon die zoutarm dieet heeft. Super gedaan. Zeker nog een keer terug.
Stelly J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ze waren zeer vriendelijk , netjes en er werd rekening gehouden met dieet alles werd rustig opgediend
Ik ga zeker hier nogmaals terug komen
KarinRestaurants .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gerechten zijn voldoende tot goed. SMakelijk maar niet meer. Gangen volgen elkaar te snel op. Prijs -kwaliteit te duur. Wij hebben gekozen voor het menu van €32,50.
Als ik dat vergelijk met menu's van dezelfde prijs elders, vind ik dit erg duur.
Bediening is vriendelijk en goed.
Louisa P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een mooie zaak,leuk ingericht,niet zo groot,daar houd ik van,mooie linnen servetten,vriendelijk personeel,dus ik
ga er zeker nog eens naar toe.
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hadden een Ah restaurantactiebon: Het goedkopere chinees diner van 23,50 was niet mogelijk. Voor nasi i.p.v. rijst moet je 1,50 bijbetalen. Wat we netjes vonden is dat het eten wat overbleef netjes ingepakt mee naar huis kregen.
liselottejanson .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
we hebben zalig gegeten
vooral het voorgerecht was erg lekker
ik kreeg lychees i.p.v. ijs was geen probleem
wat teveel was kreeg ik mee
Trudie J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten de porties waren ook uitstekend niet te veel, ook de bediening was uitstekend .Voor herhaling vatbaar.
Toon H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bezoek is voor herhaling vatbaar. Tevreden over kwaliteit en variatie van het aan geboden buffet. Dit blijkt wel uit ons regelmatig bezoek.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het 6 gangenmenu was voortreffelijk.
De prijs kwaliteit is goed in verhouding. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
ljwhermans .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We kwamen eigenlijk voor het onbeperkt buffet (met oesters!), maar dat blijkt alleen op zaterdag en zondag te zijn. We hebben gekozen voor verrassingsmenu B (37 euro uit mijn hoofd) en we hebben daar heerlijk van gegeten. Tweede persoon is gratis. Met een aantal wijntjes erbij kwamen we op 56 euro. Dat valt enorm mee.
pasqua .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prijs was aan de zeer hoge kant vooral het drinken!! Een zeer klein glaasje bronwater (3 slokken en het was leeg) voor 2 euro 40. Ik ga mijn Chinees voortaan afhalen.
Marjoproduction .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het AH diner is uitgebreid en goed klaargemaakt. De bediening is ok, alleen moeste wij nogal lang wachten voordat het eten kwam. Omdat vermoedelijk diverse tafels het zelfde diner hadden werd eerst hetzelfde gerecht naar de tafels gebracht. Maar het eten smaakte verder prima.
aa.hendriks .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Dit was de eerste keer dat we dit restaurant bezochten. Vriendelijke ontvangst en heel prettige bediening. We hebben in het kader van de AH restaurantactie lekker gegeten bij New Century Oriëntal. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lisette Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Fantastische avond gehad, gezellig met persoonlijke aandacht. Speciaal aangepast menu in verband met onze verschillende smaken en dieet.
We waren wel verbaasd over de beperkte keuze met de iensbon. Met de korting gaan we graag nog eens terug, zonder korting is het voor ons te duur.
Ons inziens onderscheid dit restaurant zich, kwa kwaliteit steekt het boven het gemiddelde Chinees restaurant uit.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Er hangt een fijne sfeer maar erg groot is het niet dus als het druk is kan het rumoerig zijn. Het personeel is zeer vriendelijk. We hadden het buffet en dat is erg uitgebreid en wordt goed bijgevuld.
wouters49 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het is omdat wij met de AH bon zijn wisten eten anders wat de prijs/kwaliteit niet in verhouding . We hadden menu 26. Deze is normaal p.p. EUR 32,50. Dat is erg duur voor wat ze hiervoor bieden. Het zijn allemaal standaard gerechtjes die je ook bij het buffet kunt vinden. Je verwacht bij zo'n duur menu toch meer specialiteiten.
CrazyBB .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg lekker eten, stond zeer vlot op tafel, vriendelijke bediening.

Wel is ook hier weer onduidelijk wat je krijgt voor de AH aktie: in dit geval kregen we het menu van 32 euro ipv dat we zelf een van de 4 menus konden kiezen (tegen bijslag van het buffet gebruik maken mocht wel ook). Ook dat we voor de bami achteraf 3,- per persoon moesten bijbetalen, was een verrassing.