New Century Oriëntal

Ouverture 12 5629 PV Eindhoven Nederland Kaart
31-402065688

Over het restaurant New Century Oriëntal

Gevarieerd Japans en Chinees

Lekker Japans en Chinees eten bij New Century Oriental in Eindhoven! De kaart is lekker gevarieerd en staat vol oosterse lekkernijen. De koks hebben jarenlange ervaring, dus kwaliteit is gegarandeerd. De moeite waard om uit te proberen.

Meer informatie over restaurant New Century Oriëntal

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant New Century Oriëntal

Monique K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij gingen met de AH-bon erheen, we verwachtten een 3-gangen menu maar we kregen veel meer! De ontvangst was zeer beleefd, vriendelijk en er werd goed op je jas gelet (mijn jas voelde zwaar aan en er werd meteen gevraagd of er iets belangrijks in de zakken zat) Hele fijne, rustige sfeer, heerlijk rustige chinese muziek, het eten was fantastisch.
Ouafae E.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten. We ware met vier personen en hebben twee verschillende menu's genomen. De chef heeft rekening gehouden met onze dochter die vegan is wat fantastisch was. Zeker een aanrader!
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben hier prima gegeten. Helaas was ondanks dat het niet druk was, de wachttijd tussen de gerechten groot. Ik vond het nogal prijzig. Ik zou hier zonder de kortingsbon niet gaan eten.
Dionne S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heeelijk gegeten, persoonlijk vonden wij de porties nogal aan de kleine kant voor 4 personen.
Gerechten waren stuk voor stuk voortreffelijk. Aanrader!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Dit restaurant verzorgt in het weekend naast de menukaart ook een buffet. Door een onvoorziene omstandigheid kon dit buffet geen doorgang vinden. Voor de prijs van het buffet werd een prachtig 6-gangen diner uit de menukaart aangeboden dat niet alleen buitengewoon lekker was maar ook de kunst van de kok uitstraalde. De entourage is prettig en het bedienend personeel is zeer attent en correct. Kortom een aanbevelingswaardig restaurant!
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben al geregeld bij New Century gegeten en altijd tot volle tevredenheid. Deze keer is het echter erg tegengevallen. Er was geen buffet omdat er niet zoveel reserveringen waren, dat viel al tegen. Toen iets anders uit de menukaart gekozen. Duurde heel lang voordat we eten op tafel kregen. We hebben 3 uur aan tafel gezeten, een echte tegenvaller deze keer.
ELLY V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Zoals gewoonlijk een hartelijke ontvangst en aandacht voor de klant!!! Een uitgebreide uitleg van wat de bedoeling is, Men neemt echt alle tijd voor. Bij de bezorging van de maaltijd wordt alles wat er op tafel komt nog eens uitgelegd, je komt nergens voor verrassingen te staan.
Niets toe te voegen, helemaal super en alleen maar aan te bevelen!

Elly
julia J.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Prima restaurant met een ruime menukeuze en vriendelijk personeel daarbij ook nog eens gunstig gelegen met parkeergelegenheid zonder kosten.
Adrianus V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten in bijna huiselijke ambiance.Beiening prettig en kundig.We gaan zeker ferug.
Ik heb er niets meer aan toe te voegen.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We namen op advies van de bediening i.p.v. het AH-menue het lopend buffet maar daar moest eur 7 extra voor betaald worden. Het restaurant was schoon en netjes en de bediening vriendelijk. De smaak van de maaltijd is wat je bij de chinees in elke plaats proeft. Specifieke chinese gerechten kende dit buffet niet. De oesters waren een delicatesse maar de sushi was erg simpel.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
verrassend restaurant.
niet voor de hand liggend; toevallig ontdekt door ah actie .
we mochten in het weekend meedoen met het buffet.
hoefden geen 3 gangen menu te nemen. was erg goed
E M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij konden op zondagavond ook gebruik maken van het buffet met de AH-actie. Zag de volgende dag op de website dat het buffet 23,50 p.p. kost en wij moesten 30,50 p.p. betalen. Vanwaar dit prijsverschil van Euro 7,00?
ton W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het verassingmenu overtrof onze verwachtingen.
Het was niet alleen erg goed, een voordeel was dat je kon kiezen wat je wilde , dus geen van te voren vastgesteld menu.
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het was lang geleden dat ik hier was en in mijn herinnering was het toen beter. En het is de eerste keer dat ik in een restaurant moest betalen voor water uit de kraan. Ik moest medicijnen innemen en vroeg daarom om water. Ik drink nooit soft drinks en zelden wijn. Het water in Eindhoven is van uitstekende kwaliteit en ik begrijp niet waarom ik dan Spa of its dergelijks moet drinken.
Reesink D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Zeer goede en gevarieerde Chinese gerechten, en heel netjes opgemaakt en geserveerd. Eindelijk een Chinees Restaurant waar het een niet draait om de Babi Pangang, Ko Low Yuk, Sate en Kroepoek.
New Century Oriëntal: DuoXie!
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We zijn hier in het kader van de AH-restaurantactie geweest en itt vele andere restaurants in het verleden waren we zeer tevreden over zowel het eten (kwaliteit en hoeveelheid) als de bediening.
De locatie is overigens ook prima
born2 B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Prijzige kaart.
Met name de wachttijd was aan de hoge kant (afhaalgedeelte kreeg volgens mij voorrang boven het restaurant)
kortbeek24 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
goed bereikbaar en gezellig restaurant waar je rustig met meerdere mensen kunt eten met zeer vriendelijk en deskundige bediening
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
wij hebben heerlijk gegeten en het was mooi bezet met een snelle bedinging alles was perfekt zeker een aanrader om terug te gaan.
Groet Hans Weijts
emvanwijk .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een verrassing aan de rand van winkelcentrum.
Met de AH-kaarten volop keus en goed betaalbaar. Heel lekker eten.
Leuk gepresenteerd in een nette omgeving. Attent bij serveren, omdat we op tijd weg moesten.