New Century Oriëntal

Ouverture 12 5629 PV Eindhoven Nederland Kaart
31-402065688

Over het restaurant New Century Oriëntal

Gevarieerd Japans en Chinees

Lekker Japans en Chinees eten bij New Century Oriental in Eindhoven! De kaart is lekker gevarieerd en staat vol oosterse lekkernijen. De koks hebben jarenlange ervaring, dus kwaliteit is gegarandeerd. De moeite waard om uit te proberen.

Meer informatie over restaurant New Century Oriëntal

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

Adrianus V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten in bijna huiselijke ambiance.Beiening prettig en kundig.We gaan zeker ferug.
Ik heb er niets meer aan toe te voegen.
bomar .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We namen op advies van de bediening i.p.v. het AH-menue het lopend buffet maar daar moest eur 7 extra voor betaald worden. Het restaurant was schoon en netjes en de bediening vriendelijk. De smaak van de maaltijd is wat je bij de chinees in elke plaats proeft. Specifieke chinese gerechten kende dit buffet niet. De oesters waren een delicatesse maar de sushi was erg simpel.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
verrassend restaurant.
niet voor de hand liggend; toevallig ontdekt door ah actie .
we mochten in het weekend meedoen met het buffet.
hoefden geen 3 gangen menu te nemen. was erg goed
E M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij konden op zondagavond ook gebruik maken van het buffet met de AH-actie. Zag de volgende dag op de website dat het buffet 23,50 p.p. kost en wij moesten 30,50 p.p. betalen. Vanwaar dit prijsverschil van Euro 7,00?
ton W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het verassingmenu overtrof onze verwachtingen.
Het was niet alleen erg goed, een voordeel was dat je kon kiezen wat je wilde , dus geen van te voren vastgesteld menu.
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het was lang geleden dat ik hier was en in mijn herinnering was het toen beter. En het is de eerste keer dat ik in een restaurant moest betalen voor water uit de kraan. Ik moest medicijnen innemen en vroeg daarom om water. Ik drink nooit soft drinks en zelden wijn. Het water in Eindhoven is van uitstekende kwaliteit en ik begrijp niet waarom ik dan Spa of its dergelijks moet drinken.
Reesink D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Zeer goede en gevarieerde Chinese gerechten, en heel netjes opgemaakt en geserveerd. Eindelijk een Chinees Restaurant waar het een niet draait om de Babi Pangang, Ko Low Yuk, Sate en Kroepoek.
New Century Oriëntal: DuoXie!
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We zijn hier in het kader van de AH-restaurantactie geweest en itt vele andere restaurants in het verleden waren we zeer tevreden over zowel het eten (kwaliteit en hoeveelheid) als de bediening.
De locatie is overigens ook prima
born2 B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Prijzige kaart.
Met name de wachttijd was aan de hoge kant (afhaalgedeelte kreeg volgens mij voorrang boven het restaurant)
kortbeek24 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
goed bereikbaar en gezellig restaurant waar je rustig met meerdere mensen kunt eten met zeer vriendelijk en deskundige bediening
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
wij hebben heerlijk gegeten en het was mooi bezet met een snelle bedinging alles was perfekt zeker een aanrader om terug te gaan.
Groet Hans Weijts
emvanwijk .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een verrassing aan de rand van winkelcentrum.
Met de AH-kaarten volop keus en goed betaalbaar. Heel lekker eten.
Leuk gepresenteerd in een nette omgeving. Attent bij serveren, omdat we op tijd weg moesten.
Stelly J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Hallo het was er weer gezellig . En fijn om er te zijn . Het eten werd rustig opgediend , alles zag er goed verzorgd uit .
Hein_de_Jong .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten in prettige sfeer met prima bediening. Ook voor gasten met dieet-wensen is New Century Oriental een uitstekende aanbeveling.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Geen probleem met persoon die zoutarm dieet heeft. Super gedaan. Zeker nog een keer terug.
Stelly J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ze waren zeer vriendelijk , netjes en er werd rekening gehouden met dieet alles werd rustig opgediend
Ik ga zeker hier nogmaals terug komen
KarinRestaurants .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gerechten zijn voldoende tot goed. SMakelijk maar niet meer. Gangen volgen elkaar te snel op. Prijs -kwaliteit te duur. Wij hebben gekozen voor het menu van €32,50.
Als ik dat vergelijk met menu's van dezelfde prijs elders, vind ik dit erg duur.
Bediening is vriendelijk en goed.
Louisa P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een mooie zaak,leuk ingericht,niet zo groot,daar houd ik van,mooie linnen servetten,vriendelijk personeel,dus ik
ga er zeker nog eens naar toe.
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hadden een Ah restaurantactiebon: Het goedkopere chinees diner van 23,50 was niet mogelijk. Voor nasi i.p.v. rijst moet je 1,50 bijbetalen. Wat we netjes vonden is dat het eten wat overbleef netjes ingepakt mee naar huis kregen.
liselottejanson .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
we hebben zalig gegeten
vooral het voorgerecht was erg lekker
ik kreeg lychees i.p.v. ijs was geen probleem
wat teveel was kreeg ik mee