New Century Oriëntal

Ouverture 12 5629 PV Eindhoven Nederland Kaart
31-402065688

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant New Century Oriëntal

Gevarieerd Japans en Chinees

Lekker Japans en Chinees eten bij New Century Oriental in Eindhoven! De kaart is lekker gevarieerd en staat vol oosterse lekkernijen. De koks hebben jarenlange ervaring, dus kwaliteit is gegarandeerd. De moeite waard om uit te proberen.

Meer informatie over restaurant New Century Oriëntal

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant New Century Oriëntal

Dorianne W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten voor goede prijs. Lekker rustig zodat je ook een fijn gesprek kunt voeren.
Voor ons voor herhaling vatbaar
Gerdie V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk en veel keus!
Naomi P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
1 bakplaat voor 80 mensen erg druk eten werd nauwelijks bijgevuld en toetje was ook erg teleurstellend slagroom met 2 soesjes en donut.. wij komen hier niet meer terug helaas..
Alphonsus V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
In dit fraai ingerichte restaurant hebben we lekker gegeten van een uitgebreid kwalitatief goed buffet. De ontvangst en ook bediening zijn vriendelijk en correct waarbij de lege borden snel worden opgehaald. Ook het inschenken van de wijn wordt attent bijgehouden. Naast het buffet beschikt dit restaurant over een kleine teppanyaki alwaar de kok op verzoek vis-, vlees- en groentegerechten bereidt. Kortom, een restaurant waar het goed toeven is.
Sjaak R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik heb er goed gegeten echter ik vond het aanbod wat beperkt. Het aanbod op de bakplaat was niet echt uitgebreid. Met name het nagerecht (geen ijs) heb ik gemist.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een aanrader, gezellig en lekker !
Bij het buffet kan je ook nog wat laten bakken, vis, vlees en of groentes.
We hebben heerlijk gegeten
leo V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuke avond gehad. Het verassingsdiner was heerlijk van smaak, temperatuur en kwaliteit. De bedieniening was erg vriedelijk. En de koffie die we daarna dronken was ondanks automatenkoffie de beste smaak die we ooit gehad hebben en goed op temperatuur. Tot een volgende keer.
W. G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima en goed restaurant. Zeer prettige bediening. Zeer smakelijke gerechten.
Zeer sfeervol restaurant. Ook zeer geschikt voor grotere gezelschappen.
Kan dit iedereen aanraden.
marijkebeijer2 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk eten! Lekker verse producten.Elk gerecht nieuw bestek, witte mooi gestreken tafelkleden en servetten. Zeer aardig personeel.
thj.bartels .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij dachten dat je uit het aangeboden menu een voor-hoofd en nagerecht moest kiezen. Nee dus.
Van alle gerechten uit het menu kreeg wij een portie. Dat was heel super!!
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel, vlotte service en geen last van overige gasten. De ruimte was schoon maar wel wat gedateerd ingericht. Wel fijne stoelen overigens.
ELLY V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hele hartelijke ontvangst, echt het gevoel dat je welkom bent. We mochten, tegen een kleine vergoeding, meedoen met het buffet, Helemaal super. Zeer attent personeel, is de kracht van dit restaurant!
En het eten? SUPER!
Sjef W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Al vaker geweest. Nog steeds de moeite waard. Gekozen voor een uitgebreid verrassingsmenu en we zijn absoluut positie verrast geworden.
gedi .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hier gegeten met de AH bon. Keuze uit diverse menu's. Heerlijke verse gerechten, echt topkwaliteit. Je kunt bij vragen als je nog meer lust. We hebben extra kip gevraagd omdat het verrukkelijk was en kregen weer een vol schaaltje. Service is prima. Een rustige locatie met gratis parkeergelegenheid. Het was niet druk toen wij er waren maar desondanks toch gezellig door de afgescheiden zitjes. Rustige muziek op de achtergrond en vriendelijke bediening. Het afhaalgedeelte van het restaurant is echt gescheiden dus daar heb je geen hinder van. Een positieve verrassing!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellige sfeer op een zaterdagavond. De Bediening verdient een 10 plus. Heerlijk gegeten met de AH actie. 5 gangen verrassingsmenu. Uitstekend
Marij G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het verbaasde ons dat het tweede menu niet helemaal gratis was want hiervoor moest € 7,00 betaald worden.
Bij het buffet ontbraken toetjes. Deze konden wel nog van de kaart besteld worden.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij gingen met de AH-bon erheen, we verwachtten een 3-gangen menu maar we kregen veel meer! De ontvangst was zeer beleefd, vriendelijk en er werd goed op je jas gelet (mijn jas voelde zwaar aan en er werd meteen gevraagd of er iets belangrijks in de zakken zat) Hele fijne, rustige sfeer, heerlijk rustige chinese muziek, het eten was fantastisch.
Ouafae E.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten. We ware met vier personen en hebben twee verschillende menu's genomen. De chef heeft rekening gehouden met onze dochter die vegan is wat fantastisch was. Zeker een aanrader!
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben hier prima gegeten. Helaas was ondanks dat het niet druk was, de wachttijd tussen de gerechten groot. Ik vond het nogal prijzig. Ik zou hier zonder de kortingsbon niet gaan eten.