New Century Oriëntal

Ouverture 12 5629 PV Eindhoven Nederland Kaart
31-402065688

Over restaurant New Century Oriëntal

Gevarieerd Japans en Chinees

Lekker Japans en Chinees eten bij New Century Oriental in Eindhoven! De kaart is lekker gevarieerd en staat vol oosterse lekkernijen. De koks hebben jarenlange ervaring, dus kwaliteit is gegarandeerd. De moeite waard om uit te proberen.

Meer informatie over restaurant New Century Oriëntal

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
KarinRestaurants .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Louisa P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een mooie zaak,leuk ingericht,niet zo groot,daar houd ik van,mooie linnen servetten,vriendelijk personeel,dus ik
ga er zeker nog eens naar toe.
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hadden een Ah restaurantactiebon: Het goedkopere chinees diner van 23,50 was niet mogelijk. Voor nasi i.p.v. rijst moet je 1,50 bijbetalen. Wat we netjes vonden is dat het eten wat overbleef netjes ingepakt mee naar huis kregen.
Liselottejanson .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
we hebben zalig gegeten
vooral het voorgerecht was erg lekker
ik kreeg lychees i.p.v. ijs was geen probleem
wat teveel was kreeg ik mee
Trudie J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten de porties waren ook uitstekend niet te veel, ook de bediening was uitstekend .Voor herhaling vatbaar.
Toon H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bezoek is voor herhaling vatbaar. Tevreden over kwaliteit en variatie van het aan geboden buffet. Dit blijkt wel uit ons regelmatig bezoek.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het 6 gangenmenu was voortreffelijk.
De prijs kwaliteit is goed in verhouding. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Ljwhermans .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We kwamen eigenlijk voor het onbeperkt buffet (met oesters!), maar dat blijkt alleen op zaterdag en zondag te zijn. We hebben gekozen voor verrassingsmenu B (37 euro uit mijn hoofd) en we hebben daar heerlijk van gegeten. Tweede persoon is gratis. Met een aantal wijntjes erbij kwamen we op 56 euro. Dat valt enorm mee.
Pasqua .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prijs was aan de zeer hoge kant vooral het drinken!! Een zeer klein glaasje bronwater (3 slokken en het was leeg) voor 2 euro 40. Ik ga mijn Chinees voortaan afhalen.
Marjoproduction .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het AH diner is uitgebreid en goed klaargemaakt. De bediening is ok, alleen moeste wij nogal lang wachten voordat het eten kwam. Omdat vermoedelijk diverse tafels het zelfde diner hadden werd eerst hetzelfde gerecht naar de tafels gebracht. Maar het eten smaakte verder prima.
Aa.hendriks .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Dit was de eerste keer dat we dit restaurant bezochten. Vriendelijke ontvangst en heel prettige bediening. We hebben in het kader van de AH restaurantactie lekker gegeten bij New Century Oriëntal. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lisette Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Fantastische avond gehad, gezellig met persoonlijke aandacht. Speciaal aangepast menu in verband met onze verschillende smaken en dieet.
We waren wel verbaasd over de beperkte keuze met de iensbon. Met de korting gaan we graag nog eens terug, zonder korting is het voor ons te duur.
Ons inziens onderscheid dit restaurant zich, kwa kwaliteit steekt het boven het gemiddelde Chinees restaurant uit.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Er hangt een fijne sfeer maar erg groot is het niet dus als het druk is kan het rumoerig zijn. Het personeel is zeer vriendelijk. We hadden het buffet en dat is erg uitgebreid en wordt goed bijgevuld.
Wouters49 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het is omdat wij met de AH bon zijn wisten eten anders wat de prijs/kwaliteit niet in verhouding . We hadden menu 26. Deze is normaal p.p. EUR 32,50. Dat is erg duur voor wat ze hiervoor bieden. Het zijn allemaal standaard gerechtjes die je ook bij het buffet kunt vinden. Je verwacht bij zo'n duur menu toch meer specialiteiten.
CrazyBB .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg lekker eten, stond zeer vlot op tafel, vriendelijke bediening.

Wel is ook hier weer onduidelijk wat je krijgt voor de AH aktie: in dit geval kregen we het menu van 32 euro ipv dat we zelf een van de 4 menus konden kiezen (tegen bijslag van het buffet gebruik maken mocht wel ook). Ook dat we voor de bami achteraf 3,- per persoon moesten bijbetalen, was een verrassing.
Twandeleuw .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben er heerlijk gegeten en de service was ook heel goed, alles lekker vers en goede kwaliteit, we gaan zeker nog een keer terug.
Jackske_11 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was heerlijk en veel! Bediening vriendelijk, erg gastvrij. Men kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Entourage prima.
Mastaliltim .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Eten was gewoon top, niets op aan te merken, heerlijk. Enige minpuntjes vond ik dat tussen het voorgerecht en hoofdgerecht een dik uur zat. Ook was het jammer dat ze 1 gang zijn vergeten te serveren. (wij hadden, icm AH restaurantactie, menu Pattaya besteld, waarbij ze de 3de gang vergeten zijn, maiskipsate met satesaus)

Ondanks die 2 minpuntjes zeker voor herhaling vatbaar. Aardige bediening, superlekker eten en interieur is een kwestie van smaak maar je zit er zeker op je gemak.
Fam21 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk gegeten! alles vers en goed klaargemaakt, eten zag er appetijtelijk uit, keurig opgediend, goed warm!
personeel aardig, vriendelijk, ook nadat het druk werd bleven attent en oplettend of je iets nodig had.
Kan het mijn beste vrienden aanraden. wij gaan zeker terug!
Danielle.barnhoorn .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij heben echt heerlijk gegeten, binnen was er een gezellige sfeer! De mensen waren zeer vriendelijk en professioneel. Zeker een aanrader!!