New Bangkok

Boxbergerweg 64 7412 BE Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant New Bangkok

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Reiziger010 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Zo hoort het. Een stuk of 20 plaatsen. Klein keukentje, ervaren, moederlijke kok en jonge, beleefde en attente bediening. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, het eten is echt bijzonder lekker. Je waant je in Thailand, vers, smakelijk en qua geuren. Wij eten er vaak en graag met vrienden en kinderen en we zijn nog nooit teleurgesteld. Ambiance is eenvoudig en schoon. Een aanrader voor authenthiek Thais (heerlijk) eten.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Heerlijk eten, de setting van het restaurant is erg eenvoudig, uitstraling zeer sympathiek en authentiek. Jasmijnthee helaas met een theezakje.
Daphna J.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Heerlijk gegeten met veel verschillende gerechten (dik voldoende) met vriendelijk bediening met minder ervaringen . De prijs/kwaliteit verhouding was in orde
Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Voor het eerst in 20 jaar eens bij een Thai restaurant binnen gestapt. En o, oh, wat heb ik een spijt dat ik dat niet 20 jaar geleden heb gedaan!
Nu dan binnen gestapt bij New Bangkok in Deventer, als je binnenkomt weet je niet precies met welke verwachting. Het is geen luxueus groot restaurant met pracht en praal, maar wel de lotus/parel van Jai en Anisa! We mochten plaatsnemen aan een tafel naar keuze, midden in het etablissement. Direct werd er gevraagd wat we wilden drinken en werd de menukaart aangereikt. Met zoveel keuze op de kaart is het moeilijk om snel tot een keuze te komen, en dan is alles nog in diverse scherptes te bestellen.
Uiteindelijk gekozen voor het gezinsmenu voor 2 personen, met in plaats van een tofu-gerecht de Moe Kra Prauw (tegen meerprijs).
Met als voorgerecht begonnen met de huisgemaakte saté en pindasaus, heerlijk mals en zacht van smaak.
Niet lang daarna kwam ons verrassingsmenu op tafel, de Kai Med Ma Muang en Keeng Keeu Waan Neua (pikant, ***) en de Moe Kra Prauw (pikant, ***).
Wat is dit ontzettend vers, verfijnd en "licht" eten. Absoluut niet vet en zwaar zoals vaak bij de Chinese gerechten die wij krijgen als Babi Pangang, Foe Yong Hai).
Het is dat Deventer niet bij ons om de hoek is, maar als ik in de buurt ben ga ik zeker weer langs en reserveer in van te voren een tafeltje. En waar we van te voren bang voor waren (kleine porties), er ging genoeg mee voor de volgende dag (werd netjes gevraagd of we het mee wilde hebben in aparte bakjes).

Jai en Anisa, bedankt voor het smaakvolle eten.

PS De gerechten zijn ook af te halen.
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
Wij halen hier regelmatig af. De maaltijden worden vers bereid en zijn echt heerlijk! Jai en Anisa zijn erg aardig en absoluut niet opdringerig. Grootste pluspunt is echter het verse eten en de flexibiliteit. Een gerecht wordt met plezier iets pittiger of iets milder gemaakt. Wij genieten elke keer weer van het eten hier.
Rety .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Op loopafstand van het station ( nog geen 10 minuten) kwamen we hier terecht nadat we in het centrum niet een leuke thai konden vinden en daar toch wel erg zin in hadden.

Echt super gegeten en heel vriendelijk bediend. Alle smaken perfect in balans, verse groenten wat de ervaring ook heerlijk maakt en scherp/pittig eten zonder dat het de rest van de smaken overheerst.

Het is geen groot restaurant, meer een eethuisje en dat maakt de sfeer intiem en rustig. Maar een eethuisje met meer kwaliteit dan ik in menig restaurant ben tegengekomen.

Aan de voordeur twijfelde ik nog of je er uberhaupt kon zitten en het dus niet alleen afhaal was maar ik ben erg blij dat we er gegeten hebben. Het was een prettige ervaring!
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Ik ben blij dat er weer zo'n eettentje is in deze buurt. En nog wel zoiets gezelligs. Een restaurant kun je het met 5 tafeltjes bijna niet noemen, eerder een eethuisje. Maar heerlijk gegeten ! Alles supervers ! Ik had de thaise kippesoep die geweldig zoet en romig was. Mijn partner had de viskoekjes die ook echt naar vis smaakten. Ook de hoofdgerechten waren prima van kwaliteit. De bediening is zeker voor een klein eethuisje essentieel en mag zeker niet opdringerig zijn. Nou bijna het tegendeel was het geval. Zeer terughoudend, service gericht maar met volle aandacht werden we bediend. Als er iets valt te zeggen over de inrichting, dan zou ik willen vragen de spotjes boven de tafels te dimmen. Prijs: vers eten is niet heel goedkoop, maar ik vind de prijskwaliteit hier prima. Voor mensen die van volle drukke gelegenheden houden : niet doen. Maar wil je in alle rust van goed eten genieten: dan is dit een aanrader.
Dini P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Voor het eerst hier afgehaald. Andere eigenaar en je bent dan toch wat onzeker of het van dezelfde kwaliteit is als hiervoor. Maar daar twijfelen we na één keer niet meer over. Goede gerechten, ter plekke klaargemaakt, dus vers bereid. En zoals aangegeven op de kaart was het pittige gerecht ook echt lekker pittig! Aanrader: de Keeng massaman met ossehaas.
Viskoekjes waren ook heerlijk. En een nieuw gerecht op hun kaart: Saam Kok.

En als aanvulling op een vorige recensie: je kunt er inmiddels pinnen. Wel zo makkelijk.

Decor vind ik minder belangrijk bij een (overwegend) afhaalrestaurant, maar het ziet er netjes uit.
Edwin67 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
New Bangkok is een klein Thais eethuisje, met een relatief eenvoudig maar toch sfeervol interieur, en een zeer vriendelijke gastheer/vrouw.

Het traditionele Thaise eten hier is echt heerlijk, smaken goed in balans, en voor elk gerecht worden altijd verse kruiden en ingrediënten gebruikt en dat proef je! Vers gewokt en precies de goede bite. Van mild tot zeer pittig, je kunt bij kok Anisa eventueel persoonlijke wensen kenbaar maken. Het eten voor afhaal wordt ook altijd vers gewokt, en smaakt exact hetzelfde als dat je gaat zitten. Dus absoluut geen restanten of iets dergelijks.

Zonder overdrijven ben ik nog nooit zo vaak naar een restaurant teruggekomen als hier, een echte aanrader!
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Wij hebben hier wat eten afgehaald en dat was prima. Ruim voldoende en heerlijk. De entourage binnen zag er niet zo mooi uit, maar het eten is het belangrijkste. Wel jammer, dat je hier niet kunt pinnen (maar pinautomaat zit buiten vlakbij).
Edwin-Ernste .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Heerlijk en authentiek thais gegeten. Perfecte smaken, mooie verse kruiden en groenten en kwaliteit helemaal top. Thais zoals je thais in Thailand eet. Inrichting zou wat beter kunnen maar wat ons betreft een absolute aanrader!