New Babylon Piazza

Anna van Buerenplein 29 2595 Den Haag Nederland Kaart
31-702051240

Over het restaurant New Babylon Piazza

Inspirerende plek van samenkomst

In Italië komt jong en oud bij elkaar op het plein. Voor een babbeltje en een drankje. Op de tweede verdieping van New Babylon gebeurt hetzelfde. Het is een plek van samenkomst voor diverse doelen waar vrienden, familie en zakelijke relaties elkaar treffen. Hier eet je tijdens de lunch en diner eerlijke producten in een trendy omgeving. Chefkok Jaap Visser en zijn team hebben zich laten inspireren door de landen rond de Middellandse Zee en samen met zijn team zorgt hij voor een frequente wisseling van het menu. En waar halen ze hun verse ingrediënten dan vandaan? Gewoon, van de moestuin op het dak.

Glas champagne

Zaterdag en zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant New Babylon Piazza

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten en een super bediening! Fijn dat het snel gaat omdat we niet een heel lange lunchpauze hebben. Begrepen dat Piazza dichtgaat per 1 januari, echt heel erg jammer!
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Super bediening en heerlijke plek.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Rustige zomeravond. Niet zoveel mensen, bediening uitermate vriendelijk en attent. Dessertkeuze ietsje teveel cholade voor mij. Uitstekend gegeten!
Roderick J.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Met een aantal vrienden hier afgesproken omdat het lekker centraal ligt ivm openbaar vervoer. Een collega had mij hier op geattendeerd. Leuke vlotte bediening, een beetje gedurfd brutaal maar wel met kennis van zaken!
Heerlijk gegeten, een leuk verrassingsmenu van de chef!
Aliette B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
super! Echt genoten van puur en verrassend eten. Voor herhaling vatbaar. Aardige bediening, gezellige ruimte en alle gerechten mooi op tijd. Zowel zakelijk als prive een aanrader.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We warrn de enige gasten die door de weekse avond.
De kok toonde vooraf de catch of the day en dat is voor nl een positieve uutzondering.
ecoret .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Kerstlunch gehad op 15-12-2016, aparte zaal hiervoor gereserveerd.
Bediening was niet top, langzaam en beslist niet klantvriendelijk.
Ook het eten was te weinig. Geen aanrader
Femke L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
1 van de weinige keren dat ik eten in een restaurant kan omschrijven als meer dan eten alleen. Het was een belevenis. Geen idee wat we zouden krijgen, maar wat een mooie gerechten met nieuwe voor mij soms totaal onbekende ingredienten en combinaties. Helemaal top!
monikachao .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Voorgerecht sla met geitenkaas, heel smakelijk. Was best wel veel en als voorgerecht had het iets minder mogen zijn. Mijn tafelgenoten hadden escargots en coquilles en waren daar zeer over te spreken. Zij hadden de angus hamburger als hoofdgerecht en waren zeer enthousiast. Mals en toch niet "bloody". Zelf had ik de vis van de dag en die was ook lekker mals. De frietjes vond ik dit keer wat minder. Andere keren lekkerder.
Het is een heel fijn restaurant. Zit door de week overdag vaak vol. Het verdient dat op vrijdagavond ook.
Frits O.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Meerdere keren hier gegeten. Eten is prima. Service is altijd leuk en voorkomend. Locatie is beetje verstopt maar goed bereikbaar. Jammer dat ze in weekeind niet open zijn.
deyl .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
De sfeer is altijd ontspannen. het eten lekker en verzorgd. De medewerk(st)ers bedienen je met een glimlach. Kwaliteit van eten is top!
vjdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
goed eten, snelle en hoffelijke bediening, prima plek! Enig minpuntje: de akoestiek. Als het vol zit kun je elkaar moeilijk verstaan...
JolonRick .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Echt een verstopte parel. Ik ben zelf in verwachting en daar hielden ze erg goed rekening mee. Overheerlijke vis gegeten waarbij de kok mij vertelde de saus aangepast te hebben in verband met rauw ei. De service was perfect. Leuk detail ze schenken water met kruiden, komkommer en citroen. Een dessert moet je daar niet overslaan soepje van roodfruitaanrader
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Onverwacht goed en smakelijk gegeten! Mooie gerechten, goede portionering - en op een plek waar je het niet verwacht, op de 2e verdieping van New Babylon. En denk je dat je 'in' een kantoortoren zit - dat klopt, maar wel met direct uitzicht naar buiten, op een binnenplaats met terrras en decor. Kortom: een aanrader!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Piazza. Je moet even je weg vinden naar de derde verdieping, maar dan zit je ook heerlijk rustig te genieten. Wij hadden een heerlijke selectie van de kaart waaronden lamsrack, kreeft, asperges en een bouillabaisse waar je echt je vingers bij af kan likken. De bediening is erg behulpzaam en weet wat ze voor je op tafel zetten. Gaan we zeker snel
weer eten!
m D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Zojuist heerlijk gelunchtt bij Piazza, uitstekende service en mooie lunchkaart. Ik had zelf een clubsandwich, je ziet dat er wordt gewerkt met passie en verse ingrediënten, mijn collega had de salade nicoise die hij heerlijk vond en er overigens zeer mooi uit zag. Al met al een zeer geslaagde lunch met zeer vriendelijk personeel!
mcd .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Mooi decor, goede locatie, maar het eten is niet zo fantastisch als de prijs laat lijken. De salade nicoise (maar liefst 15 euro!) was heel karig. Vooral veel sla, verder weinig tomaat/rode ui/tonijn/olijven. Om brood moesten we vragen. Heel teleurstellend voor 15 euro. Misschien even retourtje Nice doen om te zien wat een echte salade nicoise is? Service was prima, maar meer dan dat ook niet.
Wij vinden het erg vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad bij ons in het restaurant. Zoals u de salade beschrijft hoort deze niet te zijn, graag hadden wij dit op het moment zelf geweten zodat we het gelijk hadden kunnen oppakken en u tevreden naar huis was gegaan. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien en uw slechte ervaring om te zetten in een positieve. Met vriendelijke groet, team Piazza
Jubilaris1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Gisteren met een groep van 17 personen bij Piazza geluncht. Wat een leuk restaurant! De kok had een driegangenmenu menu samengesteld (Voorgerecht: noordzee krab, carpaccio hert, rillete van eend, Hoofdgerecht: vis, Nagerecht: tiramisu, cheesecake, chocoladestructuren) met bijpassende wijn. Elk gerecht was smaakvol, gewoon heerlijk. De leuke sfeer en de vlotte en attente bediening (bij een volle zaak) maakt Piazza echt een aanrader. Laat je verrassen door de kok en geniet!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Manhattan comes to The Hague

De lawyers uit de serie Suits verwacht je ieder moment aan te schuiven. Verrassende locatie; deze hippe lunch hotspot in het nieuwe Babylon naast Den Haag Centraal.
Na een zeer vriendelijk ontvangst werd door de kok een viergangenverrassingsmenu aanbevolen.
Onder de zwoele muziek van Norah Jones werden de gerechten gepresenteerd.
De Frisse Pino Blanc van Villa Wolf smaakt naar meer.
De rib eye was uitstekend bereid. Ook bij dit gerecht was de wijnspijscombi “spot on”.
Het dessert was subliem; een feestje om naar te kijken en om op te eten.
Is er dan helemaal niets aan te merken? Wel na heel hard zoeken:
-De carpaccio iets te dik gesneden
-De 2 Blauwe Honden op het toilet??

Wij komen zeker hier terug. De mensen die hier werken hebben passie voor hun vak, dat proef en ervaar je. Resumerend: Toptent!

Svenvanderwal .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2014
Piazza is een leuke, hippe plek waar je heerlijk buiten kan zitten op een groot terras. Mooi centraal gelegen, vlak bij het station om af te spreken. De salades waren heerlijk met attente en goede bediening. Een aanwinst voor de stad!