New Babylon Piazza

Anna van Buerenplein 29 2595 Den Haag Nederland Kaart
31-702051240

Over restaurant New Babylon Piazza

Inspirerende plek van samenkomst

In Italië komt jong en oud bij elkaar op het plein. Voor een babbeltje en een drankje. Op de tweede verdieping van New Babylon gebeurt hetzelfde. Het is een plek van samenkomst voor diverse doelen waar vrienden, familie en zakelijke relaties elkaar treffen. Hier eet je tijdens de lunch en diner eerlijke producten in een trendy omgeving. Chefkok Jaap Visser en zijn team hebben zich laten inspireren door de landen rond de Middellandse Zee en samen met zijn team zorgt hij voor een frequente wisseling van het menu. En waar halen ze hun verse ingrediënten dan vandaan? Gewoon, van de moestuin op het dak.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant New Babylon Piazza

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m vrijdag 08:30 - 22:00
Zaterdag en zondag gesloten

Femke L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
1 van de weinige keren dat ik eten in een restaurant kan omschrijven als meer dan eten alleen. Het was een belevenis. Geen idee wat we zouden krijgen, maar wat een mooie gerechten met nieuwe voor mij soms totaal onbekende ingredienten en combinaties. Helemaal top!
Monikachao .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Voorgerecht sla met geitenkaas, heel smakelijk. Was best wel veel en als voorgerecht had het iets minder mogen zijn. Mijn tafelgenoten hadden escargots en coquilles en waren daar zeer over te spreken. Zij hadden de angus hamburger als hoofdgerecht en waren zeer enthousiast. Mals en toch niet "bloody". Zelf had ik de vis van de dag en die was ook lekker mals. De frietjes vond ik dit keer wat minder. Andere keren lekkerder.
Het is een heel fijn restaurant. Zit door de week overdag vaak vol. Het verdient dat op vrijdagavond ook.
Frits O.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Meerdere keren hier gegeten. Eten is prima. Service is altijd leuk en voorkomend. Locatie is beetje verstopt maar goed bereikbaar. Jammer dat ze in weekeind niet open zijn.
Deyl .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
De sfeer is altijd ontspannen. het eten lekker en verzorgd. De medewerk(st)ers bedienen je met een glimlach. Kwaliteit van eten is top!
Vjdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
goed eten, snelle en hoffelijke bediening, prima plek! Enig minpuntje: de akoestiek. Als het vol zit kun je elkaar moeilijk verstaan...
JolonRick .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Echt een verstopte parel. Ik ben zelf in verwachting en daar hielden ze erg goed rekening mee. Overheerlijke vis gegeten waarbij de kok mij vertelde de saus aangepast te hebben in verband met rauw ei. De service was perfect. Leuk detail ze schenken water met kruiden, komkommer en citroen. Een dessert moet je daar niet overslaan soepje van roodfruitaanrader
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Onverwacht goed en smakelijk gegeten! Mooie gerechten, goede portionering - en op een plek waar je het niet verwacht, op de 2e verdieping van New Babylon. En denk je dat je 'in' een kantoortoren zit - dat klopt, maar wel met direct uitzicht naar buiten, op een binnenplaats met terrras en decor. Kortom: een aanrader!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Piazza. Je moet even je weg vinden naar de derde verdieping, maar dan zit je ook heerlijk rustig te genieten. Wij hadden een heerlijke selectie van de kaart waaronden lamsrack, kreeft, asperges en een bouillabaisse waar je echt je vingers bij af kan likken. De bediening is erg behulpzaam en weet wat ze voor je op tafel zetten. Gaan we zeker snel
weer eten!
M D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Zojuist heerlijk gelunchtt bij Piazza, uitstekende service en mooie lunchkaart. Ik had zelf een clubsandwich, je ziet dat er wordt gewerkt met passie en verse ingrediënten, mijn collega had de salade nicoise die hij heerlijk vond en er overigens zeer mooi uit zag. Al met al een zeer geslaagde lunch met zeer vriendelijk personeel!
Mcd .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Mooi decor, goede locatie, maar het eten is niet zo fantastisch als de prijs laat lijken. De salade nicoise (maar liefst 15 euro!) was heel karig. Vooral veel sla, verder weinig tomaat/rode ui/tonijn/olijven. Om brood moesten we vragen. Heel teleurstellend voor 15 euro. Misschien even retourtje Nice doen om te zien wat een echte salade nicoise is? Service was prima, maar meer dan dat ook niet.
Wij vinden het erg vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad bij ons in het restaurant. Zoals u de salade beschrijft hoort deze niet te zijn, graag hadden wij dit op het moment zelf geweten zodat we het gelijk hadden kunnen oppakken en u tevreden naar huis was gegaan. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien en uw slechte ervaring om te zetten in een positieve. Met vriendelijke groet, team Piazza
Jubilaris1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Gisteren met een groep van 17 personen bij Piazza geluncht. Wat een leuk restaurant! De kok had een driegangenmenu menu samengesteld (Voorgerecht: noordzee krab, carpaccio hert, rillete van eend, Hoofdgerecht: vis, Nagerecht: tiramisu, cheesecake, chocoladestructuren) met bijpassende wijn. Elk gerecht was smaakvol, gewoon heerlijk. De leuke sfeer en de vlotte en attente bediening (bij een volle zaak) maakt Piazza echt een aanrader. Laat je verrassen door de kok en geniet!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Manhattan comes to The Hague

De lawyers uit de serie Suits verwacht je ieder moment aan te schuiven. Verrassende locatie; deze hippe lunch hotspot in het nieuwe Babylon naast Den Haag Centraal.
Na een zeer vriendelijk ontvangst werd door de kok een viergangenverrassingsmenu aanbevolen.
Onder de zwoele muziek van Norah Jones werden de gerechten gepresenteerd.
De Frisse Pino Blanc van Villa Wolf smaakt naar meer.
De rib eye was uitstekend bereid. Ook bij dit gerecht was de wijnspijscombi “spot on”.
Het dessert was subliem; een feestje om naar te kijken en om op te eten.
Is er dan helemaal niets aan te merken? Wel na heel hard zoeken:
-De carpaccio iets te dik gesneden
-De 2 Blauwe Honden op het toilet??

Wij komen zeker hier terug. De mensen die hier werken hebben passie voor hun vak, dat proef en ervaar je. Resumerend: Toptent!

Svenvanderwal .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2014
Piazza is een leuke, hippe plek waar je heerlijk buiten kan zitten op een groot terras. Mooi centraal gelegen, vlak bij het station om af te spreken. De salades waren heerlijk met attente en goede bediening. Een aanwinst voor de stad!
BiancaBlokland .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
Een heerlijke lauwwarme salade gegeten bij het mooi ingerichte New Babylon Piazza. Er hangt een hele fijne sfeer met zeer vriendelijk personeel. Aanrader!!
Art S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Gisteren samen met mijn nichtje een broodje / wijntje genuttigd bij deze tent. Bediening correct, maar wel ultra-kil. Voorbeeld: de lunchtafels waren bezet maar we mochten "bij uitzondering" aan een ander tafeltje plaatsnemen, vertelde de jongedame die ons bediende me (ik ben 56, mijn nicht 60+). Hou je toch niet voor mogelijk. Broodjes waren verder wel top. Tip: leg er een beetje meer warmte in (ga eens naar Italie, kijk hoe ze het daar doen).
RonaldZ .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Heerlijk gegeten op een doordeweekse avond bij Piazza New Babylon in een leuke setting. Betreft een kleinschalig restaurant met ongeveer 15 tafels en een aan vier zijden open keuken.
We kregen een verrassingsmenu van de chef met diverse heerlijke gerechten. Het menu bestond uit onder andere een bospaddestoelensoep, risotto, kalfszwezerik, kreeft en op de huid gebakken zeebaars. Zonder te overdrijven, elk gerecht was gewoon echt goed en lekker! Bijzonder is dat elk gerecht wordt afgemaakt met groen uit eigen moestuin.
Wat ik niet onvermeld wil laten is overigens het heerlijke chocoladetaartje, welke we als dessert kregen voorgeschoteld!

Naast het heerlijke eten was de service ook nog eens zeer goed. Al met al is dit restaurant dus een echte aanrader!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
Zelden in zo'n goede lunchzaak gegeten. Smaken kloppen precies. Restaurant heeft leuke uitstraling en heel vriendelijke bediening. Huisgemaakte garnalen kroket lekkerste ooit gegeten!