NetsoSweet

Wagenstraat 189 2512 AW Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant NetsoSweet

Shaan .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Netsosweet ziet er strak en niet heel gezellig uit. Je kan er prima een hapje eten, maar ze zijn meer gebouwd op afhaal en bezorg.

Eenmaal binnen werden we vriendelijk geholpen door een heer. Gelukkig heeft hij ons gewaarschuwd voor de super hete sambal. Personeel is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam voor zover we ze zagen, want door de drukte waren ze veel meer bezig met de keuken dan met de klanten in de zaak.

Wij hebben met vriendinnen teloh, roti lam en bami sate gegeten en het was verrukkelijk. Eindelijk hebben we in Den Haag een eettent gevonden met de echte Surinaamse authentieke smaak en ruime porties.

Nadeel is het lange wachten op het eten. Goeie tip is dus: van te voren bestellen (kwamen regelmatig klanten binnen om hun bestelling op te halen die ze waarschijnlijk al eerder hadden geplaatst.)

Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
een 9 die neigt naar een 10 hoor, voor de betere surinaamse keuken ben je hier dus op het juiste adres, purbest zouden friezen zeggen wat vrij vertaald het tegenovergestelde van netso(sweet)=niet zo(best) of zoiets als zozo zou zijn, maar deze toko is wel meer voor bezorg+afhaal op telefonische bestelling vooraf, binnen gewoon niet bepaald leuk aangekleed, laat staan geschikt voor romantisch etentje voor 2.. maar voor buiten solo op soort miniterrasje aan de wagenstraat bijna op de hoek van de dunne bierkade was het in de schaduw prima toeven toch,ondanks de hitte.. op de service is weinig aan te merken, leuke+attente jongedames, maar die waren vooral afwezig 'boven' druk in de weer met het prepareren van de vele bestellingen..
so what, overheerlijk genoten van een gewone roti lam, niet duur voor redelijke portie, erg lekker roti zelf (soort dunne dubbellagige pannenkoek met beetje maismeel ofzo daartussen) mals lamsvlees, aardappeltjes, kouseband, superlekker kerriesausje +goed hete surinaamse sambal.. (speciaal is wat meer en met pompoenmoesje erbij, voor de volgende x dan maar, en doksa=eend was op, mooi dubbel excuus om snel weer eens langs te gaan..) verrukkeluk, aanradertje..
Dakduif .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Ik ben hier laatst voor het eerst gaan eten. Ondanks dat ze zijn afgestemd op afhalers, was daar zitten en eten geen probleem.

Service was erg hartelijk en we werden volop op de hoogte gehouden hoe lang het nog zou duren (wat naar onze beleving zeer kort was, maar toch nog een 'sorry dat het zo lang duurde' opleverde toen het eten kwam, haha.)

Beide een roti kipfilet speciaal besteld voor €9,75. Het eten was uitmuntend, en dat voor die prijs. De pompoenmoes die bij de 'speciaal' zit is inderdaad een goede vondst!

Het decor is wat wit en steriel en de radio Nostalgia op de achtergrond sloeg een beetje de plank mis, maar alles was schoon en netjes, dus heb eigenlijk geen klachten.

Let op bij betalen dat je er inderdaad niet kunt pinnen. Wij hadden het niet gepast, wat nog problemen opleverde omdat er niet genoeg klein wisselgeld in de kassa zat. Later opgelost door verderop in de straat een tientje te breken met een pakje kauwgom om zo de laatste €2,50 alsnog te betalen. Kan gebeuren. Personeel was gelukkig erg toeschietelijk in deze situatie.

Al met al goede roti voor een goede prijs in hartje Den Haag, met vriendelijk personeel en een schoon eethuis.
Chamsy .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Ik kom hier regelmatig afhalen en bestel altijd de roti kipfilet speciaal (9,-). Wat ik fijn vind is dat het schoon is (haarnetjes/handschoentjes afgedekte etenswaren). Bij een roti kipfilet zit altijd pompoen wat ik nooit eerder gegeten had in combinatie met dit gerecht maar het is erg lekker. De kouseband smaakt vers en is lekker gebakken met uitjes en knoflook. De roti is gevuld en nooit taai of droog. De kip is altijd mals en goed gekruid. Het ei soms wel iets uitgedroogd en donker aan de binnenkant.
Maar feit dat het lijkt (ik weet dit niet 100% zeker ) alsof dit gerecht ter plekke bereid wordt, is voor mij de reden waarom ik liever hier eet dan bij een ander Surinaams restaurant.

Bij het afhalen wacht ik meestal 10 min en bij bezorging ongeveer 30/40 min. Het zijn altijd dezelfde (ruime) porties en het eten is ook bij bezorging nog goed warm.

Enige nadeel vind ik zelf dat er geen pin automaat in het restaurant is, hopelijk komt dat snel.