Nesta

Bakenessergracht 109 2011 JV Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Nesta

Genieten in het centrum van Haarlem

Op steenworp afstand van het Spaarne is Nesta gevestigd. Heerlijke gerechten tegen een betaalbare prijs. Na een dagje winkelen is het hier goed toeven. Bestel vooral ook een goed glas wijn en dan verzekeren wij jou dat je hier een heerlijke avond hebt.

Meer informatie over restaurant Nesta

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Nesta

Hanneke C.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Aangenaam verrast, heerlijk eten en mooi opgemaakte bordjes. Vriendelijke ontvangst en fijne bediening. Goed wijnadvies bij de gerechten. We komen zeker terug.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Genoten van het eten, goede kwaliteit, mooi geprensenteerd. Prima steer. Kom hier graag nog eens terug
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Heerlijk gegeten in een intieme en ongedwongen setting. Kleine, maar diverse kaart en een leuke wijnlijst. Eventueel iets van een beetje brood bij aanvang zou het helemaal af maken.
Danka J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Het eten was heerlijk, de porties hadden iets groter gemogen. Goede en vlotte bediening en de wachttijd was goed.
De sfeer is goed, beetje huiskamersfeer.
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Het eten en de intichting van Nesta komen totaal niet met elkaar overeen. Het eten is fantastisch, de inrichting enigszins armoedig (al is daat laatste waarschijnlijk als hip bedoeld). Jammer, want als je voor het eerst binnenkomt, zakt de moed je een beetje in de schoenen. Maar de twee heren (één in de bediening en één in de keuken (!)) maakten dit ruimschoots goed met hun geweldige gerechten en heerlijke wijnen.
Sterre H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gezellige plek met goede prijs-kwaliteit verhouding.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Bij binnenkomst is het even wennen, want het is niet heel groot. Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de service en de kwaliteit. We hebben lekker gegeten en ook de wijnen die we hebben gedronken waren van goede kwaliteit. Mooie gerechten en nooit echt lang hoeven wachten op onze volgende gang. Een aanrader.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Lekker eten voor een redelijke prijs, kaart wisselt per seizoen. Keuze uit veel wijntjes, de eigenaar weet er veel over te vertellen. Voor mij jammer dat we niet dichterbij wonen anders kom ik graag vaker!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Leuke sfeer, leuke plek, heerlijk gegeten (kerstdiner), goede wijn
Rowin B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
We hebben hier tweede kerstdag erg goed gegeten. De gerechten waren uitsteken bereid en de aanbevolen wijnen paste daar stuk voor stuk erg goed bij. Nesta is een klein restaurant, waar ik erg van houd. Zo is de sfeer intiem & persoonlijk en blijft je gesprekspartner goed verstaanbaar. De bediening zorgt dat het je aan niks ontbreekt.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Nesta ziet er leuk en informeel uit. Er is 1 persoon in de bediening en die heeft het dan ook behoorlijk druk. Maar de bediening is vriendelijk en redelijk snel. Ook de prijzen zijn niet te hoog, voor drie gangen, 2 glazen wijn en een frisje, 50 EUR pp. De porties vooral van hoofdgerecht en dessert zijn wel erg klein. Bij een hoofdgerecht van couscous met lamstajine is 2 eetlepels cous echt te weinig, zelfs voor een kleine eter. We hebben dat vriendelijk opgemerkt na het hoofdgerecht maar als je dan als dessert een kaasplankje met 2 minuscule stukjes notenbrood en voor mijn disgenoot een piepklein stukje cheesecake serveert heb je het toch niet helemaal begrepen.

Ook zonde dat de borden en de schaaltjes niet even verwarmt zijn, hierdoor was het hoofdgerecht op veel plaatsen al koud toen het opgediend werd.

Jammer, want Nesta als het eten op orde zou hebben, zou het echt een prima plek zijn.
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Leuk knus tentje met echt lekker eten voor goede prijs. l
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Voorherhaling vatbaar :)
Sviatoslav .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Gisteravond samen met mijn vriendin heerlijk gegeten bij Nesta. Alles klopt in dit restaurant: de sfeer, de bediening, het heerlijke eten en de bijpassende wijnen. De prijs-/kwaliteitsverhouding is ook in orde. Echt een aanrader, als je een leuke avond uit eten wilt.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
We zouden als aanvulling op de kaart wel graag wat meer vegetarische gerechten willen zien. Wij waren met 3 vleeseters en 1 vegetariër. Na enig aandringen werd er gelukkig wel goed op ingespeeld.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten op een drukke zaterdagavond. Vooraf de steak tartaar - deze zou niet misstaan in een Franse bistro. Als hoofdgerecht de entrecot en de lamstajine. Biede geweldig bereid en buitengewoon goed geprijsd. Wijnadvies was uitstekend - proef de Anjoli Priorat! Leuke avond. Kortom; wij komen terug.
Boki V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijke gegeten, met een goed glas rode wijn. De service was heel goed. Ik kom hierna zeker weer hierheen. Een aanrader!
René V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Uitstekende kwaliteit en kundige, persoonlijke service. De gerechten komen vlot en keurig opgemaakt de keuken uit en de prijzen zijn verbazend laag. Als we dichterbij hadden gewoond zouden we hier veel vaker komen.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Danny is super gastvrij en heeft steeds weer goede adviezen over heerlijke wijn bij de mooie gerechten. We zijn er zo'n 4 keer geweest en het telkens weer een erg leuke ervaring. Aanrader!
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heel fijn gegeten in een ontspannen sfeer.