Nesta

Bakenessergracht 109 2011 JV Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Nesta

Genieten in het centrum van Haarlem

Op steenworp afstand van het Spaarne is Nesta gevestigd. Heerlijke gerechten tegen een betaalbare prijs. Na een dagje winkelen is het hier goed toeven. Bestel vooral ook een goed glas wijn en dan verzekeren wij jou dat je hier een heerlijke avond hebt.

Meer informatie over restaurant Nesta

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

Ingrid van V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Alles bij elkaar lekker gegeten maar het hoofdgerecht viel tegen. De vis was te droog en de risotto te machtig. Prettige bediening en goed wijnadvies.
Lucas F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Pure gerechten, mooie wijnen en een gepassioneerde gastheer. Zo simpel kan het zijn, geen fratsen. Een prima avond beleefd!
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten, goede service en advies over de wijnkeuze!
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Goede wijnen prima bediening in een gezellig huiselijk restaurant. Wij gaan hier zeker nog een keer heen.
wendie D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goede kwaliteit, mooie porties, veel aandacht voor presentatie.
Tafeltjes en stoelen wat aan de kleine kant, maar eigentijdse en rustige inrichting.
Marleen_ G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Rutige, open, heldere, frisse, gezellige inrichting. Klein aantal tafeltjes met voldoende tussenruimte. Goede service. Zeewolf was super, kaas fondue gevarieerd. Kaasplankje helemaal top en cremebrule jum. De
'Boterige' wittewijn heerlijk! Wanneer mogen we weer?
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Afgelopen zondag hebben wij gegeten bij Nesta. We hadden wat te vieren, de verjaardag van mijn vriendin, en zochten een restaurant dat verantwoorde streekproducten hoog in het vaandel heeft staan. Zo kwamen wij bij Nesta terecht. "Pas op het opstapje!" Bij binnenkomst viel de frisse en knusse uitstraling van Nesta goed in de smaak. Het uitzicht over het Spaarne en de Bakenessergracht is schitterend. De retro schoolklas stoelen waren na lang tafelen alleen wat minder. Ook aan de muur had wat meer opsmuk mogen zitten. Overall, gewoon ruim voldoende. Het restaurant wordt gerund door twee compagnons. Rick toont in de keuken zijn kwaliteiten als een ware chef en tovert de mooiste gerechten op tafel, terwijl Danny zorgt voor een bijzonder hartelijke bediening gedurende de gehele avond. Hoewel hij in zijn eentje staat neemt hij voor alle gasten alle tijd, zonder dat het vervelend lang wordt. Hij heeft alles haarscherp in de gaten en voor wie daar behoefte aan heeft is er gelegenheid voor een praatje; over het eten, de wijnen of gewoon over alledaagse onderwerpen. Dit draagt bij aan het huiskamergevoel dat Nesta wil creëren. Hier ben je niet uit eten, hier eet je bij de mensen thuis. Het eten is van uitstekende kwaliteit en voor alleszins schappelijke prijzen. Het menu is mooi samengesteld en voor ieder wat wils. Niet te uitgebreid zodat je weet dat wat er op je bord belandt vers is. Wij namen de buikspek, geitenkaas/bieten salade, zeewolf en de roodbaars. Heerlijk! De toetjes deelden wij. Eerst de carrotcake, met een vuurfontijn voor de jarige job om af te sluiten met een Hollands kaasplankje en een portje. Aan het einde nog even gezellig nagetafeld met de eigenaar om vervolgens voldaan huiswaarts te keren. "Denk om het afstapje!" Wij komen zeker terug!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een hele goede toevoeging voor Haarlem. De tartaar, de zeeduivel en het rabarber kruimel toetje waren allemaal top. En daarbovenop nog een redelijke prijs ook. Komen zeker terug.
Elsbeth M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, al meerdere keren. Deze keer buikspek en steak tartaar, gevolgd door zeewolf met langoustinesaus. Goede koffie toe. Aanrader!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Leuk, romantisch restaurant met goed eten, mooi uitzicht over het Spaarne & Bakenesser gracht in Haarlem, en (met dank aan bediening) een hele prettige sfeer.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Een huiskamer op een van de mooiste plekjes van Haarlem, waar je voor een goeie prijs heerlijk kan eten en drinken!
Joleen W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk genoten van het drie gangen diner met goede wijn.
De gastheer Danny nam zoals altijd de tijd voor echte aandacht.
RolandK .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gezellig restaurantje met een niet al te lange menukaart, maar de kok weet wel hoe deze gerechten moet worden bereid! Heerlijk genoten van een geweldige dorade en een hopjes-crème brulee.

Soms is het goede leven gewoon simpel.
Marsha S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuk klein restaurantje. De ober heeft verstand van de wijnen. Lekkere steak tartaar gegeten. Hopjes creme brulee was ook top.
Willem F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Aanrader
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Deze mensen weten er elke keer een heerlijke ervaring van te maken. Er is een ruime keuze uit heerlijke wijn die begeleid door een goed advies wordt geserveerd. Wat ons betreft een aanrader!
K G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Zeer goed gegeten hier! Geen opsmuk, gewoon kwaliteit.
Valentijn H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Één van beide eigenaren stond zelf in de bediening en dat maakt het toch altijd weer net even wat persoonlijker. De gerechten waren erg lekker. De burger met avocado en de roodbaars zijn zeker een aanrader.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor de 3e keer alweer. Gezellige en warme sfeer en het totaalplaatje wordt gecomplementeerd door de zeer vriendelijke gastheer, welke ook in de bediening loopt. Zeker een aanrader om met z'n 2-en hier te dineren, maar ook met een grote groep verliep alles zeer naar wens.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
werkelijk een heerlijke beleving, een gastheer welke vol passie over wijn als eten spreekt en waarin je wordt meegenomen in zijn beleving...