Nesta

Bakenessergracht 109 2011 JV Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Nesta

Genieten in het centrum van Haarlem

Op steenworp afstand van het Spaarne is Nesta gevestigd. Heerlijke gerechten tegen een betaalbare prijs. Na een dagje winkelen is het hier goed toeven. Bestel vooral ook een goed glas wijn en dan verzekeren wij jou dat je hier een heerlijke avond hebt.

Meer informatie over restaurant Nesta

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Nesta

Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Danny is super gastvrij en heeft steeds weer goede adviezen over heerlijke wijn bij de mooie gerechten. We zijn er zo'n 4 keer geweest en het telkens weer een erg leuke ervaring. Aanrader!
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heel fijn gegeten in een ontspannen sfeer.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Op de oude plek van Willendorf. Maar de energieke sfeer is weg. Nesta is een wel aardig restaurant maar mist finesse. De flessen bruisend water waren op? Voor de steak tartare, goed gesneden vlees maar weinig smaakmakers. Hoofd een zeewolf met een laagje kaas en linguini met harde stukjes. Geen goede combi. Gin tonic toetje sprong er uit en was heerlijk fris en de wijn ook in orde.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We kwamen aan en de reservering via IENS was niet doorgekomen, iets wat vaker gebeurde vertelde men ons. Maar gelukkig was het rustig en konden we gaan zitten. Heel kort, voorgerechten oa heilbot en lamshaas waren prima in orde, alleen detoneerde bij de lamshaas die warm was een koude auberginechutneyachtige substantie. Als hoofdgerechten kozen we voor mosselen, die adequaat waren maar niet bijzonder, entrecote, die gewoon goed was te noemen, en de tajine, dat was enigszins teleurstellend. Hij werd niet in een tajine opgediend en was ook niet in een tajine bereid, sommige stukken lamsvlees waren namelijk koud, de garing van de groeten was ook wat minder. Naar alle waarschijnlijkheid is het lamsvlees vooraf bereid en aan de groenten toegevoegd, de smaakbeleving paste hierbij. Op zich niet erg maar noem het gerecht dan niet 'lamstajine'.
Reamon E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten op een van de mooiste plekken van Haarlem.
Nootjepaps .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Fijne kaart, fijne wijnen en een goed verhaal erbij. Prijs en kwaliteit echt heel goed op orde. Fijne plek, die we iedereen aanraden!
Timo N.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Kleine kaart, maar voldoende variëteit Mooie gerechtjes met heerlijke smaakcombinaties.
Een gezellige, huiselijke sfeer wat grotendeels bepaald wordt door het zeer vriendelijke en ongedwongen voorkomen van de gastheer.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Hier erg goed gegeten. Kwaliteit van het eten was super. Het eten was vers, goed op smaak en de prijzen zijn in verhouding met de geleverde kwaliteit. Gastheer was erg vriendlijke en attent. De huiskamer setting en de locatie aan het Spaarne maakte het plaatje volledig af. Kortom, wij komen hier zeker terug!
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Leuke plek, fijne sfeer, heerlijk gegeten!
Gijs S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten in dit fijne kleine restaurant. Prettige bediening en lekkere wijn.
Louise H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Verrassend goed eten voor een gemiddelde prijs in een ongedwongen, maar wel echt restaurantsfeer. Vooral mijn voorgerecht was zalig! Fijne bediening die even een klein praatje maakt, maar verder niet te aanwezig is. Licht interieur op een prachtige locatie.
Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Nesta is een heerlijke restaurant, net buiten het drukke centrum van Haarlen om te genieten van goed eten en goede service. Aanrader!
Wietse C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten bij Nesta. Leuke sfeer en goede bediening.
Reamon E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Verse producten en gastvrije bediening op een van de mooiste plekjes van Haarlem. Een aanrader wanneer je in Haarlem bent
Marjorie M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten, de groene aspergesoep was heerlijk en goed heet. De entrecote was verassend anders gekruid en perfect gebakken. Ook de cheesecake en stracciatella ijs waren erg lekker. Complimenten voor de jonge chef. Het restaurant zelf is knus zonder te veel poespas en leuk uitzicht op het Spaarne, gastheer Danny weet zijn gasten op een uiterst relaxte manier in de watten te leggen, wij komen snel terug.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Nesta was een prima restaurant voor ons. Er was genoeg te kiezen maar ook weer niet zo veel wat de keuze moeilijk maakte. Het eten was lekker en de prijs was prima. De ligging is ook goed want er was genoeg te zien en dichtbij het centrum. Enige minpuntje was dat het druk was en de bediening alleen was. Daardoor moesten we op een gegeven moment een tijd wachten. Maar dat was gezien t weer geen probleem.
Karlijn K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten buiten in het zonnetje op het kleine terrasje. Was een feest. Lekker eten en top bediening. Ik eet glutenvrij en daar werd goed rekening mee gehouden
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Lekker eten, voor een mooie prijs. En duurzaam! De plek is ook erg mooi. Vriendelijke bediening, die meteen vertelde wat ik als zwangere vrouw wel en niet mag eten. Heel attent. Kleine tip: als gasten aan het eten zijn ook even aandacht aan een tafel blijven besteden. Onze gastheer was in een diep gesprek met een andere tafel beland en we moesten moeite doen om zijn aandacht te krijgen.
Ivo I.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Fantastisch eten en heerlijke wijn! Heerlijk.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goed eten voor goede prijs, fijne bediening, relaxte sfeer. Kortom: een heel fijn restaurant waar we zeker terug zullen komen.