Nesta

Bakenessergracht 109 2011 JV Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Nesta

Genieten in het centrum van Haarlem

Op steenworp afstand van het Spaarne is Nesta gevestigd. Heerlijke gerechten tegen een betaalbare prijs. Na een dagje winkelen is het hier goed toeven. Bestel vooral ook een goed glas wijn en dan verzekeren wij jou dat je hier een heerlijke avond hebt.

Meer informatie over restaurant Nesta

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

fredericke O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten. Een leuke gastheer die extra informatie gaf. Goede sfeer
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ik heb heerlijk gegeten! Aardige bediening:)
Je kunt mooi uitkijken over het Spaarne.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Prima restaurant. Kan ik iedereen aanraden die van lekker eten houdt. We hebben een heerlijke dagverse vis gegeten en kregen daar een zeer goed wijnadvies bij. Het tafeltje aan het raam was overigens top, een prachtig uitzicht over het Spaarne!
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Mega aanrader. Echt fantastisch gegeten. De tom kha kai soep was verrukkelijk en ook de rest van het eten was zeer goed. Mooie tent ook! Goede bediening, zeer vriendelijk. Ik kom zeker nog eens terug.
F.P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Verrassend lekker gegeten met mooie wijnen.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Kennismaking met Nesta beviel ons goed. Rustige eenvoud; mooie gerechten, smaakvolle vangst van de dag: doradefilet !!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuke plek op de hoek aan het water. Informele sfeer. leuke inrichting. Bediening is vriendelijk en vlot. Partner had de ribeye en ik de hamburger. Allebei heerlijk mals en smaakvol. Voorgerecht de rillette van eend en vissalade met gerookte forel en rivierkreeftjes. Beide goed van smaak en prima portie. Bij het gerecht prima huiswijnen geserveerd. Aanrader.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zonder verwachting richting Nesta gegaan op zaterdag avond. We mochten plaatsnemen aan een tafeltje naast de bar. Was prima en omdat het niet zo'n groot restaurant is ook prima plek. Na een uitgebreide toelichting op de menu en wijnkaart een keuze gemaakt. Heerlijke chardonnay en tafelwater erbij geserveerd zonder te vragen. Als voor een eenden rilette en beef gerechtje. Allebei lekker en goed van smaak. Als hoofd een Zeewolf en rib eye. Ook beide weer heerlijk en goede friet. Alle borden waren leeg dus zeker duurzaam gekookt en niet te weinig. Was een fijne avond!
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Ontzettend leuke (mede)eigenaar! We hebben -naast een heerlijke wijn- lang gepraat over de huizenmarkt in Haarlem. Erg gastvrij! Wij komen zeker terug.
Ci S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Lekker gegeten in een ontspannen sfeer met goede kok en gastheer!
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heel gezellig en leuk 'buurt' restaurant op een prachtige plek in Haarlem. Relaxte sfeer en heerlijk gegeten. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Gertrude B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en erg fijne rustige bediening. Eten had een mooi tempo van uitgeserveerd worden. Klein restaurant maar daardoor juist heel lekker rustig en prettige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Vangst van de dag erg lekker. Ook voorgerecht tarte tartin erg smakelijk. Kortom: aanrader!
Suzan D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Super gezellig restaurant, wat een ontdekking! Goed ontvangen door de gastheer en hij vroeg keurig of hij al wat mocht inschenken omdat onze 4de gast nog niet was gearriveerd. Heerlijk gegeten en goede wijn! Enig aandachtspunt zijn de stoelen en banken, de houten stoelen en banken zijn niet heel prettig om de hele avond op te zitten. Wat dikkere kussens zouden een hele verbetering zijn.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Alles bij elkaar lekker gegeten maar het hoofdgerecht viel tegen. De vis was te droog en de risotto te machtig. Prettige bediening en goed wijnadvies.
Lucas F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Pure gerechten, mooie wijnen en een gepassioneerde gastheer. Zo simpel kan het zijn, geen fratsen. Een prima avond beleefd!
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten, goede service en advies over de wijnkeuze!
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Goede wijnen prima bediening in een gezellig huiselijk restaurant. Wij gaan hier zeker nog een keer heen.
wendie D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goede kwaliteit, mooie porties, veel aandacht voor presentatie.
Tafeltjes en stoelen wat aan de kleine kant, maar eigentijdse en rustige inrichting.
Marleen_ G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Rutige, open, heldere, frisse, gezellige inrichting. Klein aantal tafeltjes met voldoende tussenruimte. Goede service. Zeewolf was super, kaas fondue gevarieerd. Kaasplankje helemaal top en cremebrule jum. De
'Boterige' wittewijn heerlijk! Wanneer mogen we weer?
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Afgelopen zondag hebben wij gegeten bij Nesta. We hadden wat te vieren, de verjaardag van mijn vriendin, en zochten een restaurant dat verantwoorde streekproducten hoog in het vaandel heeft staan. Zo kwamen wij bij Nesta terecht. "Pas op het opstapje!" Bij binnenkomst viel de frisse en knusse uitstraling van Nesta goed in de smaak. Het uitzicht over het Spaarne en de Bakenessergracht is schitterend. De retro schoolklas stoelen waren na lang tafelen alleen wat minder. Ook aan de muur had wat meer opsmuk mogen zitten. Overall, gewoon ruim voldoende. Het restaurant wordt gerund door twee compagnons. Rick toont in de keuken zijn kwaliteiten als een ware chef en tovert de mooiste gerechten op tafel, terwijl Danny zorgt voor een bijzonder hartelijke bediening gedurende de gehele avond. Hoewel hij in zijn eentje staat neemt hij voor alle gasten alle tijd, zonder dat het vervelend lang wordt. Hij heeft alles haarscherp in de gaten en voor wie daar behoefte aan heeft is er gelegenheid voor een praatje; over het eten, de wijnen of gewoon over alledaagse onderwerpen. Dit draagt bij aan het huiskamergevoel dat Nesta wil creëren. Hier ben je niet uit eten, hier eet je bij de mensen thuis. Het eten is van uitstekende kwaliteit en voor alleszins schappelijke prijzen. Het menu is mooi samengesteld en voor ieder wat wils. Niet te uitgebreid zodat je weet dat wat er op je bord belandt vers is. Wij namen de buikspek, geitenkaas/bieten salade, zeewolf en de roodbaars. Heerlijk! De toetjes deelden wij. Eerst de carrotcake, met een vuurfontijn voor de jarige job om af te sluiten met een Hollands kaasplankje en een portje. Aan het einde nog even gezellig nagetafeld met de eigenaar om vervolgens voldaan huiswaarts te keren. "Denk om het afstapje!" Wij komen zeker terug!