Over het restaurant Nesta

Genieten in het centrum van Haarlem

Op steenworp afstand van het Spaarne is Nesta gevestigd. Heerlijke gerechten tegen een betaalbare prijs. Na een dagje winkelen is het hier goed toeven. Bestel vooral ook een goed glas wijn en dan verzekeren wij jou dat je hier een heerlijke avond hebt.

Meer informatie over restaurant Nesta

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Nesta

Reamon E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Verse producten en gastvrije bediening op een van de mooiste plekjes van Haarlem. Een aanrader wanneer je in Haarlem bent
Marjorie M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten, de groene aspergesoep was heerlijk en goed heet. De entrecote was verassend anders gekruid en perfect gebakken. Ook de cheesecake en stracciatella ijs waren erg lekker. Complimenten voor de jonge chef. Het restaurant zelf is knus zonder te veel poespas en leuk uitzicht op het Spaarne, gastheer Danny weet zijn gasten op een uiterst relaxte manier in de watten te leggen, wij komen snel terug.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Nesta was een prima restaurant voor ons. Er was genoeg te kiezen maar ook weer niet zo veel wat de keuze moeilijk maakte. Het eten was lekker en de prijs was prima. De ligging is ook goed want er was genoeg te zien en dichtbij het centrum. Enige minpuntje was dat het druk was en de bediening alleen was. Daardoor moesten we op een gegeven moment een tijd wachten. Maar dat was gezien t weer geen probleem.
Karlijn K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten buiten in het zonnetje op het kleine terrasje. Was een feest. Lekker eten en top bediening. Ik eet glutenvrij en daar werd goed rekening mee gehouden
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Lekker eten, voor een mooie prijs. En duurzaam! De plek is ook erg mooi. Vriendelijke bediening, die meteen vertelde wat ik als zwangere vrouw wel en niet mag eten. Heel attent. Kleine tip: als gasten aan het eten zijn ook even aandacht aan een tafel blijven besteden. Onze gastheer was in een diep gesprek met een andere tafel beland en we moesten moeite doen om zijn aandacht te krijgen.
Ivo I.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Fantastisch eten en heerlijke wijn! Heerlijk.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goed eten voor goede prijs, fijne bediening, relaxte sfeer. Kortom: een heel fijn restaurant waar we zeker terug zullen komen.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten in sfeervolle setting. Leuk kleinschalig restaurant. Prima gerechten, voor elk wat wils. We komen terug.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Over de inrichting kan ik weinig zeggen, we zaten buiten in t zonnetje. Maar het eten , bediening en locatie waren top! Wij komen terug!
Stephanie L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Kleinschalig en sfeervol restaurant met heerlijke duurzame gerechten en goede wijnen! Zeer vriendelijk personeel. Ik kom hier graag nog een keer terug!
margot O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Intieme sfeer. Erg gezellig en lekker.
Marjoleink .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten op een prachtige plek. Kleine maar mooie menukaart en voor iedereen zit er wel wat bij.
Eigenaar doet z'n werk erg leuk. Goed praatje over de gerechten en (bijpassende) wijnen. Al met al heerlijk gegeten en een leuke avond gehad in intieme setting.
Sosha A.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Erg lekker gegeten in een fijne ambiance waar wij bijzonder vriendelijk werden geholpen. Zeker een aanrader waar wij zelf graag nog een keer terugkomen!
Marcus S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een heerlijke avond bijpraten onder het genot van een heerlijke niet overdadige en smaakvolle maaltijd. Het leek bij binnenkomst best rumoerig en de tafels leken best dicht op elkaar te staan, maar in het geheel geen last van gehad, het droeg zelfs bij aan de ontspannen sfeer. Leuk is dat je eerst de wijnkaart krijgt en pas later de menukaart.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Weer erg lekker gegeten bij Nesta. Veel kennis van zaken en gewoon goed op de hoogte van alle ontwikkelingen. Ook het Hollandse kaas plateautje was erg verrassend. Wat een mooie selectie kazen.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
lekker gegeten! Goede en sfeer. rekening viel ons mee.
Anna E.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Geweldige host, service en ambiance. Voorgerechten uitstekend, lekkere (huis) wijn, kaasfondue zeer smakelijk maar niet goed bereid, klonten, erg zonde, enige minpuntje.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellig restaurant met uitzicht op het Spaarne. Heerlijk gegeten... een plek waar we vaak terug komen!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het eten was echt super!! Gastheer Danny was een echter gastheer en bij elk gerecht werd een korte toelichting gegeven. Een 10+
Anne Lucille V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Ook voor een zakelijk diner of een klein familiediner uitermate geschikte plek. Attente eigenaar.