Over het restaurant Nesta

Genieten in het centrum van Haarlem

Op steenworp afstand van het Spaarne is Nesta gevestigd. Heerlijke gerechten tegen een betaalbare prijs. Na een dagje winkelen is het hier goed toeven. Bestel vooral ook een goed glas wijn en dan verzekeren wij jou dat je hier een heerlijke avond hebt.

Meer informatie over restaurant Nesta

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Nesta

Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk gegeten op een leuke locatie! Kleine kaart met toch wel genoeg keuze. De steak tartare vooraf was een van de lekkerste die ik ooit gegeten heb!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Je moet er even op wachten, maar dan krijg je ook wat! Prima gegeten hier. De open wijnen vonden we absoluut niet bijzonder, dus een volgende keer proberen we eens een fles van de wijnkaart, want de dinerkaart vraagt zeker om nog eens een bezoek. De bediening is ook uiterst vriendelijk, maar wel iet wat traag met brengen van de kaart en drinken opnemen tussendoor. En drie keer op een avond horen dat 'er wat dingen tegelijk lopen in de keuken' als excuus is wat vreemd in een restaurant waarvan je niet anders verwacht dan dat ze dat aankunnen.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijk en attent personeel.
Het eten was bijzonder smakelijk en werd fraai gepresenteerd.
Een aanrader ;-)

TIP: bij keuze voor het "wildtrio" even aandacht vragen voor de garing van het vlees !

Mvg, Paul
teuny B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een gezellige eetgelegenheid voor een intieme avond.
Gezellige gast heer, sfeervolle aankleding en een leuke kaart.
Echte aanrader dus.
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuke sfeer, heel aardige bediening en heerlijk eten! Heb genoten. Zeker een aanrader!
Rowin B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Een heel prettige ambiance van dit kleine, gezellige restaurant. We hebben erg lekker gegeten van de bijzonder smakelijke en met zorg bereidde gerechten. We moesten wel erg lang wachten op het hoofdgerecht. Ik kom zeker nog eens terug.
Paulien W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Zeer vriendelijk. Gewoon goed en lekker eten voor een zeer schappelijke prijs. Kom hier zeker nog eens terug.
E. H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Fijne ontspannen sfeer en verse smakelijke met zorg klaargemaakte gerechten.
Heel verrassend.
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Begonnen met Thaise kippensoep / salade van rivierkreeftjes, daarna allebei de rib-eye. Zulk goed vlees krijg je niet vaak in Nederland. Tenslote weer allebei de creme brulee met mango in de creme. Alles was mooi om te zien en smaakte uitstekend. Ook de wijn, een argentijnse tempranillo, was heerlijk. En zeer redlijke prijzen ook nog! Voor- hoofd en nagerecht, fles wijn, pilsje, koffie met armagnac voor EUR 105. Jammer dat ik niet in Haarlem woon!
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Uitstekend eten, vriendelijke bediening. De zaak zelf is niet te groot, maar een fijne omgeving om in te zijn. De kaart is niet uitgebreid, maar dat is juist positief.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Verrassend lekker gegeten bediening erg vriendelijk de entourage is wat gedateerd maar zeker een aanrader om eens langs te gaan
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer goed restaurant. Het is klein en daardoor heel gezellig en huiselijk. De eigenaar heeft ons goed ontvangen en uitstekend bediend. Het eten was heerlijk. Ik had een gerookte heilbot salade vooraf en een zeewolf met risotto als hoofd; uitstekend en zeer goed van smaak. Mijn vriendin had een tarte tatin met geitenkaas en de dagvangst (vis) wat ook zeer goed en smakelijk was.

De wijn was ook goed en ze hebben een ruime keuze. We hebben een heerlijke avond gehad.
Geser1954 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prettige sfeer; bediening attent, maar wel breedsprakig; leuk terras aan de waterkant, kaart is wat aan de magere kant, wel goede prijs/kwaliteit verhouding.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst. Goede toelichting op gerechten en wijnen. Prettige sfeer. Prima eten.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het restaurant heeft een zeer goede keuken en een prettige en vlotte bediening.. De sfeer in de lokaliteit kan beter, helemaal omdat het een historisch pand betreft. Het is allemaal nogal kaal. Dat verbeteren zou het eten bij Nesta tot een compleet feestje maken!
Anne-Marie A.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede service die goed wist in te spelen op onze wensen. Kwam niet te vaak aan de tafel staan, maar was er wel als we iets nodig hadden. Top avond gehad!
fredericke O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten. Een leuke gastheer die extra informatie gaf. Goede sfeer
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ik heb heerlijk gegeten! Aardige bediening:)
Je kunt mooi uitkijken over het Spaarne.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Prima restaurant. Kan ik iedereen aanraden die van lekker eten houdt. We hebben een heerlijke dagverse vis gegeten en kregen daar een zeer goed wijnadvies bij. Het tafeltje aan het raam was overigens top, een prachtig uitzicht over het Spaarne!
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Mega aanrader. Echt fantastisch gegeten. De tom kha kai soep was verrukkelijk en ook de rest van het eten was zeer goed. Mooie tent ook! Goede bediening, zeer vriendelijk. Ik kom zeker nog eens terug.