Nesta

Bakenessergracht 109 2011 JV Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Nesta

Genieten in het centrum van Haarlem

Op steenworp afstand van het Spaarne is Nesta gevestigd. Heerlijke gerechten tegen een betaalbare prijs. Na een dagje winkelen is het hier goed toeven. Bestel vooral ook een goed glas wijn en dan verzekeren wij jou dat je hier een heerlijke avond hebt.

Meer informatie over restaurant Nesta

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

Voordelig
Valentijn H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Één van beide eigenaren stond zelf in de bediening en dat maakt het toch altijd weer net even wat persoonlijker. De gerechten waren erg lekker. De burger met avocado en de roodbaars zijn zeker een aanrader.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
werkelijk een heerlijke beleving, een gastheer welke vol passie over wijn als eten spreekt en waarin je wordt meegenomen in zijn beleving...
Carla O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer op een leuke locatie
Willemijn D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Beetje weinig groenten, maar wel heerlijk
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Net weg van de drukke Grote Markt vonden wij dit pareltje. Prachtige lokatie, een zeer vriendelijke en kundige gastheer en heerlijke gerechten. Vergeet ook niet om u een van de fijne wijnen te laten adviseren!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Verassend pareltje aan de rand van de binnenstad in Haarlem. Absolute aanrader: prettige sfeer, moderne inrichting, goede bediening en bijzondere gerechten (beperkte keuze, maar origineel en op niveau). Prima prijs-kwaliteit verhouding, zeker ook omvang gerechten in ogenschouw genomen.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk geluncht in het zonnetje op het terras aan het water, wat een kadootje deze tijd van het jaar! Onze zoon heeft als tweede naam Nesta, dus wij waren nieuwsgierig naar het restaurant. Het restaurant doet zeker zijn naam eer aan, Nesta betekent puur en dat was het eten en de bediening ook! Niet een enorm ruime keuze op de kaart, maar wel allemaal even lekker! Wij komen zeker terug :)
Mirco K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk geluncht met 4 personen.
Leuke menu kaart met goede producten!
Niks was te veel gevraagd en gastvrijheid was top.
Wij gaan zeker weer als we in de buurt zijn.
Hi1 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zaterdagavond heel lekker gegeten, goede bediening. Intiem en gezellig restaurant met veel aandacht voor de gasten. Het eten was verfijnd, goed bereid en vers!
Colette M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heel vriendelijke eigenaar die duidelijk hart voor zijn werk heeft, hij doet er alles aan het je naar de zin te maken. Hij vertelt graag over de gerechten en weet veel over de wijnen, alles is heerlijk. Er zou naar mijn smaak ietsje meer groente bij geserveerd mogen worden. Je kunt er echt ruim de tijd nemen om uitgebreid te tafelen. Het restaurant is kleinschalig, heel gezellig en mooi gelegen aan het Spaarne en de Bakenessergracht. Aanrader!
Mirco K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk geluncht met 4 personen!
Leuke menu kaart en lekker bier!
Niks is te veel gevraagd als er andere wensen zijn.
Wij gaan in iedergeval nog zeker een keer terug
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Mijn verjaardag gevierd op het mooie terras met uitzicht over het Spaarne. Alles was tot in de puntjes geregeld door de gastheer/eigenaar, die trouwens alles weet over de prachtige wijnen. Daarna nog heerlijk gegeten van de kleine maar bijzondere kaart. Kortom een fijne, knusse plek voor zowel grote groepen als romantisch met z'n twee.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Donderdag 26 augustus , de warmste avond van de zomer. Fijn terras met uitzicht op het Spaarne, attente vriendelijke gastheer. Heerlijk gegeten: het garnalen trio was top, de mosselen heerlijk en de worteltaart met het hazelnootijs een regelrechte verrassing! Aanrader!
Evaelisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gezellige locatie aan het Spaarne met heerlijk eten en super gastheer. Aanrader!! Compacte kaart met met vlees, vis en vegetarisch. Fijne wijnkaart met goedeen betaalbare wijn. De hamburger met avocadocreme en frietjes was heerlijk.
Ludy S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
een echte gastheer met gevoel voor humor en service
vooraf bietensalade met geitenkaas, echt lekker pure smaken
burger met avocado met goede frieten
zalige rabarbercrumble met ijs
hier komen wij zeker terug
Louis N.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Afgelopen zondagavond op het terras van Nesta gegeten. We hadden allebei de trio van gamba's als vooraf en het mosselpannetje als hoofdgerecht. Prijs kwaliteit verhouding was meer dan in orde. Goede bediening - netjes en vlot. Tevens een uitstekende locatie aan de Bakebessergracht. Wij komen terug!

Sviatoslav .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gisteravond weer een heerlijke, culinaire avond gehad bij de dame en heren van Nesta. Je kunt merken aan de bediening en de keuken dat het restaurant nu - na de opening in oktober vorig jaar - een geoliede machine is geworden: gerechten en drankjes precies op het juiste moment op tafel, perfect op smaak, met een uitstekende wijn.
Mijn vrienden en ik namen de steak tartaar vooraf (deze was ambachtelijk handmatig gesneden), vervolgens Ribeye als hoofdgerecht. Ten slotte het kaasplankje. Het menu werd, na een enthousiaste uitleg van de ober, 'gedragen' door een heerlijke wijn, nl. de Priorat.
Jammer dat het terras gisteravond geen ruimte meer bood aan mijn vriendengroep (het was gezellig druk op het terras), maar binnen zitten was zeker geen straf. Ook vanwege de sfeervolle rustige achtergrond muziek.
Al met al weer zeker binnenkort voor herhaling vatbaar, voor een lunch.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Jammer dat we de enige gasten waren maar het was een woensdagavond. Jammer dat we de enige gasten waren maar het was een woensdagavond.
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij waren met z'n vieren en dachten om 19.30 uur lekker te gaan eten in Nesta. Alvast een flesje wijn in afwachting. De ober kondigde al aan dat het íets langer kon duren, want het was vol. En het is al een klein restaurant. Om 20.30 uur hebben wij aangekondigd weg te gaan, als we niet geholpen werden. En een mandje brood was toch wel het minste. Excuses..Kaart gebracht,bestelling opgenomen. Tweede flesje wijn, maar andere soort want die wij gedronken hadden , was er niet meer. Om 21.30 voorgerecht. Gamba's. Wel erg lekker. Om 22.00 uur hoofdgerecht. Een simpele burger met frites. En dat voor die prijs. Wij hadden iets meer verwacht mbt aankleding. En feitelijk waren wij al over onze trek heen. Wij komen nooit meer terug.
Jbentvelt .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Voor het eerst gegeten bij Nesta. Zeer aangename ervaring. Heerlijk terras aan het Spaarne, goede wijnen en dito eten. Prettige sfeer in een kleinschalig restaurant. Kaasplankje is een aanrader!