Over het restaurant Nesta

Genieten in het centrum van Haarlem

Op steenworp afstand van het Spaarne is Nesta gevestigd. Heerlijke gerechten tegen een betaalbare prijs. Na een dagje winkelen is het hier goed toeven. Bestel vooral ook een goed glas wijn en dan verzekeren wij jou dat je hier een heerlijke avond hebt.

Meer informatie over restaurant Nesta

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst. Goede toelichting op gerechten en wijnen. Prettige sfeer. Prima eten.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het restaurant heeft een zeer goede keuken en een prettige en vlotte bediening.. De sfeer in de lokaliteit kan beter, helemaal omdat het een historisch pand betreft. Het is allemaal nogal kaal. Dat verbeteren zou het eten bij Nesta tot een compleet feestje maken!
Anne-Marie A.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede service die goed wist in te spelen op onze wensen. Kwam niet te vaak aan de tafel staan, maar was er wel als we iets nodig hadden. Top avond gehad!
fredericke O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten. Een leuke gastheer die extra informatie gaf. Goede sfeer
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ik heb heerlijk gegeten! Aardige bediening:)
Je kunt mooi uitkijken over het Spaarne.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Prima restaurant. Kan ik iedereen aanraden die van lekker eten houdt. We hebben een heerlijke dagverse vis gegeten en kregen daar een zeer goed wijnadvies bij. Het tafeltje aan het raam was overigens top, een prachtig uitzicht over het Spaarne!
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Mega aanrader. Echt fantastisch gegeten. De tom kha kai soep was verrukkelijk en ook de rest van het eten was zeer goed. Mooie tent ook! Goede bediening, zeer vriendelijk. Ik kom zeker nog eens terug.
F.P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Verrassend lekker gegeten met mooie wijnen.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Kennismaking met Nesta beviel ons goed. Rustige eenvoud; mooie gerechten, smaakvolle vangst van de dag: doradefilet !!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuke plek op de hoek aan het water. Informele sfeer. leuke inrichting. Bediening is vriendelijk en vlot. Partner had de ribeye en ik de hamburger. Allebei heerlijk mals en smaakvol. Voorgerecht de rillette van eend en vissalade met gerookte forel en rivierkreeftjes. Beide goed van smaak en prima portie. Bij het gerecht prima huiswijnen geserveerd. Aanrader.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zonder verwachting richting Nesta gegaan op zaterdag avond. We mochten plaatsnemen aan een tafeltje naast de bar. Was prima en omdat het niet zo'n groot restaurant is ook prima plek. Na een uitgebreide toelichting op de menu en wijnkaart een keuze gemaakt. Heerlijke chardonnay en tafelwater erbij geserveerd zonder te vragen. Als voor een eenden rilette en beef gerechtje. Allebei lekker en goed van smaak. Als hoofd een Zeewolf en rib eye. Ook beide weer heerlijk en goede friet. Alle borden waren leeg dus zeker duurzaam gekookt en niet te weinig. Was een fijne avond!
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Ontzettend leuke (mede)eigenaar! We hebben -naast een heerlijke wijn- lang gepraat over de huizenmarkt in Haarlem. Erg gastvrij! Wij komen zeker terug.
Ci S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Lekker gegeten in een ontspannen sfeer met goede kok en gastheer!
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heel gezellig en leuk 'buurt' restaurant op een prachtige plek in Haarlem. Relaxte sfeer en heerlijk gegeten. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Gertrude B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en erg fijne rustige bediening. Eten had een mooi tempo van uitgeserveerd worden. Klein restaurant maar daardoor juist heel lekker rustig en prettige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Vangst van de dag erg lekker. Ook voorgerecht tarte tartin erg smakelijk. Kortom: aanrader!
Suzan D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Super gezellig restaurant, wat een ontdekking! Goed ontvangen door de gastheer en hij vroeg keurig of hij al wat mocht inschenken omdat onze 4de gast nog niet was gearriveerd. Heerlijk gegeten en goede wijn! Enig aandachtspunt zijn de stoelen en banken, de houten stoelen en banken zijn niet heel prettig om de hele avond op te zitten. Wat dikkere kussens zouden een hele verbetering zijn.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Alles bij elkaar lekker gegeten maar het hoofdgerecht viel tegen. De vis was te droog en de risotto te machtig. Prettige bediening en goed wijnadvies.
Lucas F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Pure gerechten, mooie wijnen en een gepassioneerde gastheer. Zo simpel kan het zijn, geen fratsen. Een prima avond beleefd!
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten, goede service en advies over de wijnkeuze!
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Goede wijnen prima bediening in een gezellig huiselijk restaurant. Wij gaan hier zeker nog een keer heen.