Nessst

Paul van Vlissingenstraat 2B 1096 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-202219934

Over het restaurant Nessst

Sfeer in een fabriek

Deze voormalige kauwgomballenfabriek is omgetoverd in een knus restaurant-bar. Een vloer van beton en een jurk aan de muur. De kaart is scherp en overzichtelijk, of al helemaal makkelijk is het aanschuiven bij het 'personeelseten'! Maar ook voor bijvoorbeeld stand-up opera, live muziek of kinderdagen op zaterdag ben je hier aan het goede adres.

Meer informatie over restaurant Nessst

Maandag t/m vrijdag van 11.00u tot 19.00u
Zaterdag en zondag gesloten.

Marion C.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten, hertenham met rodekool compote, dorade met overheerlijke preirolletjes en zomerfestival, kokosijs met gebakken banaan en noten crumble. Wij hadden geluk het koor waar de eigenaresse zelf in zingt was ook in het restaurant en wij kregen gratis entertainment er zo maar bij. Ga er gerust eens eten de de ambiance en zeker de aardige bediening zorgt voor een geslaagde avond.
afterr .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Eten heel verrassend, zoals spicy balletjes van kikkererwten en balletjes met een krokant kokos korstje. Flexibele bites gepresenteerd voor een grote groep. Versheid en smaak van hoofdgerechten heel goed bij een niet uitgebreide kaart. Mooi opgediend. Uitstekende bediening.
Aize B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Gezellige avond. Lekker eten. Net even andere gerechten dan in het "gemiddelde" restaurant. Zeker bij de toetjes was het lastig kiezen; alles op de kaart zag er goed uit.
Olbren V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Echte aanrader, wat een lekkere gerechten staan hier op de kaart! Leuke locatie, oude kauwgomballenfabriek. En dan ook nog eens in het weekend gratis parkeren voor de deur.
Zowel om te lunchen, te dineren of voor een "vrijmibo" een uitstekende locatie!

Rens G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gisteravond bij nessst gegeten,
Voor af hadden we de buffelmozzarella met halfgedroogde tomaatjes, het laatste was huisgemaakt en zorgde dat de zachte mozzarella en de licht gefrituurde basilicum in een perfecte balans kwamen. Als hoofdgerecht hadden we de hertenbiefstuk die ook zeker de moeite waard is om te proeven. De nagerechten waren ook heel erg lekker! Ik als kok kan alleen maar zeggen dat het zeker een tripje uit het centrum waard is!

Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat kregen we uitstekende service!

Een vernieuwing voor Amsterdam! We komen zeker terug.
Allard J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Al mijn bekenden heb ik dit restaurant al aanbevolen.

Nieuwe plek, industrieel, in de Kauwgomballen fabriek.
Prijs kwaliteit van het eten en drinken zijn uit verhouding, te lekker eten voor te lage prijzen.

maarten H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Vrijdag gegeten bij Nessst met vrienden, erg leuke locatie. Ik vond het biefstuk van hert erg lekker evenals de cocossorbet met de bakbanaan. Aanwinst voor Amsterdam door het uitstekende eten en leuke personeel.
Hoosmatroos .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijk met collega's gegeten. Ondanks dat we met 12 personen waren werd het eten netjes gelijktijdig opgediend. Ongedwongen sfeer, leuk personeel en een leuke locatie. Het eten zelf was erg lekker en iedereen heeft genoten. Een plek waar ik zeker terug ga komen. Dit nieuwe restaurant is meer dan de moeite van een bezoek waard. Makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer of met de auto. Parkeren is vrijwel gratis.
Cerberus_2 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Een ware verademing binnen Amsterdam. Wat een fantastische plek om een hapje te eten & te drinken. Een mooie eerlijke kaart met voor eenieder wat wils. De ontvangst was allerhartelijkst & het restaurant is zeer toegankelijk voor iedereen. Nessst kent een heerlijke ambiance binnen een eenvoudig maar zeer sfeervol ingerichte - licht industriële - omgeving. Let hierbij vooral op de originele details, de oorspronkelijke kauwgomballenfabriek komt hierdoor letterlijk weer tot leven.

Hier gaan we binnenkort zeker nog eens op bezoek komen & zeer waarschijnlijk wordt dit inderdaad ons eerstvolgende concert in de HMH of Ziggodome, want die liggen hier inderdaad op een steenworp afstand. Dat is dan ook meteen het minpuntje van dit restaurant, haar lokatie. Voor iemand van de "West"-side een uitdaging op zich ;-)

Keep on the good work guys/girls.
Ray123 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Super lekker gegeten, Mozzarella di Bufala, Hertenbiefstuk en koffie erna. Mijn tafel genoot, genoot van Vegetarische soep van het moment, Ravioli van rode biet en spinazie, zij nam wel een nagerecht bakbanaan met cocos sorbet. industrieel maar sfeervol ingericht, er werken leuke mensen.
Als wij weer naar Ziggo Dome gaan komen we weer eten!
Remko G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Al weer even geleden dat ik daar met ex-collega's heb gegeten. Vanaf Amsterdam-ZO ik was er zo, en kon mijn auto gewoon parkeren. Anderen kwamen met de Metro, echt vlakbij.
In een oude industriele omgeving, maar dan warm aangekleed. met central de keuken en een gezellige bar.
Bijzonder vriendelijke Amsterdamse eigenaar en eigenaresse. Alles was mogelijk, ook aanpassingen op bestaande menu's. We hebben heerlijk gegeten en gingen als laatste weg.....
Jennemette .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Salade "nessst" mogen proeven. Erg lekker,rijst,bonen, kip en een heel bijzondere "flavour".
Maar dat zal het geheim wezen ! Goeie wijn.
Ontvangst heel hartelijk en gastvrij.
Het is een voormalige fabriekshal, dit is grote lijnen in stand gehouden.
Niet heel groot als je van een hal zou verwachten. Wel redelijk knus.
Zeker de moeite waard !