Nessst

Paul van Vlissingenstraat 2B 1096 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-202219934

Over het restaurant Nessst

Sfeer in een fabriek

Deze voormalige kauwgomballenfabriek is omgetoverd in een knus restaurant-bar. Een vloer van beton en een jurk aan de muur. De kaart is scherp en overzichtelijk, of al helemaal makkelijk is het aanschuiven bij het 'personeelseten'! Maar ook voor bijvoorbeeld stand-up opera, live muziek of kinderdagen op zaterdag ben je hier aan het goede adres.

Meer informatie over restaurant Nessst

Maandag t/m vrijdag van 11.00u tot 19.00u
Zaterdag en zondag gesloten.

Nathy C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De leuke en vriendelijke bediening maken het lastig om dit restaurant zwak of matig te beoordelen. De prijs/kwaliteitsverhouding was hier niet zeker in balans. Het concept van de gangenmenu's is ook vrij lastig te volgen en helaas is er ook geen menukaart om deze te kunnen nalezen.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We waren met 5 en hebben genoten van een 5 gangen menu. Het eten was heerlijk. Vanwege een hick-up in de keuken duurde het wachten lang tussen het 1e en 2e gerecht. Daarna liep het gesmeerd.
Alle gerechten waren een echte verassing met bijzondere smaken.
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
echt super lekker, meerdere kleine smaakvolle hapjes, is echt een feest alles te proeven.
voordeel is de kleine menukaart die steen weer afwisselt waardoor het steeds een verrassing is.
vriendelijke gastvrije bediening, lekkere muziek. eigenlijk alles top en een gemoedelijk zeer aangenaam interieur.
Ihoe .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Leuke locatie. Geen haute cuisine, maar gewoon lekker met verrassende smaken. Prettig concept. Komen zeker nog eens terug.
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Grappig concept : 5 gangen voor €37,50.
Hoeveelheid per gang is daarop afgestemd dus 5x kleiner gerechtje van uitstekende kwaliteit!
Wij waren met 6 personen en maakten een keuze uit het "gewone" (dagelijks wisselende) menu, de veganistische variant en de vegetarische variant.
Alle gerechten smaakten heerlijk en waren met zorg samengesteld en prachtig opgediend!
Lekkere wijn (Nero d'Avola) en de groene ijsthee werd prachtig geserveerd in een mooi glas: als een cocktail!
Locatie is heel gezellig: in oude kougomballenfabriek (zie je niets van): sfeervol aangekleed en relaxte achtergrondmuziek.
Voldoende) parkeerruimte: gratis vanaf 19 uur en tot 19 uur tien cent oer uur !
Hoge plafonds dus kan wat frisser zijn deze tijd van het jaar dus : vestje aan!
Bediening was superaardig en gastvrij : boden mijn moeder van 90 nog snel een extra kussentje aan: heel lief !
Kortom: heel goed eten voor goede prijs in een leuke omgeving met vrolijke bediening: aanrader dus!
Zomers tuin er bij en ook als zaal af te huren!
amanshande .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Uitzonderlijk goed gegeten! Niet de meest gezellige plek voor een restaurant, op een bedrijventerrein aan een parkeerplaats maar wel gedurfd in deze hippe woonwijk to be. De sfeer, het personeel en het eten van sterrenniveau maakt dat ik er zo weer heen zou gaan! De eigenaresse heeft een bijzonder concept gecombineerd met stijl en klasse en dat voel je. Ik vond het echt een top restaurant en heel betaalbaar.
kluifje44 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hartelijk ontvangen; (over-) enthousiaste medewerkers die wel wat steken laten vallen. Bestelling onduidelijk doorgegeven aan de keuken waardoor het voorgerecht van mijn partner pas kwam toen het mijne al op was... Hiervoor uitgebreide excuses; evenals voor het kleine aanbod aan (speciaal) bieren. Precies dat wat er besteld was bleek er uiteindelijk toch ook niet te zijn.
Je krijgt weinig wijn in verhouding voor wat je ervoor betaalt. Calvados geserveerd in verkeerd glas; ook voor de geringe hoeveelheid flink aan de prijs trouwens.
Alle voor- en hoofdgerechten (we aten 1x maal vegetarisch en 1x maal vis/vlees) smaakten prima en waren met liefde gemaakt zo te zien. Kaasplankje prima; tweede dessert (hangop) had allerlei vage toevoegingen (schuimpjes, en kleine bolletjes); jammer, maakte het erg chemisch van smaak.
ellasmith95 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was zeer voordelig maar daarnaast vooral erg verrassend. Het was bijzonder en erg lekker. De ontvangst was een beetje vreemd, we werden een beetje rommelig aangehaald. Zeker een aanrader! We zullen zelf zeker nog eens gaan.
Char W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het is een verassingsmenu. Ze hebben zowel een vegetarisch als "gewoon" menu. Beiden bestaan uit 5 -gangen en je kan het dus zo duur maken als je wilt. Wij hebben uiteindelijk voor 4 gangen gekozen en het was allemaal erg smakelijk. Als voorgerecht een vleesplankje, vervolgens een heerlijke spinazie soep met gerookte zalm. De gerookte zalm maakte het helemaal af. Als hoofdgerecht een lekker en mals stuk vlees met genoeg gegrilde groente en aardappeltjes (in sommige restaurants krijg je echt te weinig daarvan) en tot slot een Blondy die gelukkig niet te zoet of overheersend was. Ik ga er zeker nog een keer naartoe ook zonder de Ah-actie, omdat het er lekker was en je het zo "duur" kan maken als je zelf wilt doordat je het aantal gangen kan kiezen.
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De kaart bestond alleen uit het dagmenu waar je alleen kon kiezen uit 3, 4 of 5 gangen. Voor iedereen dus hetzelfde eten. Voor vegetariërs haan ze evt nog wel wat anders voor het hoofdgerecht. Als je iets echt niet wou, dan was er evt een kleine aanpassing mogelijk. De bediening deed wel moeite.
Deborah N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Werden niet anders behandeld dan zonder de actie (vorig kaar eerder geweest). Hadden geen menukaart, maar menu die mondeling werd toegelicht. Werd goed rekening gehouden met allergieën. Gaan er zeker nog een keer eten!
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, zeer uitgebreid wisselend gangenmenu, grote porties, vernieuwend en verrassend en bediening die goed, vakkundig en heel enthousiast is! Absoluut een aanrader!
kirsten J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuke sfeer door het huiskamer/fabriek concept wat veel uitstraling heeft, aardig personeel en heerlijk eten! Kwaliteit/prijs verhouding was goed. Wanneer we weer eens in de buurt zijn, komen we hier graag nog eens eten.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hier gegeten op zaterdagavond met 4 personen met de AH spaaractie. De locatie is vrij afgelegen op industrieterrein Amstel, daardoor was het waarschijnlijk erg rustig op zaterdagavond. Van binnen is Nessst een aardige kruising tussen huiskamer, bedrijfspand en restaurant, met een ontspannen atmosfeer - spelletjes staan klaar in een kast. Het diner-concept vonden wij een klein beetje verwarrend, maar komt er op neer dat er elke avond een vaste kaart van vijf gangen is, waaruit je 3, 4 of 5 gangen kunt kiezen, waarbij ook een vegarische variant mogelijk is. Het zou praktischer zijn om dit (met bijbehorende prijzen) op een kaart of bord te zetten, in plaats van dit alleen mondeling te doen, het kostte wel even voor we onze maaltijden bij elkaar hadden gecombineerd. Dit gezegd hebbende, was het eten echt heel erg goed, zeker voor de prijs (25 euro voor drie gangen). Ik had een voorafje van scheermessen met kokos en yuzu-mayonaise, als hoofdgerecht bavette met een trio van mais (puree, polenta en popcorn) en een chocolademousse met amarenen toe, en ik heb nog even meegeproefd van de parelgortrisotto met venkel en de vegetarische lasagne. Allemaal heel erg lekker. De bediening, hoewel super vriendelijk, kan nog wel iets strakker - de wachttijd tot het hoofdgerecht was vrij lang, mijn voorgerecht werd voorlangs geserveerd, en er werd na het voorgerecht niet geinformeerd of we nog meer wilde drinken. Maar dat neemt niet weg dat Nessst een aangename ontdekking was!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Samen met een vriendin heb ik gisteren bij hen Nessst gegeten. Om bij het restaurant te komen hebben we eerst door een verlaten industriegebied moeten lopen. Dat was spannend. Het restaurant zelf heeft ook een ruime, industriële look. Helaas is het er erg rustig. Wij waren 1 van de 4 tafels op de avond. Dit had waarschijnlijk te maken met de locatie. Het eten en de service waren super en dat ook nog voor een goede prijs.
MKLL .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was lekker en origineel. Goede prijs-kwaliteitverhouding. De bediening was een beetje vreemd -- niet onaardig, maar erg 'aanwezig'. De locatie is leuk.
marion S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima eetgelegenheid. We waren er vrijdagavond via AH actie. Werden vriendelijk welkom geheten. Eten was prima, zag er ook mooi uit. Tijd tussen de gangen was goed. Je had de tijd om lekker te tafelen. Zeker het proberen waard. Wij komen in ieder geval een keer terug.
Amida M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Prima eten, mooi opgediend, ruimte veel te koud, bestek niet schoon. Omdat het restaurant in een voormalige garage zit is deze nauwelijks warm te krijgen.
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een heel bijzondere en verrassende plek op een industriële locatie.
De bediening was heel gezellig en attent. We hadden korting dankzij AH-bonnen, maar dat had zeker geen invloed op hoe we behandeld werden (een van mijn tafelgenoten was daar bang voor door ervaringen elders).
Het menu bestaat uit 5 gangen die per dag wisselen en vers zijn. Heb je minder trek, dan kun je 1 of 2 gangen weglaten. We vonden het kwalitatief heel goed. We waren zo enthousiast dat we binnen een week hier nog een keer hebben gegeten.
H.m. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hoofdgerecht de procureur was niet gaar in het midden.
Duurde. Lang voor de volgende gang kwam.
Bediening kwam niet vragen of we nog wat wouden. Drinken terwijl de meeste glazen leeg waren.
Niet voor herhaling vatbaar