Nessst

Paul van Vlissingenstraat 2B 1096 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-202219934

Over het restaurant Nessst

Sfeer in een fabriek

Deze voormalige kauwgomballenfabriek is omgetoverd in een knus restaurant-bar. Een vloer van beton en een jurk aan de muur. De kaart is scherp en overzichtelijk, of al helemaal makkelijk is het aanschuiven bij het 'personeelseten'! Maar ook voor bijvoorbeeld stand-up opera, live muziek of kinderdagen op zaterdag ben je hier aan het goede adres.

Meer informatie over restaurant Nessst

Maandag t/m vrijdag van 11.00u tot 19.00u
Zaterdag en zondag gesloten.

Ruurd V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Erg leuke en ontspannen sfeer. Helaas, als gevolg van minder gasten is er geen sprake meer van een menu. Wel een kleine kaart. Dit is echt een plek om terug te komen en ik hoop van harte dat de clientèle weer aantrekt. Goede bediening, lekkere nachos en sateh.
Demi D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Bij Nessst heb ik echt de lekkerste vegan bietenburger gegeten! Het personeel is super vriendelijk en de aankleding is heel gezellig. Huiskamersfeertje!
dvdhaven .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Vandaag hadden we een reservering voor een lunch met veertien personen. Drankjes brengen duurde al een half uur, het eten brengen duurde nog een uur langer. Twee gerechten waren vergeten en beleken niet meer leverbaar. Een alternatief stond toen wel binnen vijf minuten op tafel.
Eten is van redelijke kwaliteit, parkeren in de buurt goedkoop. Aardige bediening, maar neem ruim de tijd.
Walter R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Verrassend restaurant op een onogelijke locatie midden in een industrieterrein. Maar goed, eenmaal binnen merk je daar natuurlijk niets meer van. Gezellige drukte. Alle tafels waren bezet. Maar de vraag is of de keukenbrigade een volbezet restaurant wel aankan. Het duurde namelijk erg lang voordat de gerechten (3, 4 of 5 gangen-verrasingsmenu) werden uitgeserveerd. Zo duurde het ruim 5 kwartier voordat wij onze eerste gang kregen opgediend. Dat is té lang. Het eten is er overigens prima. Prijs en kwaliteit zijn goed in verhouding. Serveerster was een beetje typisch; deed wel haar best maar praatte erg hard en had merkwaardige manier van contact maken.
Ierdzip .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker eten, maar niet zo bijzonder en volgens mij ook niet allemaal vers/zelf gemaakt. Ik vond het jammer dat wij niet konden kiezen wat we wilden eten, omdat er maar 1 menu is. Bediening is erg vriendelijk.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Teleurstellend ervaring en te hoge beoordeling (waar wij dus op af zijn gegaan).
We kwamen met de AH actie (2e menu gratis) en sowieso leken de porties hier op aangepast (kennelijk was het de bedoeling dat je bijbetaalde en voor een 5 gangen zou gaan). Het kaasplankje werkte bijna op de lachspieren, de plank was van zichzelf al niet groot, maar ondanks dat leken de stukjes kaas nauwelijks terug te vinden!
We moesten echt een eeuwigheid wachten op het hoofdgerecht echter net voordat we wilden opstappen kwam het dan toch..... (schatting 50 min wachttijd).
Wat wel gezegd moet worden is dat het vlees heel lekker was, maar de conclusie was dat men kennelijk nouveau cuisine (U weet wel porties die je daarna nog naar een hamburgerketen laten gaan) hier opnieuw is uitgevonden.
Locatie is al weinig inspirerend (uitzicht op parkeerplaats) dus als er niets wezenlijks gaat veranderen, denk ik dat dit restaurant het niet gaat redden.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Persoonlijke, enthousiaste bediening in ongedwongen sfeer met verrassend lekker eten. De keuken presenteert originele ingrediënten op mooi opgemaakte borden. De wijnen zijn zeer goed gekozen.
Parelmoer .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Industriële vormgeving met veel leuke details. Doet mij aan Berlijn denken en dat is positief bedoeld.Was wel aan kille kant dus niet te luchtig gekleed daarheen gaan. Parkeren gemakkelijk, OV ook.
Lekker gegeten, verzorgde bordjes. Passen aan je wensen aan. Ook vegetarische schotel. Verrassend, had iets pittiger gekund (voor mij).Fijne wijnen! Bediening attent zonder opdringerig te worden. Ik ga nogeens terug!
Demi D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Super gezellige tent, met heel aardig personeel. Wij hebben een 4-gangen menu op, wat echt heerlijk was! Het eten is net even anders dan anders en ons menu was helemaal vegan :-)
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Er werd gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie.
Een restaurant in een wat ongezellige omgeving, zo midden tussen allerlei bedrijven. Aan de rand van het nieuwe Amstelkwartier, dat dan weer wel.
Misschien was dat de reden om juist hier een eetgelegenheid te beginnen.

Het restaurant is nogal ‘rauw’ , zoals dat tegenwoordig heet, ingericht; aan- en afvoerbuizen lopen dwars langs het plafond door de zaak. Verder een allegaartje aan meubelstukken. Je moet ervan houden.

De bediening is vriendelijk. Er is geen menukaart, gewoon een vastgesteld menu wat braaf door de bediening wordt uitgelegd. Er was keuze tussen een 3- 4- of 5- gangen menu al of niet vegetarisch. Ongeacht de keuze zou de prijs van één 3-gangen menu niet worden berekend i.v.m. de AH-actie.
Er was wel een wijnkaart die net aan vervanging toe was. We kiezen een flesje wijn uit en vragen er een karafje kraanwater bij. Brood met tapenade komt ook op tafel.
We gaan voor een vegetarisch 4-gangen menu.

De eerste gang bestaat uit buffelmozzarella met gepofte cherrytomaatjes.
Was lekker, maar er kan ook niet heel veel verkeerd aan gaan.
Tweede gang ravioli gevuld met o.a. spinazie met een gekruide Hollandaise saus. Ook lekker.
Het hoofdgerecht werd een alternatieve lasagne, niet gemaakt van pasta maar van wraps met allerlei soorten groenten. Dit viel zwaar tegen, vrij smakeloos.
Alleen de tomatensaus er omheen had nog iets van smaak. Nee dit was het niet.
De porties waren al behoorlijk klein, maar het toppunt wat dat betreft vormde het nagerecht. Cheesecake, de pink van een volwassene is (over het algemeen) groter dan het puntje taart wat er op het schoteltje lag.

Kortom deze eetgelegenheid vergeten we maar snel. Wel jammer, want op loopafstand van huis.
vanhalteren .
Het was er ijskoud.
Ik ben nu ziek,t als de deur opengaat krijg je de volle laag.
Eten waardeloos geen keus voor hoofdgerecht was nog slecht vlees ook,1 rondje aardappel voor een peuter nog niet genoeg.
Al met al zonde van onze avond
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lekker gegeten. Beetje gekke locatie maar zeer de moeite waard. Komen in de zomer zeker terug.
De bediening mag iets meer weten over de wijnen die geschonken worden.
Gerda L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Mijn vriend en ik zijn hier gaan eten met de AH actie. Omdat mijn vriend vegananistisch eet en ik voor een groot deel met hem meedoe hadden we helaas niet veel keuze qua restaurants. Daarom is het Nessst geworden. Het restaurant is een beetje no-nonsense ingericht, een beetje industrieel. Allemaal verschillende stoelen en tafels, 2 rieten hangstoelen, een gezellig ogend bargedeelte en fijne verlichting (originele lampen aan het plafond!)

We werden enthousiast begroet en kozen voor een 3 gangen menu. Het eten was niet echt bijzonder, een beetje ondefineerbaar qua smaak. Heel sympathiek dat je als restaurant vegan opties biedt maar wat meer originaliteit en smaak in de gerechten kan geen kwaad.

Wij vonden het een beetje raar dat ons, na het voorgerecht gevraagd werd of we ons (gebruikte) bestek wilden houden of dat we 'heel erg graag' nieuwe wilden. We wilden dat laatste wel. Qua tempo mag het ook wel wat vlotter. We hebben best lang gewacht op onze gerechten.

Ik zou zeggen, leuke tent voor een (personeels) of vrijdagmiddag borrel. Of, om als je in de buurt bent even langs te wippen en een drankje te drinken. Ze hebben ook spelletjes en boeken staan. Best cosy allemaal.
guyrenardeau .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met de AH restaurantactie kun je soms leuke restaurant ervaringen opdoen. Zo liepen wij na een zware werkdag op dinsdagavond 24 januari dit restaurant binnen. We werden hartelijk ontvangen door Samira die ons allerlei gerechten begon uit te leggen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor de Vegetarische variant. Heel lekker en gevarieerd. We gaan zeker terug.
guyrenardeau .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hadden nog een AH restaurantactiekaart en gingen op de bonnefooi naar dit leuke restaurant. Het eten(vegetarisch) was heel lekker. De bediening was vriendelijk vooral Samira was een aanwinst, vrolijke leuke meid die veel aandacht heeft voor haar gasten. Wij gaan er zeker terug.
Nouriya K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij zijn met z'n vieren bij Nessst gaan eten. Na een warm ontvangst konden we direct plaatsnemen.
De service was super en het eten heerlijk. Het concept viel ons als eerste op: elke dag wordt er opnieuw beslist wat er die avond wordt gemaakt.
Als het even kon zouden wij hier elke dag eten.
AvdG .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We kwamen hongerig binnen en gingen hongerig weg. 't Eten was lekker maar de hoeveelheid zó minimaal dat we het zoveelste minibordje, een 'kaasplankje', of beter: drie plakjes kaas, hebben laten terugnemen. We hebben geen enkel bezwaar tegen goedkope of eenvoudige ingrediënten. Maar gebruik daar dan een redelijke hoeveelheid van (ook de vis was hooguit een halve portie), zodat toch een redelijke prijs-kwaliteitverhouding ontstaat en een mens met een redelijk voldaan gevoel huiswaarts keert. De gerechten konden wel met wat meer fantasie worden uitgerust en opgediend.
Nathaly C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De leuke en vriendelijke bediening maken het lastig om dit restaurant zwak of matig te beoordelen. De prijs/kwaliteitsverhouding was hier niet zeker in balans. Het concept van de gangenmenu's is ook vrij lastig te volgen en helaas is er ook geen menukaart om deze te kunnen nalezen.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We waren met 5 en hebben genoten van een 5 gangen menu. Het eten was heerlijk. Vanwege een hick-up in de keuken duurde het wachten lang tussen het 1e en 2e gerecht. Daarna liep het gesmeerd.
Alle gerechten waren een echte verassing met bijzondere smaken.
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
echt super lekker, meerdere kleine smaakvolle hapjes, is echt een feest alles te proeven.
voordeel is de kleine menukaart die steen weer afwisselt waardoor het steeds een verrassing is.
vriendelijke gastvrije bediening, lekkere muziek. eigenlijk alles top en een gemoedelijk zeer aangenaam interieur.