Nessst

Paul van Vlissingenstraat 2B 1096 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-202219934

Over restaurant Nessst

Sfeer in een fabriek

Deze voormalige kauwgomballenfabriek is omgetoverd in een knus restaurant-bar. Een vloer van beton en een jurk aan de muur. De kaart is scherp en overzichtelijk, of al helemaal makkelijk is het aanschuiven bij het 'personeelseten'! Maar ook voor bijvoorbeeld stand-up opera, live muziek of kinderdagen op zaterdag ben je hier aan het goede adres.

Meer informatie over restaurant Nessst

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 16:30
Zondag Gesloten

MKLL .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was lekker en origineel. Goede prijs-kwaliteitverhouding. De bediening was een beetje vreemd -- niet onaardig, maar erg 'aanwezig'. De locatie is leuk.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima eetgelegenheid. We waren er vrijdagavond via AH actie. Werden vriendelijk welkom geheten. Eten was prima, zag er ook mooi uit. Tijd tussen de gangen was goed. Je had de tijd om lekker te tafelen. Zeker het proberen waard. Wij komen in ieder geval een keer terug.
Jolinda1962 M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Prima eten, mooi opgediend, ruimte veel te koud, bestek niet schoon. Omdat het restaurant in een voormalige garage zit is deze nauwelijks warm te krijgen.
AdSnelderwaard .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een heel bijzondere en verrassende plek op een industriële locatie.
De bediening was heel gezellig en attent. We hadden korting dankzij AH-bonnen, maar dat had zeker geen invloed op hoe we behandeld werden (een van mijn tafelgenoten was daar bang voor door ervaringen elders).
Het menu bestaat uit 5 gangen die per dag wisselen en vers zijn. Heb je minder trek, dan kun je 1 of 2 gangen weglaten. We vonden het kwalitatief heel goed. We waren zo enthousiast dat we binnen een week hier nog een keer hebben gegeten.
H.m. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hoofdgerecht de procureur was niet gaar in het midden.
Duurde. Lang voor de volgende gang kwam.
Bediening kwam niet vragen of we nog wat wouden. Drinken terwijl de meeste glazen leeg waren.
Niet voor herhaling vatbaar
Jozef_von_Thueringen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
erg genoten, we (twee vrienden) gingen erheen met een AH restaurantactie bon. prachtige plek, authentiek industrieel maar prachtig aangekleed. beetje moeilijk te vinden, er was geen bord vanaf de weg dat de juiste kant op wees. lukraak een grijze deur geprobeerd (zonder opschrijft) en dat bleek inderdaad een ingang te zijn. zeer sprankelend, aimabel personeel, zowel in de keuken als bar/bediening. na sluiting van de keuken mochten we nog wat nazitten. Het eten was heerlijk. Geen extreem grote porties maar als je wilt kun je gangen bijbestellen. Er was maar één hoofdgerecht en dat vereenvoudigd de keuze, wij vonden dat geen probleem. De chef kok legde uit hoe ze experimenteren en men bood ons wat experimentele gerechten aan (een klein hapje om te proeven) na afloop. Erg leuke ervaring, wij komen beiden zeker terug.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Mijn ervaring is dat het een gemiste kans was om mij aan uw restaurant te binden, aangezien het eten echt heerlijk was. Echter, het duurde te lang, de bediening was soms te vrijpostig, en een glas wijn van 4,50 2x keer maar half gevuld, Op de wc stond het wc papierrolletje op de grond , wat niet hygiënisch is en ook zag ik daar spinnenwebben aan de muur. Als deze punten verbeterd worden kom ik wellicht nog een keer kijken.
Het allerbeste met uw restaurant.
Vr gr Bart Vd Beuken
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
In een wat afgelegen locatie zit Nessst. Wij hebben hier gegeten omdat we daarna een evenement hadden bij Amsterdam Studio's (10 min. lopen). De serveersters waren heel vriendelijk. We hadden gereserveerd maar dit was een paar keer misgegaan. Ze belde me in het restaurant en een dag er na op dat ze een reservering hadden staan maar nog niets ontvangen. Dan het eten, unieke gerechten. We hadden geen kaart maar mochten ja of nee zeggen tegen een menu. Het voorgerecht was koud vlees en het dessert was onwijs gesuikerd. Het voorgerecht was verder wel lekker. Als je gezellig met vrienden wilt eten en je gaat daarna in deze buurt wat doen is het een aanrader. Echt romantisch is het niet.
MonicaMH .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heel lief en aardig personeel. Eten was erg lekker, vooral de soep was subliem! Fazant een beetje droog en helaas, omdat ik glutenvrij moet eten geen saus! Het was wel jammer (juist omdat ze zo droog was) dat daar niet iets voor in de plaats was.
Wij waren met de ah actie. Wij kregen een vijf gangenmenu, niet duidelijk vooraf dat we keuze hadden en ah actie maar voor drie gangen was. Niet dat dit een probleem was hoor!
Je ziet nog duidelijk de kenmerken van de fabriek, apart en ook aparte aankleding! Leuke gedaan!
Kortom een geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Verrassend lekker gegeten, uitstekende verhoudingen in smaak, creatieve gerechten en dát voor dagelijks wisselend menu! Terechte complimenten aan de keuken!
Gezellig informele inrichting, lekkere sfeer.
Leuk, origineel personeel met aandacht voor hun klant.
Na 19.00 gratis parkeren, ook relaxed! Kortom..... Ik ga hier zeer zeker weer eten!
Rita6616 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Nessst. Menu wordt aangepast naar wensen (vegetarisch) en ook nog nagedacht dat ik niet twee keer dezelfde saus zou krijgen. Je moet menu maar afwachten, maar wat verrassing houd ik wel van. Ik ben er gekomen via de AH restaurant actie, maar het is zeker nog een keer het proberen waard.
Nes V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We kwamen hier voor de AH actie en het was fantastisch! Ontvangst was geweldig en de service en eten voortreffelijk! Een heel leuk restuarant met een geweldige sfeer en lekker eten en wijnen. Een aanrader!
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wat een vriendelijk ontvangst! Je kan hier kiezen uit 3,4,5 gangen maar wel wat de gastheer voor die dag gekozen heeft dus laat je verrassen! Wij aten zalmtartaar, pastei van Pulled pork, roodbaars met zwarte pasta met rivierkreeftjessaus, kaasplankje, en triffle met caramelsaus. Prijs kwaliteit verhouding was zeer goed. Wij geven nest een 8,4!
Fe125 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gegeten ivm AH restaurantweek. Zeer vriendelijke service, heerlijk gegeten, zeer schappelijke prijs. 1 optie op het menu was uitverkocht, het vervangende gerecht (mozzarella met gefrituurde salie) was meer dan een goede vervanging. Zeker een aanrader!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten,in een leuke, iets industriële omgeving, en met een prettige bediening. ik had alleen de porties graag iets groter gezien.
Mw. F.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Je moet het even weten want het ligt wat achteraf, maar dat maakt het des te leuker. De bediening is ontzettend aardig en geeft je een heel welkom gevoel. We hebben heerlijk gegeten, met de AH actie, en komen er zeker nog een keer terug.
Slang .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
met 4 personen via de AH-actie, heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, lekker gegeten, alles met zorg bereid en geserveerd. Kom zeker nog eens terug.
Elsche.beuerle .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Een superleuk restaurant. Afgelopen zaterdag met 4 personen gegeten.
Wat een feestje. De bediening, zeker Ben, is zo vriendelijk en gezellig. Niets is ze te veel. Ook het eten is erg lekker. Wij waren er met de AH restaurantactie.
Ook leuk voor groepen om er informeel te kunnen eten. Wij hadden een vakantiegevoel.
Paulinetange .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Erg lekker eten, alles vers. Hele aardige bediening en goede prijs. Zeker restaurant om terug te komen. Makkelijk bereikbaar en gratis parkeren.
Mysa.gfv .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Leuk restaurant, nog niet eerder ontdekt terwijl ik vaak in de buurt kom. Menu van de chef was verrassend. Leuk concept! Persoonlijk niet zo'n fan van vis, dus mocht uit 3 vlees gerechten kiezen. Alles zeer goed op smaak. Pulled pork van eend + salade was lekker en het toetje van gebakken banaan en vanilleijs was top! Ik zou zeggen een echte aanrader! Hier kom ik nog wel eens langs voor de lunch! Ben benieuwd!!