Nescio

Hinthamerstraat 80 5211 MS Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Nescio

Culinair samenzijn

Samenzijn en goed eten staan centraal bij Nescio. De gerechten worden in kleinere porties geserveerd, zodat je lekker veel kunt proeven. Of je ze deelt met je tafelgenoten of zelf eet mag je uiteraard zelf weten. De chef heeft oog voor duurzaamheid met duurzame vis en een ruim aanbod aan vegetarische gerechtjes.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
leuke bediening, fijne sfeer
Willekevdoord . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Nescio is een heel sfeervol restaurant met heerlijke gerechten! Het is een smaakexplosie op je bord! Veel variatie in structuur/bereiding van bijvoorbeeld de groentes en bij een dessert. Ieder gerecht is een feestje. De gastvrouw is heel hartelijk.
De locatie, mocht je buiten kunnen zitten, is prachtig met uitzicht op de Sint Jan kathedraal.
Nanniepannie . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Superlekker eten! Niet de standaard dingen. En ook nog eens hele aardige gezellige bediening en een leuk plekje zo tegenover de Sint Jan. Wat wil je nou nog meer? :)
Toosaarsel . Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het vegetarisch voorgerecht was heerlijk. Ook het kaasplankje was bijzonder lekker en niet standaard. De bediening was vlot, vriendelijk en gezellig.
Marjanneforever . Fijnproever (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heel lekker gegeten in mooi ingericht restaurant, met vriendelijke bediening. Porties waren wat aan de kleine kant. Terras tegenover de kathedraal ook bijzonder.
Kaantje1 . Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
wij hebben weer heerlijk bij Nescio gegeten. Heerlijke, frisse, smaakvolle vegetarische gerechten. Bedankt voor de fijne avond!
Mathieu46 . Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, zowel het vlees- als het visgerecht was met zorg bereid en leuk opgemaakt. Het voorgerecht en het dessert was eveneens voortreffelijk. De bediening was heel vriendelijk en attent. Echt een aanrader. Wij komen in ieder geval weer eens eten.
Marcellaakramer . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Mijn en moeder ik namen bij Nescio een 3 gangen lunch. We waren versteld van alle lekkere smaken en hoe mooie de borden waren opgemaakt. De bediening was zeer goed zelfs op een hete dag van 31 graden. We hebben meer dan genoten en het is zeker aan te raden om bij nescio te gaan dinneren of zelfs borrelen!
Rvdb53 . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Leuk restaurant met originelekaart Gerechten worden mooi gepresenteerd Vooral ook de vegetarische gerechten zijn smaakvol en dat is in veel restaurants nog wel eens anders Aanrader dus!
Jacobn . Fijnproever (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Menu was te duur, ik denk duurder gemaakt voor AH actie. De prijs was hetzelfde als normaal een viergangen menu bij Nescio. Kwaliteit was erg goed en met zorg bereid.
Hans H. Meesterproever (85 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat heb ik heerlijk gegeten bij Nescio. Fantastisch. De Tom ka kai soep was geweldig lekker en ook mijn andere gerechten waren super goed. De parelhoen en de Bavette, ze zijn zeker aan te raden. Mooi opgemaakte, smaakvolle bij gerechtjes, helemaal prima. Als ik dan ook nog kan eindigen met een heerlijke kaasplank dan kan mijn avond echt niet meer stuk. Dit alles gaat vergezeld van goede adviezen door de zeer vriendelijke bediening, echt een topper dit leuke, niet al te grote restaurant in de Bossche binnenstad. Ze gaan mij hier zeker terug zien, ik verheug mij er nu al op.
Bertil.schoenmakers . Fijnproever (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijke Tom Ka Kai soep, erg prettige bediening die ons herkende, ondanks dat het weer even geleden was dat we hier aten. We hebben wederom een geweldige ervaring gehad.
Jacqueline D. Expertproever (6 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Nescio kijkt uit op de St Jan, mooi plekje en gezellig en intiem binnen. Er was netjes een plaats op het terrasje voor ons bewaard, maar we zijn toch binnen gaan zitten. Informatie over wijn en gerechten duidelijk en niet overvloedig. Salade ribeye vooraf, goed in balans en prima kwaliteit. Lam en vegetarisch als hoofd verfijnde smaken, 8 plus! Een bezoekje waard dus.
Ingrid4567 . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het lekkerst vond ik de thaise kokossoep als voorgerecht en het kaasplankje na. De bediening was heel goed. De bijpassende wijnen werden goed omschreven. Men was heel attent en zochten voor mijn tafelgenoot een tweede alternatief zoet nagerecht bijvoorbeeld.
SuzanneL . Expertproever (6 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het terras van dit restaurant doet de helft van het werk. Wat een geweldig uitzicht!
Daarnaast hebben we heerlijk gegeten, het uitbreiden van het menu is een aanrader.
Voor had ik gekozen voor de tomaten op 3 manieren, heel verschillend en daardoor extra leuk en lekker!
De vis als hoofdgerecht was echt heerlijk met een verrukkelijke fris romige saus! Maar ook de keuze tussen zoet of kaas na vond ik erg fijn, dit zie je niet vaak.
Hele fijne spontane bediening maakte de avond compleet.
Mail91 . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Ongedwongen sfeer in een gezellige omgeving. Het eten was niet alleen lekker; door de manier van aanbieden (kleine porties) kan je meerdere gerechten proeven en kan je de hoeveelheid aanpassen aan wat je op kan. De minder grote eter neemt er twee, de grotere eter meer. Ideaal!
Martijn_zegers . Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het was lekker, maar heel erg weinig. Verder best prijzig voor de geleverde kwaliteit. Wel leuke inrichting en vriendelijke bediening
Annegerard . Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Een leuke zaak met een hartelijke ontvangst. De kwaliteit smaak was prima en verrassend. Vooral de thaise vissoep met cocosmelk was bijzonder. Wat erg tegenviel was het hoofdgerecht. Zo weinig. Het leek een voorgerechtje. Ik snap dat als je met de AH actie korting krijgt de restaurateur iets aan moet passen maar ik vind dit geen reclame om er de volgende keer terug te gaan.
Annick Z. Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Leuk menuutje voor de lunch via de ah spaarkaart aktie. Mooie smaakcombinaties, gerookte ribeye met truffel voor en kikkererwten met geroosterde bloemkool als hoofd. Vlotte bediening.
Han E. Meesterproever (36 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Met de lunch en de AH-zegels. Men heeft een speciaal menukaartje samengesteld. Ons hoofdgerecht was lam. Een lekkere lunch zo heerlijk in het centrum van Den Bosch. Er is voldoende keuze uit open wijnen, zodat je je eigen wijn arrangement kunt samenstellen. Wil je echt van de voordeelactie gebruik maken, dan dient het wijn-gebruik te worden geminiseerd, anders maakt het eigenlijk niets uit. Buiten de soms wat bitse uitbaatster, verdient de bediening een pluim.