Nescio

Hinthamerstraat 80 5211 MS Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Nescio

Culinair samenzijn

Samenzijn en goed eten staan centraal bij Nescio. De gerechten worden in kleinere porties geserveerd, zodat je lekker veel kunt proeven. Of je ze deelt met je tafelgenoten of zelf eet mag je uiteraard zelf weten. De chef heeft oog voor duurzaamheid met duurzame vis en een ruim aanbod aan vegetarische gerechtjes.

Halve fles mineraalwater

Joanna G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeer gemoedelijk, sfeervol restaurant waar ze (h)eerlijke gerechten klaarmaken. Ontvangst en bediening waren ook top. We zijn deze keer met de AH actie geweest maar gaan hier zeker vaker naartoe!
stur66 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, beetje krappe plaatsen, maar het ziet er wel gezellig uit. We hadden via de AH actie gereserveerd, je krijgt dan een aparte 'folder' met een prima menukeuze tussen, vlees, vis of vegetarisch. Vooral het voorgerecht met gerookte eendenborstfilet was heerlijk en zag er prachtig uit.
Jammer dat je de originele menukaart niet te zien krijgt en dat je daardoor niet weet wat Nescio allemaal nog meer te bieden heeft en ook niet welk prijskaartje eraan hangt...
Kelly D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker gegeten voor een goede prijs. Keuze uit drie voor- en hoofdgerechten, deze werden snel opgediend en de bediening beschikt over een ruime productkennis. Borden zijn netjes opgemaakt en zo smaken de gerechten ook. Ga hier graag nogmaals terug om van de normale kaart te eten!
Marry V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Omdat we erg krap zaten en er niet echt comfortabele stoelen waren deed dit af aan onze beleving in dit restaurant. Het eten was heerlijk maar vanwege rugklachten denk ik niet dat we nog terug komen.
claudiamvandenheuvel .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Dit was onze eerste kennismaking met het restaurant; we hebben er heerlijk gegeten! De gerechten waren met liefde bereid (biologisch), dat was te zien en zeker ook te proeven! In het restaurant heerst een ontspannen sfeer en de bediening is alert. Het enige mispuntje dat ik kan bedenken is de wat luide muziek, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Het voordeel daarvan was wel dat je geen gesprekken van de andere gasten opvangt. Het is zeker een aanrader!!!
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hadden behoorlijk wat wensen m.b.t. diëten en tijdsplanning (we hadden beperkt de tijd daar we een voorstelling wilden bezoeken). Met al onze wensen werd rekening gehouden en we hebben heerlijk gegeten. Vooral de pompoensoep met gerookte yoghurt was echt een verrassing. Nescio is een aanrader.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vanavond weer een heerlijke avond bij Nescio gehad. Deze keer hadden wij de 6 gangen Wandeling door de kaart. Alles was echt weer super! Bediening altijd vriendelijk, sfeer is gezellig en het eten is gewoon perfect. Een avond Nescio, is een avond genieten!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Echt een verrassend menu en gewoon heerlijk. Gelukkig eens een keer geen reuze portie. Erg smakelijk allemaal. Vooral de vega hoofdmenu van de AH actie
maartjeva1 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Fijne sfeer en super vriendelijke bediening. Eten was mooi opgedekt en waren ware smaak sensaties. Zeker een aanrader! Wij komen terug.
mariaadriana .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We kregen het AH verrassingsmenu en hebben heerlijk gegeten! Alles smaakte uitstekend, de combinaties waren goed, het was ruim voldoende en het zag er prachtig uit. Je proeft echt dat ze bij Nescio met verantwoorde ingrediënten werken. Hier gaan we zeker terug!
Francy B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Vooral niet te zwaar en niet te grote porties. Aardige bediening.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten in leuke atmosfeer met goede en zeer vriendelijke bediening onder het genot van heerlijke wijnen. Kortom superavond gehad en wij gaan zeker nog eens eten bij Nescio!
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekkere gerechtjes met de mogelijkheid om daarbij passende wijnen te drinken. Alle gerechten zijn ter grootte van een voorgerecht, hierdoor kun je meerdere dingen van de kaart proeven.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekkere gerechten, vriendelijke bediening, er wordt gebruik gemaakt van pure ingredienten en geen sausjes uit pakjes en zakjes. Het eten is niet goedkoop, maar zeker het geld waard!
Jessy S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Gevarieerde keuken met verrassende gerechten. Lekkere wijn en het personeel is relax en attent. De Sint Jan als overbuurman, prachtig uitzicht. We gaan zeker nog eens terug.
Roy G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Een heel leuk en gezellig restaurant. Het eten was heerlijk en de bediening en gastvrijheid was top. We waren zeer tevreden en we komen zeker een keer terug.
Lea V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten, de gerechten waren prima op elkaar afgestemd. Vriendelijke bediening. Een restaurant om naar terug te gaan !