Nescio

Hinthamerstraat 80 5211 MS Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Nescio

Culinair samenzijn

Samenzijn en goed eten staan centraal bij Nescio. De gerechten worden in kleinere porties geserveerd, zodat je lekker veel kunt proeven. Of je ze deelt met je tafelgenoten of zelf eet mag je uiteraard zelf weten. De chef heeft oog voor duurzaamheid met duurzame vis en een ruim aanbod aan vegetarische gerechtjes.

Halve fles mineraalwater

- Ontbijt 09:30 - 13:00
- Diner 17:00

Jessy S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Gevarieerde keuken met verrassende gerechten. Lekkere wijn en het personeel is relax en attent. De Sint Jan als overbuurman, prachtig uitzicht. We gaan zeker nog eens terug.
Roy G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lea V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Super goed restaurant! De sfeer is gezellig, de bediening vriendelijk, en het keukenteam maakt de heerlijkste gerechten. De opgemaakte borden zien er perfect uit. Wij zijn nu twee keer hier wezen eten, en het bevalt ons heel erg goed. 11 December komen we weer!
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Super goed restaurant! Eten is top, sfeer gezellig, bediening erg vriendelijk en het keukenteam weet de heerlijkste gerechten te maken. Het eten komt in kleine porties zodat je veel verschillende gerechten kunt proeven. 4 gangen is genoeg voor een normale eter. Wij hebben hier nu 2 keer gegeten en zijn zeer tevreden, we komen 11 december weer terug!
F86 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Echt heerlijk gegeten met de ah actie. Het is erg sfeervol, vriendelijk personeel en we komen hier zeker nog een keer terug!
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Super lekker gegeten bij Nescio. We waren er via de AH-restaurant actie dus er was een vast menu. We hadden wat uitzondering qua voedsel en daar werd perfect rekening mee gehouden. Wijn was lekker.. Kortom super ervaring. Enige minpunt was dat er heel af en toe een vleugje rioollucht voorbij kwam. Zou niet weten waar vandaan want de keuken zag er echt netjes uit.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuke sfeer, ongedwongen, prettige bediening. De gerechten zeer verrassend en smaakvol. Kortom helemaal top.
De ambiance is hip.
Sylvia_ .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gastvrije ontvangst.
Het voorgerecht met pasta, parmaham en truffel: de parmaham en truffel amper geproefd.
Het voorgerecht met makreel was goed.
De hoofdgerechten waren heerlijk.
De kaasplank was gevarieerd en lekker.
Lekkere wijnen.
Een tip is om iets aan de akoestiek in het restaurant te doen. Het was erg rumoerig.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige, ontspannen ambiance.
Ik was er al vaker geweest en had eerder een wandeling door de kaart genomen.
Nu was ik verrast dat ik -ondanks het AH menu- toch uit 3 voor-, hoofd-, en nagerechten mocht kiezen.
Helaas was ik erg verkouden en kon ik niet optimal proeven, maar mijn tafelgenoot verzekerde me dat het heerlijk was!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Eten was lekker en smaakvol. Alleen was het vervelend dat er niet goed rekening is gehouden met allergieen en dat er in het dessert walnoten zaten
Hierdoor een allergische reactie gekregen. Dessert werd meegenomen en er kwam niks anders voor in de plaats. Bediening wist zich helaas geen houding te geven met de situatie.
K.de.leeuw1 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer goed en klantvriendelijk restaurant. Ieder gerecht is klasse. Komen wij zeker nog een keer terug als wij in de buurt zijn ;)
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Nescio met de AH actie.
Aparte menu kaart met heerlijke gerechten, als extra tussengerecht op aanraden van degene die ons bediende coquilles met buikspek genomen: een absolute aanrader!
Kortom uitstekend.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
lekker gegeten. maar................Het was een héél koude avond, er kwamen steeds mensen binnen om te vragen of er nog plaats was in het restaurant, we zaten tegenover de entree/deur die daardoor regelmatig open bleef staan; we hebben het heel érg koud gehad!! en dit gemeld bij de serveerster.
Tip: zet een dranger op de voordeur of hang er een gordijn voor.
De mensen aan het tafeltje naast ons verhuisden (om dezelfde rede) halverwege de maaltijd van plaats.
Jammer voor ons.
Agnetademan .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk bijzonder eten. Fijne bediening en een knusse inrichting. Mijn stoel zat niet lekker en er werd direct een andere stoel geregeld. Fijn.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Normaliter zouden we hier voorbij zijn gelopen. Omdat we nu on-line geboekt hadden, zijn we er terecht gekomen. Het eten heeft ons echt verrast. Een ware Smaak explosie. Totaal niet verwacht, erg lekker.
Zeer goed gegeten.
We hebben verschillende mensen uit onze kennissenkring op dit restaurant geattendeerd.
SUPER!
CteDB .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Héérlijk gegeten via AH actie, leuk keuzemenu (euro 39,95, normaal dus per persoon, nu 2=1) met vis, vlees, vegetarisch. Porties groot genoeg.
Veel verschillende soorten wijn per glas mogelijk. De wijnen welke wij hebben gedronken waren voortreffelijk. Ze zijn ook niet zuinig met de wijn, lekkere volle glazen.
Als we de volle prijs hadden moeten betalen, dus euro 39,95 per persoon, vinden we dit wél aan de dure kant! Een prijs van euro 29,95 zou meer passen.
Bedienend personeel voortreffelijk, kan niet beter.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en alle gerechten waren subliem. De porties waren ook goed, lekkere wijnen per glas te bestellen en gratis kraanwater. Wij hebben heerlijk gegeten en komen graag een keer terug.
J-Wassink .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het was weer een feest om bij Nescio te eten. Het eten is echt klasse en de bediening heerlijk vlot. Leuk dat ze voor mij, omdat een geen alcohol dronk, een bijzonder sapje hadden.
Wolter D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het was een aangenaam verblijf. Redelijk goed gegeten, beetje aan de dure kant, M.n. de combinatie van onderdelen van het visgeerecht viel wat tegen. Lekkere zuurkool, maar om dat nu bij zo'n heerlijke vis te serveren?