Nescio

Hinthamerstraat 80 5211 MS Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Nescio

Culinair samenzijn

Samenzijn en goed eten staan centraal bij Nescio. De gerechten worden in kleinere porties geserveerd, zodat je lekker veel kunt proeven. Of je ze deelt met je tafelgenoten of zelf eet mag je uiteraard zelf weten. De chef heeft oog voor duurzaamheid met duurzame vis en een ruim aanbod aan vegetarische gerechtjes.

Halve fles mineraalwater

- Ontbijt 09:30 - 13:00
- Diner 17:00

Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer, goede bediening. Verrassende wijnen. Kortom aanrader!
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Erg genoten ! Dank aan Kim en haar keukenbrigade
Daniel-DB V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
We hebben met 4 personen gegeten en elk 3 gerechtjes. Het eten was heerlijk op smaak en goed bereid. Dat vond iedereen.
De inrichting van het restaurant is okay.
Ik ga hier zeker terugkomen!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Wat een mooie, fijnzinnige en verrassende gerechten. De bediening was heel attent, alert, aandachtig en deskundig. We komen graag terug!
joost1815 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
-Ik zat met partner in de hoek van het restaurant. Iedere keer als de deur open ging, kwam er een enorme kou naar binnen. -dit is de eerste en laatste keer dat ik mee heb gedaan heb aan de AH actie, het hele concept van het restaurant (kleine porties, meerdere gerechten) niks van meegekregen. - op de menukaart wordt geen enkele prijs vermeld. Pas op de rekening kwam ik erachter dat een driegangenmenu 39 euro kost en een glas wijn 6 euro, niet netjes om dat ter vermelden.- het voorgerecht was prima maar weinig en het hoofdgerecht was lekker maar niet overdadig. Nagerecht was daarentegen in verhouding erg veel. Uiteindelijk 85 euro afrekenen voor 2 personen. Om eerlijk te zijn ga ik niet terug, toch een beetje teleurstellend. Bediening was vriendelijk.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren er met de Ah restaurant actie. Wat teleurstellend 1 menu voor 39 euro wat niet meer dan 23 euro zou moeten kosten. Nescio doe niet mee aan de actie, dit is geen reclame voor jullie. Terwijl het eten goed is.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk proeverij via het AH menu.
Wat een lekkere smaken bij elkaar en met een glimlach aan tafel gebracht.
Echt een aanrader dit restaurant.
Smaakt naar meer.
tamara.pots .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Er was een apart menu voor de AH-actie, waarbij we konden kiezen uit vlees, vis of vega. Als nagerecht zoet of kaas. De porties vond ik perfect, genoeg maar niet met een berg friet om het bord te vullen waardoor je met het gevoel een paar kilo zwaarder te zijn de tent weer uitloopt. Ik vond de tafeltjes wel redelijk dicht op elkaar staan. Vond de ervaring prima voor 1 keer met de AH-actie, maar ik heb niet de behoefte er vaker terug te keren, daar was het niet bijzonder genoeg voor.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Kwalitatief uitstekend met verrassende ingrediënten. Voor herhaling vatbaar bij een volgend bezoek aan Den Bosch!
Christel R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De locatie en aankleding van het restaurant vonden wij echt super! Gezellig en netjes zonder te formeel te worden. Wij kozen voor 2x het 3-gangen verrassingsmenu. Het eten was erg lekker en kwam op mooi opgemaakte borden op tafel. Ik kan me voorstellen dat je na het driegangen menu nog honger hebt als je een grote eter bent - voor ons was het voldoende. Qua prijs voor ons iets aan de hoge kant om eens -zomaar- naartoe te gaan, maar als we onszelf nog eens trakteren komen wij hier graag nog een terug.
halsema .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellig druk. Dat zegt genoeg. Zeer vriendelijke bediening en het eten perfect. Een dagje den bosch is daardoor geweldig afgesloten.
Spolleke .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een erg sfeervol restaurant. Bijzonder vriendelijk en goed personeel. We konden zelfs onze afspraak van 20.30 uur verplaatsen naar 18.30 uur.
We komen hier zeker terug, zelfs vanuit Groningen!
rambags.paul .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellig intiem restaurant met galante bediening.
Snelle aanlevering van gerechten .
Goede atmosfeer en lekker warm binnen.
Joanna G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en met de AH-actie was de prijs zeer goed. Zonder actie is hij erg pittig. We zouden graag weer eens teruggaan want de kwaliteit was hoog.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeer gemoedelijk, sfeervol restaurant waar ze (h)eerlijke gerechten klaarmaken. Ontvangst en bediening waren ook top. We zijn deze keer met de AH actie geweest maar gaan hier zeker vaker naartoe!
stur66 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, beetje krappe plaatsen, maar het ziet er wel gezellig uit. We hadden via de AH actie gereserveerd, je krijgt dan een aparte 'folder' met een prima menukeuze tussen, vlees, vis of vegetarisch. Vooral het voorgerecht met gerookte eendenborstfilet was heerlijk en zag er prachtig uit.
Jammer dat je de originele menukaart niet te zien krijgt en dat je daardoor niet weet wat Nescio allemaal nog meer te bieden heeft en ook niet welk prijskaartje eraan hangt...
Kelly D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker gegeten voor een goede prijs. Keuze uit drie voor- en hoofdgerechten, deze werden snel opgediend en de bediening beschikt over een ruime productkennis. Borden zijn netjes opgemaakt en zo smaken de gerechten ook. Ga hier graag nogmaals terug om van de normale kaart te eten!
Marry V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Omdat we erg krap zaten en er niet echt comfortabele stoelen waren deed dit af aan onze beleving in dit restaurant. Het eten was heerlijk maar vanwege rugklachten denk ik niet dat we nog terug komen.
claudiamvandenheuvel .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Dit was onze eerste kennismaking met het restaurant; we hebben er heerlijk gegeten! De gerechten waren met liefde bereid (biologisch), dat was te zien en zeker ook te proeven! In het restaurant heerst een ontspannen sfeer en de bediening is alert. Het enige mispuntje dat ik kan bedenken is de wat luide muziek, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Het voordeel daarvan was wel dat je geen gesprekken van de andere gasten opvangt. Het is zeker een aanrader!!!
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hadden behoorlijk wat wensen m.b.t. diëten en tijdsplanning (we hadden beperkt de tijd daar we een voorstelling wilden bezoeken). Met al onze wensen werd rekening gehouden en we hebben heerlijk gegeten. Vooral de pompoensoep met gerookte yoghurt was echt een verrassing. Nescio is een aanrader.