Nerone

Voordelig
Erg rustig
PetraO .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
En weer hebben we een heerlijke avond gehad bij Nerone. Je kunt er echt op je gemak genieten van het heerlijke eten met een goed glas wijn. Je kunt er prima terecht voor een snelle pizza of pasta maar ook uitgebreid op zijn Italiaans dineren (heel langzaam). Ik vind dit zeker een aanrader.
Peterkorsten .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
We zijn samen met de buren gaan eten bij Nerone, waar we trouwens al jaren komen.
Zowel de pizza's en pasta gerechten zijn van uitstekende kwaliteit, vers en goed en smaakvol bereid. Ook de bediening is bijzonder vriendelijk en attent.
Je proeft het verschil met andere pizza's goed, want de pizza's uit deze oven zijn smaakvoller
en vragen om een herhaling.
Peter en Aldert
Giorgio L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
ik ben een pizza liefhebber, zes dag geleden heb wij bij nerone pizza gegeten !
echt top,goed belegt vers en smaakvol ,niet vergelijken met een andere voorhal als ze komt
vanuit de originele houtgestoken pizzaoven !!!