Neri Sushi

Ginnekenmarkt 12 4835 JC Breda Nederland Kaart
31-765602079

Over het restaurant Neri Sushi

Sushi walhalla

Sushilover, zet al je zintuigen op scherp! Deze kans mag je niet aan je voorbij laten gaan! de lekkerste sushi vliegt hier regelrecht van het mes van de chef. En jij bent de gelukkige die aan mag schuiven in dit gezellige restaurant. Geniet van specialiteiten uit de Aziatische keuken en laat je culinaire hartje sneller kloppen!

Meer informatie over restaurant Neri Sushi

Bediening onprofessioneel (opdringerig)
Rommelige keuken
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gisteren een gezellige avond gehad bij Neri Sushi. Ik was er nog nooit geweest en het is me zeer goed bevallen en ga er zeker vaker eten wanneer ik sushi wil eten. Het is een klein en knus restaurantje waar je kort op elkaar zit, maar toch heb je er geen last vast. Het eten was echt heel goed, alles vers bereid en geen all you can eat concept. We hebben het menu van de chef gekozen, een echte aanrader. Je krijgt het beste wat er op de kaart staat. Uiteindelijk afgesloten met de Mississippi mud pie, die was gruwelijk lekker. Dus lekker gegeten en voldaan naar huis gegaan.
Lotte H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Klein tentje, heel anders dan de meeste sushi tenten. Het menu van de chef werd aanbevolen. Aangezien ik een moeilijke eter ben wilden we daar vanaf zien maar er werd gevraagd om vertrouwen te hebben en als het niet lekker was kregen we iets anders zonder extra kosten. En dat was een goede keuze! Ik houd niet van rauwe vis maar de sashimi was heerlijk en de rest ook. Iets meer sushi had gemogen maar we gingen met goed gevulde buikjes weer weg. Alles super vers en lekker!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Kleinschalig restaurant. Persoonlijke aandacht van eigenaar. Gezellige onderlinge sfeer met andere klanten. Verse sushi. Uitgebreide keuze. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Ruime parkeergelegenheid op 3 minuten loopafstand op Schoolakkerplein.
Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Lekker genoten van het verrassingsmenu. Jammer van het rokende keukenpersoneel voor de deur.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten van het verrassingsmenu. De Sushi is de beste van Breda. Net wat duurder maar dat is het zeker waard. Gastvrije bediening.
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gastvrije ontvangst, heerlijk en eten en een prima service. Top.
silvia R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
We hadden niet gereserveerd maar er werd toch een plek voor ons gecreëerd. Zeer vriendelijk personeel en de lekkerste sushi ooit! Dikke 10.
Meyling L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Heerlijk gegeten tijdens een nachtje weg in Breda bij B&B Markendal. 5 min met de fiets.
Wij hadden niet gereserveerd maar er was toch nog na wat schuiven een tafel beschikbaar! Zeer gastvrije bediening en een leuke sfeer in het kleine restaurant. Wij hadden het 5 gangenmenu, heerlijk verse vis en mooie producten!
Echt een aanrader:)
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
De middag zelf bedacht dat we hier wilden gaan eten en super makkelijk via internet gereserveerd. Ontvangst was goed, ons tafeltje stond al klaar. Gezien de geringe grote van de zaak zaten we dichtbij anderen maar ik vond dit geenszins storend. Grote kaart met vele sushi soorten, dit maakte het moeilijk om te kiezen, dus gingen we op aanraden van de gastheer voor het vastgesteld menu a 30 euro. Dit zou het beste van de kaart bevatten. Wat we op tafel kregen was zeer divers, lekker, en veelal vers. Vooral de gefrituurde kip en de tuna delight viel bij ons in de smaak. Na afloop van het menu hadden we genoeg gegeten. Er werd ons nog een taart aangeboden. Maar deze hebben we afgeslagen, we zaten te vol :) Al met al, lekker gegeten voor een goede prijs. Weer eens wat anders dan die all you can eat- restaurants. We komen zeker nog eens terug om a la carte te eten!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk verse sushi. Je proeft de verse producten. Vriendelijke en enthousiaste gastheer. Een aanrader voor de sushi-liefhebber.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
De tafelbezetting ruimer plannen. Toen wij klaar waren met eten werden wij verzocht af te rekenen, omdat er alweer nieuwe gasten zaten te wachten.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Aanrader om echt lekker sushi te eten! Gelukkig geen all you can eat concept met standaard sushi. Restaurant is wat klein maar keuken erg goed.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gezellig sushi restaurantje op de trendy Ginnekenmarkt. Eerder heb ik hier al eens sushi afgehaald om mee te nemen naar huis, deze keer at ik hier met een vriendin. Geen All you van Eat concept, maar wel zorgvuldig gemaakte maki, nigiri, lekker verse sashimi in een knusse sfeer. Bravo Neri sushi!
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gezellig kleinschalig restaurantje met prima sushi. 5 gangenmenu is een aanrader en ze houden goed rekening met je voorkeuren.
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Beste sushi tent waar ik tot nu toe ben geweest. De bediening is onwijs vriendelijk neemt ook de tijd voor je. We hebben het 30,- 5 gangen me u genomen en dat was fantastisch, genoeg gegeten en genoeg variatie. Het is ook een heel kleine tent dus het is ook niet onwijs druk. Echt een aanrader, en een veel betere ervaring dan de all-you -can-eat variant
Micha R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prima gegeten, zalm was tongstrelend, correcte en vriendelijke bediening, 10,-- Ienskorting was niet doorgekomen maar werd direct verrekend, klasse!

Tip: schaf een paar leesbrilletjes aan ;-)
tommaso R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
D aankleding van restaurnt is heel kil. We hebben tien minuten staan wachten voordat we aangesproken werden en een tafel aangewezen kregen. Tijdens het wachten was de gastvrouw bezig met een klant bij de afhaal die ontevreden was over zijn bestelling. In het restaurant zat toen nog maar 1 tafel. Eenmaal aan tafel hebben we nog 10 minuten gewacht op ons drinken, 2 cola, waarvan er 1 was vergeten met het brengen. We kregen de kaart en ik had gevraagd of de gastvrouw voor ons iets wilde samenstellen, dit wilde ze uiteraard wel en kwam met een menu voor €30.- p.p. Hier stemden wij mee in. Eerst kregen we een soepje, dit was eerlijk gezegd meer een hele waterige bouillon met 5 kleine stukjes tofoe. Daarna hebben we nog een paar stukjes sushi gekregen en was tot onze verbazing het menu al klaar. Toen zei de gastvrouw dat ze nog wel wat meer voor ons kon maken maar dit zou dan wel buiten de afgesproken menuprijs vallen. We hebben toen maar gewoon betaald en zijn nog naar een ander restaurant gegaan om onze honger te stillen.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik verschrikkelijk teleurgesteld ben.