Neri Sushi

Ginnekenmarkt 12 4835 JC Breda Nederland Kaart
31-765602079

Over het restaurant Neri Sushi

Sushi walhalla

Sushilover, zet al je zintuigen op scherp! Deze kans mag je niet aan je voorbij laten gaan! de lekkerste sushi vliegt hier regelrecht van het mes van de chef. En jij bent de gelukkige die aan mag schuiven in dit gezellige restaurant. Geniet van specialiteiten uit de Aziatische keuken en laat je culinaire hartje sneller kloppen!

Meer informatie over restaurant Neri Sushi

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk eten! De sushi is zo ontzettend vers en de temperatuur van de sushi is ook precies goed. Het is een klein restaurant, maar dit maakt het eten er ook erg gezellig en knus.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben gezellig en goed gegeten. Geen grote all-you-can-eat tent maar een gemoedelijk klein restaurant waar aandacht is voor de klant en je eten niet alleen op tafel 'gesmeten' wordt.

Eten was goed en vers. Zeker tot een volgende keer!
Ida T.
-Goede prijs-kwaliteitsverhouding
-Zeker voor herhaling vatbaar
Jdjdjsjjs J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
het was heel erg lekker, er hing den hele gezellige sfeer en het eten smaakte heel erg goed. Dit sushi restaurant is zeker een aanrader.
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteren met 4 personen heerlijke verse sushi gegeten. Goede service en bediening. Kan ik iedereen aanraden. Keuken gaat alleen vroeg dicht dus begin op tijd.
Sylvie S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Al tijden waren we het van plan en nét voor het einde van het jaar was het dan eindelijk zover. Met vier dames eten bij Neri Sushi. De eigenaar stelde ons voor om ons te laten verrassen. We moesten hem gewoon vertrouwen. Doe maar dan.....
Wát hebben we zitten smullen zeg. Het ene hapje was nog lekkerder dan het andere. Het is maar goed dat het na 5 gangen afgelopen was, anders hadden we er nu nog gezeten.
Gezellige zaak, leuke mensen en voortreffelijke sushi!
Wordt vervolgd.
Groetjes Sylvie
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Lekker eten en hele leuke mensen. Een klein restaurantje met een hele gezellige sfeer. De sushi is heerlijk en vers. De chocoladetaart is vooral aan te raden.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Geweldige leuke verrassing! Heerlijke verse sushi, verrassende gerechten en zeker niet het standaard sushi gooi & smijtwerk. Maar vooral de fijne sfeer en warme gastvrijheid zijn echt genieten!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wat een leuke verrassende avond bij Neri! Het eten is lekker vers bereid en niet de standaard gooi&smijt sushi maar origineler en beter bereid. Vooral leuk is de gemoedelijk sfeer en hartelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Neri Sushi. Op de dag zelf gereserveerd en er werd aangegeven dat het erg druk zou worden, dus dat we wellicht wat langer zouden moeten wachten. Fijn dat dit gelijk wordt aangegeven, stel dat wij die tijd niet gehad hadden. Echter hebben we hier tijdens het eten niets van gemerkt. Het duurde niet lang voordat we de gerechtjes kregen. De service is perfect en ook de prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde. De sushi is vers, smaakt heerlijk en de borden worden mooi opgemaakt. Kortom: ga zeker eens naar Neri voor een gezellige avond en heerlijke sushi!
mvdgeijn .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Vanavond spontaan bij dit sushi restaurant terechtgekomen; het enige niet - all-you-can-eat sushi restaurant in Breda!
En; LEKKER! Fantastische bediening, grappige lieve beetje gekke mama met zeer vriendelijke zoon en tevens eigenaar. Deze sushi staat niet klaar en wordt dus vers gemaakt, heerlijk, gezellig, ontspannen sfeer en voor een hele ok prijs! Aanrader dus. Wij komen in ieder geval terug! Marc en Natasja
Krit G.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wat een heerlijk eten en een fijne sfeer! Vooral de keuze van de chef is bijzonder aan te raden. Probeer vooral Saporro, een heerlijk Japans biertje.
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
gezellig klein restaurantje, met aandacht voor heerlijk eten, oprechte interesse voor de gasten. Wij hebben heerlijk gegeten in een fijne sfeer. Ik zou het iedereen aanraden die van sushi houdt, veel beter als de all you can eat formules.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk begin van een lang kerstweekend. Met vriendinnen bij Neri Sushi. Ongedwongen sfeer, vriendelijke bediening en lekker gegeten!
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Prima restaurantje. Ondanks dat het vol was kregen we snel de lekkere sushi op onze tafel. Wij gaan gauw weer eens terug.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De gastvrouw bemoeide zich met alle processen (zowel keuken, bediening, ontvangst, take-away orders) en liet haar personeel niet veel doen. Hierdoor moesten wij bij binnenkomst erg lang wachten tot de konden gaan zitten bij binnenkomst en daarna erg lang wachten tot we een drankje konden bestellen. Ze was luidruchtig en onaardig tegen haar personeel. Het eten was prima maar ik zou hier nooit meer terugkomen vanwege de gastvrouw.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten vandaag. Sushi smaakte erg goed, ook de minder gebruikelijke gerechtjes. Hartelijke bedoening. Zeer de moeite waard.
Lennart V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten vanavond. Beste sushi van Breda. Lekker vers gemaakt en heel erg smaakvol. Goede bediening. Ook de chocoladetaart is een echte aanrader.
Roset N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het personeel is vriendelijk. Lekker gegeten. Als je een all you can eat gewend bent duurt het lang voor dat je de gerechten krijgt. De sushi is vers. Had verwacht dat het een Japans restaurant was met Japans personeel, dat is niet zo. Al bij al goed gegeten.
Lonneke D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We waren te vroeg, maar er werd meteen een plek vrij gemaakt zodatwe even konden wachten. De bediening was aardig en gezellig. Het eten is heerlijk, zowel de warme als de koude sushi. Een duidelijke uitgebreide kaart.