Neri Sushi

Ginnekenmarkt 12 4835 JC Breda Nederland Kaart
31-765602079

Over het restaurant Neri Sushi

Sushi walhalla

Sushilover, zet al je zintuigen op scherp! Deze kans mag je niet aan je voorbij laten gaan! de lekkerste sushi vliegt hier regelrecht van het mes van de chef. En jij bent de gelukkige die aan mag schuiven in dit gezellige restaurant. Geniet van specialiteiten uit de Aziatische keuken en laat je culinaire hartje sneller kloppen!

Meer informatie over restaurant Neri Sushi

Robin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gezellig sushi restaurantje op de trendy Ginnekenmarkt. Eerder heb ik hier al eens sushi afgehaald om mee te nemen naar huis, deze keer at ik hier met een vriendin. Geen All you van Eat concept, maar wel zorgvuldig gemaakte maki, nigiri, lekker verse sashimi in een knusse sfeer. Bravo Neri sushi!
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gezellig kleinschalig restaurantje met prima sushi. 5 gangenmenu is een aanrader en ze houden goed rekening met je voorkeuren.
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Beste sushi tent waar ik tot nu toe ben geweest. De bediening is onwijs vriendelijk neemt ook de tijd voor je. We hebben het 30,- 5 gangen me u genomen en dat was fantastisch, genoeg gegeten en genoeg variatie. Het is ook een heel kleine tent dus het is ook niet onwijs druk. Echt een aanrader, en een veel betere ervaring dan de all-you -can-eat variant
Micha R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prima gegeten, zalm was tongstrelend, correcte en vriendelijke bediening, 10,-- Ienskorting was niet doorgekomen maar werd direct verrekend, klasse!

Tip: schaf een paar leesbrilletjes aan ;-)
tommaso R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
D aankleding van restaurnt is heel kil. We hebben tien minuten staan wachten voordat we aangesproken werden en een tafel aangewezen kregen. Tijdens het wachten was de gastvrouw bezig met een klant bij de afhaal die ontevreden was over zijn bestelling. In het restaurant zat toen nog maar 1 tafel. Eenmaal aan tafel hebben we nog 10 minuten gewacht op ons drinken, 2 cola, waarvan er 1 was vergeten met het brengen. We kregen de kaart en ik had gevraagd of de gastvrouw voor ons iets wilde samenstellen, dit wilde ze uiteraard wel en kwam met een menu voor €30.- p.p. Hier stemden wij mee in. Eerst kregen we een soepje, dit was eerlijk gezegd meer een hele waterige bouillon met 5 kleine stukjes tofoe. Daarna hebben we nog een paar stukjes sushi gekregen en was tot onze verbazing het menu al klaar. Toen zei de gastvrouw dat ze nog wel wat meer voor ons kon maken maar dit zou dan wel buiten de afgesproken menuprijs vallen. We hebben toen maar gewoon betaald en zijn nog naar een ander restaurant gegaan om onze honger te stillen.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik verschrikkelijk teleurgesteld ben.
R K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Op het eerste gezicht een erg knus en warm restaurant. Wordt onderhouden door een eigenaresse met een geweldig achtergrondverhaal. Wegens de drukte wat langer moeten wachten op ons eten dan gebruikelijk. Maar de gastvrijheid en de gezellige avond compenseerde dit ruimschoots. Alsof je in een huiskamer aan het eten bent waar erg veel warmte en liefde in de lucht hangt.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Zeer vriendelijke (bijna overvriendelijke) en exentrieke leuke gastvrouw uit Israël. Je merkt dat zij alles over heeft voor de toko van haar zoon. In combinatie met een prima 5-gangendiner en de rustige sfeer is dit een restaurantje om zeker eens te beleven! Met 2 of 4 personen lijkt mij dit het meest geschikt.
corina V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gekozen voor het verrassingsmenu, sushi was smakelijk en gevarieerd! De wachttijd tussen de gerechten was prima. Bediening was persoonlijk en attent.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Nog nooit zo'n lekkere sushi op! Leuk klein knus restaurantje met hele vriendelijke bediening. Wij hadden hier nog nooit gegeten, maar het was zo goed als de recensies die we lazen. Super vers en heerlijk! Uiteindelijke rekening viel ook best wel mee, terwijl we als koningen hadden gegeten. Echt een aanrader!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Weer genoten! Deze keer vrienden mee, die waren ook helemaal tevreden en gaan zeker nog een keer terug.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekkere verse sushi en andere gerechten in een ongedwongen en intieme sfeer, met oprechte persoonlijke aandacht voor de gast! Aanraders: het menu en de Mississippi mud pie! Service: huiselijk, klantgericht en zeer gastvrij. Mede dankzij de moeder van de eigenaar. Helaas geen warme chocomelk, dus de mama: "my mother always taught me where there's a will there's a way!" Dus de chocolademelk met slagroom werd bij de overbuurman (café?) gekocht. Fantastisch!! Als dat geen echte gastvrijheid is....
Alberto P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Langzame service, de kwaliteit van de sushi van oké, maar kleine porties. Het 5 gangen diner was weinig en duur voor wat je krijgt.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goed eten. Bediening lijkt beetje druk te zijn waardoor bestelling vergeten wordt. Zaak heeft maar paar tafels maar ziet er verzorgt uit. Prijzen voor de sushi liggen iets boven de gebruikelijke sushi restaurants. Erg vriendelijk personeel.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De enige teleurstelling bij dit restaurant is als ze vol zijn geboekt. Zalig eten, opmerkelijke en zeer persoonlijke bediening, perfect!
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekkere verse sushi. Vriendelijke gekke gulle gastvrije "mama" die wel erg nadrukkelijk aanwezig is. Klein restaurant met gezellige verlichting. Voor het menu van 24,95 heb je een heerlijke avond. Van mij persoonlijk mag de mayonaise iets minder gebruikt worden.
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Super gezellige gastvrouw. Hebben van haar de juiste gerechtjes gekregen als surprise. Ook was alles lekker vers.

Gaan hier zeker nog eens naar toe
Jennify V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het eten is super vers en de service enorm persoonlijk. Eten bij Neri Sushi is een beleving! De eigenaresse is werelds!!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk eten! De sushi is zo ontzettend vers en de temperatuur van de sushi is ook precies goed. Het is een klein restaurant, maar dit maakt het eten er ook erg gezellig en knus.