Neri Sushi

Ginnekenmarkt 12 4835 JC Breda Nederland Kaart
31-765602079

Over het restaurant Neri Sushi

Sushi walhalla

Sushilover, zet al je zintuigen op scherp! Deze kans mag je niet aan je voorbij laten gaan! de lekkerste sushi vliegt hier regelrecht van het mes van de chef. En jij bent de gelukkige die aan mag schuiven in dit gezellige restaurant. Geniet van specialiteiten uit de Aziatische keuken en laat je culinaire hartje sneller kloppen!

Meer informatie over restaurant Neri Sushi

R K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Zeer vriendelijke (bijna overvriendelijke) en exentrieke leuke gastvrouw uit Israël. Je merkt dat zij alles over heeft voor de toko van haar zoon. In combinatie met een prima 5-gangendiner en de rustige sfeer is dit een restaurantje om zeker eens te beleven! Met 2 of 4 personen lijkt mij dit het meest geschikt.
Evanderspek .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gekozen voor het verrassingsmenu, sushi was smakelijk en gevarieerd! De wachttijd tussen de gerechten was prima. Bediening was persoonlijk en attent.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Nog nooit zo'n lekkere sushi op! Leuk klein knus restaurantje met hele vriendelijke bediening. Wij hadden hier nog nooit gegeten, maar het was zo goed als de recensies die we lazen. Super vers en heerlijk! Uiteindelijke rekening viel ook best wel mee, terwijl we als koningen hadden gegeten. Echt een aanrader!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Weer genoten! Deze keer vrienden mee, die waren ook helemaal tevreden en gaan zeker nog een keer terug.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekkere verse sushi en andere gerechten in een ongedwongen en intieme sfeer, met oprechte persoonlijke aandacht voor de gast! Aanraders: het menu en de Mississippi mud pie! Service: huiselijk, klantgericht en zeer gastvrij. Mede dankzij de moeder van de eigenaar. Helaas geen warme chocomelk, dus de mama: "my mother always taught me where there's a will there's a way!" Dus de chocolademelk met slagroom werd bij de overbuurman (café?) gekocht. Fantastisch!! Als dat geen echte gastvrijheid is....
Alberto P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Langzame service, de kwaliteit van de sushi van oké, maar kleine porties. Het 5 gangen diner was weinig en duur voor wat je krijgt.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goed eten. Bediening lijkt beetje druk te zijn waardoor bestelling vergeten wordt. Zaak heeft maar paar tafels maar ziet er verzorgt uit. Prijzen voor de sushi liggen iets boven de gebruikelijke sushi restaurants. Erg vriendelijk personeel.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De enige teleurstelling bij dit restaurant is als ze vol zijn geboekt. Zalig eten, opmerkelijke en zeer persoonlijke bediening, perfect!
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekkere verse sushi. Vriendelijke gekke gulle gastvrije "mama" die wel erg nadrukkelijk aanwezig is. Klein restaurant met gezellige verlichting. Voor het menu van 24,95 heb je een heerlijke avond. Van mij persoonlijk mag de mayonaise iets minder gebruikt worden.
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Super gezellige gastvrouw. Hebben van haar de juiste gerechtjes gekregen als surprise. Ook was alles lekker vers.

Gaan hier zeker nog eens naar toe
Jennify V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het eten is super vers en de service enorm persoonlijk. Eten bij Neri Sushi is een beleving! De eigenaresse is werelds!!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk eten! De sushi is zo ontzettend vers en de temperatuur van de sushi is ook precies goed. Het is een klein restaurant, maar dit maakt het eten er ook erg gezellig en knus.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben gezellig en goed gegeten. Geen grote all-you-can-eat tent maar een gemoedelijk klein restaurant waar aandacht is voor de klant en je eten niet alleen op tafel 'gesmeten' wordt.

Eten was goed en vers. Zeker tot een volgende keer!
Ida T.
-Goede prijs-kwaliteitsverhouding
-Zeker voor herhaling vatbaar
Jdjdjsjjs J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
het was heel erg lekker, er hing den hele gezellige sfeer en het eten smaakte heel erg goed. Dit sushi restaurant is zeker een aanrader.
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteren met 4 personen heerlijke verse sushi gegeten. Goede service en bediening. Kan ik iedereen aanraden. Keuken gaat alleen vroeg dicht dus begin op tijd.
Sylvie S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Al tijden waren we het van plan en nét voor het einde van het jaar was het dan eindelijk zover. Met vier dames eten bij Neri Sushi. De eigenaar stelde ons voor om ons te laten verrassen. We moesten hem gewoon vertrouwen. Doe maar dan.....
Wát hebben we zitten smullen zeg. Het ene hapje was nog lekkerder dan het andere. Het is maar goed dat het na 5 gangen afgelopen was, anders hadden we er nu nog gezeten.
Gezellige zaak, leuke mensen en voortreffelijke sushi!
Wordt vervolgd.
Groetjes Sylvie
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Lekker eten en hele leuke mensen. Een klein restaurantje met een hele gezellige sfeer. De sushi is heerlijk en vers. De chocoladetaart is vooral aan te raden.