Neri Sushi

Ginnekenmarkt 12 4835 JC Breda Nederland Kaart
31-765602079

Over restaurant Neri Sushi

Sushi walhalla

Sushilover, zet al je zintuigen op scherp! Deze kans mag je niet aan je voorbij laten gaan! de lekkerste sushi vliegt hier regelrecht van het mes van de chef. En jij bent de gelukkige die aan mag schuiven in dit gezellige restaurant. Geniet van specialiteiten uit de Aziatische keuken en laat je culinaire hartje sneller kloppen!

Meer informatie over restaurant Neri Sushi

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wat een drama. Eten was nog redelijk maar wat een beroerde service, veel te luidruchtige en storende eigenaresse en veel te lange wachttijden. Complete chaos toen wij binnenkwamen. De goede recensies zijn een raadsel. Ik kom hier nooit meer terug en raad het iedereen af!
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De gastvrouw bemoeide zich met alle processen (zowel keuken, bediening, ontvangst, take-away orders) en liet haar personeel niet veel doen. Hierdoor moesten wij bij binnenkomst erg lang wachten tot de konden gaan zitten bij binnenkomst en daarna erg lang wachten tot we een drankje konden bestellen. Ze was luidruchtig en onaardig tegen haar personeel. Het eten was prima maar ik zou hier nooit meer terugkomen vanwege de gastvrouw.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten vandaag. Sushi smaakte erg goed, ook de minder gebruikelijke gerechtjes. Hartelijke bedoening. Zeer de moeite waard.
Lennart V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten vanavond. Beste sushi van Breda. Lekker vers gemaakt en heel erg smaakvol. Goede bediening. Ook de chocoladetaart is een echte aanrader.
Roset N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het personeel is vriendelijk. Lekker gegeten. Als je een all you can eat gewend bent duurt het lang voor dat je de gerechten krijgt. De sushi is vers. Had verwacht dat het een Japans restaurant was met Japans personeel, dat is niet zo. Al bij al goed gegeten.
Lonneke D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We waren te vroeg, maar er werd meteen een plek vrij gemaakt zodatwe even konden wachten. De bediening was aardig en gezellig. Het eten is heerlijk, zowel de warme als de koude sushi. Een duidelijke uitgebreide kaart.
Tvantwist .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima service. Heerlijk gegeten. Locatie aan een gezellig plein in het ginneken in Breda. Kom zeker nog een keer terug om de andere gerechten van de kaart te proberen.
C V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De bediening is eigenlijk altijd goed, er werken vriendelijke jonge mensen, maar deze avond werden we bediend door een dame die ouder was en zich heel apart gedroeg. Ze was erg opdringerig en presenteerde het eten niet gepast. Ze had totaal niet de uitstraling die je normaal gesproken in een sushi restaurant verwacht.
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteren zeer lekker gegeten bij Neri Sushi. Vriendelijk personeel en een hele mooie ligging. Het was er erg rustig en het was er knus en gezellig. Prima restaurant om met z'n tweeën sushi te gaan eten van goede kwaliteit voor een prima prijsje!
W D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
De sushi was heerlijk, het liefst zou ik vanavond weer gaan ... wel jammer dat de zitplaatsen krap zijn, daarom was het fijn dat het niet helemaal vol zat. De service is super! Mijn tafelgenoot was namelijk zijn pasje in de zaak verloren en deze is de volgende dag bij hem in Dordrecht thuisbezorgd!
Jebrands80 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Dit is sushi zoals het hoort te zijn.
Klein, sfeervol restaurant. Leuke bediening. Je waant je in het buitenland.
Reserveren noodzakelijk.
Family4 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was weer lekker. Ook de eigenaresse is uiterst vriendelijk. Helaas kon de keuken de drukte van bestellingen niet aan. Daardoor duurt het hier altijd al wat langer. Ditmaal duurde het echter erg lang en ging er eea mis
Het servies was ditmaal niet goed schoon (normaal gesproken wel) en 1 yakitori spiesje was half koud. Door de zichtbaar hoge werkdruk hebben we maar niet gereclameerd. Normaal gesproken is het hier namelijk gewoon dik in orde.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Erg lekker gegeten in het zonnetje voor op het terras. Verse producten en vriendelijke bediening. Zeker voor hehaling vatbaar.
Hilleke L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het was 3x 9 geweest als ook de mensen die fris dronken een glas hadden gekregen i.p.v. een rietje. Verder was het echt helemaal top.
JB_1965 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ben een zeer fervent Sushi eter. Ik heb hier een aantal maal gegeten en haal er zeer geregeld af. Klein intiem restaurant gedeelte met informele en persoonlijke bediening op het leukste pleintje in Breda. Ga er niet heen als je op zoek bent naar het "veel voor weinig concept", voor de beste kwaliteit Sushi ben je echter aan het enige juiste adres in Breda en omstreken.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We hebben hier onze sushi besteld voor een team uitje van het werk. Allemaal waren we er van overtuigd dat dit de beste sushi was die we ooit gegeten hebben! Alles was super vers en goed bereid. Niet alleen de sushi's en sashimi, maar ook de warme gerechtjes waren erg lekker. Daarbij hadden we verschillende gerechten die we nog nooit eerder gegeten hadden, maar zeker een aanrader zijn.
Ook de service was goed. We hadden een grote bestelling en minder dan een dag van te voren besteld, maar men was erg behulpzaam.
Beste Lindadt,
Bedankt voor je fijne recensie, daar worden we blij van! We hopen je snel weer te mogen ontvangen in ons restaurant.

Spirtje .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het eten en de service was niet bijzonder goed en daarom vonden wij het nog al aan de prijs. Het was erg chaotisch ondanks dat er niet eens zo veel gasten waren. Persoonlijk raden wij Neri niet aan, maar mogelijk als we een dag later waren geweest dat ervaring weer anders zou zijn.
Hallo Spirtje,
Wat vervelend om te horen dat je bezoek aan ons restaurant je niet goed is bevallen. We doen er altijd alles aan om onze gasten een fantastische avond te bezorgen, zowel culinair als qua service. We hopen je ondanks je ervaring nog eens in ons restaurant te mogen begroeten.

Ardvanaken .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
De sushi was top. De kok stelde zelf een menu voor ons klaar omdat we met een grotere groep waren. Veel variatie. Werden aan het einde van de avond wel een beetje buiten gekeken.
Beste Ard,
Bedankt voor je fijne recensie, daar worden we blij van!

Hilde84 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Weekendje weg met vriendin, aanbeland in het hele mooie ginneken van breda.
Aanschoven op het terras van Neri Sushi en werden gelijk vriendelijk geholpen door een jongeman en een bakje wasabi nootjes.

Nadat hij onze drankjes had gebracht werd ons tafeltje gedekt en konden we kijken in de kaart - we dachten all you can eat maar het bleek a la carte.

De gastheer besloot ons om een menu te maken en wat is dat goed gelukt!

De sushi zag er erg mooi uit vergeleken de all you can eat sushi en was zeer meer smaakvoller dan dat we gewend zijn - ze bereiden hier ook alles vers zei de gastheer en dat is zeker te proeven.

Al met al zeer goede ervaring gehad en we komen zeker een keer terug als we weer in de omgeving zijn.
Beste Hilde,
Bedankt voor je fijne recensie, daar worden we blij van!

Boudewijn1988 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wat een leuk restaurant zeg! Afgelopen weekend een weekendje Breda gedaan en na een tip van Iens terecht gekomen in het fraaie dorpje Ginneken, tegenwoordig een wijk in Breda. Midden aan de Ginnekenmarkt, een hele leuke sfeervolle plek, bevindt zich Neri Sushi. Bij aankomst meteen vriendelijk te woord gestaan waarna we konden genieten van uiteenlopende heerlijke en vers gerolde sushi. Je proefde dat de sushi vers gerold was. Erg leuk dat de bediening na afloop nog vroeg of wij tips / verbeterpunten hadden, zo hoort gastheerschap te zijn. Aan het einde van de avond kregen we nog een heerlijk stuk chocoladetaart - naar het schijnt van een lokale bakker - van het huis, erg attent. Voor iedere sushi-liefhebber die wat anders wil dan de standaard all-you-can-eat-formules is dit zeker een aanrader. Tip, huur een OV-fiets of kom met de auto, want het is zeker een half uur lopen vanaf het centrum van Breda. Het kost wat, maar dan krijg je ook wat. Een hele dikke aanrader!
Beste Boudewijn,
Bedankt voor je fijne recensie, daar worden we blij van! We hopen je snel nog eens in ons restaurant terug te zien.