Neri Sushi

Ginnekenmarkt 12 4835 JC Breda Nederland Kaart
31-765602079

Over het restaurant Neri Sushi

Sushi walhalla

Sushilover, zet al je zintuigen op scherp! Deze kans mag je niet aan je voorbij laten gaan! de lekkerste sushi vliegt hier regelrecht van het mes van de chef. En jij bent de gelukkige die aan mag schuiven in dit gezellige restaurant. Geniet van specialiteiten uit de Aziatische keuken en laat je culinaire hartje sneller kloppen!

Meer informatie over restaurant Neri Sushi

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben een vijfgangen menu gekozen, hadden Geen idee wat we kregen en zo proef je eens wat anders dan je standaard favoriete sushirolletjes. Daarbij was het ene gerecht nog lekkerder dan de ander! Het restaurant is erg knus en ligt op een supergezellig pleintje. Absoluut een aanrader!
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De beste sushi die wij in lange tijd hebben gegeten in Nederland. Super vers en creatief bij de diverse sushi sets. Echt heel lekker!
Vanya V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Super lekker gegeten voor de verjaardag van mijn zoontje,
Alle handen werden uit de mouwen gestoken om er een fantastische dag voor hem van te maken, echt aan te bevelen dit!
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We hebben meer dan een uur gewacht en hadden alleen noodles gekregen. Nadat we gevraagd hadden hoe lang het nog duurde (45 min) voordat we onze bestelde sushi zouden krijgen hebben we besloten om af te rekenen en te vertrekken. We kregen de indruk dat het bedrijf niet professioneel genoeg is. Jammer!
Smaakvolbreda B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Normaal eten we hier alleen als we buiten op terras kunnen zitten, nu toch ook een keertje plaatsgenomen binnen. Zaakje is klein maar leuk. Eten begon zoals we gewend zijn. Even wachten maar dan krijg je heerlijk eten. Vers en smaakvol. Daarna liep het echter flink fout. Was schijnbaar te druk (met bezorgbestellingen) en men kon het niet meer aan. Tweede ronde bestond uit slecht in elkaar gezette sushi. Daarbij hadden we de Philidelphia Rolls besteld, maar daar herkende we niets van toen we ze op ons bord kregen. Navraag leerde dat avocado op was en schijnbaar de creamcheese ook. Allemaal prima maar zeg dat gewoon in plaats van bijna niet gevulde producten gewoon doodleuk uit te serveren. Al met al zeer teleurstellende ervaring. Vermoedelijk door te onervaren personeel dat het niet bij kon benen. Jammer.
Wouter P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het eten niet naar de prijs, en trage bediening in een koud restaurant. Half jaar geleden lyrisch over deze tent, nu nooit meer. Jammer.
iris C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eten ok
Bediening onprofessioneel (opdringerig)
Rommelige keuken
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gisteren een gezellige avond gehad bij Neri Sushi. Ik was er nog nooit geweest en het is me zeer goed bevallen en ga er zeker vaker eten wanneer ik sushi wil eten. Het is een klein en knus restaurantje waar je kort op elkaar zit, maar toch heb je er geen last vast. Het eten was echt heel goed, alles vers bereid en geen all you can eat concept. We hebben het menu van de chef gekozen, een echte aanrader. Je krijgt het beste wat er op de kaart staat. Uiteindelijk afgesloten met de Mississippi mud pie, die was gruwelijk lekker. Dus lekker gegeten en voldaan naar huis gegaan.
Lotte H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Klein tentje, heel anders dan de meeste sushi tenten. Het menu van de chef werd aanbevolen. Aangezien ik een moeilijke eter ben wilden we daar vanaf zien maar er werd gevraagd om vertrouwen te hebben en als het niet lekker was kregen we iets anders zonder extra kosten. En dat was een goede keuze! Ik houd niet van rauwe vis maar de sashimi was heerlijk en de rest ook. Iets meer sushi had gemogen maar we gingen met goed gevulde buikjes weer weg. Alles super vers en lekker!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Kleinschalig restaurant. Persoonlijke aandacht van eigenaar. Gezellige onderlinge sfeer met andere klanten. Verse sushi. Uitgebreide keuze. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Ruime parkeergelegenheid op 3 minuten loopafstand op Schoolakkerplein.
Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Lekker genoten van het verrassingsmenu. Jammer van het rokende keukenpersoneel voor de deur.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten van het verrassingsmenu. De Sushi is de beste van Breda. Net wat duurder maar dat is het zeker waard. Gastvrije bediening.
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gastvrije ontvangst, heerlijk en eten en een prima service. Top.
silvia R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
We hadden niet gereserveerd maar er werd toch een plek voor ons gecreëerd. Zeer vriendelijk personeel en de lekkerste sushi ooit! Dikke 10.
Meyling L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Heerlijk gegeten tijdens een nachtje weg in Breda bij B&B Markendal. 5 min met de fiets.
Wij hadden niet gereserveerd maar er was toch nog na wat schuiven een tafel beschikbaar! Zeer gastvrije bediening en een leuke sfeer in het kleine restaurant. Wij hadden het 5 gangenmenu, heerlijk verse vis en mooie producten!
Echt een aanrader:)
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
De middag zelf bedacht dat we hier wilden gaan eten en super makkelijk via internet gereserveerd. Ontvangst was goed, ons tafeltje stond al klaar. Gezien de geringe grote van de zaak zaten we dichtbij anderen maar ik vond dit geenszins storend. Grote kaart met vele sushi soorten, dit maakte het moeilijk om te kiezen, dus gingen we op aanraden van de gastheer voor het vastgesteld menu a 30 euro. Dit zou het beste van de kaart bevatten. Wat we op tafel kregen was zeer divers, lekker, en veelal vers. Vooral de gefrituurde kip en de tuna delight viel bij ons in de smaak. Na afloop van het menu hadden we genoeg gegeten. Er werd ons nog een taart aangeboden. Maar deze hebben we afgeslagen, we zaten te vol :) Al met al, lekker gegeten voor een goede prijs. Weer eens wat anders dan die all you can eat- restaurants. We komen zeker nog eens terug om a la carte te eten!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk verse sushi. Je proeft de verse producten. Vriendelijke en enthousiaste gastheer. Een aanrader voor de sushi-liefhebber.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
De tafelbezetting ruimer plannen. Toen wij klaar waren met eten werden wij verzocht af te rekenen, omdat er alweer nieuwe gasten zaten te wachten.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Aanrader om echt lekker sushi te eten! Gelukkig geen all you can eat concept met standaard sushi. Restaurant is wat klein maar keuken erg goed.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gezellig sushi restaurantje op de trendy Ginnekenmarkt. Eerder heb ik hier al eens sushi afgehaald om mee te nemen naar huis, deze keer at ik hier met een vriendin. Geen All you van Eat concept, maar wel zorgvuldig gemaakte maki, nigiri, lekker verse sashimi in een knusse sfeer. Bravo Neri sushi!