Neptunus

Strand Zoutelande 110 4374 XZ Zoutelande Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Neptunus

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Neptunus

Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Als start van ons vakantieweekje hier gegeten. Begonnen met een lekkere Chardonnay en olijfjes. Nadat er een tafeltje bij het raam vrij kwam konden we doorschuiven en genieten van het prachtige uitzicht. De mosselen en flamkuchen smaakten goed. De bediening is vriendelijk en zorgzaam. Omdat we van binnen kwamen kregen we kussentjes voor de stoel, omdat dat warmer zit. Kortom, een plek om nog eens terug te komen.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Relaxt zitten, lekker geluncht en teruggekomen voor diner, Fijn personeel, en super uitzicht. We hadden dit echt nodig inclusief onze kinderen. Precies goed zo.
De coronagroep H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Tijdens de vakantie zijn we bij dit paviljoen dat Neptunus heet, blijven steken. Klasse bediening, relaxe sfeer, prachtig uitzicht. Met zijn allen lekker getafeld daarna borreltijd! Het was een zeer geslaagde vakantie voor ons allemaal!
KimHuijgen .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We komen hier voor de erwtensoep en de uiensoep. We nemen ook onze vrienden mee om van het mooie Zoutelande te genieten. Een fijne plek om te genieten van het uitzicht en het eten. Je kunt merken dat er horeca-ervaring is en dat er aandacht is voor de gast. Een hoger niveau dan we tot nu toe gewend waren. Het enige minpuntje zijn de vreselijke kleurencombinatie van de vorige eigenaars.
John2016 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Zeer slechte soep . Na meer dan 45 minuten koude erwtensoep in een bord ipv in kom. Slechte bediening. Een aanfluiting voor de Nederlandse horeca en voor Zoutelande in het bijzonder.
Agnes89 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Fantastische plek. Een mooie gezellige strandtent. En wat een enthousiast personeel. Helemaal goed! De vismix van het huis was top. Ook het naar het huis genoemde dessert smaakte naar meer. Op naar een volgende keer.
Renilde R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Elk jaar komen wij weer terug bij Neptunus, liefst een paar keer. Het is een strandtent, maar naast de gewone snacks hebben ze ook heerlijke salades (bijvoorbeeld de geitenkaas) sliptong, biefstuk, mosselen en schol! De bediening is uitermate vriendelijk en ze staan open voor bijzondere wensen buiten de kaart om...als ze het hebben, maken ze het voor je klaar. Naast het feit dat het een leuk ingerichte en zeer schoon strandpaviljoen is en er geen geldpotje bij het toilet hangt, is het uitzicht helemaal magnifiek..Daardoor smaakt alles net even iets lekkerder. Ook kun je er prima zitten bij minder goed weer. Wij komen wel weer!