Neptune

Dinsdag t/m Zaterdag 14:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Kit Jin T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gister geen zin in koken, ging deze Chinese restaurant uitproberen. Heerlijkkkkk gegeten, totaal geen spijt van onze keuze. Op aanraden hebben we de eend met pannekoek en drooggebakken kip met knoflook en peper genomen. Beide gerechten waren heerlijk, een dikke 10!! Niet verwacht dat deze Chinese restaurant zo lekker is, we wonen hier al jaren, nooit opgekomen om daar hapje te eten, maar daar komt zeker verandering in :)
D. K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Chinees eten zoals het hoort te zijn! Lekker, vers en vol smaak. Ontzettend veel keus op het menu, maar als je niet kunt kiezen, laat je zeker adviseren. De eigenaar is vriendelijk en oprecht. De rijsttafels zijn ook altijd goed. Dit restaurant is een aanrader, ook als je niet in de buurt bent.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Neptune is een prima restaurant. Klein, eenvoudig maar waar je uiteindelijk voor komt is het eten. Deze is van goede kwaliteit en goed op smaak zonder een overdaad aan smaakversterkers. Wij hebben hier een Chinees-Indische rijsttafel gegeten. Heerlijk. Enige aanmerking is dat het eten toch wel wat snel afkoelt op de rechauds (warmhoudplaten). Dit moet toch anders kunnen?! Als je geen lauw eten wilt dan moet je een stevig tempo aanhouden. De huiswijn die geserveerd wordt is goed van goede smaak. Ik adviseer Neptune een oplossing te zoeken voor de rechauds en dan krijg je van mij voor het eten een dikke 8. Voor de aardige en correcte bediening verdient dit restaurant sowieso een 9.
Els E.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Op Tweede Paasdag hier met zijn vieren gegeten. We kregen een tafel bij het raam zoals we hadden gevraagd. We zijn op zeer vriendelijke wijze ontvangen en naar onze tafel begeleid. De houding van het personeel is correct en er wordt vlot bediend en tussentijds afgeruimd. Zowel de voor- als hoofdgerechten werden door iedereen gewaardeerd en bestonden in ruime porties. De prijs/kwaliteit is prima in orde. Het decor is misschien wat gedateerd, maar het heerlijke eten (voor een redelijke prijs) en de correcte bediening maken dat het decor er minder toe doet. Hier komen wij graag terug!!
Hans1954xx .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Neptune is een zaak waar het eten erg doorsnee is en zeker niet boven de middelmaat uitsteekt.
De houding naar de klanten is erg zakelijk en weinig klantgericht ook.
Ik spendeerde met drie generaties ( 6 mensen) voor 130 euro, maar een kopje koffie kon er niet af.
Kortom, zonde van je energie, geld en tijd.
Inrichting van de zaak is al 20 jaren hetzelfde, oubollig en zeker door de week zie je er nauwelijks klanten meer.
Marcus_soekatma .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Afgelopen vrijdag hier gegeten, we zijn net hier in Rotterdam gaan wonen en hadden trek in chinees. Het eten was prima en vriendelijke service. Kzie wel dat de restaurant medewerkers hun gasten goed kennen en bij nieuwe gasten zoals wij ook een babbel wordt gemaakt aan tafel om ons ook een beetje te kennen. Vindt ik alleen maar leuk! Decoratie is wat aan de oude authentieke kant. We hadden de pannekoek moet geroosterd eend besteld en we waren verrast, omdat we een echte pannekoek hadden voorgesteld. Maar het waren kleine flensjes met verse groenten met een lekker sausje dat aan tafel voor je wordt opgerold. Erg leuk. Ik zeg, een prima adres!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
Een van de betere chinese restaurants. Hoewel de porties kleiner zijn dan de reguliere chinees is bv de babi pangang spek een aanrader. Ook bij het afhalen krijg je vaak wat extra`s zoals kroepoek. En al ben je een jaar niet geweest de gastvrouw weet nog wie je bent en refereert aan je vorige bezoek.