Nelsons

31-111820820

Meer informatie over restaurant Nelsons

Christel V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Heel Vriendelijke bediening maar veel ging fout: een hoofdgerecht, wat wij á la carte bestelden, kwam nadat de rest al lang klaar was. Bij dit hoofdgerecht geen enkele garnituur alleen wat salade op het bord
Halsema .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Er wordt een speciaal ah menu geserveerd. Ruime porties van zeer hoge kwaliteit. De bediening vriendelijk en attent. Met wensen werd rekening gehouden binnen het menu. Zeker een aanrader voor nog een bezoek.
Wiebkedeboer .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Een gezellig restaurant met een nette uitstraling. We kregen het ah menu en hadden als voorgerecht een heerlijke carpaccio. De biefstuk was lekker mals. Als nagerecht een heerlijke warme wafel en en dame blanch,hebben genoten!
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijk gegeten, vonden het visbordje erg lekker en de bediening was goed.
We waren er al eerder geweest en zullen er zeker nog een keer komen en aanraden bij familie of vrienden.
Petronella V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Was OK, er was slechts één meisje in de bediening (ze leverde een topprestatie, kan zo naar de OS, en bleef vriendelijk). Het werd behoorlijk druk. Begrijp niet dat er niet even iemand opgeroepen is, die bijv de tafels afruimt, etc etc. Zij moest echt alles alleen doen, opnemen, rondbrengen, inschenken(bar), én de kassa, afrekenen. En uiteraard steeds afruimen. Een pluim voor haar, ze bleef vriendelijk.
Suzanne_roks .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Lekker 3-gangen menu gegeten van de AH-actie. Erg lekkere wafel als nagerecht!
Jammer dat het niet behaaglijk warm was binnen ????
Irpp .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
De kerrysoep beviel ons niet zo als entree, maar smaken verschillen nou eenmaal en de zalm in dillesaus maakte alles weer in een keer goed. Dat de kok onze smaakpapillen wel wist te raken werd met het nagerecht nog eens onderstreept. Zowel de Dame Blanche als de Crème Brûlée waren prima. Het meest opvallend was echter nog de zorg, waarmee een goed getapt pilsje voor je neer werd gezet. Precies zoals dat eigenlijk hoort, maar zoals je het helaas nog maar zelden ergens meemaakt. Kortom: ons dinertje bij Nelsons was een succes!
Machteld1971 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Heerlijk gegeten, het 3 gangen menu bestaat uit 3 x een keus, voor zowel voor, hoofd als nagerecht. Voor en hoofd is zowel vlees, vis als vegetarisch. Het restaurant zelf is leuk ingericht maar wat te donker naar mijn smaak. Wat wij heel jammer vonden was dat de rook van de afzuigkap, zo de zaak in gaat, dus ik ga ervan uit dat die (denk ik) zijn werk niet helemaal naar behoren heeft gedaan en dat meer uitzondering is dan regel. Er was maar 1 dame aanwezig in de bediening en dat was 1 te weinig om niet iedereen lang te laten wachten. Wij hadden geen haast, maar dat kan wel eens irritant zijn. Wij zouden hier wel nog een keer gaan eten, want dat was echt lekker.
Peervissers .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Het was gezellig en sfeervol en heerlijk gegeten. Werden vriendelijk ontvangen en het voorgerecht was heerlijk het hoofdgerecht lekker en het toetje smullen
Zeelandfan .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Nelsons is een wat donker restaurant. De carpaccio smaakte goed, jammer dat de sla er niet fris uitzag, slap en bruine randjes. De hoofdgerechten waren smakelijk en het nagerecht was eenvoudig maar goed. De bediening was vriendelijk.
Dorablok .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Vol verwachting het AH menu gevraagd. Dat werd geprsenteerd op een smoezelig A4-tje. Tip: plastificeer de menukaart, dat ziet er veel verzorgder uit. De carpacio was bedolven onder een dot sla, de kerriesoep was waterig. Er was niets spannends aan de biefstuk en zalm. Opgediend met een laag saus en een kledder komkommer met yoghurtdressing. Schaaltje patat erbij. Geen culinair hoogstandje. De creme brulee was wel lekker, de wafel met ijs zat in een bijzonder diep bord. Het eten (snijden) uit het bord was onhandig. Er liep één mevrouw in de bediening, ze deed haar best maar er was weinig enthousiasme. Verder last van vliegen. Al met al geen aanrader. Wij komen er niet meer terug.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Mijn partner en ik hebben gekozen voor voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht biefstuk en zalm en nagerecht. De carpaccio was niet zoals ik deze gewend ben, nogal taai, jammer genoeg. Bij de biefstuk had ik vermeld dat ik deze medium wilde met een andere saus en mijn vriend zijn zalm doorgebakken. De biefstuk was half goed en half rauw, dus niet helemaal op kunnen eten, de stroganoff-saus die ik i.p.v. pepersaus had gekregen was wel goed (en vond het ook fijn dat dit kon), de zalm van mijn vriend was dus niet echt doorgebakken, hoewel dit wel specifiek gevraagd was (en doorgegeven). De vrouw die als enige de bediening deed was wel aardig en probeerde ook écht haar best te doen, maar het is niet reeel dat het allemaal alleen op haar bordje komt en dan zat het restaurant nog niet eens helemaal vol. Niet echt een aanbeveling dit restaurant en ik weet dat wij kritisch zijn, maar mag het want ondanks de leuke actie van AH, kost het toch nog wel aardig wat.
Mandyderuiter1 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Ik vond het eten heerlijk enigste minpunt ik vond het niet heel erg schoon de tafels hadden schoner gekunt en de vloeren ook plus we hadden erg last van wespen binnen.
WimKS .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Sympathieke bediening en ontspannen tempo. Gerechten basic in samenstelling en presentatie, niet iets wat je thuis ook niet kunt bereiden en opdienen. Soep was wat te zout en de biefstuk iets te droog, maar wel prima porties. Locatie is met uitzicht op een supermarkt, maar binnen is er toch wel enige sfeer.
Jvhal .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Bediening was goed en netjes, carpaccio kwam uit de diepvried dus viel tegen. Daarbij ook de fles wijn van €36 voor een eetcafe
Mcvb .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Aardig meisje in de bediening, ze was helemaal alleen dat vonden wij echt niet kunnen. Ze deed het prima hoor maar de zaak m.n. De vloer zag er niet uit, allemaal servetten, papiertjes etc. Toiletten vies. Maar als je alleen bent kan je dat ook niet allemaal op orde houden. Zou haar haast gaan helpen maarja dat doe je dan ook maar niet. De kerriesoep was redelijk, naar mijn smaak veel te zout. De schnitzel was lekker groot maar helaas te kort gebakken waardoor je meer paneermeel proefde dan vlees. Bij de pepersaus proefde je dat die al te lang stond en de champignonsaus was te dun en te flauw. De frietjes lekker en de dame blanche was heerlijk! Het ijs lag op een brownie en een lekker chocolade hoorntje erbij. De crème brulde was ook lekker! Het personeel was vriendelijk, zowel keuken al bediening. Wij hadden de ah aanbieding dus dat scheelde een hoop. Zonder aanbieding was de verhouding prijs, kwaliteit slecht. Het was niet heel druk dus met iets meer aandacht in de keuken en een extra meisje in de bediening komt het vast helemaal goed!
Jadegeus .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Het eten was van cafetaria niveau. Het ontbrak duidelijk aan management. Serveerster stond er helemaal alleen voor, waardoor er het een en ander misging. Dit was haar niet altijd verwijtbaar, maar de niet aanwezige (zichtbare) leiding.
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Wat ik jammer vind is dat ik in korte tijd zoveel negatieve recensies zie... Momenteel is het hoogseizoen in Renesse en daar moet een eigenaar rekening mee houden. Ook met topdrukte moet je kunnen presteren.
Wij hebben hier afgelopen week gegeten, en 't was absoluut lekker. Eerst heerlijk mandje brood met verse kruidenboter, daarna mijn vriend een schnitzel en ik een entrecôte. Ik eet rundvlees altijd 'rare' en dat was deze ook...
Ook fijn dessert, crème brullee is een aanrader.
En inderdaad, aan het eind van de dag oogt het binnen wat rommelig, er was ook maar één meisje in de bediening. Ik kijk hier dan wel doorheen, maar vind 't wel jammer dat dit zo gaat. Misschien een tip voor de eigenaar om hier toch iets beter naar te kijken, want Nelsons scoorde voor mijn vakantie nog ruim een 8 en zit er nu onder, vanwege 3 slechte ervaringen van klanten, en dat is wel heel erg zonde!
Het is een mooie zaak, alles ziet er netjes en strak uit, gezellig terras ook, en een heel vriendelijk en behulpzaam attent meisje in de bediening!
Marietjedh .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Eten lekker, alleen kon de bediening het niet aan! Blijkbaar de drukste week van het jaar.
klanten liepen weg, de keuken kon het niet aan.Serveersters leuk, maar jammer voor hen
dat ze mopperende klanten te woord moesten staan!
B.heiden3 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Mooi ingericht restaurant. Eten was net een voldoende, maar we hebben 3 uur aan tafel gezeten. Duidelijk te weinig capaciteit, we hebben diverse mensen weg zien lopen. Dit kon echt niet. Erg jammer.