Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant NELIS West

Bij NELIS West leggen ze de nadruk op een bijzondere en goede bereiding van de gerechten. Alles moet kloppen. De kaart is met liefde samengesteld en dat is ook de visie op gastvrijheid. Een persoonlijke benadering in een familiaire, gemoedelijke sfeer is belangrijk.

NELIS West is een ruim opgezet restaurant met groot, zonnig terras, waar ook grote gezelschappen van harte welkom zijn.

De zaak is dagelijks geopend voor ontbijt, lunch, borrel en diner.

Meer informatie over restaurant NELIS West

Naast NELIS West stopt tramlijn 7, de halte is de van Kinsbergenstraat
  • Kom je met de auto?
    Je vindt ons op het Witte de Withplein 43 in Amsterdam west (Baarsjes) Vlakbij Hotel not Hotel en naast de Jan Evertsenstraat en de Kinkerstraat
  • : In de hele wijk kun je parkeren voor een tarief van €2,40 p/u tot 24:00 uur en op zondag is het vrij van parkeren.

Maandag t/m donderdag vanaf 16:00 uur

• Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Heerlijke voorgerechtjes!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Gezellige verzorgde plek op een mooi pleintje met groot terras in west.
Eten ziet erg even smakelijk uit als het smaakt. Heerlijke zoete aardappel friet!
Aardige attente bediening.
Dik D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Erg lekker goede keuze eten goed kwaliteit goed bediening prima dit was mijn derde keer en al de keren was het prima prijs is iets aan de hoge kant maar de kwaliteit is daar tegen weer prima
rob R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goede kwaliteit eten tegen redelijke prijs
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Wat een geweldig restaurant, het omfietsen waard! Leuke inrichting, knus maar toch ruim. Ook een groot terras.
We werden heel vriendelijk onthaald met een amuse.
De chef’s keuze van voorgerechten was verrukkelijk.
De kaart was heel divers, burgers, maar ook vlees, vis en vegan.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk eten op mooi opgemaakte borden. De amuse is een leuk extraatje, de bediening erg vriendelijk, en het restaurant is gezellig ingericht. Absoluut een aanrader!
Cecilia S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Voor de tweede keer bij Nelis West gegeten en weer supertevreden!
Deze zaak is een enorme aanwinst voor de buurt: laagdrempelig maar met zeer hoge kwaliteit in eten en service. Het concept met kleine gerechten spreekt mij als twijfelkont heel erg aan: je kunt van alles een beetje eten en op die manier een smakenfestival beleven. Mijn tafelgenoot houdt meer van een groot hoofdgerecht en daar voorziet Nelis ook in. Het aanbod vega en vegan is uitstekend, waardoor dit een zaak is waar je met je traditionele vader kan gaan eten, maar net zo makkelijk met je hippe tienerdochter. De smaken zijn verrassend, fantastisch in balans. De chef heeft er echt zin in!
De service is uitstekend: correct, vriendelijk maar nooit kruiperig.
Deze zaak verdient een groot publiek!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Een verademing; mooie kaart, uitstekende chef en professionele gastvrijheid die bijna nergens meer te ervaren is.
Stéphane M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Uitstekend gekookt, goede sfeer en smaakvol ingericht. Super!
Fenna A.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Aangespoord door een kortingsactie zijn we naar Nelis West gegaan. Ondanks dat het een vrijdagavond was, was het niet vol. Jammer, want het heeft genoeg potentie. We kozen voor de 5 hapjes voorgerechten, samengesteld door de chef. Prima keuze van zowel de chef als ons. Daarna de hamburger voor de een en kaas voor de ander. Positief is dat je zelf de kazen kan uitkiezen; per stuk ca € 3,25; 3 stukken waren voldoende: ik kreeg per soort 2 stukken. Erbij een goed stuk krentenbrood. Het dessert hebben we overgeslagen, we hadden genoeg gegeten. Wel namen we espresso. Deze werd gelukkig geschonken zoals het moet: een kleine hoeveelheid in een klein kopje.
Bij de rekening bleek de korting niet te zijn verwerkt (en doorgegeven aan het restaurant!). Het wel goed opgelost; de korting werd alsnog van de rekening afgetrokken
Alie H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
als altijd heerlijk gegeten
lang moeten wachten op het brood ( moest nog in de oven ), voorgerechtjes al gegeten en brood toen afbesteld
het uitserveren van het nagerecht duurde te lang, terwijl het echt niet druk was.
dat was erg jammer
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Top!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Uitstekend eten in een heel prettige sfeer. We vroegen of de vis met weinig of zonder zout kon worden klaargemaakt. Dat was mogelijk en de vis was heerlijk.
marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke tent. Mooi ingericht en lekker eten.
Eddie B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Geweldige service, we voelden ons erg op ons gemak. Gelukkig zijn er genoeg plekken waar je als klant behandeld wordt. Lekker eten ook!
Evelyne V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Plezierige bediening, opvallend lekkere groenten , prettig rustige atmosfeer . Een plek om terug te komen !
Quint M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Uitstekend, lekker eten, met zorg klaargemaakt. Leuk voorgerecht met vijf kleine hapjes (selectie door de chef), prima hoofdgerecht. Vriendelijke en klantgerichte bediening.
Ferial K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke plek en fijne bediening
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, lekker rustig en leuke plek!
JRH O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
top zaak. Het was heerlijk eten. Zitten er boven op.