Over het restaurant NELIS Oost

Een warm onthaal

Restaurant NELIS is gelegen in Amsterdam Oost en staat bekend om zijn gemoedelijke sfeer en fijne, herkenbare gerechten. “Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg”, is hier het devies. Het verfrissende interieur zorgt ervoor dat je meteen bij binnenkomst wordt overspoeld door gezelligheid. Eigenaren Kees en Inge doen er daarnaast alles aan om je een welkom gevoel te geven. En dat gaat ze goed af!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant NELIS Oost

Je vindt NELIS dichtbij tramhalte Javaplein. Hier stoppen zowel tram 14 als buslijnen 22, 65, 359. Vanaf het treinstation en de bus/tramhalte Amsterdam Muiderpoort is het ongeveer 8 minuten lopen. Hier stoppen tram 3 en 7 en buslijnen 22, 37, 41
  • Kom je met de auto?
    Je vindt ons restaurant in de Indische Buurt, in een zijstraat van de Javastraat, naast kapper Kwiyasse en vlakbij Stayokay Zeeburg en Studio K.
  • : Betaald parkeren in de buurt, €2,40 per uur en er is bijna altijd plek! Maar.. zondag is gratis!

Elke dag open voor diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant NELIS Oost

marian63 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Zoltan B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten is heerlijk, de eend was precies goed. Het voorgerecht bestond uit kleine porties en die waren allemaal lekker. de service is prima, de mensen zijn attent, echt een aanwinst in Oost! ...
scheboei .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Geweldig eten en drinken. Personeel is zeer prettig en ook wel kundig. Leuke inrichting van het restaurant. Jammer allen is dat wij hadden door gegeven dat er 1 persoon een knoflookallergie heeft en dat wij constant ze er aan hebben moeten herinneren.
Olliedjo .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gezellig restaurant, goed eten , waarbij het geen probleem was om het gerecht iets aan te passen. Zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader, dit restaurant!
John V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Verrassend restaurant,, da amuse smaakte heerlijk,, en de combinatie van kleine voorgerechten
een schot in de roos, mijn partner had een visgerecht die zeer goed was bereid , ook de eendenborst
smaakte heerlijk , beide nagerechten in combinatie met een dessertwijn maakte de avond zeer geslaagd,
dennisb .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Hele goede bediening, lekkere wijnen, goede gerechten, leuke sfeer. Kortom: een fantastische avond voor mij en mijn vriendin!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
het is een gezellig restaurant waar iedereen relaxed zat. de bediening is super netjes, attent en aardig.
het eten was heerlijk en tussen de gerechten door werd gevraagd of er meteen geserveerd kon worden of dat we nog even wilden wachten.
het was een heerlijk avondje uit.
Hanny K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, geweldig personeel die alles goed in de gaten hielden. We hadden een AH diner. Het overtrof onze verwachtingen, met name het voorgerecht. Een echte aanrader!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Een topavond!
Vanaf de binnenkomst tot aan het eind van de avond hebben wij genoten van het eten en de fantastische bediening.
Toplocatie en zeker om aan te bevelen.
Jonas V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
zeer goede kwaliteit, met name het vlees, voor een zeer redelijke prijs.
fijn ook dat er altijd behoorlijke hoeveelheid groenten meegeserveerd wordt.
alles goed op smaak.
voorgerecht plateau om te delen blijft goed, met name omdat de gerechtjes steeds wisselen.
kom hier graag terug.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Hier voor de tweede keer gegeten en het was weer fantastisch lekker allemaal: het plateau met diverse hapjes vooraf, de eendenborst en een geweldig toetje (terwijl ik niet eens een toetjesmens ben). Interieur is prima verzorgd en de bediening super aardig. Bij de volgende ah-actie eens gaan kijken bij Nelis in West...
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Leuk AH-menu: uitstekende kwaliteit. Leuke vlotte ontvangst en bediening. goede keukenplanning
Gezellige ambiance; kortom een pluim
Anoniem234 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Een aanrader! Gezellig ingericht restaurant. Heerlijk gegeten met de AH-actie. Vriendelijk personeel. Vooraf verschillende hapjes. Hoofdgerecht smaakvolle bietenrisotto en als toetje crème brulee van stroopwafel.
ekota40 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was prima. We hadden wat specifieke wensen met betrekking tot het eten, maar dat was geen enkel probleem. We komen graag nog een keer terug.
Willem_van_huijstee H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We komen hier vaker om familiegelegenheden te vieren. De kaart was flink vernieuw. Zowel voor vis als vleesadepten zijn er mooie hoofdgerechten te kiezen. We hebben heerlijk gegeten.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het restaurant 'gevonden' met de AH-iens actie, we hebben een heerlijke avond gehad. Leuke sfeer, heel prettige bediening en ook nog eens heerlijk gegeten! Alles top!
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Zeer lekker gegeten, super leuke inrichting en vriendelijk personeel. Stoeltjes en tafeltjes vond ik alleen wat afdoen aan de sfeer.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Leuke zaak, vrijdagavond heerlijk op terras gegeten en wat opviel was de fijne ,attente en gast gerichte bediening met name van de blonde dame! Dit maak je niet vaak meer mee in A'dam!
Greeth .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het was niet de eerste keer dat we bij Nelis aten. het was net als de vorige keren weer uitstekend.
Heerlijk eten, mooi opgemaakt en vlotte bediening. Dit restaurant is echt een aanrader!