Neighbours

Frans Halsstraat 26H 1072 BR Amsterdam Nederland Kaart
31-204824057

Over restaurant Neighbours

Laat je verrassen bij Neighbours

Neighbours is een gezellig restaurantje gevestigd middenin De Pijp in Amsterdam. De inspiratie komt vanuit de wereldkeuken gecombineerd met producten van Hollandse bodem. Als je je een keer helemaal wilt laten verrassen, ga dan voor het Wat De Pot Schaft-menu. Een unieke mogelijkheid om aan te schuiven bij de familie en je een avond volledig te laten verwennen.

Meer informatie over restaurant Neighbours

Dinsdag t/m Donderdag 16:30 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 16:30 - 02:00
Zondag Gesloten

Don C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het restaurant had bij ons een hoge verwachting geschept. Helaas bleek dit goed tegen te vallen. Er mag misschien wel geld in de inrichting zijn gestopt, het ontbrak helaas wel aan goede smaak. Nu ik het daar toch over heb. De gerechten zagen er mooi uit maar waren helaas smakeloos. Het ergste was dat de ossenhaas aan beide kant goed verbrand was. In totaal viel het restaurant erg tegen.
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Hier geweest vanwege AH actie.
Opzich leuk ingericht tentje al mag van mijn het lichtniveau iets lager.

De service viel wat tegen vanwege het wat onwetende karakter en daardoor een wat ongeïnteresseerde uitstraling. Voorgerechten voor ons waren steak tartaar en kip avocado, beide prima van smaak. Plankje waarop steak tartaar geserveerd wordt is echt te groot. Minder makkelijk alle ingrediënten combineren wat ten koste gaat van smaak. Kip avocado wordt in glas geserveerd wat gewoon niet handig eet en ook niet een 'hippe, trendy' uitstraling heeft. Hoofdgerechten bestonden uit Beef Wellington en Portobello burger. Beide mooi opgediend en ruim van portie. Beef wellington smaakt redelijk en de burger was prima. Toetjes waren best lekker maar niet bijzonder. Zeker met zo'n AH actie de moeite waard maar persoonlijk zou ik voor de normale prijs (35 per 3 gangenmenu) voor betere opties kiezen in de buurt.
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Prima gegeten bij Neighbours. De gerechten zijn verrassend en net even anders dan het gemiddelde restaurant. Al is er niet écht veel keus wat gerechten betreft. De service was goed, maar ietwat onpersoonlijk. Ik at hier met de AH restaurantweken en zou dat zeker aanraden. Maar of ik hier nog een keer terug zou gaan als ik de volle pond moet betalen weet ik niet zeker.
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantbon. De voorgerechten, salade met gerookte kip en de tonijn, zagen er prachtig uit en waren heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor de beef wellington. Ruime porties, mooi opgemaakt bord en erg smakelijk met een mooie saus. De cheesecake is te gek!
Leuk tentje! Echt een aanrader!
MOG .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vlees en vis was erg goed. Bietensalade was erg weinig en aubergine 'burger' was enkel plakjes geroosterde aubergine, dat viel tegen. Niet aan te raden voor vegetariërs. Verder lekker eten en goede service
M C R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
erg hippe inrichting, minimalistisch maar gelukkig geen galmende akoestiek daardoor.
het dagmenu was 25 euro, maar als je op enig punt er van af wilt wijken wordt het een a la carte menu van 35 euro, dat is minder fijn...
de kaarsen die overal staan zijn gemaakt van een soort petroleumproduct wat erg vies rook door de hele zaak heen, dat kan anders, voor een kleine investering!
vriendelijk en wat praatgraag personeel,
het is hier goed bevallen, het eten was met veel zorg gemaakt, voldoende veel, en heerlijk.
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Gewoon lekker eten maar niet bijzonder.

Door de AH actie kwamen we in deze leuke buurt terecht. We namen beiden een menu, het "wat de pot schaft menu" en het gewone menu. De gerechten waren lekker maar niet bijzonder, soms op het vlakke af. Als aanrader de Beef Wellington, een heerlijk stukje vlees.
De espresso was niet sterk genoeg om nog eens voor terug te komen.
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Door AH restaurantactie en goede recensies hier gisteren gaan eten. Vriendelijke ontvangst door jongeman. 3 gangenmenu gekozen. Voorgerecht tonijnsashimi: lekker en mooi opgemaakt. Hoofdgerecht Beef Wellington: vlees middelmatige kwaliteit en garnering bedroevend; Aviko krieltjes en 3! mini asperges op het bord gekwakt. Als dessert het kaasplankje: mini stukjes kaas, waardoor je nauwelijks de smaak proeft, zonder enige toelichting op tafel gezet.

Lampen boven tafel waaraan we zaten hingen op voorhoofdhoogte, waardoor je onderuit gezakt in bank moest gaan hangen om tafelpartner in de ogen te kunnen kijken.

Herentoilet was smerig en er hingen spinnenwebben. Duidelijk al geruime tijd niet schoongemaakt.

Opvallend: op vrijdagavond niet helemaal vol, ondanks meerdere mensen met AH actie.

Wat mij betreft geen aanrader. Voor deze prijzen zijn er veel beter restaurants in Amsterdam.
YvZ .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ik heb met de AHrestaurantactie bij Neighbours gegeten. Het voorgerecht, steak tartare, was heerlijk! Als hoofdgerecht had ik kalfsmuis met gorgonzola op tomatenrisotto. Helaas was het vlees te droog/gaar, de risotto was heel smakelijk met verse basilicum. Het dessert, ananas beignets, vond ik niks. De ananas smaakte waterig. De bediening was vriendelijk en de locatie prima.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Goede prijs voor goed eten. Aardige bediening, was wel vrij rustige avond dus weinig gasten. Daghap aanrader! Leuke buurt.
Brecht V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker eten, aardige bediening en eigentijds interieur. We hadden het dagmenu voor €25,- met zeevruchten vooraf, kalfoester als hoofd en panna cotta na. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker met de AH actie.
Desupermann .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De gerechten waren heel lekker. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht maakte indruk en zijn met veel zorg klaargemaakt. Ook de service was goed.
Kim_sillekens .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker gegeten, bijzondere gerechten. Alleen bediening was minder: het duurde erg lang voordat we werden geholpen en het brood wat we vooraf hadden gevraagd hebben we nooit gekregen.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
erg lekker met Social deal gegeten. Erg verzorgt bordje en ook lekker warm! Bediening vriendelijk en vooral de sorbet was van super klasse.
Beterwetenwaarteeten .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Mooi ingericht restaurant. Een wand bedekt met koperen plaat en veel hout.
En dan de gerechten. We kozen voor het dagmenu van 25 Euro.
Vooraf komkommer, gevuld met fruits de mer en wasabi-mayonaise. Heerlijk, hoewel het komkommerdeel iets te groot was in verhouding tot de vulling. De kalfsbiefstuk op een bed van tomatenrisotto was uit de kunst en ook het dessert, vanillepuddinkje met rodebessensaus was mooi en goed van smaak. Voldaan naar huis en we komen zeker terug. O ja, vergat nog de prima ontvangst en bediening. Compliment!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Leuk restaurantje aan de Frans Halsstraat. Interieur is erg mooi, maar hip, niet zo zeer bijzonder. De menukaart sprak mij zeer aan. Veel klassiekers maar toch ook origineel. Vooral sashimi van tonijn op een plankje met goede wasabi en gember. Als hoofdgerecht Beef Wellington. Het bladerdeeg was lekker en de groentes ook. Het vlees was wat veel en een klein beetje te gaar. Dessert heerlijke ananas beignets. Alles was goed verzorgd en bediening was scherp en vriendelijk.
Groen419 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gezellig kleinschalig restaurantje in leuke buurt Vriendelijke mensen en verzorgd eten.
Niet veel keuzes maar vanalles wT en voldoende afwisseling.Leuk dat je uit 2 menu,s kan kiezen
PetraIndy B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Geen uitgebreide menukaart maar wat we hebben gegeten was heel smakelijk. De jongen die ons bediende was vriendelijk en gastvrij. De cappuccino was heerlijk!
Carolinevanlammeren .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Uitstekende en vriendelijke bediening in een goede sfeer, hoewel wij een beetje in een (zelf gekozen) uithoek zaten. Heerlijk eten (beetje weinig groenten), prima wijntje. Zeker een aanrader!
Merijnz .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Superlekker eten en een topservice! Er werd ook perfect rekening gehouden met onze planning.
Een 'verborgen' parel in de pijp..