Neighbours

Strandweg 65 9164 KA Buren (Ameland) Nederland Kaart
31-519542861

Over restaurant Neighbours

Amerikaanse stijl op Fries eiland

Restaurant Neighbours ligt in het dorpje Buren op Ameland en dat hoort bij Friesland, daarom worden de gerechten hier bereid met gebruik van Friese streekproducten. Een familie restaurant dat is ingericht als een Amerikaans jaren 50 restaurant - een jukebox, portretten van Marilyn Monroe en Elvis, biljarttafel. Naast het restaurant zit de Snack Counter voor een milkshake en kroketje!

Meer informatie over restaurant Neighbours

Bus 32 naar Buren, Halte Klein Vaarwater is tegenover het restaurant
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Buren richting het strand aan de Strandweg. Vlak bij Amelander Paradijs, campind De Kiekduun en Klein Vaarwater.
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

In de wintermaanden:
Maandag t/m donderdag gesloten
Vrijdag t/m zondag vanaf 12:00

In het hoogseizoen dagelijks open.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Beter laat dan nooit. Begin oktober met manlief een weekendje naar Ameland geweest om het zomerseizoen af te sluiten. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog een x te gaan eten bij Neighbours. We waren hier al vaker geweest en na een tegenvallende ervaring in de zomervakantie zijn we nu heel tevreden richting caravan 'gerold' aan het eind van de avond. Heerlijk gegeten en gedronken, vriendelijke bediening en een warme sfeer. We komen zeker nog een x terug!
Rien1939 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Ondanks dat het ontzettend druk was in het leuk ingerichte restaurant Neighbours in Buren Ameland konden wij na even wachten aan de bar een tafeltje krijgen. Het personeel was zeer vriendelijk en gastvrij. Wij bestelden Cajun Kippendijen. Pittig gekruid. Op de rekening stond Chicken steaks voor € 15,75 per couvert incl. saladebuffet , patat, groente sauzen etc. Zeer goed verzorgd. Als nagerecht een heerlijke cheesecake en een kaasplankje incl. een glaasje port. Er werd niet uitgelegd welke kazen werden geserveerd. Restaurant Neighbours is ingericht in Amerikaanse style van de jaren 50. Wellicht een idee voor dit restaurant als het bedienend personeel ook Amerikaanse kleding uit de jaren 50 draagt.
Dick H H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Mooi licht en gezellig interieur, vriendelijke bediening met aandacht voor jou als gast.
Mossel pannetje en JackDaniels Steak een aanrader. Tevens is er een goed verzorgde salade bar.
Met 4 personen een perfecte avond gehad.
Hartelijk bedankt voor deze positieve review. Wij vinden het fijn dat alles naar wens geweest is. Graag tot ziens bij Neighbours.
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Goed gegeten, vriendelijke personeel met kennis over hun gerechten. Gezellige sfeer, leuke muziek. Top restaurant! Voor herhaling vatbaar!
Hartelijk dank voor deze recensie. Graag tot ziens bij Neighbours!
Henriette G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Een ontzettend leuk restaurant. Heerlijke muziek. We moesten helaas lang wachten op ons eten. Het restaurant zat niet vol, maar we hadden net verkeerd getimed. Het eten was het wachten absoluut waard. Kip met brie was heerlijk. De hamburgers vielen ook goed in de smaak bij de kids. Borden waren prachtig opgemaakt. Groente was lekker. Salade bar was ook prima. We komen hier zeker nog een keer terug.
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Het lange wachten kan inderdaad een keer voorkomen bij een verkeerde timing, excuses hiervoor. Wij zijn blij te horen dat het eten het wachten waard was. De kip is trouwens gevuld met mozzarella, voor het geval dat u het thuis ook eens wilt proberen. Tot ziens bij Neighbours!
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
De gerechten zijn van prima kwaliteit ,de hoeveelheid is goed, de bediening is vriendelijk.
Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed
Hartelijk bedankt voor uw recensie en de complimenten.
Halin .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Wij komen 3 keer per jaar naar Ameland en eten dan zo'n 7 keer bij de Neighbours. Het eten is altijd prima en de bediening is vriendelijk en vlot. Vandaag aten we een overheerlijke New York strip en een Amelander schnitzel met juttersgarnituur en verse warme groentes. Ook hebben we gebruik gemaakt van het salade/fruitbuffet. De kwaliteit prijsverhouding is goed. Een absolute aanrader.
Hartelijk bedankt voor deze leuke recensie! Graag tot ziens bij Neighbours.
Hawisawi .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk Amelander lamsvlees en een mooie tarbot gegeten. Lekkere wijn erbij!
Zeer attente en professionele bediening. En dat alles tegen een alleszins redelijke prijs. Absolute aanrader en.... We komen zeker terug.
Hartelijk bedankt voor deze leuke recensie. Graag tot ziens bij Neighbours!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Op aanraden van een kledingverkoopster uit Nes(die ons overings ook prima wist te vertellen waar niet te eten..) hier gegeten. Prima eten met een goede service en een unieke aankleding van de zaak . Heerlijk hier buiten gedineerd afgelopen maandag. Prima prijs/kwaliteit verhouding, lekkere saladebar. Goede bijlagen. Hier komen we vast nog een keer terug als we nog eens op Ameland vertoeven
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Leuk om te horen dat iemand uit Nes u naar ons toegestuurd heeft. Graag tot ziens bij Neighbours.
Ma H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Prima eettent. Lekker veel groente (salade-fruitbar en warme groente) en goed van smaak ????. Niet duur.
Een aanrader!
Hartelijk bedankt voor jullie recensie en tot ziens bij Neighbours.
ERoos .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gezellige tent. Lekker gegeten met de kids.
Reserveren wel gewenst met grote groep.
Juiste porties. Allemaal voldaan.
Hartelijk dank voor deze recensie en tot ziens bij Neighbours
Harm .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
De ambiance is uniek en zeer gezellig! De bediening is vriendelijk, behulpzaam en snel! We hebben hier al vaak gegeten en altijd zonder klachten! Wat hier uit de keuken komt is voortreffelijk! Deze keer hebben we gekozen voor Spareribs en de Jack Daniels Steak (wat een geweldig idee!) Wij komen snel weer!
Bedankt voor de recensie, het doet ons goed om dit te horen! Graag tot ziens bij restaurant Neighbours.
ElsAnette .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Dit weekend twee keer gegeten bij Neighbours, helemaal top! Zeer vriendelijke bediening, heerlijke spareribs en visgerechten in een gezellige jaren 50 sfeer met bijpassende muziek: aanrader! En: vraag de chef naar zijn laatste moppen :-)
Bedankt voor de leuke recensie! Wopkes moppen zijn inderdaad erg goed ;-)
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijk gegeten
Verse schol en mijn vrouw zeewolf.
Lekkere bijlagen erbij.
Ook de wijn was lekker
Je moet er komen
Ook een aardige bediening en vlotte service
Bedankt voor de leuke recensie, fijn om te horen dat alles naar wens was. Graag tot ziens bij restaurant Neighbours!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
De gebakken paling is heerlijk! Sate en varkenshaas en hamburger is zeer lekker. Service is prima, vriendelijk en snel. In 1 woord geweldig! :)
Bedankt voor de complimenten! Graag tot ziens bij restaurant Neighbours!
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wij hebben hier afgelopen weekend heerlijk gegeten. De ontvangst in dit superleuke retro-look restaurant was zeer hartelijk evenals de rest van de bediening. Het eten was erg goed. Ik had een flinke rib-eye van de Lava-grill, mijn vriendin een entre-cote. Allebei perfect klaargemaakt en van goede kwaliteit. De side dishes waren ook gewoon erg lekker en goed bereid. Een erg prettige bijkomstigheid was het, dat men er een prima spaanse wijn bij serveerde, die overigens doorging voor de "huiswijn" met dito prijskaartje. Daar kunnen een boel andere uitbaters nog wat van leren. Wij komen graag weer de volgende keer.
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat u genoten heeft van het bezoek bij Neighbours en graag tot een volgende keer!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Super gegeten, leuk gezellig en een top avond gehad.
Komen zeker terug, een echte aanrader
Mvrgr
Arjan Boer Dwingeloo
Bedankt voor uw recensie en graag tot ziens bij restaurant Neighbours!
Sushma B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Absoluut een aanrader!
Vanmiddag gingen we dineren bij restaurant Neighbours in Buren. Wat direct opviel was de gastvrijheid! We werden vriendelijk en netjes geholpen door Femke.
Ik bestelde de overheerlijke gamba's op een spies met brood en een knoflook kruidenolie apart geserveerd erg lekker om alles in te dippen. Mijn vriend had de steak met jack daniels saus die was ook super lekker. Dit alles werd royaal geserveerd met gebakken aardappeltjes,verschillende groenten met mayonaise. En we konden konden gebruik maken van de saladebar.Wat een leuk idee. En alles was vers! Wij hebben genoten iedereen bedankt voor het lekkere eten
Gr.
Sushma en Daniël
Bedankt voor de complimenten! Tot ziens bij Neighbours!
Hennievanderbrug .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Vanavond hebben we voor de zoveelste keer gegeten bij Neighbours te Ameland gegeten.
Elke keer is het eten voortreffelijk bereid door de kok, aanbevolen door ons is de Amelander schnitzel en de entrecote. Heerlijk mals. De salade buffet, waarvan je mag nemen wat je wilt, is een toegevoegde waarde.
De bediening is vriendelijk en correct en geeft je tips, bijv de biologische witte droge wijn. Het geheel wordt compleet gemaakt door de muziek die gedraaid wordt.
Onze tip is : ga en probeer Neighbours, je zult niet teleurgesteld worden.
Tjeerd en Hennie van der Brug.
Bedankt voor de recensie, fijn dat u het altijd naar uw zin heeft bij ons! Tot de volgende de keer.
Bijtje55 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
neighbours, het restaurant naast camping kiekduun, waar we al 50 jaar komen, en dat moest gevierd worden. Voorgerechten soep en de gamba's op spies, hoofdgerecht de spareribs en de saté waren heerlijk, met een patatje en gebakken aardappeltje erbij. De bediening altijd even vriendelijk evenals de sfeer. Nog een dame blanche na om het goed af te sluiten.
En het lekkerste was dat het dit keer werd aangeboden door de eigenaar van beide. Nog heel erg bedankt, en tot de volgende keer

Grt. Fam. Geldhoff
Goedendag familie Geldhoff, bedankt voor de lovende woorden, daar worden we erg blij van! Graag tot de volgende keer bij Neighbours!