Neighbours

Strandweg 65 9164 KA Buren (Ameland) Nederland Kaart
31-519542861

Over het restaurant Neighbours

Vers en van de lavagrill, dat is kenmerkend voor grill restaurant Neighbours. Geniet van classic grillgerechten of onze Amelander lamsspecialiteiten in een jaren 50 American style diner. Een origineel themarestaurant waarbij gastvrij zijn gepaard gaat met duurzame versproducten om de gast zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Meer informatie over restaurant Neighbours

Bus 32 naar Buren, Halte Klein Vaarwater is tegenover het restaurant
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Buren richting het strand aan de Strandweg. Vlak bij Amelander Paradijs, campind De Kiekduun en Klein Vaarwater.
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Dagelijks open vanaf 12.00 uur tot +/- 22.00 uur
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima restaurant. Gezellig en ongedwongen sfeer. Lekkere gerechten, mooi geserveerd en lekkere wijn.
Personeel is vriendelijk en gastvrij. Aanrader.
Hartelijk bedankt voor uw complimenten. Wij zijn blij te horen dat alles naar wens was. See you at Neighbours!
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
De gambas waren super net als de andere voorgerechtjes. Enige kritiekpuntje waren de lamskoteletjes die aan de droge kant waren. Bediening was prima en aardig. Ontzettend prettige plek om gezellig met vrienden of familie te eten. Zou zo nog een keertje gaan eten.
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Fijn dat u goed gegeten heeft bij u maar wij vinden het jammer te horen dat de lamskoteletten aan de droge kant waren. Wij hopen dat u dit aangegeven heeft bij de bediening, zodat wij er rekening mee kunnen houden. Graag tot een volgende keer bij Neighbours. See you!
Martine W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Als collega ondernemers komen wij hier geregeld een broodje hamburger afhalen, als we zelf geen zin hebben om een te maken. Heerlijk! Altijd vriendelijk en goed.
Hallo Martine, bedankt voor de complimenten. See you at Neighbours.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Lekker eten en vriendelijke personeel. Super goed. We hebben er lekker gegeten en het desert was ook lekker en veel. Erg goed.
Hartelijk bedankt voor deze recensie, we zijn blij dat jullie het naar jullie zin gehad hebben bij ons. See you!
H M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Was hier reeds in 2014 en wou kijken of dezelfde kwaliteit ook nu nog aanwezig was.Wij hebben simpelweg uitstekend gegeten.Aanrader is sowieso het lamsvlees.Daarnaast waren de voorgerechten we haalden vier verschillende super.De aankleding uit de jaren 70 is cool
Hartelijk bedankt voor deze positieve woorden. We streven er inderdaad naar om de kwaliteit constant en hoog te houden. Graag tot ziens bij Neighbours!
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Beter laat dan nooit. Begin oktober met manlief een weekendje naar Ameland geweest om het zomerseizoen af te sluiten. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog een x te gaan eten bij Neighbours. We waren hier al vaker geweest en na een tegenvallende ervaring in de zomervakantie zijn we nu heel tevreden richting caravan 'gerold' aan het eind van de avond. Heerlijk gegeten en gedronken, vriendelijke bediening en een warme sfeer. We komen zeker nog een x terug!
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Wij zijn blij te horen dat alles naar wens geweest is. Graag tot ziens bij Neighbours.
rien1939 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Ondanks dat het ontzettend druk was in het leuk ingerichte restaurant Neighbours in Buren Ameland konden wij na even wachten aan de bar een tafeltje krijgen. Het personeel was zeer vriendelijk en gastvrij. Wij bestelden Cajun Kippendijen. Pittig gekruid. Op de rekening stond Chicken steaks voor € 15,75 per couvert incl. saladebuffet , patat, groente sauzen etc. Zeer goed verzorgd. Als nagerecht een heerlijke cheesecake en een kaasplankje incl. een glaasje port. Er werd niet uitgelegd welke kazen werden geserveerd. Restaurant Neighbours is ingericht in Amerikaanse style van de jaren 50. Wellicht een idee voor dit restaurant als het bedienend personeel ook Amerikaanse kleding uit de jaren 50 draagt.
Hartelijk bedankt voor uw recensie. We zijn erg blij te horen dat uw bezoek bij ons goed bevallen is. Bedankt voor de tip over de Amerikaanse kledij, wie weet een idee voor de toekomst. Graag tot ziens bij Neighbours.
Dick H H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Mooi licht en gezellig interieur, vriendelijke bediening met aandacht voor jou als gast.
Mossel pannetje en JackDaniels Steak een aanrader. Tevens is er een goed verzorgde salade bar.
Met 4 personen een perfecte avond gehad.
Hartelijk bedankt voor deze positieve review. Wij vinden het fijn dat alles naar wens geweest is. Graag tot ziens bij Neighbours.
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Goed gegeten, vriendelijke personeel met kennis over hun gerechten. Gezellige sfeer, leuke muziek. Top restaurant! Voor herhaling vatbaar!
Hartelijk dank voor deze recensie. Graag tot ziens bij Neighbours!
Henriette G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Een ontzettend leuk restaurant. Heerlijke muziek. We moesten helaas lang wachten op ons eten. Het restaurant zat niet vol, maar we hadden net verkeerd getimed. Het eten was het wachten absoluut waard. Kip met brie was heerlijk. De hamburgers vielen ook goed in de smaak bij de kids. Borden waren prachtig opgemaakt. Groente was lekker. Salade bar was ook prima. We komen hier zeker nog een keer terug.
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Het lange wachten kan inderdaad een keer voorkomen bij een verkeerde timing, excuses hiervoor. Wij zijn blij te horen dat het eten het wachten waard was. De kip is trouwens gevuld met mozzarella, voor het geval dat u het thuis ook eens wilt proberen. Tot ziens bij Neighbours!
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
De gerechten zijn van prima kwaliteit ,de hoeveelheid is goed, de bediening is vriendelijk.
Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed
Hartelijk bedankt voor uw recensie en de complimenten.
Halin .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Wij komen 3 keer per jaar naar Ameland en eten dan zo'n 7 keer bij de Neighbours. Het eten is altijd prima en de bediening is vriendelijk en vlot. Vandaag aten we een overheerlijke New York strip en een Amelander schnitzel met juttersgarnituur en verse warme groentes. Ook hebben we gebruik gemaakt van het salade/fruitbuffet. De kwaliteit prijsverhouding is goed. Een absolute aanrader.
Hartelijk bedankt voor deze leuke recensie! Graag tot ziens bij Neighbours.
hawisawi .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk Amelander lamsvlees en een mooie tarbot gegeten. Lekkere wijn erbij!
Zeer attente en professionele bediening. En dat alles tegen een alleszins redelijke prijs. Absolute aanrader en.... We komen zeker terug.
Hartelijk bedankt voor deze leuke recensie. Graag tot ziens bij Neighbours!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Op aanraden van een kledingverkoopster uit Nes(die ons overings ook prima wist te vertellen waar niet te eten..) hier gegeten. Prima eten met een goede service en een unieke aankleding van de zaak . Heerlijk hier buiten gedineerd afgelopen maandag. Prima prijs/kwaliteit verhouding, lekkere saladebar. Goede bijlagen. Hier komen we vast nog een keer terug als we nog eens op Ameland vertoeven
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Leuk om te horen dat iemand uit Nes u naar ons toegestuurd heeft. Graag tot ziens bij Neighbours.
Ma H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Prima eettent. Lekker veel groente (salade-fruitbar en warme groente) en goed van smaak ????. Niet duur.
Een aanrader!
Hartelijk bedankt voor jullie recensie en tot ziens bij Neighbours.
ERoos .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gezellige tent. Lekker gegeten met de kids.
Reserveren wel gewenst met grote groep.
Juiste porties. Allemaal voldaan.
Hartelijk dank voor deze recensie en tot ziens bij Neighbours
Harm .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
De ambiance is uniek en zeer gezellig! De bediening is vriendelijk, behulpzaam en snel! We hebben hier al vaak gegeten en altijd zonder klachten! Wat hier uit de keuken komt is voortreffelijk! Deze keer hebben we gekozen voor Spareribs en de Jack Daniels Steak (wat een geweldig idee!) Wij komen snel weer!
Bedankt voor de recensie, het doet ons goed om dit te horen! Graag tot ziens bij restaurant Neighbours.
ElsAnette .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Dit weekend twee keer gegeten bij Neighbours, helemaal top! Zeer vriendelijke bediening, heerlijke spareribs en visgerechten in een gezellige jaren 50 sfeer met bijpassende muziek: aanrader! En: vraag de chef naar zijn laatste moppen :-)
Bedankt voor de leuke recensie! Wopkes moppen zijn inderdaad erg goed ;-)
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijk gegeten
Verse schol en mijn vrouw zeewolf.
Lekkere bijlagen erbij.
Ook de wijn was lekker
Je moet er komen
Ook een aardige bediening en vlotte service
Bedankt voor de leuke recensie, fijn om te horen dat alles naar wens was. Graag tot ziens bij restaurant Neighbours!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
De gebakken paling is heerlijk! Sate en varkenshaas en hamburger is zeer lekker. Service is prima, vriendelijk en snel. In 1 woord geweldig! :)
Bedankt voor de complimenten! Graag tot ziens bij restaurant Neighbours!