Neighbours

Strandweg 65 9164 KA Buren (Ameland) Nederland Kaart
31-519542861

Over het restaurant Neighbours

Vers en van de lavagrill, dat is kenmerkend voor grill restaurant Neighbours. Geniet van classic grillgerechten of onze Amelander lamsspecialiteiten in een jaren 50 American style diner. Een origineel themarestaurant waarbij gastvrij zijn gepaard gaat met duurzame versproducten om de gast zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Meer informatie over restaurant Neighbours

Bus 32 naar Buren, Halte Klein Vaarwater is tegenover het restaurant
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Buren richting het strand aan de Strandweg. Vlak bij Amelander Paradijs, camping De Kiekduun en Klein Vaarwater.
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Buiten het seizoen gelden aangepaste openingstijden:
Donderdag tot en met maandag vanaf 16.00 uur.
Dinsdag en woensdag gesloten.

Jouw recensie over het restaurant Neighbours

Frank M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Prettige bediening. Lekker eten en uitgebreide kaart. Fijne sfeer. Aanrader om te eten met (kleine) kinderen. Kunnen ze goed mee omgaan.
Hallo Frank, hartelijk dank voor de review en complimenten. See you at Neighbours!
Rienk B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Een mooi en gezellig restaurant. De bediening was prima, heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heerlijk, met name de saladebar is een goeie zet! Het vlees was perfect qua garing en de bijgerechten ook heel smakelijk.
Hartelijk bedankt voor de review en de complimenten. Fijn te horen dat het bezoek naar wens geweest is. See you at Neighbours!
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Hartelijk dank voor de recensie en see you at Neighbours.
alie A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een aanrader !!
Hartelijk dank voor de recensie en see you at Neighbours.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
We waren op Ameland n.a.v. de kunstmaand. Dit doen we al jaren, en we kwamen vaak langs dit Grill restaurant Neighbours. Maar het Grill restaurant is van buiten niet echt uitnodigend. Althans dat is onze mening. Amerikaanse uitstraling en de bijbehorende neon verlichting en Vrijheidsbeeld. Je moet er van houden.
Maar we hadden al wel eens gehoord dat je er goed kon eten. Dus dan een tafeltje gereserveerd.
We waren met ons vieren. Op advies van de ober om eens hun specialiteit te proberen, hebben twee van ons Lamsbraat besteld. Ook gegrilde kip met Mozzarella en in boter gebakken kabeljauwfilet.
Vooraf gegaan door Bread & Spread voor 4 man.
Het voorgerecht was ruim voldoende en voorzien van 2 soorten brood met 3 verschillende smeerseltjes. En omdat een van ons een allergie heeft, werd er ook nog roomboter bij geserveerd.
De kabeljauwfilet was prima gebakken, de kipfilet heerlijk mals, en het lamsbraad perfect gebakken.
De bijlage bestond uit friet, en broccoli, bloemkool en worteltjes. Er was ook zuurkooldrolletjes omwikkeld met katenspek. Alles goed op smaak. Tevens was er een salade bar. Als ons was gevraagd of er een voorkeur was voor friet of gebakken aardappeltjes dat hadden we voor het de laatste gekozen.
We hebben heerlijk gegeten, en dat is ons een vermelding en onze complimenten waard.
Hartelijk bedankt voor de uitgebreide review en complimenten. We horen inderdaad vaker dat het pand vanaf de buitenkant niet de mooiste is, gelukkig heeft u ons ondanks dat weten te vinden. We zijn erg blij dat uw bezoek naar wens geweest is en hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen. See you at Neighbours!
Marija R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Snelle en hele vriendelijke bediening! Er was een gezellige sfeer in het restaurant. Met fijne muziek op de achtergrond.
Hartelijk bedankt voor de review en complimenten. We vinden het fijn te horen dat het bezoek goed bevallen is. See you at Neighbours!
J. M G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Leuk, gezellig restaurant met goede 60 /70 -er jaren muziek... Heel verrassend die binnenkant, nadat je buiten wat getwijfeld hebt....
Waren er maar meer restaurants in Nederland met zo'n uitgebreid saladebuffet !
Hartelijk bedankt voor uw review. We horen inderdaad vaker dat we van binnen leuker zijn dan de buitenkant doet vermoeden. Fijn dat u ons gevonden heeft en genoten heeft van het bezoek. Graag tot de volgende keer, see you at Neighbours!
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Oeps, gesloten vandaag. Niet grtreurd, de bijbehorende snackcorner met dezelfde keuken, is wel open. Gewoon een bak met lekkere patat en een smakelijke frikadel. Afgerond met een reuzebeker softijs. Het lijkt allemaal simpel maar menig restaurant en snackbar weet de patat te verprutsen. Zelfs de service van de sympathieke bediening was top. Gewoon lekker gegeten en een goed gevoel.
Hartelijk bedankt voor de recensie. Helaas stond u voor een dichte deur bij ons restaurant. Buiten het seizoen zijn we inderdaad af en toe gesloten. Houd voor de actuele openingstijden onze website, Facebook of Google in de gaten. We vinden het fijn dat het bezoek aan de Snack Counter wel goed bevallen is als alternatief. We hopen dat we u binnenkort nog eens in het restaurant mogen verwelkomen. See you at Neighbours!
Liseth B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Tijdens onze vakantie op Ameland hebben we heerlijk gegeten bij Neighbours. Het vlees van de spareribs viel van het bot af en de mixed grill combo was overheerlijk. Complimenten aan de chef!
Hartelijk dank voor de recensieen de complimenten. Wij worden hier natuulijk erg blij van. See you at Neighbours.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Maandag weer heerlijk gegeten bij Neighbours, dit kan ik iedereen aanraden.
In 2015 ook geweest met vrienden, nu samen met mijn gezin ook die hebben er van genoten.

Fam. Boer Dwingeloo
Beste familie Boer,
Hartelijk dank voor de recensie. We vinden het fijn te horen dat alles naar wens geweest is. See you at Neighbours!
tychodekker .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker kopje koffie gedronken, helaas op de dag van vertrek waardoor we niet genoeg tijd hadden om er te eten. Het menu zag er erg goed uit en het personeel was erg aardig. volgende keer op het eiland gaan we er zeker weer langs!
Hartelijk bedankt voor de review en de complimenten. See you next time!
Amaya M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Een erg gezellige sfeer bij Neighbours, hele leuke inrichting! Verder is het personeel heel vriendelijk en enthousiast. We hebben er dit keer niet veel gegeten (vorig jaar wel, en dat was toen erg goed), alleen koffie gedronken, maar dat was prima. Neighbours is echt een aanrader.
Hartelijk dank voor deze review. We zijn blij te horen dat u het naar uw zin gehad heeft. Hopelijk tijdens het volgende bezoek aan Ameland meer tijd om weer eens bij ons te kunnen dineren. See you!
Jacquelien V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goeie bediening.. eten smaakte goed..super interieur je gaat echt wat terug in de tijd dus top zou zeker in de toekomst nog eens terug komen
Heel erg bedankt voor de complimenten. See you at Neighbours!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Erg gezellig restaurant, met mooie keuze aan gerechten.
Alles smaakte super goed, zeer (kind ) vriendelijk personeel.
We hebben hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten samen met onze zoon van 15 maand
Hartelijk bedankt voor deze review. Fijn dat alles naar wens geweest is. See you at Neighbours!
Luke B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De voorgerechten waren erg lekker en de sfeer in het restaurant is prima. Hoewel een van de steaks niet zo mals was als verwacht, werd dit wel direct opgepakt en opgelost door het restaurant, goede eigenschap! Het personeel is erg attent bij binnenkomst en biedt verder goede service.

Bedankt voor uw recensie. Het betreurt ons ten zeerste dat de Texas Cowboy Steak niet helemaal naar wens geweest is. Wij vinden het vervelend dat wij dit bij uw bezoek niet direct opgemerkt hebben, om zo een oplossing te vinden voor het probleem. Wij streven er natuurlijk naar om jullie een heerlijk stuk vlees serveren zonder pezen etc. Graag zouden wij persoonlijk met jullie in contact komen, zouden jullie een mail willen sturen naar lekkereten@neighbours.nu? Alvast bedankt!
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Een zaak waar je niet zomaar naar binnen zou stappen voor een goede maaltijd. Naast een campungwinkel en tegenover een snackbar. Gelukkig via Iens hier wel terechtgekomen. Erg vriendelijk personeel en geweldig vlees. Niets teveel op je bord. Heerlijk gegeten!
Bedankt voor uw review. Fijn dat u via Iens bij ons terecht gekomen bent, om onze heerlijke gerechten te proeven. See you at Neighbours.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima restaurant. Gezellig en ongedwongen sfeer. Lekkere gerechten, mooi geserveerd en lekkere wijn.
Personeel is vriendelijk en gastvrij. Aanrader.
Hartelijk bedankt voor uw complimenten. Wij zijn blij te horen dat alles naar wens was. See you at Neighbours!
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
De gambas waren super net als de andere voorgerechtjes. Enige kritiekpuntje waren de lamskoteletjes die aan de droge kant waren. Bediening was prima en aardig. Ontzettend prettige plek om gezellig met vrienden of familie te eten. Zou zo nog een keertje gaan eten.
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Fijn dat u goed gegeten heeft bij u maar wij vinden het jammer te horen dat de lamskoteletten aan de droge kant waren. Wij hopen dat u dit aangegeven heeft bij de bediening, zodat wij er rekening mee kunnen houden. Graag tot een volgende keer bij Neighbours. See you!
Martine W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Als collega ondernemers komen wij hier geregeld een broodje hamburger afhalen, als we zelf geen zin hebben om een te maken. Heerlijk! Altijd vriendelijk en goed.
Hallo Martine, bedankt voor de complimenten. See you at Neighbours.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Lekker eten en vriendelijke personeel. Super goed. We hebben er lekker gegeten en het desert was ook lekker en veel. Erg goed.
Hartelijk bedankt voor deze recensie, we zijn blij dat jullie het naar jullie zin gehad hebben bij ons. See you!