Negen

Bus 158, tussen Veghel en Den Bosch, halte Mgr van Oorschotstraat

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag donderdag en vrijdag vanaf 17.30 uur
Zaterdag en zondag vanaf 17:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Negen

Irma P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Jammer, door een mis-communicatie in de keuken ( zoals ons werd verteld) hebben we lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. Dit werd goed gemaakt met een karaf water en een klein schaaltje asperges.
Markov D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Eten was prima van smaak en kwaliteit. Keuzehap van de chef bleek echter een broodje hamburger van de kaart. Weinig spannend
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vragen en uitleg kan beter zeer jong bediening
Irma P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heeeeerlijke asperges gegeten lekker veel groenten wat ik in ieder ander restaurant mis. alles bij elkaar lekker en gezellig gegeten.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Lekker gegeten,voldoende ,met vriendelijke bediening. Wel jammer dat we niet bij reservering konden vermelden dat we graag buiten(in schaduw )wilde zitten.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening en gezellig sfeer.
Davey S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het voorgerecht met zalm, smaakt gewoon niet, alsof het zo uit een pakje komt, het is niet vers.. tevens staat er ook als hoofdgerecht, dat je ossenhaas kan bestellen, deze is ook af te raden. Ossenhaas is gewoon een stuk biefstuk. De mederwerkster komt zelf aan je vragen wat je er niet goed aan vind, want de “kok” vind het wel lekker. Nou, zolang een gast ontevreden is over het eten.. en vervolgens vind de “kok” het wel goed, moet de gast maar tevreden zijn. Vervolgens “uitgegeten” moet je gewoon de volle pond betalen.. dus 20,50 kwijt voor een vies stuk biefstuk.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hadden erg lekker gegeten. Vooral de Carpaccio was er erg goed! Leuk personeel en een mooie kaart! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Erg lekker gegeten! Gezellig restaurant met goede bediening & zeer betaalbaar!
W.a.p O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijk personeel, en vooral heerlijk eten.
Ine E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten,een aanrader
vriendelijk personeel,
we komen zeker terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
voorgerecht was goed, hoofdgerecht erg karig met de aankleding van het bord en voor 5 personen maar 1 bakje friet en groenten, friet kreeg je wel zoveel bij als je wilde. Toetjes wat de mannen hadden viel heel erg tegen voor de vrouwen was het toetje erg goed.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prima gegeten. Lekkere en gangbare gerechtne op de kaart. Nette en vriendelijke bediening.. lekker rustige locatie met gezelschap tov soms zeer ander (over)volle gelegenheden. Parkeren gratis voor de deur.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker gegeten, prima keuken en kaart. Het restaurant is rumoerig vanwege het geluid uit de keuken spoelmachines etc.
Vriendelijke bediening wel erg jong en onervaren. Gastvrouw ontbrak vandaag.
pauline L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
uitstekend restaurant. Voeding wordt met smaak gemaakt
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Totaal een keer of vier hier gegeten. Goed restaurant, heerlijk eten, goede sfeer en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Voor mij de eerste keer dat ik, samen met mijn ouders, ben wezen eten bij 'Negen'. Ikzelf had een 'Verrassingsmenu' dat bestond uit 3 gangen (voor, hoofd, na). Vaak is het geval bij restaurants dat je als verrassingsmenu een redelijk simpel en goedkope gerechten voorgeschoteld krijgt, dat was hier absoluut niet het geval. Vooraf een heerlijk, goed gevulde, carpaccio met truffel mayonaise, hoofdgerecht was een ontzettend mals eenden gerecht met patat en gekookte groenten en als nagerecht een warme appel met karamel, kaneel en een bolletje vanille-ijs. Alles zag er zeer zorgvuldig, personeel was vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Met een bon van Giftfor2 een mini-lunch gehad bij Dit restaurant. Vriendelijk ontvangen in een restaurant dat er van binnen een stuk gezelliger uitziet dan de buitenkant doet vermoeden. De mini-lunch had wat ons betreft iets uitgebreider gemogen en met verse produkten. Dit was voor ons gevoel bij de mini muffin en brownie niet het geval. Het soepje en amarreto drankje waren verrassend, de rest wat eenvoudig. Wij denken dat hier meer van te maken valt.
Désirée H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Met onze Bongo Lekker Tafelen kwamen we hier terecht en wat een aangename verrassing ! Heerlijk hoofdgerecht en een heerlijk dessert en ongelooflijk aardig personeel !!! Echt een plek om nog eens terug te komen. Eerlijk eten voor een goede prijs !
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Restaurant geboekt tijdens onze vakantie. We hadden een Gift for you kaart om met zijn tweeën een 'daghap' te eten. Bij reservering kregen we al een goed gevoel, men ging heel soepel en meedenkend om met de glutenallergie van mijn vrouw. Vrijdagavond erheen, het liep goed vol met uiteenlopend publiek. De sfeer is informeel, rustig. Wat vooral positief opvalt is het jonge, maar ervaren personeel. Men is bijzonder attent en vol aandacht voor de klant. Daghap was een broodje hamburger, een groot exemplaar met kaas en bacon, sla en een hartige saus, dit alles op een stevige witte bol. Mirjam kreeg een carpaccio met redelijk te eten glutenvrij brood. Ik had echt geen toetje meer nodig, maar Mirjam had nog plek voor aardbeien in een lekkere romanovsaus. Daarom bestelde ik nog maar een cheesecake met vruchtjes en ijs. Zag er fantastisch uit en smaakte evenzo. Ondanks de drukte ging alles correct en vlot. Vooraf werd als extra een chipje geserveerd en tussen hoofdgerecht en dessert een mini ijsje. Al met al zeer geslaagd!