Negen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Teun V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Voor mij de eerste keer dat ik, samen met mijn ouders, ben wezen eten bij 'Negen'. Ikzelf had een 'Verrassingsmenu' dat bestond uit 3 gangen (voor, hoofd, na). Vaak is het geval bij restaurants dat je als verrassingsmenu een redelijk simpel en goedkope gerechten voorgeschoteld krijgt, dat was hier absoluut niet het geval. Vooraf een heerlijk, goed gevulde, carpaccio met truffel mayonaise, hoofdgerecht was een ontzettend mals eenden gerecht met patat en gekookte groenten en als nagerecht een warme appel met karamel, kaneel en een bolletje vanille-ijs. Alles zag er zeer zorgvuldig, personeel was vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Met een bon van Giftfor2 een mini-lunch gehad bij Dit restaurant. Vriendelijk ontvangen in een restaurant dat er van binnen een stuk gezelliger uitziet dan de buitenkant doet vermoeden. De mini-lunch had wat ons betreft iets uitgebreider gemogen en met verse produkten. Dit was voor ons gevoel bij de mini muffin en brownie niet het geval. Het soepje en amarreto drankje waren verrassend, de rest wat eenvoudig. Wij denken dat hier meer van te maken valt.
Désirée H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Met onze Bongo Lekker Tafelen kwamen we hier terecht en wat een aangename verrassing ! Heerlijk hoofdgerecht en een heerlijk dessert en ongelooflijk aardig personeel !!! Echt een plek om nog eens terug te komen. Eerlijk eten voor een goede prijs !
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Restaurant geboekt tijdens onze vakantie. We hadden een Gift for you kaart om met zijn tweeën een 'daghap' te eten. Bij reservering kregen we al een goed gevoel, men ging heel soepel en meedenkend om met de glutenallergie van mijn vrouw. Vrijdagavond erheen, het liep goed vol met uiteenlopend publiek. De sfeer is informeel, rustig. Wat vooral positief opvalt is het jonge, maar ervaren personeel. Men is bijzonder attent en vol aandacht voor de klant. Daghap was een broodje hamburger, een groot exemplaar met kaas en bacon, sla en een hartige saus, dit alles op een stevige witte bol. Mirjam kreeg een carpaccio met redelijk te eten glutenvrij brood. Ik had echt geen toetje meer nodig, maar Mirjam had nog plek voor aardbeien in een lekkere romanovsaus. Daarom bestelde ik nog maar een cheesecake met vruchtjes en ijs. Zag er fantastisch uit en smaakte evenzo. Ondanks de drukte ging alles correct en vlot. Vooraf werd als extra een chipje geserveerd en tussen hoofdgerecht en dessert een mini ijsje. Al met al zeer geslaagd!
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Het eten was lekker, alleen kreeg ik vlees terwijl ik vis besteld had, kon wel hersteld worden .
Het dessert was matig, een aardbeien dessert met 4 doorgesneden aardbeien.
de zeer jonge bediening deed het perfect!
ReneSlootweg2 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
We hebben zeker zo'n 30 keer gegeten bij dit restaurant en elke keer valt op met hoeveel aandacht gekookt wordt. Hier houdt men zich echt aan de biologische seizoenen met perfecte asperges van de boer enkele km's verderop, prima visgerechten en een ongeevenaarde carpaccio met truffel-saus. De gerechten zijn bescheiden maar gewoon erg goed en voor de grote honger zijn er altijd vers gekookte groeten, krieltjes en licht gebakken frieten. De uitstekende huiswijnen worden royaal geschonken. Het personeel is serieus, gastvrij, en de inrichting is strak maar gezellig. Voor ons is het 12 km rijden maar het voelt als "de eetkamer en suite". TOP!
Margriet H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
We hebben heerlijk gegeten. Zeer gastvrije ontvangst. Steeds attent gedurend ons verblijf bij Restaurant Negen. Zeer zorgvuldig menu, mooi uitgebalanceerd, 4-gangen en echt super lekker. Mooi opgemaakte borden maar vooral ook zeer smakelijk.
Het nagerecht was zelfs hemels te noemen. Echt een aanrader.
En dat terwijl we met een Sweetdeal kwamen.