Nefertiti II

Van Humboldtstraat 127 3514 GN Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nefertiti II

Anneke2805 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
We hebben drie pasta's en 1 pizza besteld om thuis te laten bezorgen bij Neferiti 2. We hebben 1 uur en 45 min moeten wachten tot het eten eindelijk thuis bezorgd werd, op een maandagavond! Het eten dat we krijgen was in elkaar gedrukt zodat de helft van de pizza aan de deksel zat gekleeft. Daarbij kwam dat ze pizza koud (gewoon echt koud!) was en de doos doordrenkt was van het vet. De pasta's waren al net zo vet. Het was een vieze vette saus waarna je al na 2 hebben genoeg heb.
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Leuke mensen! Heb wel eens een foute bestelling door gegeven en ze maakten zonder kosten wat ik wel wilde hebben. We halen er nu niet meer omdat de pizza's te zout zijn. Wel jammer vroeger waren ze top!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Wij bestelen hier tweewekelijks pizza, variërend van Inferno, Americana tot quattro fromagi. ALtijd heerlijk, versie ingredienten, snel klaar en gratis broodjes erbij :-)
Harryoosterweghel .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Tip gehad om bij Nefertiti te bestellen. De folder bekeken en gebeld. Nefertiti weet hoe je een pizza moet bakken. Bezorger was vriendelijk en de pizza Quattro Stagioni was lekker warm, goed gevuld en had een heerlijke bodem! Echt een aanrader.