Nefertari

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

• Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Egyptische keuken. Met 4 personen op zaterdagavond hier gegeten. Wij hadden alle 4 verschillende grill gerechten. Door de gebruikte kruiden heeft het vlees een inmiddels herkenbare unieke heerlijke smaak. Mijn schotel met o.a. ossenhaas en varkenshaas was goed gegrilled en smaakte goed. De rode huiswijn was van goede kwaliteit. De bediening was heel vriendelijk en zeer attent. Het interieur is eenvoudig maar wel degelijk. Zoals eerder was het hier aangenaam en voor herhaling vatbaar. Een aanrader!
Schelto W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Het was al weer een tijd geleden dat ik bij Nefertari had gegeten. Daarom maar weer eens gereserveerd bij Nefertari in Appingedam. Zoals vanouds hebben we weer goed gegeten. Lekkere broodjes als voorgerecht met een niet te overtreffen kruidenboter, Mijn vrouw had iet met kaas en vond dit erg goed. Zelf had ik een grill gerecht met diverse vleessoorten. En natuurlijk een afsluiting met een grote sorbet. Fijne bediening die nog echt aandacht voor je hebben.
Een aanrader als je Appingedam bezoekt.
Daisy S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Ik heb hier al meerdere mailen met veel plezier gegeten. Het vlees is erg lekker. Mijn favoriet is met stipt de varkenshaas (met groente en kaas). Broodjes zijn lekker, kruidenboter top. De soepjes vind ik geen aanrader. Net als de vis gerechten.. helaas. De salade, aardappeltjes en rijst zijn prima. En alles voor een goede prijs. Ik zou wel graag een extra schaaltje groenten op tafel zien. Verder prima! Ook leuk met groepen.