Nefeli Deli

Bleijenburg 27 2511 VC Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nefeli Deli

Dick D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Heerlijk huisgemaakte cheesecake gegeten.
Echt verrukkelijk met lavendel chocolade en marmelade. Alsof er een Grieks engeltje over je tong...
Je vindt er eerlijke Griekse, huisgemaakte producten, dus een aanbeveling van onze kant.
Rdam47 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Wat een geweldig zaakje! De eigenaars (een jong echtpaar) zijn ontzettend gastvrij, laten je vanalles proeven en werken met allemaal bijzondere griekse producten. Alles is home made en je kunt ook van alles kopen en meenemen. Ik had een heerlijke spinaziefetataart met filodeeg en als dessert een stukje overheerlijke cake-taart. Aanrader!!
Marten F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wat een gastvrij onthaal kregen we in dit kleine charmante Griekse lunch / afhaal restaurant. Alle gerechten uitgeprobeerd en heerlijk gegeten tegen een zeer schappelijke prijs. Alles wordt hier vers gemaakt en de gerechten variëren per dag. Nefeli Deli is een aanrader.