Neetu Dhaba

Service7,4/10
Decor7,4/10
Pravind B. Gastronoom (57 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Ik vond het eten gemiddeld tot matig.. de vega gerechten waren 'ok': de Saag Paneer was goed, de Bharta vrij zuur (te veel tomaten gebruikt?). De lam Madras haalt bij mij geen voldoende. Zowel de smaak als malsheid van het vlees was onvoldoende. Stevig, droog vlees met relatief veel vet..

Al met al een krap 6-je voor het eten.
Decor is netjes: 7
Bediening vriendelijk en correct: 7

Neetu Dhaba komt niet voor in mijn top10 van Amsterdam.
Janneke1949 . Gastronoom (21 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Tijdens een dagje Amsterdam hier afgehaald.We hadden de lam tikka , Chiken saag genomen.
De chicken saag had weinig zout waardoor hij iets minder lekker was.

Service was vlot .
We hadden verder nog de zoete lassi, ook lekker
Francy76 . Fijnproever (9 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Yum yum yum! Eindelijk een Indiaas restaurant die zijn keuken goed kent. Inmiddels een paar keer hier besteld en nog geen klachten gehad. Vanuit Overtoom bezorgen zij zelfs in Oost waar ik dolblij van ben want de Indiase tentjes in Oost zijn niet echt te pruimen. Enige puntje is dat ze het eten wat heter mogen klaarmaken maar gelukkig kun je dat aangeven bij je bestelling. Bezorging is overigens vlot. Mijn favoriet en aanrader: de saag paneer (spinazie met kaas), verrukkelijk!
Maheen1986 . Gastronoom (10 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Bij neetu dhaba gegeten. Lams birjani, tandoori Chicken en garlic naan.

Goed van smaak, mocht iets meer gekruid.
Lassi en thee erbij gehad.

Service is goed.

Wij komen hier zeker terug
Magda234 . Fijnproever (9 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
lekkere lamb birjani en chicken curry laten bezorgen.

goed gekruid.Indiaas.
De service is goed.
Decor is tijdens mijn eerdere bezoek wel goed bevallen.
James11 . Fijnproever (9 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Lekkere Lamb curry en Lamb birjani laten bezorgen.
Lekker van smaak en goed gekruid.

De bezorging was snel.

Aan te raden.

Kimmy1234 . Gastronoom (20 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
Wij hebben Tandoori lamb ,en palak paneer besteld om te bezorgen.
Beide gerechten waren lekker,maar toch iets milder dan ik van een indiase keuken gewend ben.
Verder had ik butter naan, ook heel lekker.
De bezorging was heel vlot en vriendelijk.
een aanrader.
Rizwan A. Gastronoom (10 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
We hebben hier lekker Chicken vindaloo gegeten en Lamb Madras.
De smaak van beide was heel lekker,maar veels te heet.Dat mag je wel van Vindaloo verwachten. De hitte hebben we kunnen compenseren met sweet lassi, ook heel lekker en raita.
De service was goed .Decor normaal rustig.We komen hier zeker terug.
Rob V. Gastronoom (37 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Daar zaten we in een leeg restaurant. Scooterkoeriers kwamen af en aan. Lijkt een afhaalrestaurant, maar we waren vroeg. Aardige bediening. Het lamsvlees Dhansak was lekker, de Madras variant wat minder. Naan brood prima evenals de prijs/kwaliteit van de gerechten.
Josh12 . Gastronoom (17 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Na vele recencies gelezen te hebben,besloten wij toch naar deze restaurant te gaan.
We namen de chicken Tikka massala.Kip was lekker mals en smaakte goed.Verder hadden wij lamb birjani.Deze was te pittig alhoewel er gezegd werd,dat hij toch mild is.
De mango lassi is echt lekker.De service is niet vlot zoals het hoort te zijn.Je moet ze wel vaker roepen om iets voor je te laten doen.
Emma D. Gastronoom (62 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Gisteren eten van Neetu Dhaba thuis laten bezorgen. Kan dus niks over het decor zeggen, alleen over het eten. Dat was goed maar niet heel bijzonder. We hadden de lamb rogan josh en lamb bhuna balti. Beide waren lekker maar de smaken waren niet heel erg sprekend, zoals bij sommige andere Indiase restaurants. Ook was de garlic nan iets te dik en niet echt knapperig. Al met al prima om af te halen maar ik zou er niet snel uit eten gaan.
Niels-van-Beelen . Gastronoom (11 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Hier eten besteld en bezorgd bij vrienden van me, voor € 30,00 waanzinnig lekker zitten smullen met z'n vieren.
Geen idee hoe het restaurant er uitziet, maar het gebeurd weinig dat ik een goed Indiaas restaurant tegen kom, maar hier hebben we er een gevonden. volgende maand zeker weer, en meer. hahah
Sebastiaan K. Fijnproever (5 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
LS! Erg lekker gegeten. Het Indiase eten heeft een verfijnde smaak. Het knoflook-brood (garlic nan) is aan te bevelen. Evenals de paperdam. Ik nam de pot thee, indiaas gekruid, met melk, bij het eten. Het hoofdgerecht leek weinig maar was ruim voldoende qua hoeveelheid. Ik had de spinazie met zelfgemaakte kaas. Mijn tafeldame was meer dan tevreden over het eten, ze had het lamsvlees tandoori. Wie schetst mijn verbazing dat de rekening slechts vier tientjes bedroeg. Waarom het hier altijd leeg is begrijp ik niet. De bediening was redelijk attent en vriendelijk.
Schwei . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Gisteravond hier gegeten met twee personen met een city-deals 3 gangen menu naar keuze. Na het lezen van de recensies waren we bang dat het erg ongezellig zou zijn om er te eten, maar dat viel ons heel erg mee. We hadden echt niet het idee dat we in een snackbar zaten. Het eten was verrukkelijk en de bediening vriendelijk en correct. Dit was zeker voor herhaling vatbaar!
Desiree B. 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Ik vind ze bij uitstek de lekkerste thuisbezorgde Indiase restaurant. Ik zou er zelf nooit eten vanwege de emotieloze inrichting maar als het je om goed eten maakt moet je zeker Neetu proberen. Ze maken een killer butterchicken die je zo scherp kan krijgen als je wil en van de okra's krijg ik nooit genoeg.
Lianne B. Gastronoom (16 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Het eten was oké, echter waren de voorgerechten vaak gefrituurd, lijk wel een snackbar. Bediening was niet attent en niet correct. Niet voor herhaling vatbaar.