Meer informatie over restaurant Nederzandt

Duur
Lang
Co M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Deze zomer een paar keer gegeten met wisselende gevoelens, we zijn een keer weggelopen omdat we 2 uur op ons eten moesten wachten. Gisteren nog een keer geprobeerd. We belden of we konden reserveren met 8 personen. De juffrouw vertelde mij dat dit niet nodig was. Toen we aankwamen zat het echter vol en konden we alleen terecht voor de onbeperkte BBQ. Wij hadden onze dochters van 6 en 7 jaar bij ons die na het eten hoopten op een kadootje. Ze geven in het a la carte gedeelte kinderen na afloop een aardigheidje. Bij de BBQ bleek dit niet te gelden. We hebben nog navraag bij de manager gedaan maar nee geen kado.
Mijn vrouw fluisterde nog in zijn oor: ik betaal er wel voor, maar nee hij hield voet bij stuk, geen kado! Voor 2 kinderen betaalden wij € 25,00. Ze aten in totaal 3 hamburgertjes van ongeveer 80 gr, 6 stukjes stokbrood , 4 happen pastasalade en een paar stukjes watermeloen. Moet je dan zo streng zijn met het weggeven van een kaddootje? Probeer de volgende keer wat klantvriendelijker te zijn. zo zorg je ervoor dat je gasten bij je terug blijven komen. De bediening was overigens aardig. Misschien kan de manager wat van hun leren.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Teruggekeerd bij Nederzandt voor een herkansing van onze eerste ervaring. Helaas! Het restaurant maakt het weer niet waar. De ambiance en het grote buitenterras met stoelen die prettig zitten, zijn geweldig. De bediening, het eten en de menukaart behoeven echt een upgrade. Het merendeel van het bedienend personeel ziet je niet staan, denkt niet in oplossingen en straalt arrogantie uit. De porties zijn aan de matige kant en de glazen wijn zijn aan de prijs en daarvoor krijg je echt een glas waarvan je weet dat er geen druppel wijn extra inzit. De menukaart is summier en weinig verrassend.
Maar wat mij echt verbaasde is dat dit restaurant geen karaffen met kraanwater serveert. Een strandrestaurant die mensen ontvangt na een strandwandeling of strandbezoek en die geen kraanwater serveert getuigt niet van een gastvrije houding. Prima dat er gekozen wordt voor het serveren van Earth water waar een prachtige MVO gedachte achterzit, maar doe dit dan in combinatie met kraanwater. Uiteindelijk is het toch zo dat de klant koning is? Ik denk dat Nederzandt teveel leunt op zijn monopoliepositie op dit plekje in Noordwijk.
Luuk R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Deze week bij Nederzandt wezen eten met gezin en hond.
Goede plek aan de buitenkant met genoeg ruimte voor de hond.
Menukaart was vrij klein met weining opties, maar prima te doen.
Het wachten op het eten duurde circa 45 minuten wat wel wat lang was. De satesteak was prima met lekker vlees, maar een kleine portie frites. geen lekkere desserts voor een hoge prijs.
Bediening was matig.
Vandoorntje .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Deze zomer meerdere keren bij Nederzandt gezeten. Zo'n fijne, relaxte plek om te genieten van het weer, strand en lekker eten. En ook heel fijn, heel hondvriendelijk! Wanneer er files naar de stranden voorspeld zijn, kun je heerlijk doorrijden naar Nederzandt en je auto de hele dag voor maar € 3,- parkeren.

Het eten is lekker, maar ik moet er bij zeggen dat ik er wel alleen nog maar overdag gegeten heb. Dus alleen hapjes en lunch, maar deze waren heerlijk vers. Goede koffie en hele vriendelijke en servicegerichte bediening.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Na een strandwandeling met de hond over het strand van Langevelderslag streken wij vol enthousiasme neer op het terras van Nederzandt. Een mooie zomerse vrijdagavond, dus een vol terras, ca 80% gevuld met gasten.
Het is een no nonsense restaurant met een geweldige ambiance en grandioos ingespeeld op de baas met hond. Echt chapeau.
Het eten daarentegen viel ons wel tegen. Mijn salade met grillgroenten en hummus was erg aan de kleine kant, vettige dressing, smakeloze grillgroenten en 2 dotjes hummus. De sate van mijn tafelgenoot was ook een kleine portie met 1 shaslick met vlees, nagenoeg geen satésaus en veel dikke frieten. De majo moesten we erbij vragen. De huiswijn viel ons tegen, Standaard Zuid-Afrikaanse Westkaap, niet heel bijzonder. Maar om nu meteen ruim 5 euro voor een glaasje chardonnay te betalen ging ons wat ver.
Een tip voor de bediening; heb meer oog voor de gast op het terras en loop eens een extra rondje om zo mensen niet onnodig te laten wachten.
Natuurlijk gaan we terug voor een tweede kans. Ik hoop dat Nederzandt het dan wel waarmaakt.
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wij hebben onlangs op deze prachtige locatie gegeten. Op de vraag of er bij de tournedos ook groente en frites of aardappeltjes bij waren werd bevestigend geantwoord. Ik stelde mijn vraag omdat op de menukaart ook expliciet nog frites e.d. aangeboden werd.
Er lagen in totaal 8 zeer smalle reepjes gegrilde courgette en aubergine op het bord (wel erg lekker) en toch echt wel 1 rosevalaardappeltje!!! Zodra je bord voor je neus staat en je nog enigszins verbaasd bent over deze minimale hoeveelheid wordt de vraag gesteld: 'Wilt u er ook nog frietjes bij?'.
Ja dus. Maar een menu hoort toch voldoende te zijn?? Ter info: Ik ben geen grote eter.
WahKet .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Ontzettend fijne plek om na een dagje strand te borrelen en te eten. Ongedwongen en gezellige sfeer. Attente bediening. Helaas was mijn gerecht niet compleet en ontbraken bij de salade van makreel, zalm, tomaatjes, venkel, ui en sla zowel de tomaten als de venkel. De saté met friet en salade was doorsnee. De bitterballen minder goed (deels hol van binnen) dan de ballen die andere jaren als Oma's Bob bitterballen op de kaart stonden.
MarkvanK .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Vorige week gegeten bij Nederzandt. We waren erg blij dat we zo makkelijk de auto konden parkeren. Vervolgens met een stel vrienden op het terras geborreld. De service was keurig en ongedwongen en het belangrijkste: Een perfect biertje! Hapjes kwam snel en waren heerlijk!

Ik zou Nederzandt aanraden vanwege de heerlijke sfeer en de leuke bediening. Niet te formeel en lekker vlot! Goede bezig Nederzandt!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Super leuke plek waar je buiten heerlijk kunt genieten van lunch of borrel.
Je kunt merken dat ze echt zijn ingesteld op buiten want zodra je naar binnen gaat lijkt alles mis te gaan.
Meerdere malen vragen om je drankjes, een hoofdgerecht vergeten waar je ook 2 maal om moet vragen en dan vragen ze ook nog of "dat kind" ook nog iets moet drinken.
Verder is de dinerkaart heel klein waarbij weinig te kiezen valt.
Veel personeel wat op een enkele na niet zo goed weet hoe ze dat gasten kunnen bedienen.
Jammer van deze prachtige plek.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Gisteren hebben wij weer eens heerlijk geluncht bij Nederzandt in Noordwijk. Wij werden verrast door een gloednieuw interieur: nieuwe houten tafels, veel decoratie en kussens met spijkerstof en roestkleur op de muur, erg mooi!

Wij hadden geluk, want de nieuwe menukaart was net ingegaan. Als regelmatig terugkerende gasten is het toch leuk om af en toe weer iets nieuws te kunnen proberen. Ik koos voor de pindasoep met een yakitori spies (bijzondere en originele combinatie) en mijn partner koos voor de woeste knoest met gerookte makreel. De vis was erg lekker en vers.

Hoewel het binnen heel erg druk was door het slechte weer, was er van de drukte niets de merken qua service. De bediening kon alles goed bijhouden en maakten ook tijd voor een kort praatje. Wij komen gauw terug om iets van de nieuwe dinerkaart te proberen!
Wesley1970 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Samen met mijn partner heb ik gisteravond bij Nederzandt gegeten. We zitten vaker op het terras net als gistermiddag en vonden het een leuk idee om een keer bij Nederzandt te gaan dineren. Het was erg gezellig wanneer wij binnenkwamen, wij gingen zitten en werden meteen geholpen. Wij kregen wat te drinken en de menukaart. Vooraf namen wij broodjes met dips, heerlijke warme broodjes met lekker dips. Beide namen wij als hoofdgerecht spareribs. Deze waren ook heerlijk, bijzonder lekkere marinade. Bij elk restaurant is de marinade natuurlijk anders maar deze was erg lekker. De bediening was erg vriendelijk, mijn partner stootte per ongeluk haar eigen drankje om. Het meisje van de bediening schoot te hulp en mijn partner mocht gratis een nieuw drankje! Er was een warme en gezellige sfeer. Het was goed druk in het restaurant en toch werden wij op tijd geholpen en duurde het niet al te lang voor wij ons eten hadden. Wij gaan na deze ervaring zeker vaker bij Nederzandt dineren! Ook ideaal om na het dineren een romantische wandeling te maken over het strand omdat het op zo'n mooie locatie ligt.
JessevanderZwet .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Gister hadden wij besloten om bij Nederzandt te gaan eten, het was in een woord geweldig. Je kan er onwijs lekker eten en ook nog op een mooie binnenplaats zitten. Mijn complimenten ook naar het personeel erg vriendelijk en helpen je goed. Het is zeker een aanrader. Hier kom ik zeker nog een keer terug.
Christine-Marije .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
We eten al jaren bij Nederzandt, maar dit was een absoluut dieptepunt. Buiten zit je heerlijk en is de bediening prima, binnen is een ramp. Allemaal verschillende obers die van elkaar niet weten wat welke tafel heeft besteld terwijl er maar 3 tafels bezet waren, echt een rommeltje. Fles water 3x om gevraagd en een spies met gamba's met 6 reepjes gegrilde groente en een hapje rijst met pesto (??) voor 23,50 is echt beschamend. Borreltje prima buiten op het terras, maar dineren is een absolute afrader. Treurig dat je zo een restaurant wilt runnen.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Waaaaaaanzinnig mooie plek met ongekende leuke mogelijkheden....lijkt echt op een eigen land met restaurant, Italiaanse ijs en koffieplek, biologische vis-en friteshoeken beneden....allemaal zo sfeervol en bijzonder....
Echt heel fijn!!!!
LucM .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Slecht restaurant met waardeloze service. Ik kreeg tijdens het hoofdgerecht een bak mayonaise op mijn schouder en tijdens het afruimen een half uur later een half glas fris over mijn andere arm. Geen excuus, geen gratis kop koffie of niets. Een nat doekje om mezelf een beetje schoon te wrijven. Qua eten niet beter dan een eetcafé (geen sauzen bij de spareribs en ook van de varkenssaté was een deel gewoon rauw). Hier komen wij dus nooit meer!!!

• Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Zelden zo'n slechte service gehad al bij Nederzandt minstens een kwartier zitten wachten tot er überhaupt iemand langs kwam personeel kwam ook niet klantvriendelijk over het was meer vreet het op een dan weer weg.
Nooit meer Nederzandt
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Uitgeweken naar Langevelderslag door de drukte in Noordwijk centrum/strand, Zondag Middag en Zonnig, Ja dan is het vol, Na een lange strand wandeling met de honden voor het eerst plaats genomen bij Nederzandt, gezellige drukte die de bediening goed opving, koffie, frisdrank en Appeltaart van Olmenhorst die uitstekend smaakte, Ik zag veel tevreden gezichten, het zit wel goed daar.
Vloteun .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Vandaag heerlijk, in de zon, op het terras gezeten! De hapjes die we bestelde smaakte goed. Personeel werkt hard en is erg vriendelijk. Het drankje van het huis hebben wij ons goed laten smaken!! Wij komen zeker terug.
Leonora56 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Leuke plek om te zitten ! Eten slechte kwaliteit/prijsverhouding.Salade rosbief: een zak sla leeggegooid op bord, paar plakjes rosbief, ei, beetje truffelmayonaise, en een paar rode uien stukjes. Broodje hard en taai. Kalf schnitzel niks op aan te merken. patat inclusief maar volgens personeel koud en werd later geserveerd. Bediening heeft duidelijk aansturing nodig die er niet is. Rekening klopte niet.
Jacinta N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Leuke ambiance, strandtent en leuk aangekleed. Het is was goed, maar niet bijzonder. Prijs/kwaliteit verhouding is zoek, maar je betaalt waarschijnlijk ook voor de plek.
De service kan beter, wist niet goed om te gaan met een pit waarop bijna een kies brak.
Kinderen kun je hier mee nemen. Dan kun je eerst een bijvoorbeeld het strand bezoeken.