Nederlands Openluchtmuseum

6,6
7,1
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
We wilden graag een pannenkoek met spek, maar de spek was op. Dan maar kaas besteld. Moesten lang wachten en dat Is logisch want het kost tijd om zo'n uitgedroogde pannenkoek op tafel te krijgen. Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. 8.95 voor een flinterdunne pannenkoek van 20 cm.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Tsja, wat valt er te zeggen. Het was er enorm druk, maar dat kwam niet door de erg goede kwaliteit van het eten. Meer doordat er natuurlijk veel dagjesmensen zijn die het leuk vinden om in een ouderwetse poffertjeskraam/pannenkoekenhuis te eten.
De kinderen kregen een leuke kinderpannenkoek in de vorm van een paddenstoel met poedersuiker en rode puntjes jam. De kids vonden het heerlijk.
De pannenkoek met appel en kaneel was wat aan de droge kant, maar redelijk. Zelfde voor de pannenkoek met kaas en appel.
Sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
We waren weer eens in het Openluchtmuseum en voor de verandering hebben we een keer geluncht bij de poffertjeskraam; dit ook na sterk aandringen van onze kroost. We vonden binnen een tafeltje bij de deur, maar kennelijk in een dode hoek voor de bediening, want na ongeveer 20 minuten was er nog niemand langsgeweest; vervolgens zijn we naar een andere tafel verhuisd en duurde het gelukkig niet lang meer. We wilden eigenlijk een pannenkoek bestellen, maar dit werd door de bediening min of meer afgeraden vanwege de wachttijd (geschat op ca. 25 minuten). Omdat we al zo lang hadden zitten wachten hebben we maar voor een gewoon portie poffertjes gekozen met een drankje erbij. Een portie bestaat uit 10 poffertjes en het zou niet raar zijn om bijvoorbeeld een klein, medium en grote portie aan te bieden (Tip...) De poffertjes waren wel lekker, maar zeker niet bijzonder. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
Rotterdamse7 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Pannenkoek niet lekker, poffertjes iets lekkerder. Chocolade saus en likeur heerlijk. Op een rustige dag lopen er 6 bedieners rond, maar toch moet je bij 1 bepaalde mevrouw bestellen die blijkt druk te zijn. Na 20min wachten konden we bestellen en nog 20 min later kwam ons eten te voorschijn. Nooit meer! (of poffertjes meenemen en buiten zitten/opeten)
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Met 6 volwassen personen gegeten,allemaal dezelfde mening!! (Zeer rustige dag in het park en genoeg personeel) - Alle pannenkoeken waren net meelballen en leken ook niet helemaal gaar. - er zat totaal geen smaak aan alle pannenkoeken, 3x heb ik er ECO-stroop overheen gedaan en NOG zat er geen smaak aan. - behoorlijk duur, voor wat er op je bord ligt!! De bediening laat ook rustig op zich wachten. Na 20 minuten werd er gevraagd of we wat te eten en drinken wilden. Nadat de pannenkoeken op tafel stonden na 15 minuten,moesten we ook nog even vragen of de drankjes geserveerd werden. Pas toen alles op tafel stond, werd het schoonmaak flesje en vieze tafeldoekje van onze tafel gehaald. Ik heb nog nooit zo gegruweld van een pannenkoek,de rillingen liepen letterlijk over mn rug. Pannenkoeken vanaf 6 euro. Volgende keer maar friet, saté en een beetje kroepoek voor 12.50... of biologisch brood met kaas of vleeswaren (lekker uitgebreide kaart) Ga daar dus niet eten, of het aan de ECO-producten ligt qua smaak en structuur van het eten weten we niet. Maar voor ons nooit meer!! Wat een aanfluiting. . .
Ad C.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Ik heb geprobeerd om een recensie te schrijven, maar dat ging niet goed, dus opnieuw. We hebben rijkelijk gevulde groentebouillon besteld. Deze was echt zo ontzettend slecht dat we zo ontevreden zijn dat we zelfs een recensie schrijven. De bediening was overigens wel goed, maar het eten was zo slecht dat we hier nooit meer iets zullen gaan eten.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Gisteren een bezoek gebracht aan het Openluchtmuseum Arnhem. Dat was zeker een succes. Helaas kon ik dat niet zeggen van het eten dat in Herberg De Hanekamp werd geserveerd. De cake met chocolade was veel te zoet, knisperde van de suiker en had geen chocoladesmaak; naderhand bleek de - toch niet goedkope - bouillon met groenten bremzout en de groenten té veel 'en dente'. Ook de patatjes van mijn gezelschapsdame waren nogal vet, de bitterbal was wel okee. Op de bediening viel niet veel aan te merken. Uiteraard kun je van een restaurant op een dergelijke locatie geen hoge culinaire kwaliteit te verwachten, maar het mag wel een beetje eetbaar blijven lijkt mij.
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Vandaag poffertjes gegeten in een prachtige zaak in het openlucht museum- dit museum is echt de moeite waard om te bezoeken, maar de poffertjes waren zeer droog- weinig(keiharde)boter en te weinig poedersuiker- het was de prijs niet waard eerlijk gezegd- verschillende bieren op de kaart, maar (nog)niet leverbaar- terwijl in de brouwerij van het museum alle bieren behalve de tripel voorradig waren. Op zich een aardige tent- aardige bediening, maar er moet nog veel aan de kwaliteit van de poffertjes gewerkt worden.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Wij hadden voor onze familiedag het arrangement hollandse koffietafel geboekt. Ontvangst was koffie/thee met appelgebak. Het appelgebak vond ik matig. De koffietafel was redelijk. Ik moet zeggen dat ik voor het betaalde bedrag iets meer had verwacht. Het brood had veel lekkerder kunnen zijn. Tomatensoep wel erg zuur. De kroketten waren veel te veel gepaneerd met matige inhoud. Men weet dat er een groep komt. Waarom dan niet gezellig allemaal aan 1grote tafel ?
Er stonden gewoon allemaal kleine tafels voor 4 of 5 personen. Nog veel werk te doen voor de nieuwe directeur.
Amerins .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Regelmatig eten wij poffertjes in de poffertjeskraam van het openluchtmuseum. De bediening was dit keer snel maar dat is een beetje afhankelijk van de drukte. Altijd zijn ze vriendelijk. De poffertjes waren lekker en niet te droog. De kraam is mooi maar vaak zijn de tafels nog vies met poedersuiker.