Nazareth tapas & grill

Noordkade 25 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 49.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Linzensoep met mediterraanse hapjes
      Tussengerecht: Brood met drie soorten mediterraanse tapanades
      Mediteraanse hapjes
  • Hoofdgerechten
    • Maa’loube per 2 personen (ook VEGA) : Een pan met rijst en groenten, met stukjes kippendij, kalfsgehakt geserveerd met salade en Arabische yoghurt
      Paprika gevuld met groenten met of zonder kalfsvlees (ook VEGA) , in tomatensaus geserveerd met rijst
      Drie vlees spiezen geserveerd met sausjes, salade en aardappeltjes
      Tapas arrangement (ook VEGA) Wij serveren koude en warme tapas verdeeld over twee rondjes, bestaande uit 12 authentieke tapas uit de Libanees /Palestijnse keuken.
      Hummus en falafel met kalfsgehakt of avocado-alade, geserveerd met brood, aardappeltjes en salade (ook VEGA)
  • Nagerecht
    • Dessert is een poeverij van ijs en lekkernijen voor twee personen
      Dessert voor 2 personen
      Dessert poeverij 2 personen

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Nazareth tapas & grill

Bij Restaurant Nazareth kun je genieten van Libanese en Palestijnse gerechten. Veel gerechten heeft de kok van zijn moeder en zussen geleerd met daarnaast een flink stuk eigen creatieve fantasie. Vers, gezond, gezellig en laagdrempelig dat zijn de gouden regels bij Nazareth.

De keuken is eigen en uniek in Friesland of misschien wel Nederland omdat de gerechten uit het Midden Oosten bewerkelijk zijn en veel tijd vergen qua bereiding. Je zal de mooiste gerechten jammer genoeg slechts bij de mensen thuis krijgen. Bij Nazareth krijg je een kans de authentieke keuken van het Midden Oosten te leren kennen.

In de Arabische cultuur is het belangrijk dat je geniet van het eten en je je thuis voelt, zo dus ook bij Nazareth.

De gerechten bieden voor iedere smaak iets, ben je nieuwsgierig naar de keuken en kun je niet kiezen? Probeer dan de tapas, zo heb je de kans van alles iets te proeven. Hiernaast maakt de chef iedere dag gerechten die variëren met veel soorten vlees, vis, vegetarisch, rijst, hummus en noem maar op.

Als je toch meer neigt naar iets vertrouwds bieden ze ook een grill menu waar de super malse lamskoteletjes en spareribs veruit favoriet zijn!

Gezinnen zijn van harte welkom, de kleintjes zullen smullen van de gerechten maar ook bekende snacks, pizza’s en ander lekkers is geen probleem! Bij Nazareth moet iedereen genieten en wordt altijd verwelkomt met een warme glimlach.

Meer informatie over restaurant Nazareth tapas & grill

Dilan Y.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Welkom gevoel, lekker eten, hoog op smaak. duidelijke uitleg over de gerechten en zeer vriendelijk personeel.
Aanrader!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
FANTASTISCH!! Wij hebben 2x veganistisch verrassings- tapa's-menu gekozen en dat was echt ongelooflijk lekker en prachtig klaargemaakt. Wat een creativiteit en goed gebruik van kleurrijke verse producten. Super gezonde ingrediënten. Libanese witte wijn (zonder gist) erbij was ook heerlijk. Uitstekende service, mooie ambiance, schone toiletten. Echt een ontzettende aanrader. Top!
Alwin K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Aantal keer bij Nazareth, dus het is nu tijd voor een recensie. Een erg leuke restaurant met authentieke Libanese keuken, heerlijke gerechten tegen eerlijke prijzen, aardige mensen die liefde hebben voor hun vak en voor de gasten. Dus het eten is ruim tien, de bediening is niet minder. Een echte Aanrader !!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Vriendelijke ontvangst, met goede toelichting op keuken en menukeuzes. We hebben gekozen voor het ‘luxe’ tapasmenu met bijpassende Libanese rode wijn. Dat betekende meerdere kleinere gerechten, allen mooi gepresenteerd en smaakvol. De bediening was vriendelijk en vlot. Alles bij elkaar een prima avond.
Joram M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Alles klopt in dit gemoedelijke familie restaurant (akoestiek niet goed, word aan gewerkt) . Voor het eerst Libanees Palestijns eten. Onze smaakpapillen zijn wederom uitermate verwend! Bediening zeer vriendelijk, Eigenaar/kok komt aan tafel en vraagt of alles naar wens was en bij vertrek een hand van de kok krijgen! Waar maak je dat nog mee? Een zeer genoeglijke avond! Aanrader
Sofie. B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Alles prima, maar het duurde echt te lang, ook het eerste drankje (jammer)
Manuelle R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Na de goede berichten met nog 7 vriendinnen naar Nazareth (jarig vieren). Het is dinsdag avond en het was druk. We hebben een heerlijke avond gehad en heel lekker gegeven, verrassende gerechten, vriendelijke betrokken bediening. alles prima!
Nataliya S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Voor het eerst bij Nazareth met mijn ouders. Fantastisch restaurant. Een van de lekkerste dingen die wij ooit hebben gegeten. De gerechten zijn traditioneel, maar net iets bijzonderder dan je verwacht. Mals vlees, hier is de hommus perfect en veel fantasia in de salades. Snelle en hartelijke service. Als je kwaliteit van een toprestaurant wil met de sfeer van een gezellig eettentje. Aan te raden voor grandioos eten Echt top ????
Kiki C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Tapasmenu met AH kaart, echt een aanrader, we vonden het heel lekker. Goede afwisseling tussen de gerechten en vriendelijk en gastvrij personeel. Top !
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Erg Vriendelijke person, goede bediening, voortreffelijk eten en voldoende heerlijk genoten ,????????zeker voor herhaling vatbaar
Olga S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Geattendeerd door familie en vrienden op dit restaurant. Met mijn man en twee dochters vanavond geweest.
Het overtrof onze verwachtingen. Voortreffelijk gegeten! Veel liefde er in gestopt in de erg bewerkelijke gerechten, niets is standaard hier! Het is een restaurant die zich onderscheidt in de kwaliteit en de keuze voor de gezonde ingrediënten. Erg genoten van het eten en de vriendelijke bediening. Als niet de beste dan is dit restaurant een van de beste voor lekker en verrassend eten. In één woord: Een plek om terug te komen!
B B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hebben voor de tweede keer gegeten bij Nazareth. Weer uitstekend, overheerlijke Libanese gerechten. Het is een klein maar sfeervol restaurant met een uitstekende kok en plezierige vriendelijke bediening. Twee keer treffen we volle restaurant met blije gasten. De kok (eigenaar) neemt altijd even de tijd en komt langs om te vragen of alles naar wens is. We hebben genoten. Aanrader!
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het was drukker dan ze aan konden. Een uur wachttijd tussen aankomst en de eerste gang. In totaal 3 uren gezeten. Rumoerig is zacht uitgedrukt. We moesten bijna schreeuwen om elkaar te verstaan.
Miranda J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
N M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Met de AH actie het tapas menu gegeten , het was fantastisch, vele gerechtjes, variërend en erg verrassend . Heerlijke gerechten en een zeer gastvrije en vriendelijke bediening. Absolute aanrader, wij gaan zeker nog eens terug!
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. De ontvangst en bediening was uiterst vriendelijk. De gerechten waren met zorg gemaakt en t zag er ook mooi uit op het bord. We hebben genoten van het driegangen menu! Ik kom hier zeker terug!
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Een fantastisch restaurant! We hadden nooit gedacht dat we in een plaats als Drachten zo heerlijk konden eten! Bijzonder verrassend de Libanese Palestijnse keuken. Alle gangen waren heerlijk en prachtig opgemaakt en de smaakt combinaties waren perfect! Zeker voor herhaling vatbaar!
S H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Voor het eerst bij Nazareth met de AH actie. We kozen als hoofdmenu de rijst pan met groenten, kip en vlees voor 4 personen. Voorgerecht is al een tien waard: gevulde courgettes in Arabische gekookte yoghurtsaus, gevulde wijn bladeren en heerlijke linzen soep. Hoofdgerecht voortreffelijk, dan komt nog een nagerecht voor 4 personen met diverse lekkernijen als baklawa, heerlijke honing yoghurt, Meloen en water meloen en dan nog 3 soorten ijs, het was een plaatje. Heerlijk gegeten met een uitstekende uitleg en vriendelijke gastvrije bediening. Hier wordt onze vaste plekje. Aanrader voor de AH actie !