Nazareth tapas & grill

Noordkade 25 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Nazareth tapas & grill

Bij Restaurant Nazareth kun je genieten van Libanese en Palestijnse gerechten. Veel gerechten heeft de kok van zijn moeder en zussen geleerd met daarnaast een flink stuk eigen creatieve fantasie. Vers, gezond, gezellig en laagdrempelig dat zijn de gouden regels bij Nazareth.

De keuken is eigen en uniek in Friesland of misschien wel Nederland omdat de gerechten uit het Midden Oosten bewerkelijk zijn en veel tijd vergen qua bereiding. Je zal de mooiste gerechten jammer genoeg slechts bij de mensen thuis krijgen. Bij Nazareth krijg je een kans de authentieke keuken van het Midden Oosten te leren kennen.

In de Arabische cultuur is het belangrijk dat je geniet van het eten en je je thuis voelt, zo dus ook bij Nazareth.

De gerechten bieden voor iedere smaak iets, ben je nieuwsgierig naar de keuken en kun je niet kiezen? Probeer dan de tapas, zo heb je de kans van alles iets te proeven. Hiernaast maakt de chef iedere dag gerechten die variëren met veel soorten vlees, vis, vegetarisch, rijst, hummus en noem maar op.

Als je toch meer neigt naar iets vertrouwds bieden ze ook een grill menu waar de super malse lamskoteletjes en spareribs veruit favoriet zijn!

Gezinnen zijn van harte welkom, de kleintjes zullen smullen van de gerechten maar ook bekende snacks, pizza’s en ander lekkers is geen probleem! Bij Nazareth moet iedereen genieten en wordt altijd verwelkomt met een warme glimlach.

Meer informatie over restaurant Nazareth tapas & grill

9,7

Jouw recensie over het restaurant Nazareth tapas & grill

Hans D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Onlangs hier wezen eten omdat hier veganistische opties op het menu stonden. Bediening en de kok waren ervan op de hoogte dat ik veganistisch was en hebben prima mee gedacht welke gerechten mogelijk waren en hoe ze deze bereiden. Eten was erg lekker. Was erg tevreden over het eten en de service en kom zeker terug.
Alies F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Voelt alsof je bij iemand thuis te gast bent en die het je enorm naar de zin wilt maken.
Enthousiast team met passie voor koken en liefde voor wat ze maken en dat proef je terug in de gerechten
Vers, eerlijk en divers
Zeer geslaagd en ook voor een vegetariër een leuke plek voor een hapje eten.
Wij hadden onbeperkt tapas en hebben er van 1800 tot 2230 gezeten.
Heel wat anders dan bij andere tapasrestaurants waar je een max van 2 uur hebt
We hebben genoten
Tot ziens
Ineke en Alies
Ramona O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Ik heb hier weer heerlijk gegeten, zoals altijd. Enige minpunt is dat jullie geen restaurant in Leeuwarden hebben. Tot die tijd kom ik maar naar Drachten, het eten is de reis waard. Ga zo door
Ramona Ö.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wauw wat is dit heerlijk! Eerlijke, authentieke smaken bereid met liefde... Zo veel keus dat je wel MOET terugkomen om alles te proeven!
Seline Y.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gisteravond heb ik gegeten bij Nazareth. Bij binnenkomst werden we gelijk vriendelijk ontvangen door de serveersters. We hoefden niet lang te wachten tot we werden bediend en de keuze was groot en gevarieerd. Alles zag er verzorgd uit en we hebben heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!
sam D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Vanavond met grote groep Nazareth bezocht. het was ons tweede bezoek. in een woord het was top genieten. De hummus is bijzonder, de avocado en honing-kaneel mouse nergens anders gezien , maar ook hetzelfde geldt bij de spinazie salade, flespompoen en rode bieten salades, allemaal eigen creativiteit. Het was zeker een feestje voor de vegetarians. En de vlees spiesjes, de ossenhaas en de gambas, en de
sauzen die erbij hoorden, het klopt
en het is verrassend goed. alles
smaakte heerlijk en divers gekruid.
Wat ons betreft Nazareth is terecht
op de eerste plek in elk reataurant
site die op internet die te vinden is.
I. W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super lekker gegeten! Echte, pure smaken, alles vers bereid, veel keuze. Heerlijke mezze (tapas)! En lieve mensen met een hart voor de middenoosterse keuken en voor hun klanten! Ze nemen echt de tijd voor je. Een echte aanrader!
Hjalmar J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Voor ons was het een last minute reservering die we maakten door het ruime aanbod vegetarische gerechten.
De ontvangst was zeer vriendelijk en de bediening erg gastvrij.
Het ruime aanbod vegetarische gerechten klopte helemaal en viel erg goed bij onze dochter. Zelf hebben wij genoten van de mixed grill. Alles goed op smaak en lekker vers. Alleen jammer dat het kruiden mengsel van de shoarma geheim is gebleven ik denk dan toch kardemon??
MarFraLo .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben overheerlijk gegeten. Omdat we eigenlijk te nieuwsgierig waren naar alle gerechten op het menu, hebben we gekozen voor de uitgebreide verrassingsselectie tapas. Heerlijke hummus, tapenades, kalfsgehakt balletjes; heerlijk klaar gemaakte ossenhaas, salades ... Alle lof voor de keuken. Èn, zeker ook voor de hartelijke ontvangst en bediening: zo enthousiast en vriendelijk in het uitleggen van de gerechten.
Wij hebben genoten van alle nieuwe smaken waar je zeker ook aan proeft dat het met liefde gemaakt wordt.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De ontvangst was heel gastvriendelijk en zeker wanneer ik ergens voor het eerst kom is dat een belangrijk punt voor mij.
Omdat Libanees/Palestijns voor ons helemaal nieuw was, besloten we voor de tapas te gaan zodat we met zoveel mogelijk smaken kennis konden maken. We hebben alle hapjes door de keuken laten uitkiezen. Dit zodat we zelf niet voor de enigzins herkenbare gerechten zouden gaan. Dat was een succesnummer! Stuk voor stuk echt lekker en allemaal nieuwe smaken voor ons. Wij zeggen niet snel dat iets écht lekker was maar hier is het zeker op zijn plaats. De gastvrouw legde ons bij elk gerecht uit wat het was en het enthusiasme straalde eraf.
Het is lang geleden voor ons dat wij in een restaurant kwamen waar alle medewerkers én blij én enthusiast waren én weten waar ze over praten, en waarbij we door de gerechten positief verrast waren.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben de tapas genomen. Heerlijke gerechten voor een redelijke prijs. Het was erg rustig in het restaurant, en dat op een vrijdagavond. De bediening was erg zorgzaam en klantvriendelijk
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gisteren gegeten bij Nazareth. We kozen voor de mezes uitgekozen door de keuken. Het was meeeeer dan voldoende voor iedereen, veel afwisseling in de gerechtjes en echt allemaal heerlijk! De gastvrouw vertelde bij alles uitgebreid en vol enthousiasme wat er op tafel stond. Zeker voor herhaling vatbaar!
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Wij waren ‘nog’ niet bekend met de Libanese/Palestijnse keuken. We werden vriendelijk geholpen en het menu werd goed uitgelegd.
Het personeel is super vriendelijk en geeft een goede service. Je voelt je welkom...
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Bij binnenkomst een vriendelijk onthaal. De menukaart heeft veel keuze. Sfeer zeer gezellig. Het eten smaakt zeer goed en is mooi opgediend aan tafel. Wij gaan hier vaker komen.
Doet F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijke tapas gegeten. We hadden gekozen voor het 6 tapas arrangement en hebben ons laten verrassen door de kok, dat is een aanrader. Het personeel is erg vriendelijk.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Na onze eerste uitstekende ervaring zijn wij In het weekend met zijn achten zonder afpraak bij nazareth gekomen Het was druk toch van twee tafels een grote gemaakt, allemaal met glimlach en uiterst vriendelijke mensen. Genoten van de vele tapa's en de heerlijke vlees spiesen . Alles was vers gemaakt. Iedereen was tevreden, voor de volgende keer de keuze is makkelijker. Nazareth verdient 8 tienen van ons.
Beste mevrouw Massimo,

Het is ons iedere keer weer een genoegen u en uw vrienden te ontvangen! Zo leuk te lezen hoe jullie bij ons genieten.
Ontzettend bedankt voor uw waardering op Iens.

Tot ziens!

Liantha N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Personeel was vriendelijk, zal zeker weer een keer langs komen als ik in de buurt ben. Dikke duim voor het personeel en de goeie service!
Narin A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Wij eten hier altijd heerlijk! Een dikke 10.
Hele gastvriendelijke medewerkers en een mooie inrichting. Wij komen hier snel weer eten!
Beste mevrouw Amin,

Wij waarderen uw review enorm, wat een eer! Wij kijken allen uit naar uw volgende bezoek!

Liantha N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Personeel was vriendelijk, zal zeker weer een keer langs komen als ik in de buurt ben! Dikke duim voor het personeel en de goeie service
Beste mevrouw Norg,

wat super te lezen dat u zo bij ons geniet! Wij waarderen uw bezoek en het achterlaten van dit mooie bericht enorm!
Wij kijken uit naar de volgende keer!

Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten met prima service