Nazareth tapas & grill

Noordkade 25 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Nazareth tapas & grill

Bij Restaurant Nazareth kun je genieten van Libanese en Palestijnse gerechten. Veel gerechten heeft de kok van zijn moeder en zussen geleerd met daarnaast een flink stuk eigen creatieve fantasie. Vers, gezond, gezellig en laagdrempelig dat zijn de gouden regels bij Nazareth.

De keuken is eigen en uniek in Friesland of misschien wel Nederland omdat de gerechten uit het Midden Oosten bewerkelijk zijn en veel tijd vergen qua bereiding. Je zal de mooiste gerechten jammer genoeg slechts bij de mensen thuis krijgen. Bij Nazareth krijg je een kans de authentieke keuken van het Midden Oosten te leren kennen.

In de Arabische cultuur is het belangrijk dat je geniet van het eten en je je thuis voelt, zo dus ook bij Nazareth.

De gerechten bieden voor iedere smaak iets, ben je nieuwsgierig naar de keuken en kun je niet kiezen? Probeer dan de tapas, zo heb je de kans van alles iets te proeven. Hiernaast maakt de chef iedere dag gerechten die variëren met veel soorten vlees, vis, vegetarisch, rijst, hummus en noem maar op.

Als je toch meer neigt naar iets vertrouwds bieden ze ook een grill menu waar de super malse lamskoteletjes en spareribs veruit favoriet zijn!

Gezinnen zijn van harte welkom, de kleintjes zullen smullen van de gerechten maar ook bekende snacks, pizza’s en ander lekkers is geen probleem! Bij Nazareth moet iedereen genieten en wordt altijd verwelkomt met een warme glimlach.

Meer informatie over restaurant Nazareth tapas & grill

9,7

Jouw recensie over het restaurant Nazareth tapas & grill

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad dankzij de uitstekende keuken en de bijzonder prettige service! Kon werkelijk niet beter.
Mycon V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Na alle positieve beoordelingen te hebben gelezen, besloten om het zelf eens uit te gaan proberen. Gisteravond met z’n 3en gegaan voor het exclusieve verrassingsmenu op aanraden van de gastvrouw en was beslist geen teleurstelling. Heerlijk gegeten en een leuke manier om kennis te maken met de libanese keuken. Wijn was ook heerlijk. Bediening top. We komen zeker terug!
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Zeker voor herhaling vatbaar
Alysha S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Echt een super restaurant, heerlijke keuken en zeker hele vriendelijke service. Alles over het eten en het menu wordt uitgelegd aan tafel en dat is super fijn om je keuze in rust te maken! Zeker een aanrader
Anet I.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Bediening uiterst vriendelijk en openhartig.
Eten was heerlijk.
Vijay S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ver boven verwachting was het gehele plaatje. Geweldige bediening met duidelijke uitleg. Ruime keuze, uiterst schappelijke prijzen en heerlijk eten. Een echte aanrader kan ik meegeven. Ik ben hier vanaf nu vaker te vinden. Ga zo door!
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Top.......................................................................................................................
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima hoofdgerecht, vooraf en toetje verrassend.
Uitstekend personeel, goed op de hoogte van inhoud gerechten.
Positief; geen jengelende achtergrondmuziek...
Trijnie B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk eten. Goede uitleg over de gerechten. Hele vriendelijke bediening. Wij komen zeker weer. Dit restaurant is een aanrader voor Drachten.
Guy M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Nu twee keer hier gegeten, beide keren was het eten geweldig en de ontvangst ook heel fijn. Op zaterdag was het aanzienlijk drukker dan de eerst3 keer dat wij er waren (woensdag). Daardoor ook veel rumoeriger. Er wordt hard gewerkt aan verbetering van de akoestiek, waardoor het straks ook met een volle bak beter moet zijn. Wij gaan het zien, want we gaan zeker terug!
sjoerdtje V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
we komen zeker weer, bij binnenkomst werden we heel hartelijk verwelkomt. ook de bediening was zeer vriendelijk. bijzondere gerechten werden goed toegelicht, ook wijn was lekker. al met een dikke 9
jjcleenders .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wij hebben er erg goed gegeten. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Dit restaurant is zeker een aanrader. Wij komen, als wij weer in de buurt zijn, zeker terug.
Aly K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We waren met 2 personen en hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening met uitgebreide uitleg over de gerechten.
We komen zeker terug!!!
Wiep G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening, was druk vandaar dat het wat rumoerig was, maar ondanks dat een gezellige avond gehad ! Een aanrader.
Bram P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Omdat we in de buurt van Drachten verbleven hebben we vanwege de eerdere goede beoordelingen bij Nazareth geboekt. Ontvangst was uiterest vriendelijk. Jassen werden netjes aangenomen en we werden naar onze tafelbegeleid. De menukaart is zeer uitgebreid en je kunt kiezen uit vaste grill gerechten of diverse kleinere gerechten, Tapas. Wij wisten wat we lekker vonden en kozen voor de vaste gerechten die allemaal vers bereid op tafel kwamen. Smaak van de gerechten was dik in orde. De bediening oprecht vriendelijk en attent. Al met al een hele fijne avond gehad. Echt een aanrader. Helaas wonen we in Tilburg anders zouden we hier veelvuldig komen.
Tjitsche L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben ons laten verrassen door de kok,nou dat was allemaal heerlijk wat wij kregen geserveerd.
En wat een aardig personeel.
Top!Wij komen zeker weer eens eten in dit restaurant
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk eten en een enthousiaste bediening! Een aanrader!!!!
freerk W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Bijzonder smakelijke gerechten! Keuken kookt met liefde en passie! De bediening is vriendelijk en oprecht, weten bij elk gerecht wat te vertellen!
B. G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Martha N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke mensen