Nazareth tapas & grill

Noordkade 25 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 49.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Linzensoep met mediterraanse hapjes
      Tussengerecht: Brood met drie soorten mediterraanse tapanades
      Mediteraanse hapjes
  • Hoofdgerechten
    • Maa’loube per 2 personen (ook VEGA) : Een pan met rijst en groenten, met stukjes kippendij, kalfsgehakt geserveerd met salade en Arabische yoghurt
      Paprika gevuld met groenten met of zonder kalfsvlees (ook VEGA) , in tomatensaus geserveerd met rijst
      Drie vlees spiezen geserveerd met sausjes, salade en aardappeltjes
      Tapas arrangement (ook VEGA) Wij serveren koude en warme tapas verdeeld over twee rondjes, bestaande uit 12 authentieke tapas uit de Libanees /Palestijnse keuken.
      Hummus en falafel met kalfsgehakt of avocado-alade, geserveerd met brood, aardappeltjes en salade (ook VEGA)
  • Nagerecht
    • Dessert is een poeverij van ijs en lekkernijen voor twee personen
      Dessert voor 2 personen
      Dessert poeverij 2 personen

Over het restaurant Nazareth tapas & grill

Bij Restaurant Nazareth kun je genieten van Libanese en Palestijnse gerechten. Veel gerechten heeft de kok van zijn moeder en zussen geleerd met daarnaast een flink stuk eigen creatieve fantasie. Vers, gezond, gezellig en laagdrempelig dat zijn de gouden regels bij Nazareth.

De keuken is eigen en uniek in Friesland of misschien wel Nederland omdat de gerechten uit het Midden Oosten bewerkelijk zijn en veel tijd vergen qua bereiding. Je zal de mooiste gerechten jammer genoeg slechts bij de mensen thuis krijgen. Bij Nazareth krijg je een kans de authentieke keuken van het Midden Oosten te leren kennen.

In de Arabische cultuur is het belangrijk dat je geniet van het eten en je je thuis voelt, zo dus ook bij Nazareth.

De gerechten bieden voor iedere smaak iets, ben je nieuwsgierig naar de keuken en kun je niet kiezen? Probeer dan de tapas, zo heb je de kans van alles iets te proeven. Hiernaast maakt de chef iedere dag gerechten die variëren met veel soorten vlees, vis, vegetarisch, rijst, hummus en noem maar op.

Als je toch meer neigt naar iets vertrouwds bieden ze ook een grill menu waar de super malse lamskoteletjes en spareribs veruit favoriet zijn!

Gezinnen zijn van harte welkom, de kleintjes zullen smullen van de gerechten maar ook bekende snacks, pizza’s en ander lekkers is geen probleem! Bij Nazareth moet iedereen genieten en wordt altijd verwelkomt met een warme glimlach.

Meer informatie over restaurant Nazareth tapas & grill

9,7

Jouw recensie over het restaurant Nazareth tapas & grill

Lami D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Wat geweldige en kundige mensen bij restaurant Nazareth. Afgelopen donderdag zijn wij met nog een stel vrienden geweest, het was erg druk, maar het wachten viel erg mee. Zelfs de koks helpen de bediening in de zaal. Weer Heerlijk gegeten, een top avond gehad. Wat ons betreft dit restaurant hoort bij de top.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke en bovenal attente bediening!
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening, fris toilet. Voor herhaling vatbaar! Misschien zijn wat gordijnen of iets dergelijks raadzaam om de geluiden wat te dempen. Afzuiging keukendampen mag ook wat aandacht krijgen. ;-)
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Mijn partner en ik hebben afgelopen zaterdag lekker gegeten bij Nazareth. We bestelden de exclusieve tapas (6 gerechtjes, geselecteerd door de chef) en kregen onder andere gevulde mini-courgette (heerlijk!), hummus met platbrood, twee vleesgerechtjes met salade en gekruide rijst. Ook de Libanese rode wijn vonden wij heel goed. Ook belangrijk: er werken vriendelijke, kundige mensen bij restaurant Nazareth.
Heine L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Vorig jaar geweest. Uitstekend, dus nu wederom gereserveerd.
Was wel goed, maar minder dan vorig jaar.
Nazareth grill schotel voor 2 pers. net als vorig jaar. Echter lamskoteletje werd eerst en los van overige vlees geserveerd. Nu ok niet op een rechaud, waardoor vlees snel koud werd. Dit is ABSOLUUT een achteruitgang!Kwaliteit van vleesgerechten ook minder dan vorige keer. Niet slecht, maar vergeleken met vorig jaar ietwat tegenvallend.
Salades wel heerlijk, sausjes voor 2 pers. mag ook wel iets meer. Jammer, want vorig jaar was het allemaal voortreffelijk. Wij twijfelen nu om weer te reserveren, terwijl we welliefhebber zijn van de Palestijnse/libanese keuken.
alix K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk en erg vriendelijke restaurant. Ruime keuze, geweldige bediening , overheerlijke gerechten en schappelijke prijzen. Ik ben net als vele anderen mee eens dat Nazareth bij de top van Friesland hoort. Grote Aanrader !
Frouk O.
Heerlijk eten aanrader!!
J V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Dat was onze tweede keer bij Nazareth en het was geweldig. Deluxe 6 tapas menus was ons goed bevallen vorige keer, dus wij bestelden dezelfde weer maar we kregen totaal andere heerlijke tapas, de gevulde courgettes, ossen haas, spinazie salade, de bijzondere rijst en nog veel om op te noemen.. Smaken zijn intens en vol, porties waren royal. Opmaak van de borden zoals je zou mogen verwachten van een sterrenrestaurant. Bediening erg hartelijk, geweldige mensen. Ons dessert, de baklawa en de avocado honing waren geweldig. Absolute aanrader.
Florina D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Wat een leuk restaurant. Vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten!
Zeer aan te bevelen.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Dit restaurant hoort gewoon bij de top vijf van Friesland en dan wel een beetje hoog in die top vijf.
Wat een geweldige bediening, wat een heerlijke maar ook leuke gerechten.
Uit eten gaan maar dan een feestje ervaren.
kortom, Geweldig
Ymkje H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prima restaurant, bediening top, alles was netjes en schoon
Lami D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Tweede bezoek bij Nazareth met vijf mensen mochten wij aan tafel zonder reservering. Het was erg druk. In een woord fantastisch ! zoveel smaken, gewoonweg onvoorstelbaar lekkere gerechten uit het Midden Oosten. De bediening erg vriendelijk, we hoeven niet te vragen voor wat dan ook.
Marius J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Echt heerlijk gegeten, Libanese tapas!
Roos H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Vriendelijk en gastvrije restaurant, verrukkelijk eten. Wij bestelden deluxe tapas arrangement voor vier. We kregen vele tapas, alles vers en met zorg bereid. De wachttijd was langer dan gewenst maar wel te begrijpen want het was vol bezet. Nooit geweten dat Libanese keuken zo heerlijk kon zijn. Bediening erg vriendelijk en leggen alles goed uit, ook wanneer het druk was, dikke pluim. Deze moet je een keer proberen. Aanrader
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
De koude en warm hoofd gerechten mochten wel iets dichterbij geserveerd worden, uitstekende uitleg
Prijs vooraf bekend.
Martine W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten, zeker als je zoals wij van deze keuken houdt een aanrader. Gastvrouw was zeer vriendelijk en aardig, andere meisje in de bediening had duidelijk nog wat meer ervaring nodig. Wij komen zeker nog een keer terug
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Vanavond onverwachts gegeten bij Nazareth als tussenstop van onze reis van Groningen naar Woudsend. Het eten overtrof onze verwachtingen. Het was heerlijk van smaak. De gastheer en de gastvrouw waren super-vriendelijk en gaven uitleg over het eten. Het is jammer dat we zo ver weg wonen anders gingen we zeker vaker naar dit restaurant. Een aanrader dus.
Omer H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Goede ontvangst en erg gastvrij. Bediening vriendelijk en attent . Het eten is overheerlijk en authentiek. Wij blijven komen en doorvertellen. Aanrader !
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Wat hebben wij genoten van alle lekkernijen, de gastvrijheid, de sfeer.
We gaan zelden uit eten, maar dit was echt een uitje met een gouden rand.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Redelijk lekker eten, we hadden de Tapa’s via het AH menu. Wisten niet zo goed wat we konden verwachten van de Libanese keuken. Hadden wel iets “meer Libanees” verwacht. Personeel was aardig en de gerechten kwamen redelijk snel na elkaar. Vond het in verhouding wel wat aan de dure kant.