Nazareth tapas & grill

Noordkade 25 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Nazareth tapas & grill

Bij Restaurant Nazareth kan je genieten van de Libanees en Palestijnse gerechten. Veel gerechten heeft de kok van zijn moeder en zussen geleerd met daarnaast een flink stuk eigen creatieve fantasie. Vers, gezond, gezellig, laagdrempelig dat zijn de gouden regels bij Nazareth.

De keuken is eigen en uniek in Friesland of misschien wel Nederland omdat de gerechten uit het Midden Oosten erg bewerkelijk zijn en veel tijd vergen qua bereiding. Je zal de mooiste gerechten jammer genoeg slechts bij de mensen thuis krijgen. Bij Nazareth krijgt je een kans de authentieke keuken van het Midden Oosten te leren kennen.

In de Arabische cultuur is het belangrijk dat je geniet van het eten en je je thuis voelt, zo dus ook bij Nazareth.

De gerechten bieden voor iedere smaak iets, ben je nieuwsgierig naar de keuken en kan je geen keus maken kan je voor tapas kiezen, zo heb je de kans van alles iets te proeven. Hiernaast maakt de chef iedere dag gerechten die variëren met veel soorten vlees, vis, vegetarisch, rijst, hummus en noem maar op.

Als je toch meer neigt naar iets vertrouwds bieden zij ook een grill menu waar de super malse en lamskoteletjes en spareribs veruit favoriet zijn!

Gezinnen zijn van harte welkom, de kleintjes zullen smullen van de gerechten maar ook bekende snacks, pizza’s en ander lekkers is geen probleem! Bij Nazareth moet iedereen genieten en wordt altijd verwelkomt met een warme glimlach.

Meer informatie over restaurant Nazareth tapas & grill

Woensdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur
Maandag en disndag gesloten

Uitmuntend
9,5
9,7
obedah H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Naar aanleiding van de positieve recensies hebben wij gereserveerd. We hebben echt een super avond gehad! Bij binnenkomst voelde we ons direct welkom, ze weten hier duidelijk wat gastvrijheid is.
De gastvrouw heeft ons de menukaart uitgelegd (erg uitgebreid) en ons geadviseerd voor de tapas te gaan, we hebben ons laten verassen door de kok.
Wat een feestje, heerlijke smaken en alles ziet er mooi uit. De vriendelijke uitbaters doen dit duidelijk met veel liefde. We hebben een super avond gehad en komen natuurlijk gauw weer terug, bedankt!!!
said A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Nogmaals Nazareth met familie bezocht en in een woord verrukkelijk en zeer gastvrij. Bijzondere smakelijke tapas met zorg en creativiteit. Gegarandeerd een fijne avond met het heerlijke eten en de fantastische bediening.
Marsja M.
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vanwege de goede recensies besloten bij Nazareth te gaan eten en het was echt geweldig. Ontzettend gastvrije mensen en heerlijk eten. Het AH menu biedt mogelijkheden voor mensen die eens wat anders willen proberen en voor mensen die liever bekend eten willen. Kortom absoluut een aanrader!
Bab M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten, alles vers en goed van smaak. Zeer verrassend. Een dikke pluim voor de gastvrouw , we komen zeker nog een keer terug
Annemieke S.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten met twee volwassenen en twee kids.
We kozen voor de tapas.. het was allemaal verrukkelijk. Onze kinderen vonden het ook heerlijk. Er is veel keuze, voor ieder wat wils. Zeer smaakvolle gerechtjes.
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Zeer vriendelijke bediening, goede service.
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Super gastvrij en heerlijk eten, fijne smaken. Geen standaard tapas. Echt eens wat anders, heel verrassend! Een echte aanrader!!
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening
Toin C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Via de restaurantactie van Albert Heijn, geboekt vanuit Breda in Drachten, aan te raden voor iedereen. Prima eten, prima bediening en zeer vriendelijk
hugo V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
heel vriendelijk, veel uitleg over de verschillende tapasgerechten.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Mijn vriendin en ik wouden graag eens een andere keuken bezoeken dan oosters of een mix van alles en nog wat. We zijn dus naar Nazareth gegaan vanwege de positieve recenties. Nu voeg ik er net zo'n positieve recenties aan toe. Leuke en actieve bediening en erg lekker eten!! Kortom een aanrader!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de tapas en de prima bediening en aandacht voor de gasten
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Uiterst vriendelijke ontvangst door 2 zeer goed gehumeurde dames, die de tijd voor je nemen. Ze helpen in een ongedwongen sfeer keuzes toe te lichten en/of voor te stellen. Helaas was de pompoen op, kan gebeuren met verse ingredidienten, maar de kok kwam zelf aan tafel en stelde 2 alternetieven voor. Onze keuze viel op de spinazie met dadels, amandelen en croutons. Fantastisch gewoon, wat was dat lekker! Ook alle andere gerechten waren top, maar de spinazie sprong er echt boven uit!
Kortom een aanrader! Wij komen in ieder geval graag nog een keer
Y.L. B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Duurde erg lang voordat het eten werd geserveerd.
Eten op zich was goed.
Gevraagde groente niet aanwezig
Bij vis ook natte doekjes beschikbaar steĺlen.
Tandestokers standaard op de tafels zetten en niet in de hand aanreiken
Stephanie T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Ondanks dat het allemaal iets langer duurde (spitsuur) zijn wij erg tevreden over de service. Het personeel kwam regelmatig bij ons langs. Wij komen zeker terug!
rudianjadijk .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij zijn erg enthousiast onthaald door de medewerkers. Er was uitleg en advies wanneer wij daar om vroegen. Later kwam ook de eigenaar nog informeren of wij lekker gegeten hadden. Bijzonder vriendelijk en een prettige sfeer. Aan te bevelen.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
In juni heerlijk gegeten in dit zeer gastvrije restaurant. Bediening komt steeds langs te vragen of alles naar wens is. Helemaal niet duur en alles is mogelijk. Van tapas tot grote gerechten. Heerlijke avond gehad voor een normale prijs. Zeker een aanrader!!
dabaron .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We voelden ons zeer welkom, de sfeer was ongedwongen.
Het lekkere eten verraste ons, smaakvol en vers.
Nazareth zal door ons worden aanbevolen en we zijn zeker van plan om nog eens terug te komen om ook de andere gerechten van de kaart eens uit te proberen!
Heel erg bedankt voor uw mooie recensie! Voor ons is het goed te horen hoe u bij ons heeft genoten en zien u natuurlijk graag weer eens! Tot ziens!
Hartelijke groeten, team Nazareth
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vriendelijke bediening! en goede uitleg over de verwachtte smaken , en wat de gerechten waren.. nodigd uit om nog eens te gaan voor herhaling vatbaar!