Nazareth tapas & grill

Noordkade 25 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 49.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Linzensoep met mediterraanse hapjes
      Tussengerecht: Brood met drie soorten mediterraanse tapanades
      Mediteraanse hapjes
  • Hoofdgerechten
    • Maa’loube per 2 personen (ook VEGA) : Een pan met rijst en groenten, met stukjes kippendij, kalfsgehakt geserveerd met salade en Arabische yoghurt
      Paprika gevuld met groenten met of zonder kalfsvlees (ook VEGA) , in tomatensaus geserveerd met rijst
      Drie vlees spiezen geserveerd met sausjes, salade en aardappeltjes
      Tapas arrangement (ook VEGA) Wij serveren koude en warme tapas verdeeld over twee rondjes, bestaande uit 12 authentieke tapas uit de Libanees /Palestijnse keuken.
      Hummus en falafel met kalfsgehakt of avocado-alade, geserveerd met brood, aardappeltjes en salade (ook VEGA)
  • Nagerecht
    • Dessert is een poeverij van ijs en lekkernijen voor twee personen
      Dessert voor 2 personen
      Dessert poeverij 2 personen

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Nazareth tapas & grill

Bij Restaurant Nazareth kun je genieten van Libanese en Palestijnse gerechten. Veel gerechten heeft de kok van zijn moeder en zussen geleerd met daarnaast een flink stuk eigen creatieve fantasie. Vers, gezond, gezellig en laagdrempelig dat zijn de gouden regels bij Nazareth.

De keuken is eigen en uniek in Friesland of misschien wel Nederland omdat de gerechten uit het Midden Oosten bewerkelijk zijn en veel tijd vergen qua bereiding. Je zal de mooiste gerechten jammer genoeg slechts bij de mensen thuis krijgen. Bij Nazareth krijg je een kans de authentieke keuken van het Midden Oosten te leren kennen.

In de Arabische cultuur is het belangrijk dat je geniet van het eten en je je thuis voelt, zo dus ook bij Nazareth.

De gerechten bieden voor iedere smaak iets, ben je nieuwsgierig naar de keuken en kun je niet kiezen? Probeer dan de tapas, zo heb je de kans van alles iets te proeven. Hiernaast maakt de chef iedere dag gerechten die variëren met veel soorten vlees, vis, vegetarisch, rijst, hummus en noem maar op.

Als je toch meer neigt naar iets vertrouwds bieden ze ook een grill menu waar de super malse lamskoteletjes en spareribs veruit favoriet zijn!

Gezinnen zijn van harte welkom, de kleintjes zullen smullen van de gerechten maar ook bekende snacks, pizza’s en ander lekkers is geen probleem! Bij Nazareth moet iedereen genieten en wordt altijd verwelkomt met een warme glimlach.

Meer informatie over restaurant Nazareth tapas & grill

Linda B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
P H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Geweldig restaurant goede bediening zeer goed eten we komen zeker weer terug aanbeveling voor iedereen die twijfeld
Marina T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Voor het eerst bij Nazareth, iedereen in onze omgeving heeft het over dit restaurant. En..... We hebben genoten van deze nieuwe gelegenheid in Drachten. Heerlijke keuken, maar dan echt heerlijk, dikke 10 ! Lekker eten en licht om te verteren. Vis en vlees super mals en lekker maar vooral de vegetarische tapas, de combinatie en de creativiteit zijn zeer verrassend. We komen zeker weer.
Hannie M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Alleraardigste en enthousiaste medewerkers en (h)eerlijk eten.
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Via AH bonnen van een tapas proeverij mogen genieten, verrassend veelzijdig, vers en genoeg, je hebt zelfs nog keuze tussen vlees of vis bij het hoofdgerechtje, kortom een absolute aanrader! Bediening is zeer vriendelijk, gerechten/drankjes opdienen zou ietsje sneller mogen.
Maria K.
Perfect,eten zeer smakelijk
Regina E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Fenomenaal! Veel eerder goede berichten gehoord over dit restaurant. Wij hebben een heerlijke keuken ontdekt, vele kleine gerechtjes en ... het was smullen. Qua smaken het is een verwennerij met gezonde producten (trendy). Service erg attent, deskundig en zeer vriendelijk. Complimenten aan de meisjes en de koks. Eigenaar met veel passie voor zijn vak en overal te vinden was. Wij hebben genoten en we komen vaker hier en zullen het iedereen aanraden.
Amira Rafael E.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Twee keer bij Nazareth in korte tijd, nu met onze 2 dochters uit Libanon. Het was weer fantastisch. Wie kent de Libanese keuken zal bij Nazareth niet worden teleurgesteld. Alles vers en op maat gemaakt. Het is net een Arabische melodietje. Onze dochters wonen in Libanon en Dubai , die zelfs vonden het verrukkelijk. Complimenten aan de koks. Ik las sommige recensies die anders luiden, ik denk eerder dat zij echt niets wetend van de Libanese gerechten, toch oordelen! Bediening is echt goed, deskundig en vooral gastvrij op zijn Arabisch, Genoten. We komen vaker hier en zullen iedereen in onze omgeving het aanraden. Bedankt Hani en de hele team.
T C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Na veel over Nazareth te hebben gehoord, dan zelf hier heen. Bij de deur vriendelijk ontvangen, jassen aangenomen, mochten wij ( 6 dames) bij het raam ruim zitten. Wij begonnen aan de wijn proeverij, wat een luxe, de Libanese wijnen zijn niet voor niets de beste in 2018 gekozen. Wij kregen menukaart met ruime keuze, maar hoefden uiteindelijk niet te kiezen, wij voelden ons direct thuis en hebben de keuze aan de kok gelaten. Verrassing tapa's de luxe, niet goedkoop dachten wij 28,50 per persoon, maar later bleek dat het zeker waard. Wie van lekkere eten houdt dan hier is DE PLACE TO BE . Palestijnse en de Libanese keuken was verrukkelijk, anders, alles vers en kleurrijk, verrassend, veelzijdig, de salades erg creatief, vlees mals, de zalm heerlijk . Wij hebben een hele fijne avond gehad, veel lol gehad. Bediening is vriendelijk, kok (eigenaar) grappig en gastvrij. Niets op aan te merken behalve de slechte akoestiek, maar de zaal was vol bezet. Alle dames willen hier met de families terugkomen, dat moet iedereen hebben geprobeerd. Meer dan een AANRADER !
LHUijS .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Zeer vriendelijk en gastvrije bediening. Het verrassingsmenu bracht ons verrukkelijke gerechten die met liefde waren bereid. De wachttijd was tussen tweede , derde en vierde ronde wat lang, waardoor er voor ons geen tijd meer over was om een nagerecht te kiezen. (Er moest nog een bus gehaald worden die eens per uur reed). Hoewel er ook nauwelijks nog ruimte in de maag was voor een nagerecht, alle gerechten bij elkaar was echt meer dan genoeg.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Voor het eten hoef je er niet naartoe te gaan: wetend hoe heerlijk de Libanese keuken kan zijn was het eten weinig opmerkelijk, dus teleurstellend. Ook aan de prijs voor het gebodene. De bediening daarentegen was uiterst deskundig en vriendelijk. Dat zou een reden kunnen zijn om naar dit restaurant te gaan.
Audrey G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten en supervriendelijk personeel.
Arend Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Fantastische avond gehad. Nu voor de 4e keer hier gegeten en het is elke keer een feestje gebleken... zeker ook voor de smaakpapillen....
Héérlijke keuken en een geweldige bediening. Veel enthousiasme en persoonlijke aandacht.
In mijn ogen the place to eat in Drachten.
Annemieke M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We werden welkom onthaald.
Eerst een tafel bij de deur, veel te koud.
Kregen een andere tafel in de hoek zonder licht, slechte akoestiek, moesten toen het drukker werd haast schreeuwen naar elkaar.
Eerste ronde tapas was lekker, wat flauw van smaak. Vlees en garnalen, tweede ronde ronduit slecht. Prijs/ kwaliteit/ kwantiteit helaas niet in verhouding. Bepaalde dingen op de kaart bleken niet aanwezig.
Libanese wijnen goed.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Rafael M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Het is onbeschrijfelijk hoe de creativiteit en de smaken hier zijn. Alles bij elkaar het was een fijne belevenis. Wie kent baba Ganouj, taboule, kobbe of mohamara zomaar een paar dingen te noemen. Hier werd bewust top verse ingrediënten gebruikt, zeer en zeer gezond, zoals aubergine, bloemkool, rode biet, spinazie, fles pompoen, advocaat, granaatappels, walnoten en dadels. Wij zijn dit niet gewend van een restaurant. Fijne smaken, geen frituur of vet in je mond. Verdient Michelin alleen voor het bewuste keuze van eten en ingrediënten, top van de top. Bediening is aardig, attent en op de hoogte voor een goede uitleg over de gerechten. Hier komen we veel vaker. Een echte aanrader.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Het eten was echt zeer goed! Mooi geserveerd door vriendelijk personeel. Houden rekening met wensen, ik raad dit restaurant zeer zeker aan!!
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Heerlijk bijzondere mooie gerechten gegeten. We wisten niet dat Palestijnse keuken zo verrassend was. Wat ons betreft, een van de lekkerste gerechten ooit gegeten, anders dan alle rest. Qua gerechtenvariatie an verrassende smaken is wel een van de beste. En super vriendelijke bediening. Met een verwend gevoel naar huis gegaan! dikke 10 waard !
E K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Ontzettend genoten van de Libanese/Palestijnse gerechten! We hebben ons laten verrassen met de deluxe tapa's menu, werkelijk alles was verru-ke-lijk en gevarieerd. Door mijn ervaringen in Libanon zelf kan ik zeggen dat Nazareth er niets minder bij is!! Gastvrijheid was zeer hoog en we hebben een heerlijke avond beleefd! Aanrader!