Nazareth tapas & grill

Noordkade 25 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Nazareth tapas & grill

Bij Restaurant Nazareth kan je genieten van de Libanees en Palestijnse gerechten. Veel gerechten heeft de kok van zijn moeder en zussen geleerd met daarnaast een flink stuk eigen creatieve fantasie. Vers, gezond, gezellig, laagdrempelig dat zijn de gouden regels bij Nazareth.

De keuken is eigen en uniek in Friesland of misschien wel Nederland omdat de gerechten uit het Midden Oosten erg bewerkelijk zijn en veel tijd vergen qua bereiding. Je zal de mooiste gerechten jammer genoeg slechts bij de mensen thuis krijgen. Bij Nazareth krijgt je een kans de authentieke keuken van het Midden Oosten te leren kennen.

In de Arabische cultuur is het belangrijk dat je geniet van het eten en je je thuis voelt, zo dus ook bij Nazareth.

De gerechten bieden voor iedere smaak iets, ben je nieuwsgierig naar de keuken en kan je geen keus maken kan je voor tapas kiezen, zo heb je de kans van alles iets te proeven. Hiernaast maakt de chef iedere dag gerechten die variëren met veel soorten vlees, vis, vegetarisch, rijst, hummus en noem maar op.

Als je toch meer neigt naar iets vertrouwds bieden zij ook een grill menu waar de super malse en lamskoteletjes en spareribs veruit favoriet zijn!

Gezinnen zijn van harte welkom, de kleintjes zullen smullen van de gerechten maar ook bekende snacks, pizza’s en ander lekkers is geen probleem! Bij Nazareth moet iedereen genieten en wordt altijd verwelkomt met een warme glimlach.

Meer informatie over restaurant Nazareth tapas & grill

Luus P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral de salade Nazareth en de falaffel met humus is heel lekker.
De bediening is zeer hartelijk en vertelt graag iets meer over de gerechten.
Kortom erg gezellig en heerlijk gegeten, wij gaan er zeker nog eens eten.
leo N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was echt een avondje uit of je bij vrienden ging eten en de gerechten waren voortreffelijk geserveerd door mensen met maar 1 passie de klant met een goed gevoel naar huis laten gaan.
eheddema .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goed restaurant, heerlijk gegeten, een zeer uitgebreide menukaart en het was er gezellig druk. Het personeel was heel vriendelijk. Hier kom ik zeker nog eens terug.
Jacob T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het eten is verrukkelijk en de bediening echt heel vriendelijk. Wat ons betreft de 2 ingrediënten voor een fijne avond. Ga voor het verrassing arrangement en laat de kok lekkere dingen voor je maken. Wij hebben heerlijk gegeten in een fijne sfeer. Echt een aanrader.
leenfaas .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker gegeten. Genoeg keuze met de AH actie. Er werd rekening gehouden met allergieën. Voldoende parkeergelegenheid rondom het restaurant.
Sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Helemaal geweldig! Heerlijk eten en super bediening. Echt langs gaan als je eens in Drachten bent! Laat je eens verrassen door een andere keuken.
Sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Geproefd van een onbekende keuken voor ons, maar wat een verrassing! Geweldige bediening en uitstekende prijs/ kwaliteitsverhouding. Een aanrader!
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten, hier krijg je nog persoonlijk uitleg en tips van de eigenaar, die tevens ook kok is. Ontzettend vriendelijke bediening met oog voor de klant. Terecht dat dit restaurant één van de beste van Drachten is, top!
Ankje H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten, smaakvolle tapas. Warm en hartelijke bediening. Wij kunnen Nazareth aanraden.
AnnaGe H.
Maartje L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vers bereid, goede smaken,zeer goede service en advies! Kortom als je in de buurt bent van Drachten is het echt waard om naar dit gezellige restaurantje te gaan!
Nannie D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk eten, veel afwisseling, gastvrije en hartelijke bediening.
j.k. S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
ik ben ( wij zijn) heel tevreden over de bediening, ze was een goede gastvrouw!
en het eten was heerlijk, goed verzorgd.

ik kom zeker terug!!
Atsje H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Warm welkom en bediening, we voelden ons er thuis en omdat het nog niet druk was was er voldoende tijd voor een praatje . Voldoende keus en prima kwaliteit eten.ah 3 gangenmenu was goed te doen
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Hartelijk ontvangst van deze familie. Vader (kok), vriendin en dochter (beide bediening). Heerlijk gegeten in dit Libanees restaurant. Kom er graag nog eens terug om andere gerechten te proeven.
Helga H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, uitleg wat er te krijgen is, echt een aanrader om hier te gaan eten.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zeer gastvrij, ruime keuze , lekker tapas gegeten gekozen door de keuken zelf.
Alles vers en zelf gemaakt, zeker een aanrader en we komen zeker terug!!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten in dit bijzondere restaurant verrukelijke spareribs en heerlijke aardapelschijfejes!
Bedankt!
Nazareth tappas en Grill