Nazareth tapas & grill

Noordkade 25 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Nazareth tapas & grill

Bij Restaurant Nazareth kun je genieten van Libanese en Palestijnse gerechten. Veel gerechten heeft de kok van zijn moeder en zussen geleerd met daarnaast een flink stuk eigen creatieve fantasie. Vers, gezond, gezellig en laagdrempelig dat zijn de gouden regels bij Nazareth.

De keuken is eigen en uniek in Friesland of misschien wel Nederland omdat de gerechten uit het Midden Oosten bewerkelijk zijn en veel tijd vergen qua bereiding. Je zal de mooiste gerechten jammer genoeg slechts bij de mensen thuis krijgen. Bij Nazareth krijg je een kans de authentieke keuken van het Midden Oosten te leren kennen.

In de Arabische cultuur is het belangrijk dat je geniet van het eten en je je thuis voelt, zo dus ook bij Nazareth.

De gerechten bieden voor iedere smaak iets, ben je nieuwsgierig naar de keuken en kun je niet kiezen? Probeer dan de tapas, zo heb je de kans van alles iets te proeven. Hiernaast maakt de chef iedere dag gerechten die variëren met veel soorten vlees, vis, vegetarisch, rijst, hummus en noem maar op.

Als je toch meer neigt naar iets vertrouwds bieden ze ook een grill menu waar de super malse lamskoteletjes en spareribs veruit favoriet zijn!

Gezinnen zijn van harte welkom, de kleintjes zullen smullen van de gerechten maar ook bekende snacks, pizza’s en ander lekkers is geen probleem! Bij Nazareth moet iedereen genieten en wordt altijd verwelkomt met een warme glimlach.

Meer informatie over restaurant Nazareth tapas & grill

9,7

Jouw recensie over het restaurant Nazareth tapas & grill

Jildau H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Echt heerlijk gegeten afgelopen vrijdag, wat een lekkere pure smaken! Bediening was super! en.... lekkerste hummus die ik ooit heb gehad:)
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Super lekker gegeten, verrassend, aardige kok die ook even aan tafel kwam en een hele enthousiaste serveerster.
Almer S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Geweldig gegeten.. een echte verrassing! Daarnaast fantastische gastvrijheid en gastheerschap... Absolute aanrader! Komen zeker weer!!
Camiël V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een aanrader voor iedereen! Hele gevarieerde kaart, veel vegetarische gerechten en alles vers. We hebben tapas gegeten en dit was echt een goede keuze. Bediening was helemaal top. We hebben de hele avond gezellig nagetafeld met goede wijn.

Een aanrader! Echt een keer wat anders! Tot de volgende keer.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Super gegeten super leuke en goede bediening.... De sfeer in restaurant kan iets beter maar zo goed gegeten dat je dat vergeet
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Verrassende gerechten en zeer smaakvol. Verrassingsmenu is echt een aanrader.
Guy M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima en knus restaurantje. Van buiten lijkt het alsof ze gespecialiseerd zijn in spare-ribs, maar binnen blijkt er een uitstekende Libanees-Palestijnse keuken te zijn, die alleen met verse ingrediënten werkt. Hierdoor is de wachttijd natuurlijk wat langer, maar het is het waard. Uitstekende en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Winnie E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super vriendelijke ontvangst met goede uitleg over de diverse tapas aanwinst in Drachten !!
Gmail M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Prettig ontvangst prima uitleg over de menu kaart.. heerlijk gegeten
Evelyne Z.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten! Veel verschillende gerechtjes, met zorg bereid! Ook de bediening was prima! De inrichting is niet echt geweldig;ze zouden kunnen proberen er meer sfeer in te brengen. Ik denk dat dat belangrijk is,want vanaf buiten ziet het restaurant er niet aantrekkelijk genoeg uit...verder echt een top restaurant!! Voor herhaling vatbaar:)!
G. M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ontvangst is erg vriendelijk. We moesten wel lang wachten op onze 1e ronde. Op verzoek kregen we brood met tapenade. Gerechten zijn heerlijk en gevarieerd; van vleesspiesjes tot heerlijke veganistische salades. M.a.w., voor elk wat wils.
Tip voor het restaurant: ik zou bij de "onbeperkt tapas naar keuze" speciale kaarten beschikbaar stellen waarop je als klant gerechten kunt aanvinken ipv nummertjes op een papiertje schrijven.
Nynke N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gekozen voor een tapas arrangement naar keuze van de kok. Heerlijk gegeten! Gaan hier zeker vaker naartoe. Een aanrader!
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Gekozen voor de mezze. Meer dan genoeg gerechtjes en er werd goed rekening gehouden met onze wensen. Bediening zeer attent.
marcel J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
zeer vriendelijk bediend en lekker gegeten
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Wij hebben tapas gegeyen, heerlijke pure smaakjes. Vriendelijke adequate bediening, persoonlijke benadering, erg prettig. Prima prijs.
Nynke N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Veel diverse tapas, heerlijk puur van smaak.
Zeker en aanrader.
Het viel ons op dat de bediening veel contact heeft met de klanten.
Er heerst een gemoedelijke huiskamersfeer.
FamFeenstra .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Mijn vrouw en ik hebben hier heerlijk vegetarisch gegeten. We wilden geen keuze maken uit de veelzijdige kaart en hebben ons laten verrassen door de kok. Helemaal prima!
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
In het centrum van Drachten (omringd door voldoende parkeergelegenheid) vind je Nazareth, een restaurant waarin vriendelijkheid en gastvrijheid je al tegemoet komen als je je jas nog aan hebt. Verrukkelijk gegeten. Ieder gerechtje was vers en met zorg bereid, fijn van smaak en vaak verrassend. Nooit geweten dat geroosterde worteltjes of roosjes bloemkool zó konden smaken, of dat zelfgemaakte hummus zo zalig kon zijn. Dit was met stip de heerlijkste maaltijd die we in jaren hebben gegeten. Naast gerechten met vlees en vis waren er veel vegetarische gerechten - en zelfs voldoende keuzemogelijkheden voor veganisten. Een absolute aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
De temperatuur in de gelegenheid is te laag waardoor het minder aangenaam is om er te eten. Jammer, het eten is lekker. De bediening is vriendelijk.
Greet A.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Een verrassend culinair avontuur met hele lieve en kundige reisleiders. Wat ons betreft een dikke aanrader.