Nazareth tapas & grill

Noordkade 25 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Nazareth tapas & grill

Bij Restaurant Nazareth kun je genieten van Libanese en Palestijnse gerechten. Veel gerechten heeft de kok van zijn moeder en zussen geleerd met daarnaast een flink stuk eigen creatieve fantasie. Vers, gezond, gezellig en laagdrempelig dat zijn de gouden regels bij Nazareth.

De keuken is eigen en uniek in Friesland of misschien wel Nederland omdat de gerechten uit het Midden Oosten bewerkelijk zijn en veel tijd vergen qua bereiding. Je zal de mooiste gerechten jammer genoeg slechts bij de mensen thuis krijgen. Bij Nazareth krijg je een kans de authentieke keuken van het Midden Oosten te leren kennen.

In de Arabische cultuur is het belangrijk dat je geniet van het eten en je je thuis voelt, zo dus ook bij Nazareth.

De gerechten bieden voor iedere smaak iets, ben je nieuwsgierig naar de keuken en kun je niet kiezen? Probeer dan de tapas, zo heb je de kans van alles iets te proeven. Hiernaast maakt de chef iedere dag gerechten die variëren met veel soorten vlees, vis, vegetarisch, rijst, hummus en noem maar op.

Als je toch meer neigt naar iets vertrouwds bieden ze ook een grill menu waar de super malse lamskoteletjes en spareribs veruit favoriet zijn!

Gezinnen zijn van harte welkom, de kleintjes zullen smullen van de gerechten maar ook bekende snacks, pizza’s en ander lekkers is geen probleem! Bij Nazareth moet iedereen genieten en wordt altijd verwelkomt met een warme glimlach.

Meer informatie over restaurant Nazareth tapas & grill

9,7

Jouw recensie over het restaurant Nazareth tapas & grill

GJ T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten, en leuke vrolijke bediening!
Lami D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Zeker 10 punten waardig. Heerlijke gerechten, authentieke Libanese keuken, alles wordt gemaakt met liefde, geïnteresseerd in de gasten, vrolijke team, prima kwaliteit prijs verhouding. Alles bij elkaar maakt van een avond uit eten onvergetelijk belevenis. Wel een ster waard denken wij met zijn allen. Aanwinst en unieke in Friesland.
JP L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Aanrader voor wie eens wat anders wil!
Grietsje B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Uitstraling personeel prettig, enthousiast en attent. Je kan zien dat ze trots zijn op het restaurant. De sfeer was door dit alles ook prima. En o ja, het eten was heerlijk.
Marjan P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk!!!!
sam D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het is altijd geweldig bij Nazareth. Het eten is fantastisch en
veel keuze menu. Bij elke bezoek nieuwe verrassing. De bediening is super, snel en attent. Bij deze bezoek bij binnenkomst zagen wij dat de interieur was drastisch aangepakt en dit maakt het restaurant totaal Oostrers. Bekleding, de fijne muur beschilderung en oosterse lampen. we blijven komen. AANRADER!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
De tapas zijn en blijven verrukkelijk, de bediening blijft ongelooflijk gastvrij en vriendelijk... En toch wist Nazareth ons opnieuw te verrassen: ook de inrichting blijkt onder handen te zijn genomen! De muren hebben warme terra kleuren gekregen, de kozijnen zijn nu bordeauxrood, er is een mooie muurschildering bij gekomen en de oosterse sfeer is, met oosterse lampen en planten, helemaal compleet. Zalig eten in een oosterse sfeer, dit restaurant blijft een ongelooflijke aanrader!
Mattie K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Een aanrader, geweldige bediening, goede uitleg over de gerechten en super lekker gegeten!! We hebben genoten
Cris J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Afgelopen zondag voor de tweede keer hier gegeten. Wederom erg lekker, en ook de rest van mijn gezelschap voor wie het de eerste keer was vond het geweldig. Het tapas deluxe menu is echt een aanrader. Verrassende nieuwe smaken met heerlijke Libanese wijnen, een echte feestje. Alles werd goed uitgelegd met een oprechte glimlach (dochter van de kok, dus die wist alles te vertellen), de bediening was dus fantastisch. Porties zijn meer dan genoegl, en ook de prijs is dik in orde . Voor mij het beste restaurant in de omgeving!
Reinder D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Knus restaurant met geweldige bediening. Aardig personeel dat goed uitleg kan geven bij de vele keuzes die op de kaart staan.
Het eten was heerlijk en de wachttijd tussen de gerechten precies goed.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Arnoud T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Super vriendelijke bediening, heerlijke (en voor mij nieuwe) authentieke gerechten. Aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt en eens wat nieuws wil proberen!
Merle D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ontzettend genoten van de Libanese gerechten! De onbeperkte warme en koude tapas waren heerlijk en gevarieerd en we hebben ons laten verrassen. Door mijn ervaringen in Libanon zelf kan ik zeggen dat Nazareth er niets minder bij is!! Gastvrijheid was zeer hoog en we hebben een heerlijke avond beleefd!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Eind mei reden we toevallig langs Drachten rond avondetentijd. Het leek ons een leuk idee om daar een restaurant te zoeken. We hebben Nazareth tapas & grill gevonden.
Het was heel mooi weer en we konden buiten zitten. Op de muur was een grote poster met een melding dat dit restaurant het nummer 1 is in Iens. Dit beloofde wat. Na rond 20 minuten wachten, kwam de gastheer met menukaarten. Hij wilde per se het menu aan ons uitleggen. Op zijn advies hebben we de optie 6 verschillende tapas exclusief naar keuze 27,50 p.p gekozen. De gastheer zei vervolgens nadrukkelijk dat wij de keuze beter aan de keuken over konden laten, want ‘ervaring leert dat de keuken het het best weet.’ Dus lieten we ons verrassen.
Na wederom een flinke tijd wachten kwam de gastheer met ons eten van de eerste ronde. Het bevatte 3 verschillende tapenades waaronder hummus. Daarnaast nog een salade en twee maal deelrolletjes. Al met al vrij beperkt in onze ogen.
Omdat wij de keuze van de keuken niet vonden voldoen aan de term “exclusief” die bij het menu hoort, hebben we gevraagd om zelf keuze te maken voor de tweede en ook de laatste ronde van ons eten. Helaas is het eerste helft van de tweede ronde al gemaakt met o.a. een salade. We mochten de andere helft zelf kiezen.
Over de kwaliteit van het eten: Lamskotelet was echt één mini stukje en de Gamba’s bevatte één, zeker niet verse, gamba en een paar kleine uitgedroogde garnalen.
Al met al was het voor ons een grote teleurstelling.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Zeer vriendelijke bediening en lekkere authentieke gerechten.
Elina V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Nazareth, de service is altijd uitstekend. Een echte aanrader voor iedereen en een aanwinst voor Drachten en omgeving.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Letterlijk en figuurlijk een heerlijke avond gehad. Aanrader: onbeperkt warme en koude tapas; laat je verrassen. Ook fijn dat er rekening gehouden wordt met dieetwensen!
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke en kundige bediening! Een aanrader!
alix K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Naar aanleiding van de hoede betichting even Naar Nazareth. Hartelijk ontvangst met brede glimlach., prima uitleg en we laten de keuze aan de kok, verrassing exclusieve tapas menu. Nou, de chef mag trots zijn op zijn creaties, we werden erg verrast met heerlijke porties met passende smaakcombinaties. Libanese keuken is totaal onberekend voor ons maar wat is het een feest. De bediening vriendelijk de kok komt aan tafel voor leuke uitleg en te vragen of alles naar wens is. Wat meer kun je verwachten om van een avondje eten. Zeer de moeite waard.
Obedah H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Het is onze vaste plekje geworden voor avond genieten met familie of vrienden . De maza’s hier zijn uitstekend . Een echte aanrader .
Lutske D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Te druk en lange wachttijd