Nazar Yeni

Schiedamse Vest 12 3011 BA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Nazar Yeni

Bekend onder Rotterdammers

Een dagje Rotterdam moet uiteraard in stijl worden afgesloten. En waar kan dat beter dan in het absolute centrum van alle bezienswaardigheden? Midden in het populaire horecagebied Witte de With/Schiedamse Vest en op loopafstand van de Erasmusbrug, het Maritiem Museum en de Koopgoot vind je Nazar. Hier kun je genieten van de lekkerste Turkse specialiteiten. Ontglip voor eventjes de drukte van deze bruisende stad en laat je culinair verwennen door het toegewijde personeel!

Meer informatie over restaurant Nazar Yeni

- Diner

7,2
Sybe155 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ah actie, voorgerecht uitgebreid voor € 3,50 per persoon resulteerde in een tafel vol schaaltjes met heerlijke humus, tapenade, salade etc. Hoofdgerecht dönerschotel viel wat tegen, kipspies en ook weer met € 3,50 extra de mixed grill was erg goed. Nagerecht baklava erg lekker, heerlijke pistache nootjes, de 'Hollandse' slagroom mag achterwege blijven. Al met al niet supergoedkoop, circa € 30,- per persoon na aftrek van korting, gegeten maar wel erg lekker.
simone C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Bij dit restaurant geweest met de AH restaurant actie. Echt een aanfluiting. Het duurde 25 minuten voordat we ons drankje kregen. De buitendeur ging niet goed dicht omdat de dranger niet werkte daardoor was het koud in de zaak. Sommige klanten hadden hun jas aangehouden. De linzensoep was waterig en had geen enkele smaak.
We kregen er brood bij en extra mezze, die waren wel lekker. Voor het hoofdgerecht hadden we een kipspies die was zo vreselijk taai en droog. Het was echt onmogelijk om deze zonder een klodder saus naar binnen te werken. Ik had iskender besteld. Dit leek wel gekookt en het zag er niet smakelijk uit. Aan weerskanten een kwak yoghurt. Een paar happen en ik heb het daarna laten staan. De salade was vers maar er zat geen smaak aan. Voor het nagerecht hebben we bedankt en zijn huiswaarts gekeerd. Jaren geleden kwam ik hier vaak eten maar dit heeft absoluut niet meer de kwaliteit van toen. Als ik hier gratis mocht eten dan pas ik. Het personeel is aardig maar de kok is een ramp. Ik sta versteld van de nog goede reacties die ik hier zie. Maar ja, smaken verschillen..
miss_victoria .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We komen zeker terug!! Attente gastheer met aandacht voor detail. Bedienning was vriendelijk. Prettige sfeer. Alle tafels bezet!
Juanita B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hey is een aanrader om daar te eten. Het eten is super lekker en de bediening waren leuke en enthousiaste mensen. De inrichting is modern en ziet er netjes uit.
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een zeer vriendelijke dame die ons verwelkom heette, zij was heel geduldig met het uitleggen van de gerechten. Het diner was heel lekker en super, alles was met veel smaak klaargemaakt, ook de voorgerechtjes met brood, waar we niet genoeg van konden krijgen. Heel leuk om eens turks te eten, een echte aanrader, Anneke en Lisa
Malikalieka .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een aanfluiting! Een menu wat vet en totaal niet bij het Turkse concept paste. Een smaakloze koffie verkeerd voor 3,95 en kindermenu voor 28,50. Zeker niet de moeite waard om daar te eten. Jammer voorheen een goed restaurant.
Greetje M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben gegeten met de AH actie en hebben genoten! We hebben heerlijke Turkse gerechten gehad. Omdat we voor het eerst kennis hebben gemaakt met de Turkse keuken, hebben we uitleg gehad van de serveerster. Ze sprak met veel passie over de gerechten en kwam tussendoor vragen of we tevreden waren met onze keuzes. Wat later op de avond was er live muziek uit Turkije. Jammer dat ze zo laat begonnen met spelen, want we hadden daar best nog wat langer van willen genieten. Al met al hebben we een leuke en inspirerende avond gehad.
Timage .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met mijn glutenvrije dieet werd rekening gehouden. De bediening was aardig en de sfeer erg prettig.
We waren er voor de derde keer en hebben er weer prima gegeten.
We gaan zeker nog een keertje terug.
Simon B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ontvangst was vriendelijk, medewerkers waren beleefd en toegankelijk. Bediening kwam twee keer vragen of we iets wilden drinken, terwijl er net al iemand langs was geweest. Sfeer was, in tegenstelling tot andere recensies, erg gezellig (misschien omdat het vrijdagavond was). Het was druk, maar op een goede manier. Het eten en drinken was oké, maar relatief duur. We waren hier met de restaurantactie van AH. Als voorgerecht hadden we warme en koude mezzes. Over de koude zijn we niet heel erg te spreken, maar de warme waren echt top. Als hoofdgerecht hadden we de döner schotel en het gekruide lamsgehakt. Het was lekker, maar niet heel bijzonder. Als nagerecht baklava, die wel weer zeer goed was. Overall was het een goede ervaring, maar door de hogere prijzen zou ik niet heel snel terugkomen.
tams .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vriendelijk personeel! Niet echt een sfeervolle eetgelegenheid. Muziek staat zacht en je kan de gesprekken van de andere gasten letterlijk verstaan.
Eten was matig. We waren er via de AH restaurantactie. Zo was de prijskwaliteit verhouding aardig, maar ik zou voor dit eten nooit de werkelijke prijs over hebben. Geen verse groenten gebruikt, maar diepvries. Vlees leek voorbewerkt. De salade bij het hoofdgerecht (sla, komkommer, tomaat) was een grote versie van de garnering van het voorgerecht. Baklava als dessert erg goed en lekker!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Aardige bediening en lekker eten. Goed verzorgd! Er werd niet moeilijk gedaan over een ander dessert. Wij gaan hier zeker nog een keertje eten.
loewieze .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vanmiddag vrij vroeg bij Nazar beland, ik had enorme trek in een mix van voorgerechten. Dus de mix van 6 koude en 2 warme voorgerechten gekozen, de keuze wordt door de kok gemaakt en die viel iets tegen. Geen Baba Ganoush helaas, en ook geen uitleg gekregen over de gerechtjes, voor mijn gevoel had de kok zich er makkelijk vanaf gemaakt en het is toch best nog wel prijzig. Hier kom ik niet meer terug. Verder stond er geen muziek aan, wachttijd best lang, als je nog niet klaar bent om klanten te ontvangen meldt dat dan, dan ga ik ergens anders.
henniejosetimmer .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Beperkte keus met de ach actie. Uitleg van wat er te bestellen was niet goed, verkeerde info over wat je later op je bord vond.
Hoofdgerecht was een plate met donker en sla, en als extra nog een bak groen voer dus geen friet of aardappels en geen sausje. De hoeveelheid was zeer mager, en dat voor 28,50 toch wel prijzig.
Niet voor herhaling.
Roshni B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hadden gereserveerd via de AH actie. Maar we konden er eerder zijn dan gepland, dus heb ik ze gebeld om te vragen of dat mogelijk was. Zeer vriendelijk te woord gestaan en ook we konden er direct heen.
Voorgerecht smaakte zeer goed. We hadden soep en de mezze. Goed gekruid en lekker warm.
Het hoofdgerecht werd mooi gepresenteerd, en de smaak was zeer goed. En lekker veel!
We konden kiezen uit diversen nagerechten, maar we konden ook kiezen voor koffie of thee.
Vriendelijk personeel, goede service, lekker eten, zeker de moeite waard!
Ilona12345 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben hier met de AH restaurant actie gegeten waarbij je het 2e driegangen menu wat normaal gesproken € 28,50 kost we nu voor ons tweeën moesten betalen.

Voor het voor- en hoofdgerecht hadden we voldoende keus. Het smaakten allemaal erg lekker.

Voor het toetje konden we alleen uit Baklava of rijstpudding kiezen. De rijstpudding smaakte boven verwachting erg lekker.

We hadden een hele vriendelijke serveerster.

Ons bezoek is voor herhaling vatbaar.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk eten, goede snelle services en heel bewust op allergien. We hadden van te voren de allergien opgegeven en men was er goed van op de hoogte en dacht goed mee. Ook het feit dat we aansluitend een film hadden bij cinerama was geen probleem, kregen daarom snel het nagerecht.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima gegeten en goede, snelle service, Alleen vonden we de ruimte binnen qua belichting wat ongezellig. T kwam wat 'kantine' achtig over
Imre G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met AH-restaurantactie wezen eten met m'n zoon. Voorgerecht mezze en linzensoep, Eenmaal Adana kebab en eenmaal mixed grill. Nagerecht baklava. Mezze bestond een schaaltje haydari, een Turkse dikke yoghurtdip en een schaaltje pittige tomatentapenade met een ruime hoeveelheid brood. Lekker. De linzensoep was niet bijzonder. Hoofdgerecht Adana kebab was uitstekend gekruid en erg smaakvol, mixed grill bestond uit een kippenspies, een runderspies, een kofte, een lamskoteletje en twee kippenvleugeltjes. deze kok weet hoe hij grillen moet, niks droog alles sappig en op smaak.Mixed grill is met 3,50 euro toeslag, Baklava met goede koffie. Beetje afstandelijke bediening, gerechten volgen elkaar snel op. Kwam dit keer goed uit in verband met een reservering voor de bioscoop, anders zou het allemaal wat te vlot gegaan zijn. Goed eten voor alleszins redelijke prijs.
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Bij het voorgerecht kun je kiezen uit verschillende gerechtjes. Wij kozen de sigara borek. Een echte aanrader, zij zijn heerlijk.
Vincent R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gerechten kwamen snel, in vervolg zou ik het even aangeven date we meer tijd willen.

Eten was lekker en ruim voldoende (Albert Heijn uit actie)