Nazar Yeni

Schiedamse Vest 12 3011 BA Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Nazar Yeni

Bekend onder Rotterdammers

Een dagje Rotterdam moet uiteraard in stijl worden afgesloten. En waar kan dat beter dan in het absolute centrum van alle bezienswaardigheden? Midden in het populaire horecagebied Witte de With/Schiedamse Vest en op loopafstand van de Erasmusbrug, het Maritiem Museum en de Koopgoot vind je Nazar. Hier kun je genieten van de lekkerste Turkse specialiteiten. Ontglip voor eventjes de drukte van deze bruisende stad en laat je culinair verwennen door het toegewijde personeel!

Meer informatie over restaurant Nazar Yeni

Zaterdag 12:00 - 02:00
- Diner

Henniejosetimmer .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Beperkte keus met de ach actie. Uitleg van wat er te bestellen was niet goed, verkeerde info over wat je later op je bord vond.
Hoofdgerecht was een plate met donker en sla, en als extra nog een bak groen voer dus geen friet of aardappels en geen sausje. De hoeveelheid was zeer mager, en dat voor 28,50 toch wel prijzig.
Niet voor herhaling.
Roshni B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hadden gereserveerd via de AH actie. Maar we konden er eerder zijn dan gepland, dus heb ik ze gebeld om te vragen of dat mogelijk was. Zeer vriendelijk te woord gestaan en ook we konden er direct heen.
Voorgerecht smaakte zeer goed. We hadden soep en de mezze. Goed gekruid en lekker warm.
Het hoofdgerecht werd mooi gepresenteerd, en de smaak was zeer goed. En lekker veel!
We konden kiezen uit diversen nagerechten, maar we konden ook kiezen voor koffie of thee.
Vriendelijk personeel, goede service, lekker eten, zeker de moeite waard!
Ilona12345 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben hier met de AH restaurant actie gegeten waarbij je het 2e driegangen menu wat normaal gesproken € 28,50 kost we nu voor ons tweeën moesten betalen.

Voor het voor- en hoofdgerecht hadden we voldoende keus. Het smaakten allemaal erg lekker.

Voor het toetje konden we alleen uit Baklava of rijstpudding kiezen. De rijstpudding smaakte boven verwachting erg lekker.

We hadden een hele vriendelijke serveerster.

Ons bezoek is voor herhaling vatbaar.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk eten, goede snelle services en heel bewust op allergien. We hadden van te voren de allergien opgegeven en men was er goed van op de hoogte en dacht goed mee. Ook het feit dat we aansluitend een film hadden bij cinerama was geen probleem, kregen daarom snel het nagerecht.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima gegeten en goede, snelle service, Alleen vonden we de ruimte binnen qua belichting wat ongezellig. T kwam wat 'kantine' achtig over
Imre G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met AH-restaurantactie wezen eten met m'n zoon. Voorgerecht mezze en linzensoep, Eenmaal Adana kebab en eenmaal mixed grill. Nagerecht baklava. Mezze bestond een schaaltje haydari, een Turkse dikke yoghurtdip en een schaaltje pittige tomatentapenade met een ruime hoeveelheid brood. Lekker. De linzensoep was niet bijzonder. Hoofdgerecht Adana kebab was uitstekend gekruid en erg smaakvol, mixed grill bestond uit een kippenspies, een runderspies, een kofte, een lamskoteletje en twee kippenvleugeltjes. deze kok weet hoe hij grillen moet, niks droog alles sappig en op smaak.Mixed grill is met 3,50 euro toeslag, Baklava met goede koffie. Beetje afstandelijke bediening, gerechten volgen elkaar snel op. Kwam dit keer goed uit in verband met een reservering voor de bioscoop, anders zou het allemaal wat te vlot gegaan zijn. Goed eten voor alleszins redelijke prijs.
Vincent R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gerechten kwamen snel, in vervolg zou ik het even aangeven date we meer tijd willen.

Eten was lekker en ruim voldoende (Albert Heijn uit actie)
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Bij het voorgerecht kun je kiezen uit verschillende gerechtjes. Wij kozen de sigara borek. Een echte aanrader, zij zijn heerlijk.
Meriam H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gezellig en lekker restaurant! De kaart is uitgebreid en de gerechten zijn goed op smaak. Tweemaal gaan eten, eerst met de AH restaurant actie (dan is er een beperkter menu) en daarna a la carte. Op zaterdag is er live muziek, deze stond erg hard waardoor we buiten zijn gaan zitten. Ons eten werd voor ons naar buiten gebracht. vriendelijk personeel!
Ydnas .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Super vriendelijk, behulpzaam, nette bediening. Goed en veel eten. Gepaste uitleg over het eten en over waarom het was ter bij de Turkse koffie. Uitstekende service!
Cynthia O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Nazar. Een warm welkom door de serveerster. We vonden de tafels iets wat dicht bij elkaar staan maar dat had ergens ook wat intiems. Het was rustig in de zaak en dat was prettig omdat je goed met elkaar kon praten en de Turkse muziek op de achtergrond kon horen, het eten was verrukkelijk. Bij het hoofdgerecht veel vlees dus zaten heerlijk vol. 2 nagerechten besteld en aangegeven dat we het samen wilden delen dit was geen probleem en kregen extra bestek. De Baklava is echt aan te raden! Toen we naar huis gingen een kleinigheidje gehad, dat was heel lief!
B-molenkamp .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De ontvangst was vriendelijk en de bediening vlot. Het eten was zeer naar tevredenheid. De zaak loopt kennelijk goed, dus reserveren is aan te raden. Gegeten met een AH bon.
Dick_hutten .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Zeker goede en vriendelijke bedieniing. Lekker eten en een goede uitleg wat er allemaal in de gerechten zit. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.
Sjirien1 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
wij vonden dat wij erg snel de gerechten achter elkaar kregen, het was ook erg jammer dat wij weinig eten op ons bord kregen. ze kunnen beter ook terrasverwarming gaan doen, dat zit dan ook lekkerder buiten. voor de rest was de service goed en de obers waren erg vriendelijk
Desiree701 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten. De voorgerechtjes om te smullen en de kofte heerlijk met kaas en groenten erin. Service ook goed wij komen zeker weer
Pacheco .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het hoofdgerecht - Kofte - was heel lekker. De sigara vooraf waren een beetje taai. De bediening was heel vriendelijk en voorkomend.
Memmei .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Nazar is niet meet de gezellige uitgaansgelegenheid van voorheen. Het eten was prima maar de bediening onprofessioneel. Er werden veel grapjes en opmerkingen over en weer gemaakt in het Turks tussen het bedienend personeel. Luid converserend vertrokken ze met volle borden naar het terras. Het decor is onlangs aangepast maar mist nu sfeer een persoonlijkheid. Een tegenvaller.
Mjdevrind .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016

Prima snelle bediening, vriendelijk personeel. Heb hier al vaker gegeten en de kwaliteit blijft goed.
Aanrader.
Eindelijk eens een restaurant die een glas water geeft als je hier om vraagt, goede service.
Hajvs .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten, met op de achtergrond live muziek.
Alleen jammer dat de online reservering niet aan het restaurant zelf was doorgegeven.
Uiteraard konden we toch terecht.
Segalfredo .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
We wilden begin van de middag wat drinken op het terras in de zon en daarbij eventueel ook wat eten. Bij Nazar zaten op dat moment drie mensen op het terras te eten, waarschijnlijk de eigenaar en twee familieleden, kennissen o.i.d. Eén van de gerechten op hun tafel was een gebakken ei met Turkse worst. Dat gerecht was ook te zien op het reclamebord dat buiten hing. Omdat dit er lekker uitzag bestelden we dit. Daarnaast bestelden we aubergine salade, köfte balletjes en een pikante salade.
De jonge, onervaren en aarzelende bedieningsmedewerker liet ons na de bestelling te hebben opgenomen weten dat de auberginesalade op was. Helaas.
Toen de overige gerechten waren gebracht viel het ons op dat ons gebakken ei er niet zo uit zag als het ei dat de eigenaar eerder op zijn tafel had staan. Zijn gerecht bestond uit een aantal spiegeleieren met daarbij verschillende plakje Turkse wordt. Ons werd een omelet geserveerd met minuscule reepjes Turkse worst, in totaal hooguit 1,5 plakje.
De köfte balletjes waren duidelijk niet vers, maar droog. Hetzelfde gold voor het brood dat erbij werd geserveerd. De salade was niet pikant, maar zoet.
De gerechten op de borden van de eigenaar zagen er veelbelovend uit en waren volgens mij erg smaakvol. Helaas werd dit bij onze gerechten niet waargemaakt.