Nazar Yeni

Schiedamse Vest 12 3011 BA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Nazar Yeni

Bekend onder Rotterdammers

Een dagje Rotterdam moet uiteraard in stijl worden afgesloten. En waar kan dat beter dan in het absolute centrum van alle bezienswaardigheden? Midden in het populaire horecagebied Witte de With/Schiedamse Vest en op loopafstand van de Erasmusbrug, het Maritiem Museum en de Koopgoot vind je Nazar. Hier kun je genieten van de lekkerste Turkse specialiteiten. Ontglip voor eventjes de drukte van deze bruisende stad en laat je culinair verwennen door het toegewijde personeel!

Meer informatie over restaurant Nazar Yeni

Zaterdag 12:00 - 02:00
- Diner

Timage .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met mijn glutenvrije dieet werd rekening gehouden. De bediening was aardig en de sfeer erg prettig.
We waren er voor de derde keer en hebben er weer prima gegeten.
We gaan zeker nog een keertje terug.
Greetje M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben gegeten met de AH actie en hebben genoten! We hebben heerlijke Turkse gerechten gehad. Omdat we voor het eerst kennis hebben gemaakt met de Turkse keuken, hebben we uitleg gehad van de serveerster. Ze sprak met veel passie over de gerechten en kwam tussendoor vragen of we tevreden waren met onze keuzes. Wat later op de avond was er live muziek uit Turkije. Jammer dat ze zo laat begonnen met spelen, want we hadden daar best nog wat langer van willen genieten. Al met al hebben we een leuke en inspirerende avond gehad.
D. R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ontvangst was vriendelijk, medewerkers waren beleefd en toegankelijk. Bediening kwam twee keer vragen of we iets wilden drinken, terwijl er net al iemand langs was geweest. Sfeer was, in tegenstelling tot andere recensies, erg gezellig (misschien omdat het vrijdagavond was). Het was druk, maar op een goede manier. Het eten en drinken was oké, maar relatief duur. We waren hier met de restaurantactie van AH. Als voorgerecht hadden we warme en koude mezzes. Over de koude zijn we niet heel erg te spreken, maar de warme waren echt top. Als hoofdgerecht hadden we de döner schotel en het gekruide lamsgehakt. Het was lekker, maar niet heel bijzonder. Als nagerecht baklava, die wel weer zeer goed was. Overall was het een goede ervaring, maar door de hogere prijzen zou ik niet heel snel terugkomen.
tams .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vriendelijk personeel! Niet echt een sfeervolle eetgelegenheid. Muziek staat zacht en je kan de gesprekken van de andere gasten letterlijk verstaan.
Eten was matig. We waren er via de AH restaurantactie. Zo was de prijskwaliteit verhouding aardig, maar ik zou voor dit eten nooit de werkelijke prijs over hebben. Geen verse groenten gebruikt, maar diepvries. Vlees leek voorbewerkt. De salade bij het hoofdgerecht (sla, komkommer, tomaat) was een grote versie van de garnering van het voorgerecht. Baklava als dessert erg goed en lekker!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Aardige bediening en lekker eten. Goed verzorgd! Er werd niet moeilijk gedaan over een ander dessert. Wij gaan hier zeker nog een keertje eten.
loewieze .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vanmiddag vrij vroeg bij Nazar beland, ik had enorme trek in een mix van voorgerechten. Dus de mix van 6 koude en 2 warme voorgerechten gekozen, de keuze wordt door de kok gemaakt en die viel iets tegen. Geen Baba Ganoush helaas, en ook geen uitleg gekregen over de gerechtjes, voor mijn gevoel had de kok zich er makkelijk vanaf gemaakt en het is toch best nog wel prijzig. Hier kom ik niet meer terug. Verder stond er geen muziek aan, wachttijd best lang, als je nog niet klaar bent om klanten te ontvangen meldt dat dan, dan ga ik ergens anders.
henniejosetimmer .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Beperkte keus met de ach actie. Uitleg van wat er te bestellen was niet goed, verkeerde info over wat je later op je bord vond.
Hoofdgerecht was een plate met donker en sla, en als extra nog een bak groen voer dus geen friet of aardappels en geen sausje. De hoeveelheid was zeer mager, en dat voor 28,50 toch wel prijzig.
Niet voor herhaling.
Roshni B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hadden gereserveerd via de AH actie. Maar we konden er eerder zijn dan gepland, dus heb ik ze gebeld om te vragen of dat mogelijk was. Zeer vriendelijk te woord gestaan en ook we konden er direct heen.
Voorgerecht smaakte zeer goed. We hadden soep en de mezze. Goed gekruid en lekker warm.
Het hoofdgerecht werd mooi gepresenteerd, en de smaak was zeer goed. En lekker veel!
We konden kiezen uit diversen nagerechten, maar we konden ook kiezen voor koffie of thee.
Vriendelijk personeel, goede service, lekker eten, zeker de moeite waard!
Ilona12345 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben hier met de AH restaurant actie gegeten waarbij je het 2e driegangen menu wat normaal gesproken € 28,50 kost we nu voor ons tweeën moesten betalen.

Voor het voor- en hoofdgerecht hadden we voldoende keus. Het smaakten allemaal erg lekker.

Voor het toetje konden we alleen uit Baklava of rijstpudding kiezen. De rijstpudding smaakte boven verwachting erg lekker.

We hadden een hele vriendelijke serveerster.

Ons bezoek is voor herhaling vatbaar.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk eten, goede snelle services en heel bewust op allergien. We hadden van te voren de allergien opgegeven en men was er goed van op de hoogte en dacht goed mee. Ook het feit dat we aansluitend een film hadden bij cinerama was geen probleem, kregen daarom snel het nagerecht.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima gegeten en goede, snelle service, Alleen vonden we de ruimte binnen qua belichting wat ongezellig. T kwam wat 'kantine' achtig over
Imre G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met AH-restaurantactie wezen eten met m'n zoon. Voorgerecht mezze en linzensoep, Eenmaal Adana kebab en eenmaal mixed grill. Nagerecht baklava. Mezze bestond een schaaltje haydari, een Turkse dikke yoghurtdip en een schaaltje pittige tomatentapenade met een ruime hoeveelheid brood. Lekker. De linzensoep was niet bijzonder. Hoofdgerecht Adana kebab was uitstekend gekruid en erg smaakvol, mixed grill bestond uit een kippenspies, een runderspies, een kofte, een lamskoteletje en twee kippenvleugeltjes. deze kok weet hoe hij grillen moet, niks droog alles sappig en op smaak.Mixed grill is met 3,50 euro toeslag, Baklava met goede koffie. Beetje afstandelijke bediening, gerechten volgen elkaar snel op. Kwam dit keer goed uit in verband met een reservering voor de bioscoop, anders zou het allemaal wat te vlot gegaan zijn. Goed eten voor alleszins redelijke prijs.
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Bij het voorgerecht kun je kiezen uit verschillende gerechtjes. Wij kozen de sigara borek. Een echte aanrader, zij zijn heerlijk.
Vincent R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gerechten kwamen snel, in vervolg zou ik het even aangeven date we meer tijd willen.

Eten was lekker en ruim voldoende (Albert Heijn uit actie)
Meriam H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gezellig en lekker restaurant! De kaart is uitgebreid en de gerechten zijn goed op smaak. Tweemaal gaan eten, eerst met de AH restaurant actie (dan is er een beperkter menu) en daarna a la carte. Op zaterdag is er live muziek, deze stond erg hard waardoor we buiten zijn gaan zitten. Ons eten werd voor ons naar buiten gebracht. vriendelijk personeel!
ydnas .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Super vriendelijk, behulpzaam, nette bediening. Goed en veel eten. Gepaste uitleg over het eten en over waarom het was ter bij de Turkse koffie. Uitstekende service!
Cynthia O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Nazar. Een warm welkom door de serveerster. We vonden de tafels iets wat dicht bij elkaar staan maar dat had ergens ook wat intiems. Het was rustig in de zaak en dat was prettig omdat je goed met elkaar kon praten en de Turkse muziek op de achtergrond kon horen, het eten was verrukkelijk. Bij het hoofdgerecht veel vlees dus zaten heerlijk vol. 2 nagerechten besteld en aangegeven dat we het samen wilden delen dit was geen probleem en kregen extra bestek. De Baklava is echt aan te raden! Toen we naar huis gingen een kleinigheidje gehad, dat was heel lief!
b-molenkamp .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De ontvangst was vriendelijk en de bediening vlot. Het eten was zeer naar tevredenheid. De zaak loopt kennelijk goed, dus reserveren is aan te raden. Gegeten met een AH bon.
D.A.L./ H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Zeker goede en vriendelijke bedieniing. Lekker eten en een goede uitleg wat er allemaal in de gerechten zit. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.
sjirien1 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
wij vonden dat wij erg snel de gerechten achter elkaar kregen, het was ook erg jammer dat wij weinig eten op ons bord kregen. ze kunnen beter ook terrasverwarming gaan doen, dat zit dan ook lekkerder buiten. voor de rest was de service goed en de obers waren erg vriendelijk