Naw Bahar

Franz Leharplein 6 5654 AZ Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Naw Bahar

Goed einde van je dagje Eindhoven

Naw Bahar is een net geopend Afghaans restaurant en lunchroom gevestigd aan het gezellige Franz Leharplein in Eindhoven. Strijk neer na een dagje shoppen of geniet van de echte Afghaanse specialiteiten voor je avondje uit.

Meer informatie over restaurant Naw Bahar

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Eten afgehaald. Van te voren gebeld. Half uur later stond het klaar. Netjes ingepakt. Goed warm en vooral: heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Vriendelijk personeel. Zeker proberen waard.
joyce T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gratis parkeren. Uitgebreide kaart. Veel keuze mogelijkheden. Goede prijs kwaliteit verhouding. Menuprijs 27,50 pp. Je mag kiezen uit de hele kaart. Heerlijke gerechten. Muziek op de achtergrond. Wachttijd precies goed. Tafeltjes mogen iets eerder leeggeruimd te worden. Aardige bediening. Komen hier zeker nog eens terug. Ook onze kinderen vonden het heel erg lekker.
ruud_patricia .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor ah restaurantactie hier gegeten. Men hanteert een menuprijs onafhankelijk van de keuze en alles wat op menu staat is te kiezen wat prettig is. De gerechten zijn vol smaak en lekker en er is ook keuze voor vegetariers. Heerlijk gegeten. De bediening is wel tamelijk traag en de bereiding duurt ook wat lang; in total ca. 3 uur voor 3 gangen. De inrichting is Oosters met tapijten op de tegelvloer en er is volop verlichting; wellicht zelfs iets te veel.
jfverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ik vond de muziek iets te luid. Ik ga er zeker nog eens naar toe. Heb heerlijk gegeten. De gerechten waren subtiel gekruid en het vlees perfect gegrild.
anika.warncke .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten en locatie van het restaurant is prima, parkeren bijna voor de deur. Het eten is lekker en goed gekruid.
Het enige wat mij een beetje tegen zat is de aankleding van de zaak, ik vond het niet heel sfeervol en land typisch. Ook vond ik de muziek niet prettig klinken, te zware basslijn in de muziek.
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voorgerecht pastabuideltjes gevuld met rundsvlees.
Hoofdgerecht lamsvlees-spiezen waren erg lekker. Ook het yoghurtdrankje Dogh erbij is een aanrader. En als toetje Pistache ijs.
N R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekkere gerechten en een leuke sfeer. Wij hadden als voorgerecht mantu en ashak gekozen en als hoofdgerecht wat grill gerechten en Qabeli, allemaal lekkere smaken. Voor herhaling vatbaar.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Uitgebreide kaart. Ook meerdere vegetarische gerechten. Weer eens wat anders, maar zeer aan te raden. Niet te pittig. Zeer goed prijs-kwaliteit verhouding. Ik ga zeker terug om meerdere gerechten uit te proberen.
ReneTh .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We waren er met een ah kortingskaart dus heel voordelig. Voorgerechten waren prima. Bij de hoofdgerechten was het vlees, zowel lamsvlees als kip te droog en daardoor te taai, Jammer. Er zit in woensel een beter afghaans restaurant.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Afghaans was onbekend voor ons, maar wat hebben we genoten! Erg lekkere gerechten, vriendelijke bediening. Wij komen nog terug!
zutphen .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vriendelijk personeel,met ah actie,mochten kiezen vd kaart.genoeg verschillende gerechten.
Mooie gelegenheid om ook eens afgaans eten te proberen.lekker en goed.
amkreutz02 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen, een goede uitleg over de gerechten. Wij hebben heerlijk gegeten, er is genoeg keuze. Het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht is ons allen goed bekomen. Lekkere specerijen worden er gebruikt, lekkere smaak. Pluimpje voor de kokkin ;) Zeker voor herhaling vatbaar.
B S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Bij binnenkomst geen bediening in de zaak , even gewacht bij de deur,na paar minuten vriendelijk ontvangen.
Zeer vriendelijke en vrolijke bediening, top !.
Het eten was erg lekker, voor en na gerecht niet zo'n grote porties, maar hoofdgerecht was veel/ we zaten allebei goed vol, 3 gangen, flesje wijn, flesje water en koffie en thee na, 55 euro en na ruim 3 jaar de zaak verlaten
Zeer positieve ervaring, lekker eten, vriendelijke bediening, we gaan zaker nog eens terug
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Nog nooit Afghaans gegeten dus benieuwd wat we konden verwachten maar het was erg lekker. Werden gastvrij ontvangen. De bediening duurde soms wat lang maar dat zal wel onze gehaaste Nederlandse mentaliteit zijn geweest????.
Het is in ieder geval een echte aanraader.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heel lekker gegeten in dit Afghaans restaurant! Personeel is heel vriendelijk. Het was rustig qua gasten maar dit restaurant is zeker een aanrader.
G_R .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk restaurant, heel vriendelijke bediening en het eten is prima!
Wat heel erg opvalt is dat de mensen die je bedienen zo vriendelijk zijn en blijven. Aan iedere vraag wordt met dezelfde aandacht behandeld. Voor iedereen nemen ze de tijd. Erg mooi om te zien.
Het eten vonden wij erg lekker. We hebben een hele leuke avond gehad.
robertenmaartje .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten, vooral de kippendijtjes en het lamsvlees in combinatie met de aparte rijstsoorten waren niet te versmaden. Vriendelijk personeel, kom zeker terug!
ellyadmiraal .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
ik heb bijzonder lekker gegeten. De verfijnde smaak van Afghaanse gerechten komen in dit restaurant volledig tot zijn recht. Ik kom terug!
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Rijst op een manier zoals je hem nog nooit geproefd hebt. Als je gewend bent om in hippe over gestileerde restaurants te eten, zoals ik, dan is het even wennen maar zeker in positieve zin. Je voelt en proeft de authenticiteit in dit restaurant. Een bijzondere manier om kennis te maken met mooie gerechten uit een andere cultuur.
arankaszabo .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten is overheerlijk en de smaken zijn gevarieerd en bijzonder lekker. De porties zijn wel wat aan de kleine kant, maar voor ons was het wel genoeg. We kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. We komen zeker nog vaker hier terug.