Naw Bahar

Franz Leharplein 6 5654 AZ Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Naw Bahar

Goed einde van je dagje Eindhoven

Naw Bahar is een net geopend Afghaans restaurant en lunchroom gevestigd aan het gezellige Franz Leharplein in Eindhoven. Strijk neer na een dagje shoppen of geniet van de echte Afghaanse specialiteiten voor je avondje uit.

Meer informatie over restaurant Naw Bahar

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voorgerecht pastabuideltjes gevuld met rundsvlees.
Hoofdgerecht lamsvlees-spiezen waren erg lekker. Ook het yoghurtdrankje Dogh erbij is een aanrader. En als toetje Pistache ijs.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Uitgebreide kaart. Ook meerdere vegetarische gerechten. Weer eens wat anders, maar zeer aan te raden. Niet te pittig. Zeer goed prijs-kwaliteit verhouding. Ik ga zeker terug om meerdere gerechten uit te proberen.
ReneTh .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We waren er met een ah kortingskaart dus heel voordelig. Voorgerechten waren prima. Bij de hoofdgerechten was het vlees, zowel lamsvlees als kip te droog en daardoor te taai, Jammer. Er zit in woensel een beter afghaans restaurant.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Afghaans was onbekend voor ons, maar wat hebben we genoten! Erg lekkere gerechten, vriendelijke bediening. Wij komen nog terug!
zutphen .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vriendelijk personeel,met ah actie,mochten kiezen vd kaart.genoeg verschillende gerechten.
Mooie gelegenheid om ook eens afgaans eten te proberen.lekker en goed.
amkreutz02 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen, een goede uitleg over de gerechten. Wij hebben heerlijk gegeten, er is genoeg keuze. Het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht is ons allen goed bekomen. Lekkere specerijen worden er gebruikt, lekkere smaak. Pluimpje voor de kokkin ;) Zeker voor herhaling vatbaar.
B S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Bij binnenkomst geen bediening in de zaak , even gewacht bij de deur,na paar minuten vriendelijk ontvangen.
Zeer vriendelijke en vrolijke bediening, top !.
Het eten was erg lekker, voor en na gerecht niet zo'n grote porties, maar hoofdgerecht was veel/ we zaten allebei goed vol, 3 gangen, flesje wijn, flesje water en koffie en thee na, 55 euro en na ruim 3 jaar de zaak verlaten
Zeer positieve ervaring, lekker eten, vriendelijke bediening, we gaan zaker nog eens terug
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Nog nooit Afghaans gegeten dus benieuwd wat we konden verwachten maar het was erg lekker. Werden gastvrij ontvangen. De bediening duurde soms wat lang maar dat zal wel onze gehaaste Nederlandse mentaliteit zijn geweest????.
Het is in ieder geval een echte aanraader.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heel lekker gegeten in dit Afghaans restaurant! Personeel is heel vriendelijk. Het was rustig qua gasten maar dit restaurant is zeker een aanrader.
G_R .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk restaurant, heel vriendelijke bediening en het eten is prima!
Wat heel erg opvalt is dat de mensen die je bedienen zo vriendelijk zijn en blijven. Aan iedere vraag wordt met dezelfde aandacht behandeld. Voor iedereen nemen ze de tijd. Erg mooi om te zien.
Het eten vonden wij erg lekker. We hebben een hele leuke avond gehad.
robertenmaartje .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten, vooral de kippendijtjes en het lamsvlees in combinatie met de aparte rijstsoorten waren niet te versmaden. Vriendelijk personeel, kom zeker terug!
ellyadmiraal .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
ik heb bijzonder lekker gegeten. De verfijnde smaak van Afghaanse gerechten komen in dit restaurant volledig tot zijn recht. Ik kom terug!
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Rijst op een manier zoals je hem nog nooit geproefd hebt. Als je gewend bent om in hippe over gestileerde restaurants te eten, zoals ik, dan is het even wennen maar zeker in positieve zin. Je voelt en proeft de authenticiteit in dit restaurant. Een bijzondere manier om kennis te maken met mooie gerechten uit een andere cultuur.
arankaszabo .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten is overheerlijk en de smaken zijn gevarieerd en bijzonder lekker. De porties zijn wel wat aan de kleine kant, maar voor ons was het wel genoeg. We kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. We komen zeker nog vaker hier terug.
jpdevries .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
De ontvangst, de bediening en het eten was zeer goed, wij gaan zeker nog eens terug met ander relatie's. het eten was helemaal ander dan wij gewend zijn
Anne1791 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Samen met een vriendin gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Heel vriendelijk ontvangen. We konden kiezen uit de hele kaart, drie gangen menu voor € 27,50. Heerlijk voorgerecht, met aubergine, tomaat en yoghurt. Als hoofdgerecht langzaam gegaard lamsvlees met ui en paprika. Super mals en heerlijk van smaak. Tussendoor kwam bediening vragen of alles ok is, totaal niet opdringerig. Uiteindelijk met twee nog een dessert gedeeld, drie gangen was voor ons teveel. Ik kom zeker nog een keer terug hier!
Cent01 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke gelegenheid om kennis te maken met de Afghaanse keuken. Restaurant geeft een gezellige grote huiskamersfeer. Het eten nodigt uit om vaker hier uit eten te gaan.
Bea P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Nette en vriendelijke ontvangst. 3 gangen. Eerste gang was jammer genoeg lauw. Aubergine was heerlijk. Pasta met prei wat scherp van smaak. Hoofdgerecht was kebabschotel met 3 rijstgerechten, vlees, groenten en salade met een kruidenpesto. Heerlijk gegeten. Veel smaak en ook heel divers. Komen graag een keer terug.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij waren er vrij vroeg net na vijf uur. Hier door was het nog erg rustig. Eten was goed. Tijd tussen de gangen was goed.
Aad. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
wij vonden dit restaurant mooi rustig en gezellig ingericht
de gerechten waren netjes opgediend en zeer smaakvol
ook de bediening was goed, netjes en vriendelijk