Naw Bahar

Franz Leharplein 6 5654 AZ Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Naw Bahar

Goed einde van je dagje Eindhoven

Naw Bahar is een net geopend Afghaans restaurant en lunchroom gevestigd aan het gezellige Franz Leharplein in Eindhoven. Strijk neer na een dagje shoppen of geniet van de echte Afghaanse specialiteiten voor je avondje uit.

Meer informatie over restaurant Naw Bahar

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
G_R .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk restaurant, heel vriendelijke bediening en het eten is prima!
Wat heel erg opvalt is dat de mensen die je bedienen zo vriendelijk zijn en blijven. Aan iedere vraag wordt met dezelfde aandacht behandeld. Voor iedereen nemen ze de tijd. Erg mooi om te zien.
Het eten vonden wij erg lekker. We hebben een hele leuke avond gehad.
Robertenmaartje .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten, vooral de kippendijtjes en het lamsvlees in combinatie met de aparte rijstsoorten waren niet te versmaden. Vriendelijk personeel, kom zeker terug!
Ellyadmiraal .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
ik heb bijzonder lekker gegeten. De verfijnde smaak van Afghaanse gerechten komen in dit restaurant volledig tot zijn recht. Ik kom terug!
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Rijst op een manier zoals je hem nog nooit geproefd hebt. Als je gewend bent om in hippe over gestileerde restaurants te eten, zoals ik, dan is het even wennen maar zeker in positieve zin. Je voelt en proeft de authenticiteit in dit restaurant. Een bijzondere manier om kennis te maken met mooie gerechten uit een andere cultuur.
Arankaszabo .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten is overheerlijk en de smaken zijn gevarieerd en bijzonder lekker. De porties zijn wel wat aan de kleine kant, maar voor ons was het wel genoeg. We kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. We komen zeker nog vaker hier terug.
Jpdevries .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
De ontvangst, de bediening en het eten was zeer goed, wij gaan zeker nog eens terug met ander relatie's. het eten was helemaal ander dan wij gewend zijn
Anne1791 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Samen met een vriendin gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Heel vriendelijk ontvangen. We konden kiezen uit de hele kaart, drie gangen menu voor € 27,50. Heerlijk voorgerecht, met aubergine, tomaat en yoghurt. Als hoofdgerecht langzaam gegaard lamsvlees met ui en paprika. Super mals en heerlijk van smaak. Tussendoor kwam bediening vragen of alles ok is, totaal niet opdringerig. Uiteindelijk met twee nog een dessert gedeeld, drie gangen was voor ons teveel. Ik kom zeker nog een keer terug hier!
Cent01 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke gelegenheid om kennis te maken met de Afghaanse keuken. Restaurant geeft een gezellige grote huiskamersfeer. Het eten nodigt uit om vaker hier uit eten te gaan.
Bea P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Nette en vriendelijke ontvangst. 3 gangen. Eerste gang was jammer genoeg lauw. Aubergine was heerlijk. Pasta met prei wat scherp van smaak. Hoofdgerecht was kebabschotel met 3 rijstgerechten, vlees, groenten en salade met een kruidenpesto. Heerlijk gegeten. Veel smaak en ook heel divers. Komen graag een keer terug.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij waren er vrij vroeg net na vijf uur. Hier door was het nog erg rustig. Eten was goed. Tijd tussen de gangen was goed.
Aad. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
wij vonden dit restaurant mooi rustig en gezellig ingericht
de gerechten waren netjes opgediend en zeer smaakvol
ook de bediening was goed, netjes en vriendelijk
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
we hebben er heerlijk gegeten het is alleen jammer dat als je met de ah bonnen gaat eten je maar een beperkte keuze kan maken.
maar we gaan zeker nog terug
Nancy N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een fijn restaurant met zeer vriendelijke bediening en waar je ook nog eens lekker kunt eten voor een goede prijs!. Porties zijn voldoende en goed wijn. We gaan zeker nog een keer
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
het eten is een leuk avontuur, maar het tafelwater is te duur ( € 6.20) daar het een onbekend merk betreft.

De bediening en uitleg van de gerechten is prima.
Marovandeursen .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Een fijn restaurant waar je erg welkom bent met zeer vriendelijke bediening en waar je ook nog eens lekker kunt eten voor een goede prijs!
Karien C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker eten. Voorgerecht was beperkte portie maar dat is voor ons precies goed, hoofdgerecht (lamskoteletjes met friet) was behoorlijk veel en dessert verder ook prima. Goede wijn en erg goede en vriendelijke service!
Elisaubide .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Super lekker eten en heel aardige mensen! De kwaliteit van de vlees was heel goed. We zullen er meer keren naartoe gaan, ook als we geen korting hebben.
Ree29 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de pompoen voorgerecht vond ik het lekkerste. Mijn vriendin was ook zeer blij met haar gevulde pasta met jogurt sauce.
Margotcleutjens .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk eten, echt wat anders en pure ingrediënten. Lekker combinaties en zeker voldoende!
De service vind ik wat minder doordat de wachttijd wat lang is en andere mensen eerder eten kregen terwijl we er eerder zaten. Het personeel is vriendelijk. Het decor is wat anders als anders, beetje kil en eenvoudig. Omdat het om het eten gaat, ga ik er toch terug en is het decor en de service bijzaak.
Iwanvdburg .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Eten is erg lekker, goede hoeveelheden. Waren hier wegens AH-actie. Mochten kiezen uit het hele menu, tweede persoon gratis. Bij het afrekenen bleek 'printer' kapot te zijn en werd het eindbedrag zo genoemd en werd pinautomaat voorgehouden. Klein beetje overdonderd hebben we betaald. Thuisgekomen nagerekend, bleken we ongeveer €10,- teveel betaald te hebben.
Afhalen lijkt is mogelijk, maar lijkt niet zo'n goed idee, een vrouw kwam vlak na ons binnen om een maaltijd voor de afhaal te bestellen en zat er nog toen wij anderhalf uur later weggingen.
Te hopen is dat beide dingen momentopnamen waren, want kwaliteit van eten was goed, zou jammer zijn als dit soort dingen structureel zijn.

UPDATE: vandaag een mailtje gestuurd naar Naw Bahar met onze opmerking over het teveel betaalde bedrag. Bleek een menselijke fout te zijn geweest en het teveel betaalde bedrag wordt op onze rekening gestort. Pluim voor de snelle reactie en de geboden oplossing.