Meer informatie over restaurant Natuurtalent

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Natuurtalent

Wdekloe .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wat een verrassend gezellige plek, met terras, heerlijk bier en andere drankjes, smakelijke lunchhapjes (met spinazie is een aanrader), ... en een bloemen-pluktuin (tegen vergoeding)!
We komen zeker vaker langs, mede door de vriendelijke bediening!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Verrassend rustig plekje midden in Rotterdam met heerlijke broodjes en soepen. Ruime sortering losse thee en heerlijk gebak. Fijne bediening en sfeervol. Aanrader voor lunch of gezellig thee of koffie.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Tijdens een wandeling door het mooie natuurgebied ontdekten wij deze plek. Inmiddels meerdere malen hier geweest voor heerlijke koffie met taart. De plek is uniek. Kinderen kunnen er naar hartelust spelen en zien hoe allerlei eetbaars groeit en bloeit. Wie van strak design houdt is hier niet op het goede adres. Het is er lekker rommelig en gemoedelijk. Buiten de vliegtuigen die spectaculair laag overvliegen een oase in de stad. Pak op een zonnige middag je laptop of een goed boek en geniet van al het moois en lekkers wat hier is. Of bezorg je kids een heerlijke dag.