Over het restaurant Natuurlijk

Eerlijke producten uit de omgeving

Restaurant Natuurlijk in Egmond aan Zee is altijd op zoek naar de beste en eerlijkste producten. En laat ons dat nou als muziek in de oren klinken! Wie niet? Alle producten die hier worden gebruikt, worden zorgvuldig geselecteerd met oog voor de seizoenen en daarnaast worden ze zoveel mogelijk bij lokale boeren vandaan gehaald. Duurzaam, eerlijk en zoveel mogelijk biologisch. Van brood tot vis, alles is natuurlijk!

Meer informatie over restaurant Natuurlijk

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Natuurlijk

Aria P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima eten, goede bediening. We hebben een top,avond gehad.
C. E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk eten. Alleen de tocht en wind door het restaurant is niet fijn.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Uitstekend restaurant. Heerlijk gegeten en gastvrije bediening. Gaan zeker nog eens terug. Absolute aanrader.
Agnès H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Zeer kindvriendelijk, wel veel lawaai. Iets aan de akoestiek doen!
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk eten, goede vriendelijke bediening ,een ontspannen sfeer en een prachtige locatie. Een aanrader zeker.
Liselot W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Top service. De gastvrouw denk echt met je mee en zoekt het beste voor je uit. Voelt als een echte gast
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Fijn restaurant. Lekkere gerechten. Niet te zout zoals in vele andere restaurants. Goede wijn en heerlijke toetjes.
AM J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
in de avondzon op t terras heerlijk gegeten. Je proeft dat de producten van goede kwaliteit zijn en met zorg bereid worden. Lekkere huiswijn ook.
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Eten was goed, maar de wachttijd was erg lang
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Hoewel ik geloof in het concept van Natuurlijk (ik heb hier eerder prima gegeten) werd het plezier verpest door veel huilende, schreeuwende en rondrennende kinderen. Ouders hadden het kennelijk naar hun zin terwijl hun kroost het restaurant terroriseerden. Ik realiseer me dat het voor veel mensen vakantie is, maar dit had ik niet verwacht. (bij het avondeten) . Zo wie zo is de akoestiek van dit restaurant erg slecht, maar vanavond was het erger dan ooit. Ondanks dat we een prima voorgerecht en hoofdgerecht hebben genoten, goed bediend zijn door het personeel, hebben we besloten het nagerecht elders te gebruiken
Engel S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Super goed eten ..... zeer goede gastvrouw.... alles was top.....
Elisabeth P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Sehr zu empfehlen!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Héérlijk geluncht, brood was lekker vers en het totaal smaakte erg goed.
De eiersalade is vol van smaak en de Club Kip had heerlijke malse gegrilde stukken kippendij.
Ronduit prima!
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Hier gegeten op 17-02-17 met drie personen. We hadden een mooie tafel bij het raam toegewezen gekregen. Het restaurant is knus ingericht. Het eten viel bij ons allen in de smaak. Ik had gekozen voor de carpaccio, tournedos en witte chocolademousse. Alle gerechten waren zeer naar wens. De bediening was gedurende de hele avond oplettend en attent.
Es S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Goede ervaring gehad! Carpaccio mag wat minder voorzien van saus, maar qua smaak top! Tournedos heerlijk mals en toetje in de vorm van cheesecake verrukkelijk. Verder is er in de weekenden en vakanties extra vermaak voor de kids en is het overgrote deel vd bediening vriendelijk en correct. Voor herhaling vatbaar!
Han M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Natuurlijk is een restaurant met Biologische gerechten. Vooraf samen met iemand een biologische drankje gedeeld. Viel een beetje tegen. Het restaurant is gelegen op een lokatie vrij dicht bij het strand. Een mooi restaurant. De bediening was vriendelijk, gaf een duidelijk overzicht van de dag specialiteiten. Als voorgerecht heb ik de vissoep genomen. Een licht gebonden soep met een prima hoeveelheid vis. Erg smakelijk en goed gekruid. Mooie balans. Als hoofd gerecht had ik de Ribroast. Ik kreeg het mooie stuk vlees iets rauwer dan ik het besteld had. Maar de smaak was prima. Een goed stuk vlees misschien iets te veel vet maar daar is omheen te eten. Mijn tafelgasten waren overigens allemaal ook tevreden over de geleverde kwaliteit. De toetjes waren goed. En dat was eigenlijk alles. Niets wat matig maar ook geen uitschieters die een wauw momentje gaven. Een degelijk restaurant. De prijs kwaliteit is misschien wel iets uit balans. Het is flink aan de prijs.
Alles bij ekaar genomen: gewoon goed!
Schrage .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Echt weer eens heerlijk gegeten en porties zijn meer dan genoeg. Prima kaart voor ieder wat wils. De garnering op t bord bevatte enkele onbekende dingen maar hoe leuk is het om dat gewoon te proeven ook voor de kinderen. Voor de kinderen word het leuk geserveerd, bij aankomst lagen de kinder place mets al klaar. De speelruimte en speeltuin buiten scoorde bij onze kids erg goed. Personeel erg vriendelijk maar niet overdreven. Wij vonden de inrichting mooi en heerlijk ruim opgezet. Je zit niet op t bord van je buurman te kijken. Wij komen hier zeker terug. Zeker om het heerlijke eten maar ook omdat je net iets lekkerder zit als de kinderen zich kunnen vermaken. Een aanrader!
eemp .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Zojuist geluncht bij Natuurlijk.
Mijn vriendin eet weinig en vroeg om een kleinere maaltijdsalade.
Stond niet op de kaart maar dat kon tegen een prijs van 10 euro.
De grote variant was 16 euro.
Eén ding klopte in ieder geval aan de salade. Hij was klein. Heel klein zelfs want het geheel paste op een schotel.
Bleek ook nog eens 10,75 te kosten en de serveerster merkte op dat ze 10,50 had gezegd wat pertinent niet zo was en dat dat een schatting was geweest, wat ze er overigens niet bij verteld had.
Als ze mij bij het afrekenen niet naar onze tevredenheid had gevraagd had ik er waarschijnlijk niets van gezegd maar toen zei ik dus wel dat ik de salade wel heel klein vond voor dat geld.
Zij had de salade niet gezien maar ik antwoordde dat hij op een kleine schotel lag en die stond nog op de tafel dus dat had ze kunnen zien dat die salade echt klein geweest moest zijn om daar op te passen.
Al met al is het misschien allemaal niet zo belangrijk maar ik vind wel dat als je niet geïnteresseerd bent in het antwoord je ook beter niet kunt informeren of het naar wens was.
Vandaar een 3 voor de bediening.
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Tijdens een lang weekend zonder reservering bij Natuurlijk binnengewandeld. Erg vriendelijk personeel, goede bediening. Inrichting van dit etablissement is erg netjes en afgewerkt. Geen last gehad van de akoestiek zoals genoemd in eerdere recensies, ondanks dat de zaak toch goed gevuld was. Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht waren erg lekker en de bijgaande bio wijn was ook goed. Aanrader om hier te gaan eten!!
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Het was niet voor het eerst dat we "Natuurlijk" betraden. Enkele jaren terug waren we enkele keren hier geweest: doorgaans redelijk tot goed gegeten in een redelijk decor met een bij een slechte acoustiek. Gisteren, om te vieren dat we zoveel jaar getrouwd waren, opnieuw naar dit restaurant. Bij het betreden werden onzen jassen keurig in ontvangst genomen en ons werd een tafeltje gewezen. Daarna passeerde geruime tijd niets. Toen we besloten dan maar weer te gaan werd ons toch nog gevraag of we "vooraf iets wilden drinken" De bestelde wijn bleef echter opnieuw lang weg. Zolang dat ditmsaasl ons besluit vast stond: "Op naar een ander restaurant". Op weg om onze jassen weer op te halen werd ons om uitleg gevraagd. Die hebben we gegeven.