Over het restaurant Natuurlijk

Eerlijke producten uit de omgeving

Restaurant Natuurlijk in Egmond aan Zee is altijd op zoek naar de beste en eerlijkste producten. En laat ons dat nou als muziek in de oren klinken! Wie niet? Alle producten die hier worden gebruikt, worden zorgvuldig geselecteerd met oog voor de seizoenen en daarnaast worden ze zoveel mogelijk bij lokale boeren vandaan gehaald. Duurzaam, eerlijk en zoveel mogelijk biologisch. Van brood tot vis, alles is natuurlijk!

Meer informatie over restaurant Natuurlijk

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Hoewel ik geloof in het concept van Natuurlijk (ik heb hier eerder prima gegeten) werd het plezier verpest door veel huilende, schreeuwende en rondrennende kinderen. Ouders hadden het kennelijk naar hun zin terwijl hun kroost het restaurant terroriseerden. Ik realiseer me dat het voor veel mensen vakantie is, maar dit had ik niet verwacht. (bij het avondeten) . Zo wie zo is de akoestiek van dit restaurant erg slecht, maar vanavond was het erger dan ooit. Ondanks dat we een prima voorgerecht en hoofdgerecht hebben genoten, goed bediend zijn door het personeel, hebben we besloten het nagerecht elders te gebruiken
Engel S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Super goed eten ..... zeer goede gastvrouw.... alles was top.....
Elisabeth P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Sehr zu empfehlen!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Héérlijk geluncht, brood was lekker vers en het totaal smaakte erg goed.
De eiersalade is vol van smaak en de Club Kip had heerlijke malse gegrilde stukken kippendij.
Ronduit prima!
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Hier gegeten op 17-02-17 met drie personen. We hadden een mooie tafel bij het raam toegewezen gekregen. Het restaurant is knus ingericht. Het eten viel bij ons allen in de smaak. Ik had gekozen voor de carpaccio, tournedos en witte chocolademousse. Alle gerechten waren zeer naar wens. De bediening was gedurende de hele avond oplettend en attent.
Es S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Goede ervaring gehad! Carpaccio mag wat minder voorzien van saus, maar qua smaak top! Tournedos heerlijk mals en toetje in de vorm van cheesecake verrukkelijk. Verder is er in de weekenden en vakanties extra vermaak voor de kids en is het overgrote deel vd bediening vriendelijk en correct. Voor herhaling vatbaar!
Han M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Natuurlijk is een restaurant met Biologische gerechten. Vooraf samen met iemand een biologische drankje gedeeld. Viel een beetje tegen. Het restaurant is gelegen op een lokatie vrij dicht bij het strand. Een mooi restaurant. De bediening was vriendelijk, gaf een duidelijk overzicht van de dag specialiteiten. Als voorgerecht heb ik de vissoep genomen. Een licht gebonden soep met een prima hoeveelheid vis. Erg smakelijk en goed gekruid. Mooie balans. Als hoofd gerecht had ik de Ribroast. Ik kreeg het mooie stuk vlees iets rauwer dan ik het besteld had. Maar de smaak was prima. Een goed stuk vlees misschien iets te veel vet maar daar is omheen te eten. Mijn tafelgasten waren overigens allemaal ook tevreden over de geleverde kwaliteit. De toetjes waren goed. En dat was eigenlijk alles. Niets wat matig maar ook geen uitschieters die een wauw momentje gaven. Een degelijk restaurant. De prijs kwaliteit is misschien wel iets uit balans. Het is flink aan de prijs.
Alles bij ekaar genomen: gewoon goed!
Schrage .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Echt weer eens heerlijk gegeten en porties zijn meer dan genoeg. Prima kaart voor ieder wat wils. De garnering op t bord bevatte enkele onbekende dingen maar hoe leuk is het om dat gewoon te proeven ook voor de kinderen. Voor de kinderen word het leuk geserveerd, bij aankomst lagen de kinder place mets al klaar. De speelruimte en speeltuin buiten scoorde bij onze kids erg goed. Personeel erg vriendelijk maar niet overdreven. Wij vonden de inrichting mooi en heerlijk ruim opgezet. Je zit niet op t bord van je buurman te kijken. Wij komen hier zeker terug. Zeker om het heerlijke eten maar ook omdat je net iets lekkerder zit als de kinderen zich kunnen vermaken. Een aanrader!
eemp .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Zojuist geluncht bij Natuurlijk.
Mijn vriendin eet weinig en vroeg om een kleinere maaltijdsalade.
Stond niet op de kaart maar dat kon tegen een prijs van 10 euro.
De grote variant was 16 euro.
Eén ding klopte in ieder geval aan de salade. Hij was klein. Heel klein zelfs want het geheel paste op een schotel.
Bleek ook nog eens 10,75 te kosten en de serveerster merkte op dat ze 10,50 had gezegd wat pertinent niet zo was en dat dat een schatting was geweest, wat ze er overigens niet bij verteld had.
Als ze mij bij het afrekenen niet naar onze tevredenheid had gevraagd had ik er waarschijnlijk niets van gezegd maar toen zei ik dus wel dat ik de salade wel heel klein vond voor dat geld.
Zij had de salade niet gezien maar ik antwoordde dat hij op een kleine schotel lag en die stond nog op de tafel dus dat had ze kunnen zien dat die salade echt klein geweest moest zijn om daar op te passen.
Al met al is het misschien allemaal niet zo belangrijk maar ik vind wel dat als je niet geïnteresseerd bent in het antwoord je ook beter niet kunt informeren of het naar wens was.
Vandaar een 3 voor de bediening.
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Tijdens een lang weekend zonder reservering bij Natuurlijk binnengewandeld. Erg vriendelijk personeel, goede bediening. Inrichting van dit etablissement is erg netjes en afgewerkt. Geen last gehad van de akoestiek zoals genoemd in eerdere recensies, ondanks dat de zaak toch goed gevuld was. Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht waren erg lekker en de bijgaande bio wijn was ook goed. Aanrader om hier te gaan eten!!
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Het was niet voor het eerst dat we "Natuurlijk" betraden. Enkele jaren terug waren we enkele keren hier geweest: doorgaans redelijk tot goed gegeten in een redelijk decor met een bij een slechte acoustiek. Gisteren, om te vieren dat we zoveel jaar getrouwd waren, opnieuw naar dit restaurant. Bij het betreden werden onzen jassen keurig in ontvangst genomen en ons werd een tafeltje gewezen. Daarna passeerde geruime tijd niets. Toen we besloten dan maar weer te gaan werd ons toch nog gevraag of we "vooraf iets wilden drinken" De bestelde wijn bleef echter opnieuw lang weg. Zolang dat ditmsaasl ons besluit vast stond: "Op naar een ander restaurant". Op weg om onze jassen weer op te halen werd ons om uitleg gevraagd. Die hebben we gegeven.
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
We zijn al vaker bij restaurant Natuurlijk wezen eten altijd lekker! Vanavond de hamburger gehad! Om je vingers bij af te likken!! Bediening was ook weer top! Kortom een heerlijk en gezellig restaurant waar we graag komen!
Ersin S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Voor het eerst gegeten bij restaurant Natuurlijk. Dit was op aanrader van vrienden. We zijn hier met 2 stellen wezen eten. Het eten zelf is echt lekker. Duurzaam en biologisch zijn hun kernwoorden. Dit proef je zeker terug in het eten wat ze serveren. Het vlees had zelfs een veel lekkerdere smaak dan ik elders geproefd heb. Echt een aanrader dus.

Het is wel een druk restaurant. Vergeet niet van te voren te reserveren. En ga er niet al te laat heen want dan heb je problemen met parkeren. Verder is het personeel erg vriendelijk en vrolijk.

Al met al een leuk avondje eten. Hier gaan we zeker een keer naar terug.
Pamela V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Na de halve marathon op het strand lekker gegeten in restaurant Natuurlijk. Heerlijke maaltijden, mooi afgewerkt en de smaken zaten heel goed. Ook voor de kids dik in orde! Speelruimte voorzien met animatie, wat moet een mens meer hebben?
Zeker om naar terug te gaan!!!!
Ook apparatementjes zijn heel mooi, app voor 4 personen gehuurd, net en heel praktisch ingericht!
scodie .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Voor de tweede keer in een paar maanden tijd bij Natuurlijk gegeten. Een voorname reden hiervoor is de kinderhoek waar de kinderen tussen het eten door lekker kunnen spelen.

Bij binnenkomst valt direct de temperatuur op, het is er vreselijk warm. Gelukkig kunnen we dicht bij de deur plaatsnemen zodat er af en toe wat frisse lucht langs komt.

De kaart ziet er prima uit, veel verschillende gerechten en allemaal biologisch. De garnalencocktail was ruim voldoende en de saus was verrassend lekker. Het hoofdgerecht van mij (sate) was prima maar eigenlijk net niet voldoende. Het toetje (creme brulee) was gemiddeld. De creme had weinig smaak.

Hoewel het eten prima was vielen ons twee dingen op: de ruimte is vreselijk gehorig. Om elkaar te verstaan moet je redelijk hard spreken. Daarnaast was de bediening niet al te actief, glazen bleven lang leeg en het duurde lang voordat de kaart werd gebracht of lege borden werden weggenomen.
Lekkereuiteters .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
We hebben heerlijk gelunched op het terras en in t zonnetje heerlijk genoten!
Mijn man had een hamburger en ik had zelf heel gewoon... Een broodje met twee kroketjes. Alles was top kwaliteit en goed verzorgd. Klein minpuntje ...de mosterd) je krijgt van die zakjes mosterd ... ik zou een klein bakje mosterd erbij geven .. Betere uitstraling . Zo'n zakje geeft een snackbar uitstraling en dat verdiend dit restaurant absoluut niet.
Verder top plekje en voor herhaling vatbaar.
Ralph N.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Bij natuurlijk een heerlijke verantwoorde en huisgemaakte hamburger gegeten. Het zag er erg goed en "natuurlijk" uit en smaakte zoals het eruitzag: heerlijk! Voor de kids een leuk restaurant met speeltuin. Ondanks dat wij een plekje hadden is er weinig parkeerruimte. Wij hebben heerlijk buiten onder de heater gegeten. Het is verstandig om te reserveren, wij hebben even moeten wachten, maar dat was het waard. Top locatie in de duinen en goede vriendelijke bediening! Aanrader na een strandwandeling ;-)
E _.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Natuurlijk is een leuk uitziend restaurant waar ze goed eten serveren, de bediening vlot en vriendelijk is, de prijzen erg goed zijn, maar waar het op decor toch wat lager scoort.
Het belangrijkste is natuurlijk het eten. Dat is prima verzorgd, bij de burgers wordt gevraagd naar de temperatuur, als je speciale wensen hebt (iets niet op de burger) is dat geen enkel probleem.
Porties zijn groot zat, alleen bij de patat ontbrak de mayonaise. Toen we hier naar vroegen werd dit gelijk gebracht en er werd niets exta voor gerekend.
Dessert was ook uit de kunst, dessertspecial was uitgevoerd met tokkelroom, dus met alcohol. Omdat we met de auto waren gevraagd of dit zonder kon. Geen enkel probleem, kon ook worden vervangen voor iets wat volgens de kok passend was. Dit werd een chocoladesaus en die paste inderdaad uitstekend bij het geheel.
Wel zijn de flesjes appelsap erg klein (180ml), maar het was wel biologisch en erg lekker.
Prijs over all zeer goed te doen, zeker voor het vele biologische.

Dan het enige mindere punt: de ambiance, de aankleding en de parkeergelegenheid. Er is veel te weinig parkeerplek waardoor je moet uitwijken naar parkeren bij een automaat voor bijna 2 euro per uur, dat is jammer.
De aankleding is zo dat al het geluid reflecteert. Misschien waren de gasten deze dag extra luidruchtig, maar het was erg moeilijk elkaar te verstaan zonder ook heel hard te gaan praten. Dit is natuurlijk voor een groot deel te wijten aan de andere gasten die steeds harder gaan praten (en kinderen die gillen, krijsen, jengelen), daar kan het restaurant niets aan doen, maar door de accoustiek werd het ook niet minder. Dus daar is nog wel wat verbetering mogelijk. Ook zitten de stoelen heel erg hard. Natuurlijk, ze zijn van hout, maar na 2 uur zitten is dat toch niet zo confortabel meer.

Al met al nog wel voor herhaling vatbaar, maar dan met mooier weer zodat we buiten kunnen zitten.
1234567891 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Eten is oké, lijkt op de kaart heel bijzonder maar smaak is hetzelfde als doorsnee restaurant.
Bediening is heel vriendelijk
Voor kinderen heel leuk restaurant, oppas meisjes zijn leuk voor de kinderen en de kinderen kunnen spelen.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Er was enige discrepantie tussen verwachting over dit restaurant en de realiteit, anders waren de cijfers wellicht hoger. We hadden een rustiger meer luxe restaurant verwacht en Natuurlijk heeft de uitstraling van een strandtent. Wel een goede. Dus met die verwachting op zak is ambiance in orde. Eten was goed. Zowel de burger als de salade zijn prima van smaak. En de uitgangspunten van Natuurlijk, alles natuurlijk en tot de bron traceerbaard, worden van harte onderstreept.