Over het restaurant Natuurlijk

Eerlijke producten uit de omgeving

Restaurant Natuurlijk in Egmond aan Zee is altijd op zoek naar de beste en eerlijkste producten. En laat ons dat nou als muziek in de oren klinken! Wie niet? Alle producten die hier worden gebruikt, worden zorgvuldig geselecteerd met oog voor de seizoenen en daarnaast worden ze zoveel mogelijk bij lokale boeren vandaan gehaald. Duurzaam, eerlijk en zoveel mogelijk biologisch. Van brood tot vis, alles is natuurlijk!

Meer informatie over restaurant Natuurlijk

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m vrijdag vanaf 12.00 uur geopend
Zaterdag & zondag vanaf 10.00 uur geopend
Maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Natuurlijk

Anna H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Nice!
Tini K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Goede ontvangst, verkeerd begrepen qua aantal personen maar er werd gelijk een tafel aangeschoven!!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
We zijn hier al een paar keer geweest. Een leuk restaurant, wijds opgezet en genoeg mogelijkheden om ergens te zitten waar je niet in de kinderen zit. Het eten is prima in orde. De kelpnoedels zijn goddelijk. Voor de veganist is hier genoeg te kiezen en men kan ter plekke aanpassingen doen aan een gerecht. We hebben hier weer heerlijk gegeten. We komen zeker terug.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Niet lang wachten op je eten
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
een heerlijke plek waar het goed vertouwen is vriendelijke groet Annemiek Smit.
Ed W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Leuk restaurant waar het goed eten is en met uitstekende bediening.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Prima eten, leuke locatie je kan er zelfs midgetgolfen. leuk dat er animatie is voor de kinderen. Al met al reden om nog een terug te komen.
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
lekker eten, goed verzorgd en gezellig met kleine kinderen omdat er animatie is.
Margareth B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Met ons gezin hebben we een heerlijk samenzijn gehad. We voelden ons zeer welkom!
Lara W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Leuk restaurant, helaas viel de vegan healthy salade erg tegen. Persoonlijk vond ik deze niet restaurant waardig.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Mijn man en ik hebben hier vorige week woensdag heerlijk het speciale aanbiedingsmenu genomen en daar heerlijk van genoten.....qua smaak en prijs!
De gerechten worden bijzonder klaargemaakt...er is duidelijk de nodige aandacht aan besteed. Heerlijke huisgemaakte 'patat' en verse groenten. Alles even lekker.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heel lekker en verfijnd gegeten. Mooi gepresenteerd. Spijtig dat er enkel frietjes als bijgerecht kan gekozen worden. Pluspunt is dat je hier ook je gespaarde yums kan inruilen. Ik zou dit restaurant zeker aanraden.
Armando S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Ik heb hier 2 mei met mijn dochter gegeten en had me er meer bij voorgesteld. De maaltijdsalade en de hamburger die ik bestelde stelde niet veel voor.
Ik denk dat het voor klanten met kinderen een uitkomst is dat deze worden bezig gehouden als je als ouder even rustig wilt eten.
Ik heb de egmondpas 10% gebruikt voor een fooi aan het animatie team zodat deze de andere gasten ook rustig kunnen laten eten.
Ik zal Natuurlijk niet snel aanraden bij onze gasten.
pita V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Fijne onopvallende maar zorgzame bediening. Aanpassingen vanwege allergieën is geen enkel probleem. Alles tegelijk geserveerd en lekker eten!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Sfeervol restaurant
Vriendelijke en vlotte bediening
Gerda P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk gegeten en een hele leuke bediening.
De tafel van Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Een goed restaurant. Gezellige inrichting, sfeervol en op een mooie plek vlakbij de boulevard. Vriendelijke bediening. We hadden gevraagd om een tafel ver weg bij bestekbakken vanwege gehoorproblemen en dit was prima geregeld. Voorgerechten waren uiensoep en garnalensoep en deze smaakte heerlijk. Hoofdgerechten: highlanderburger, kipsaté, kabeljauwhaas, kelpnoedels (vegan) en weedburger (vegan). Men is goed op de hoogte van veganistische gerechten en wat er wel en niet bijhoort. Heel fijn. Tussen voor- en hoofdgerecht wordt gevraagd of dit al geserveerd kan worden of dat we nog even willen wachten. Het nagerecht (blondie / brulee / bonbons / worteltaart en chocoladebrownie (laatste 2 vegan) waren verrukkelijk. Het is echt een feestje om hier te eten. Voor de vegetariër en veganist is het hier ook goed toeven. We komen hier zeker weer terug.
Ronald B.
Hartelijk ontvangen en heerlijk gegeten
bea R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Gewoon lekker gegeten in een gezellige sfeer!!
Aria P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima eten, goede bediening. We hebben een top,avond gehad.
C. E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk eten. Alleen de tocht en wind door het restaurant is niet fijn.