Natuurlijk Smullen

7,2
Duur
Grzesznik .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Fijn, een snackbar met glutenvrije snacks! De enige in Amsterdam, nota bene. Dat glutenvrije aanbod was wel summier: alleen frikandellen en kroketten, terwijl er ook kaassoufflés, kipnuggets etc. bestaan (gewoon van dezelfde fabrikant). Hopelijk wordt het assortiment dus uitgebreid! De kwaliteit van de patat was niet heel goed -- sommige waren lekker krokant (des te lekkerder omdat ze ongeschild zijn), maar de meeste waren slap en vettig. Desalniettemin hét adres om glutenvrij te snacken in Amsterdam.
Scott_Yambao .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Zeker geen slechte patatjes maar eerlijk gezegd verwacht je net wat meer door het concept. Ze waren iets te vet en verder niet speciaal van smaak en structuur. Erg prettig is dat je niet de standaard weiko satesaus krijgt. Vleesburger gewoon standaard wat te veel ketchup maar vlees was goed en dat is het belangrijkste. Bediening was een beetje ongeduldig. Voor een snackbar een leuk decor waar je ook prima je bestelling kan eten, binnen of op het terras.
S-Tempel .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Ik kom hier vaker en dat is niet voor niets. Heerlijk eten en voor een goede prijs-/kwaliteitverhouding. De bediening is altijd vriendelijk en met een gulle lach :D
En altijd als... En ik zeg als er iets mis is kun je ermee bij Ellen en haar personeel terecht, dan wordt het goed en naar tevredenheid opgelost. Dus ik herken helemaal niets van al die negatieve reacties!
Cas_Kar .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Ik kom hier vaak en vind het er altijd gezellig. Goede Hamburgers en echt de lekkerste verse patat in de stad! Een aanrader of je nou Biologisch wilt of niet.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
De snackbar ziet er gezellig uit, ook prima om je snack daar op te eten., met leuke en aardige bediening. Je kunt gedeeltelijk de keuken in kijken en die vond ik er niet al te fris uitzien. Wij hebben friet besteld, met een vega-kroket (van de vega-slager) en satésaus. Vette frieten en bovenop de satésaus lag een laagje olie. De vegakroket was prima. Een uurtje na het eten werden we er erg slecht van en kwam bij ons beiden alles er weer uit. Misschien dat er iets niet goed was? Lag het aan slechte hygiëne in de keuken? Of gewoon veel te vet allemaal? Wij gaan er in ieder geval nooit meer naar toe.
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
In één woord verrassend. Begon met een groentekroket (keuze uit 6 verschillende kroketten), kreeg daarna de smaak te pakken dus een vega hamburger er achteraan (van de Vegetarische Slager, super lekker) en tot slot een patatje. Nou, een riante portie smaaksensatie. Ik heb zitten smullen.
Er komen ook veel gelijkgestemden en da's makkelijk aanhaken dus ik zat hier uuuuren, op m'n gemak.

Decor is tof. Recentelijk fris verbouwd met sloophouten zitbanken en betimmering

Ik las iets over fout gaan. Dat begrijpt ik niet. Je kijkt toch wat je meeneemt als het om 2 snacks gaat?
De SERVICE is juist boven gemiddeld goed. Overal gaat wel eens wat fout maar hier compenseren ze je van harte en vragen altijd of het smaakt ook al zit je buiten. In welke snack-tent heb je dat? Eigenaresse wil het altijd weten als er iets te verbeteren valt want.. dan kan ze d'r wat aan doen.

Ik kom er nu drie jaar. Ik ben verhuisd, dus nu wat minder vaak, onlangs sinds lange tijd weer eens, en zie de kwaliteit, het assortiment en ook het interieur alleen maar verbeteren. Deze tent is een knaller

Ik erger me aan mensen die één of twee keer geweest zijn, HIER klagen en niet even bellen dat het fout is gegaan. Er gaat goddomme een wereld voor je open als je je mond opent. Daarom schrijf ik dit - omdat dit juist keigoed gaat. Zelfs als het in de soep loopt want wie geen humor heeft komt niet ver - en dat hebben ze in deze cafetaria. Dus zeg het gewoon. Je wordt ruimschoots gecompenseerd en gaat uit elkaar als de beste vrienden.
HetSer4tje&Lepel .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Onlangs ben ik er weer geweest., echt het is geen 'doorsnee' snackshop (plank met boeken) voor een goed doel.
Het is de beide dames er niet van gekomen om een 2e zaak te open, de toekomst staat nog open.
Een 'verantwoorde' Croqette op z'n tijd... ook van 'Vega' !!
Jean L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
We ploften met een groep van 4 kinderen en twee volwassenen binnen. Allemaal aan de patat, en we waren erg benieuwd.

Nou: een heel fijne ervaring: we kregen informatie over onze bestelling, kwaliteit en samenstelling verrassend goed.
Patat is echt een belevenis en lekker...

de snacks: kaassoufflé is super, de broodjes erbij smaakvol en de sate Tofu is echt subliem. De fijne smaaknuances in de diverse sauzen (ook HM's) maken het af. Echt een aanrader!!

Het decor: hoe leuk en lief ook, het lijkt wat oubollig aandoend. Wellicht een kwestie van smaak, wij zouden, juist om de bio-diversiteit juist te positioneren, gaan voor een 'strak-trendy' interieur. Uiteindelijk komen we daar niet voor. We komen zeker terug!!
YolandaW .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Woon hier net in de buurt dus op ondekking en zo kwam ik bij deze snackbar, wat een heerlijke patat, ongeschild! zo moet patat smaken, Hamburger ook erg lekker bovendien biologisch.
Ondanks de drukte bleef de bediening vriendelijk ,aanrader.
Nanda S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
ben hier geweest omdat ik vouchers had gekocht ,een aanbieding dus,gelukkig maar,want meer was het zeker niet waard!Het was eigenlijk een gewone hamburger(vlees smaakte best wel goed) naar mijn mening en die van mijn vriendin,de friet was zeker okee maar niet erg bijzonder...ga daarvoor niet speciaal terug dus,woon er niet om de hoek!Jammer,hadden we echt meer van verwacht.Zeker wel een goed iniatief!