Natuurkampeerterrein & Eethuis Voscheheugte

9,3

Jouw recensie over het restaurant Natuurkampeerterrein & Eethuis Voscheheugte

Marjolijn B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Hele leuke avond gehad bij de Voscheheugte en heerlijk gegeten. De sfeer is heel informeel en erg gezellig. Er staat een grote open haard midden in de verbouwde kippenschuur met luie stoelen er omheen. Daar hebben we een aperitief gedronken en kregen we een amuse, een groentekroketje. Het verassingmenu was courgettesoep met gepocheerde vis vooraf: subliem! Daarna een prima zwijnsbiefstuk. Ook de heilbot en de schnitzel van de kaart waren erg lekker. Het toetje was weer om je vingers bij af te likken: witte chocolademousse met aardbeien en hazelnoten. Zeer vriendelijke bediening.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wat een aangename verrassing! De open haard brandde, het eten smaakte bijzonder goed. We hadden spijt dat we voor 2 gangen hadden gekozen, ipv voor 3. Ook ontbijt de volgende dag was dik in orde.
Joyce Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Afgelopen zaterdag genoten van een 5-gangen wildmenu bij Voscheheugte. Dit menu was speciaal voor een aantal dagen te boeken.
Wat was het smullen.
Alle smaakcombinaties vielen in goede aarde.
En de vriendin die vegetarisch is kreeg ook een heerlijk verrassend menu voorgeschoteld.
Ga zo door!
Nanda Z.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Alles erg smaakvol. Leuke zaak met nieuwe enthousiaste eigenaren die we heel veel succes gunnen. Aanwinst voor Drente
Pauliproef .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wat een prachtige locatie. Zeer gastvrij ontvangen en heerlijk bij het houtvuur gezeten en heerlijk gegeten. De kok rookt zijn zalm zelf op het haardvuur in het restaurant. De gerechten zijn bereid met verse en eerlijke seizoensproducten en dat proef je.
Geweldige plek, we komen in de zomer ook zeker weer terug om op het terras te zitten.
Wouter T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Goed gelegen eenvoudige eetgelegenheid in het Drentse land tegenover het Mantingerzand. Mooie terrastuin en eenvoudige, gezellige restaurantruimte met grote open haard waar je omheen kunt zitten. Je kan er maar tot 20:00 uur voor diner terecht. Wel erg lekker; al het vlees is van biologische boeren uit de directe omgeving. De groentenmix als bijgerecht vond ik wat minder. De menukeuze is beperkt; in het geheel geen vis bijvoorbeeld. Zeker om terug te komen.
Dag Wouter, dank voor je recensie. Fijn dat je geweest bent, en mogelijk terugkomt... Kan me goed in je verhaal vinden, wel goed om aan te geven dat het eethuisje in de regel tot 9 uur geopend is, dus een uurtje langer :)

Reactie van proever:

Prima dat het restaurant tot 21:00 uur open is. Ik had 20:00 uur begrepen van een medewerker toen ik de dag ervoor een wijntje op het terras dronk. Misschien heb ik het verkeerd gehoord. Op de website staat 21:00 uur.