Natuurkampeerterrein & Eethuis Voscheheugte

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 21:00

Nanda Z.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Alles erg smaakvol. Leuke zaak met nieuwe enthousiaste eigenaren die we heel veel succes gunnen. Aanwinst voor Drente
Pauliproef .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wat een prachtige locatie. Zeer gastvrij ontvangen en heerlijk bij het houtvuur gezeten en heerlijk gegeten. De kok rookt zijn zalm zelf op het haardvuur in het restaurant. De gerechten zijn bereid met verse en eerlijke seizoensproducten en dat proef je.
Geweldige plek, we komen in de zomer ook zeker weer terug om op het terras te zitten.
Wouter T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Goed gelegen eenvoudige eetgelegenheid in het Drentse land tegenover het Mantingerzand. Mooie terrastuin en eenvoudige, gezellige restaurantruimte met grote open haard waar je omheen kunt zitten. Je kan er maar tot 20:00 uur voor diner terecht. Wel erg lekker; al het vlees is van biologische boeren uit de directe omgeving. De groentenmix als bijgerecht vond ik wat minder. De menukeuze is beperkt; in het geheel geen vis bijvoorbeeld. Zeker om terug te komen.
Dag Wouter, dank voor je recensie. Fijn dat je geweest bent, en mogelijk terugkomt... Kan me goed in je verhaal vinden, wel goed om aan te geven dat het eethuisje in de regel tot 9 uur geopend is, dus een uurtje langer :)

Reactie van proever:

Prima dat het restaurant tot 21:00 uur open is. Ik had 20:00 uur begrepen van een medewerker toen ik de dag ervoor een wijntje op het terras dronk. Misschien heb ik het verkeerd gehoord. Op de website staat 21:00 uur.