Naturel

Service6,8/10
Decor8,5/10
Sweetheart . Gastronoom (14 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het is een stukje wandelen, maar dan heb je ook een mooie plek bovenop het duin. Inrichting is helemaal leuk. De kaart laat een hoop lekkere dingen zien en gezien het warme weer gingen we beide voor een maaltijd salade. Daar viel helemaal niks op af te dingen, vers, lekker en mooi opgemaakt. Graag hadden we er ook een portie frites bij gewild, maar dat kon niet. Er kwam nog een grote bbq later op de avond en daar waren alle frietjes voor nodig. Bijzonder op zijn minst.
Dan maar brood erbij, dat kon gelukkig wel. In een zak opgediende soort van kaiserbrötchen waren niet knapperig of smaakvol. er werd een schoteltje olie met daarin een hoopje kruiden bijgeleverd en een bakje half gesmolten boter. Daar kan je echt meer van maken.
De witte wijn heb ik wel eens koeler gedronken.
De bediening is vriendelijk, maar vergeet wel eens wat. Onze buurman had na een half uur nog geen drinken. En de tent zat zeer zeker niet vol, maar ik denk dat de aandacht meer uit ging naar wat ging komen.
Mark T. Gastronoom (31 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Bij beachclub Naturel is het goed toeven. Uiteraard is de locatie op een mooie dag top. Geen drukke boulevard, maar duinen in de rug en zee in de verte. Vergt wel een stukje lopen vanaf het zwarte pad. De salade met kip is heerlijk, de witte huiswijn aardig, en de dagverse taart van Lies ( vandaag: lemon en kokos) fantastisch. Nu nog het vriendelijke personeel iets beter inlichten over de gerechten zodat zij vragen wel kunnen beantwoorden.
S_pice . Bourgondiër (4 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Mijn verjaardag hier gevierd en alle aanwezige kids waren het hartsgrondig eens: hier hebben ze de lekkerste tosties van de hele wereld! De bourgondisch gepresenteerde plank vol met heerlijke fingerfood viel bij de volwassenen juist weer goed in de smaak. Lekker en puur.
De bediening bij een strandtent is vaak niet te vergelijken met die van een 'echt' restaurant, zo ook hier: vriendelijk maar onervaren. De afgelegen locatie maakt dat ruimschoots goed; alsof je iemand bezoekt in zijn ubercoole strandhuis.
Philip1900 . Fijnproever (9 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Een vand e mooiste tenten van scheveningen. Weg van alle drukte in een fantastisch ingerichte zaak. Kijk vooral even binnen naar de zelfgemaakte boekenkast. Ze hebben hier een zeer gevarieerde kaart. Van Rendang tot zelfgemaakte lasagna. de bediening is voor een strandtenterg vlot en vriendelijk. Heerlijk plekje!
Jean_Guillaume . Gastronoom (11 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Met vrienden een heerlijke drukke zomerdag gerelaxed bij Naturel. Wij waren van mening dat dit qua decor een van de mooiste strandtenten is van Scheveningen, het ligt een beetje afgezonderd waardoor je geen last hebt van de muziek van de omringende strandtenten. Ik kan alleen spreken over de ontbijt,lunch en fingerfood dit zag er goed uit en was heerlijk. Bediening is vriendelijk alleen de structuur van Naturel is chaotisch door het ontbreken van tafelnummering.
Wanneer je een dag naar Scheveningen gaat is dit zeker een strandtent die je moet bezoeken.