Naturel

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 09:00 - 12:00
- Diner vanaf 17:00

6,8

Jouw recensie over het restaurant Naturel

Karin B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wat een verrassing. Als -oud-Amelander had ik het idee van een 'strand-tent' bij Scheveningen, drukte en lawaai. We hebben, om dit te voorkomen, een verre parkeerplaats gekozen en zijn wat verder gelopen dan de dichtstbijzijnde tentjes. 'Naturel', de naam beviel ons al. Het was rond 5, een prachtige dag en veel mensen gingen weer naar huis. Hier was het rustig. Prachtige deck-chairs in het zand, zicht op zee, een heerlijke rose: TOP! Prima bediening, aardige hippe gozers die het niet vervelend lijken te vinden om de hele tijd door het mulle zand te moeten lopen. Toen lekker gegeten aan tafel op het terras. Prachtige kaart met mooie produkten. Mijn man een mooi stuk vlees, rose gegaard en zoete aardappelfrieten. Daar is over nagedacht. Ik heb lekker vis gegeten met noedels en mooie groene groenten. Wij werden hier heel bij van! Het mooie weer hielp natuurlijk ook mee! Wij komen terug :))
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
De inrichting ziet er mooi uit, maar daar blijft het dan ook bij.
Ondanks voldoende personeel en relatief weinig gasten, werden we na een halfuur pas geholpen. Hierna duurde het ca. 15 minuten tot we een lauwe espresso kregen.
Ook het afrekenen was kennelijk erg ingewikkeld voor het personeel. Na de rekening te hebben gevraagd en "komt eraan!" toegesnauwd te hebben gekregen, vertrok de serveerster weer om met haar vriendinnen/kennissen te kletsen. Vervolgens hebben we ook twee andere personeelsleden om de rekening gevraagd (ook binnen). Na ruim(!) 40 minuten was het dan eindelijk zo ver en konden we betalen.
Deze tent is qua service absoluut geen aanrader, zeker niet op drukkere dagen!
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Mooie inrichting, maar daar blijft het bij.
Ondanks voldoende personeel en weinig bezoekers, werden we pas na een halfuur geholpen. Vervolgens hebben we 20 minuten gewachten op een lauwe espresso.
Nadat we de serveerster om de rekening vroegen en 'komt eraan' toegesnauwd kregen, ging ze vrolijk verder met haar eigen vriendinnen. Uiteindelijk hebben we nog twee personeelsleden om de rekening gevraagd (ook binnen), maar kennelijk vonden ze het een erg moeilijke vraag.
Na 40 minuten hebben we eindelijk kunnen betalen.
Zeker niet voor herhaling vatbaar!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Een rijk gevulde tafel met allerlei heerlijkheden om Tweede Paasdag mee te beginnen. Bij de ontvangst een glas prosecco met jus, heerlijk en vrolijk. Bediening gezellig maar zeker professioneel. Locatie als altijd geweldig
sweetheart .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het is een stukje wandelen, maar dan heb je ook een mooie plek bovenop het duin. Inrichting is helemaal leuk. De kaart laat een hoop lekkere dingen zien en gezien het warme weer gingen we beide voor een maaltijd salade. Daar viel helemaal niks op af te dingen, vers, lekker en mooi opgemaakt. Graag hadden we er ook een portie frites bij gewild, maar dat kon niet. Er kwam nog een grote bbq later op de avond en daar waren alle frietjes voor nodig. Bijzonder op zijn minst.
Dan maar brood erbij, dat kon gelukkig wel. In een zak opgediende soort van kaiserbrötchen waren niet knapperig of smaakvol. er werd een schoteltje olie met daarin een hoopje kruiden bijgeleverd en een bakje half gesmolten boter. Daar kan je echt meer van maken.
De witte wijn heb ik wel eens koeler gedronken.
De bediening is vriendelijk, maar vergeet wel eens wat. Onze buurman had na een half uur nog geen drinken. En de tent zat zeer zeker niet vol, maar ik denk dat de aandacht meer uit ging naar wat ging komen.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Bij beachclub Naturel is het goed toeven. Uiteraard is de locatie op een mooie dag top. Geen drukke boulevard, maar duinen in de rug en zee in de verte. Vergt wel een stukje lopen vanaf het zwarte pad. De salade met kip is heerlijk, de witte huiswijn aardig, en de dagverse taart van Lies ( vandaag: lemon en kokos) fantastisch. Nu nog het vriendelijke personeel iets beter inlichten over de gerechten zodat zij vragen wel kunnen beantwoorden.
s_pice .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Mijn verjaardag hier gevierd en alle aanwezige kids waren het hartsgrondig eens: hier hebben ze de lekkerste tosties van de hele wereld! De bourgondisch gepresenteerde plank vol met heerlijke fingerfood viel bij de volwassenen juist weer goed in de smaak. Lekker en puur.
De bediening bij een strandtent is vaak niet te vergelijken met die van een 'echt' restaurant, zo ook hier: vriendelijk maar onervaren. De afgelegen locatie maakt dat ruimschoots goed; alsof je iemand bezoekt in zijn ubercoole strandhuis.
Philip1900 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Een vand e mooiste tenten van scheveningen. Weg van alle drukte in een fantastisch ingerichte zaak. Kijk vooral even binnen naar de zelfgemaakte boekenkast. Ze hebben hier een zeer gevarieerde kaart. Van Rendang tot zelfgemaakte lasagna. de bediening is voor een strandtenterg vlot en vriendelijk. Heerlijk plekje!
Jean_Guillaume .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Met vrienden een heerlijke drukke zomerdag gerelaxed bij Naturel. Wij waren van mening dat dit qua decor een van de mooiste strandtenten is van Scheveningen, het ligt een beetje afgezonderd waardoor je geen last hebt van de muziek van de omringende strandtenten. Ik kan alleen spreken over de ontbijt,lunch en fingerfood dit zag er goed uit en was heerlijk. Bediening is vriendelijk alleen de structuur van Naturel is chaotisch door het ontbreken van tafelnummering.
Wanneer je een dag naar Scheveningen gaat is dit zeker een strandtent die je moet bezoeken.