Natural High Beach Club

Duur
Lang
Mirandahaha .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het is een hippe strandtent waar iedereen erg relaxed is. Dus dat moet je zelf ook een beetje zijn. Het eten is geen hoogstaand kookgebeuren maar lekker eten. De weedburger die ik deze keer nam raad ik niet aan, maar misschien een kwestie van smaak, ik had nooit eerder zoiets gegeten. Wel een beetje duur allemaal maar je betaalt ook voor het uitzicht en de locatie.
JoKu65 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Hoe men in de horeca een diner avond kan verpesten.
Gisteren een tafel gereserveerd voor 6 personen voor 19.30.
De gereserveerde tafel was bezet door andere personen met dezelfde naam ??? Toch een vrije tafel gevonden. Willen jullie vast de broodbol ? Ja graag. Die is niet gekomen, want die was op bleek later pas. Na geruime tijd werden het voor- en hoofdgerecht opgenomen. De voorgerechten kwamen redelijk snel en waren oke. Echter na een uur wachten kwamen de hoofdgerechten nog steeds niet. Het was wel druk geweest maar inmiddels niet meer. Nadat we een paar keer hadden aangedrongen en een tijdlimiet hadden gesteld, kwam de melding dat de hoofdgerechten er aan kwamen, maar dat voor een persoon de "daghap" (zo zei de ober het) niet meer aanwezig was. De "daghap" was een pasta vongole, speciaal aanbevolen door de serveerster en was voldoende voorradig zei ze desgevraagd. Of deze persoon wat anders wilde bestellen ? Even medegedeeld na 1 uur en 15 minuten. Wij zijn opgestapt en hebben ergens nog een patatje gegeten. Het leek wel sabotage door het bedienend personeel. Zo wordt het horeca imago van Nederland nog verder beschadigd. Joop Kuijken, Pijnacker
CDekker1980 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
superleuke beachclub, goede sfeer relaxed en ontspannen. Het eten was goed vers en smaakvol . Top uitzicht op het strand en sportieve activiteiten!
Jorien K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Vanmiddag bij Natural high gegeten. Ik wilde de beachburger maar ivm mijn zwangerschap gevraagd deze erg door te bakken. Eerste keer was de burger roze. Teruggestuurd (wat ze met pijn en moeite deed) en kregen een nieuwe. Nóg rozer tot onze verbazing. De serveerster heeft niet veel verstand van vlees en van manieren want ging op een vol terras een discussie aan met ons dat dit vlees níet roze was en niet verder door te bakken was. Schandalig!!
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We hebben hier geluncht en het was ontzettend druk ivm het Man of the Dam evenement. Toen bleek dat dit niet doorging, ging iedereen tegelijkertijd lunchen (zo leek het wel). Wij hadden slechts een uurtje om te eten en we hadden er een hard hoofd in dat we op tijd bediend zouden worden. Maar dat viel echt heel erg mee!!! Complimenten voor de bediening die ondanks alle drukte het hoofd koel hield en ook nog vriendelijk bleef en de tijd nam voor ons. Mijn partner had de kipsate, waar een enorme berg atjar bovenuit stak. En bah, de kroepoek IN de saus :( Ikzelf had een italiaanse bol met visburger, wakame en wasabi saus. Dit was erg lekker en vond ik een veel betere prijskwaliteit verhouding dan de sate. Ik zou niet twijfelen om hier nogmaals te lunchen want er staan genoeg lekkere dingen op de kaart.

Wilveld .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Hier geluncht, op een prachtige locatie gelegen. Mooi uitzicht op zee, waar altijd wel iets te zien is. onze broodjes zagen er goed uit en smaakte lekker. Appeltaart en brownie smaakte eveneens goed. Prima prijs/kwaliteit. Wel heel storend dat er op het hele grote terras maar twee meiden liepen bij wie je iets kon bestellen. Al het andere personeel bleef maar zeggen, nee moet u bij mijn collega zijn. Dit systeem komt erg klantonvriendelijk over. Het lijkt mij een kleine moeite om in elk geval je college met computer even te attenderen dat er gasten zijn die iets willen bestellen. Nu moet je als gast opletten om aandacht van de juiste serveerster te krijgen. Lijkt mij omgekeerde wereld. En nog een tip: leer het personeel beter lopen met een dienblad. Het ziet er bij meerdere medewerkers erg onstabiel uit.
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Erg leuk restaurant. Uitzicht op zee en strand maar niet zo maar een strandtent. Enorm lekkere lamsgehakt spiesjes als voorgerecht. Goede ossenhaas puntjes op oosterse wijze, kipstoofschotel en kipsaté. Verschillende wijnen per glas, ook goede! Leuk toetje met spekkoek.
Elard V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Hier 's avonds een hapje gegeten. Gezellige beachclub met een leuk uitzicht over het strand waar de sportende medemens kan worden gadegeslagen. Het was een mooie zomerdag met als resultaat dat het enorm druk was. Er was nog één tafeltje binnen beschikbaar. Zeer vriendelijke bediening die af en aan loopt om het grote aantal gasten te bedienen. Allebei namen we kipsaté. We hoefden niet lang op ons eten te wachten. De borden waren warm, zelf het bord waar de schaal frites op geserveerd werd, dus standaard worden ze waarschijnlijk warm gehouden. Altijd een groot pluspunt vind ik. Er lag één (wat lange) spies kipsaté op het bord met voldoende satésaus. Had naar mijn mening wel iets meer kip mogen zijn voor de prijs. Veel salade, wat Atjar en een forse hand (Conimex?) kroepoek. Om met de saté te beginnen, die was echt lekker. Heerlijk mals, zoals hij moet zijn. Saus was ook goed. De salade was iets minder en ook de dressing was er niet goed over verdeeld. Waarom rode ui door deze salade? De Atjar was niet lekker. Droog en een vreemde smaak. Dan de kroepoek. Waarom krijg je vaak deze kant en klare kroepoek uit een zak bij je saté? Een prachtige kans om je te onderscheiden wanneer je zelfgemaakte kroepoek erbij zou serveren. Jammer. Tot slot waren de frites niet slecht, maar ze blonken ook niet uit in smakelijkheid. Ze waren een beetje taai en leken wel even opnieuw gefrituurd nadat ze al een keer in de frituur waren geweest. Als dessert kwam er voor mij spekkoek met vanille en chocoladeijs op tafel en voor mijn vrouw een brownie met vanilleijs en salted caramelsaus. De spekkoek was te droog. Het ijs was lekker en van goede kwaliteit. De brownie werd geserveerd in een weckpot. Op zichzelf een leuk idee, maar hierdoor lag alles op de brownie (ijs en slagroom met saus). Het was misschien beter geweest om het geheel wat "losser" van elkaar te serveren in plaats van de weckpot. De smaken waren wel goed. Conclusie: Voor de ambiance, het vriendelijke personeel en de locatie zou ik er zeker nog een keer terugkomen, maar dan alleen voor een drankje.
Meervan .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Vanavond hebben wij er met 6 personen gegeten. Het voorgerecht was bij iedereen goed. Het hoofdgerecht was bij bijna iedereen heerlijk. Het dessert kwam erg rommelig. Nadat de koffie was besteld kregen wij om 22:00 uur ongevraagd de rekening en kregen wij een zeer ongenaam gevoel. Het was een domper op een gezellige avond. Wij gaan nooit meer. Ze verdienen ons geld niet
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Hier gegeten op 12 juni 2014. Natural High is een typische mooi weer locatie. Een veredelde strandtent met een permanent karakter. Op een mooie zomerse stranddag is het goed vertoeven op het terras. 12 juni was een mooie dag en het terras was rond zeven uur nog goed gevuld. We hadden dan ook een mooi plekje met uitzicht over het strand. We hebben twee verschillende vissen gegeten. Zalmforel en Tongfilet. Vooral de tongfilet smaakte erg lekker. Ook zaten er voldoende frieten en gepofte aardappels bij. Er was een klein misverstand over wie ons moest bedienen, maar dat was overkomelijk. Echt bijzonder vriendelijk was het ook niet, maar ook zeker niet onvriendelijk. Het eten was dus zeker lekker en goed bereid, maar ook niet bijzonder. De prijs / kwaliteit was echter wel wat minder. Maar ja, dat heeft er vast ook mee te maken dat dit restaurant het vooral moet hebben van de (schaarse) mooie dagen in Nederland. Op een wat mindere dag zou ik hier dan ook zeker niet hoeven te eten. En het zou dan ook een mooie uitdaging kunnen zijn voor dit restaurant om juist wat meer hun best te doen en iets bijzonders te bieden, zodat mensen ook speciaal op de wat minder mooie dagen naar Natural High komen. Maar zover is het wat mij betreft zeker nog niet. Nu is het een typisch "zesje". Allemaal net voldoende.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Hele mooie strandtent op de Brouwersdam. Ruim, leuke inrichting, mooi terras met een verhoging zodat iedereen kan genieten van het uitzicht. De kaart is wat klein, wat in principe niet zo erg is, als dan ook alles voorradig is. Helaas was een van de voorgerechten uitverkocht, de keus voor een ander gerecht valt dan niet mee als de kaart beperkt is. Helaas kan er na 18:00 uur niet gekozen worden van de uitgebreide tapas kaart. Het voorgerecht is vervolgens een tomatensoep geworden, was gewoon goed, geen uitschieter. Hoofdgerecht was een aardig stukje vlees, maar ook de middelmaat eigenlijk. Bediening was wel erg attent en vriendelijk. Duidelijke rolverdeling op het terras, daar kon men de drukte met gemakt aan.
DutchDutch .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Een prachtige plek, dus ideaal om een hapje te eten dachten wij. De sfeer onder de bediening was gespannen en haast defensief te noemen. De risotto arriveerde maar was totaal niet gaar, bij het melden hiervan werden wij in eerste instantie niet serieus genomen, want hij was al eerder geserveerd, dus hoe kon hij niet gaar zijn? Mokkend werd de risotto terug gebracht naar de keuken, waar bleek dat hij echt niet gaar was. Een nieuwe risotto arriveerde terwijl de anderen het eten al op hadden. Deze risotto was beter maar nog steeds niet volledig gaar.
Helaas hadden wij dus wat het eten en bediening betreft geen goede ervaring, jammer want het is een mooie plek met heel veel potentie!! Misschien troffen wij een ''slecht'' moment, wij hopen het.