Natsumi

Meer informatie over restaurant Natsumi

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Theo B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ik ben niet zo'n liefhebber van sushi en zeker niet van de koude variant maar ik ben op uitnodiging van mijn zoon mee gegaan om kennis te maken met dit restaurant. De ontvangst was allerhartelijkst en met oprechte interesse. We konden per keer vijf gerechten bestellen uit een lijst van bijna 200 gerechten en hapjes, Japans, Sushi, komplete gerechten of gewoon een tongfilet (aan te bevelen) De gerechten werden in snetreinvaart vers klaar gemaakt en opgedient. Er was geen irritante ober die elke keer vroeg of we wat wilden drinken maar als we het vroegen stond het er met een glimlach in rap tempo. Het principe is "all you can eat" voor € 27,50 door de week en in het weekeind € 29,50. De drankjes moet je wel extra betalen. Al met al hebben we voor € 70,- een gezellige avond gehad met héérlijke gerechten en de sfeer is zeker erg gezellig. Een aanrader.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Bij Natsumi kun je vijf keer vijf gerechten bestellen voor een vaste prijs. Je kunt kiezen uit heel veel verschillende gerechten: naast sushi allerlei andere Japanse hapjes. Wij hadden allemaal al genoeg (en lekker) gegeten voor we aan de 25 gerechten waren.
Leuke formule. Drankjes zijn wel aan de dure kant: wijn 4 euro. Ook door de week is reserveren aan te bevelen.
Uit-etertje .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk weer gegeten en je kan ook zo lekker genieten van je eten. Superdruk maar toch het gevoel hebben dat je alleen met je gezelschap zit. Vriendelijk personeel echt een aanrader. Niet zo vreetschuurachtig. Elke maand vaste prik een etentje bij Natsumi.
Floris M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Ons vaste sushi restaurant waar ook de kinderen verzot op zijn. Naast alle gebruikelijke gerechten die op een prima manier bereid worden Is met name de warme kaart indrukwekkend.

De service is uitstekend en de kwaliteit komt dicht in de buurt van de restaurants die geen alle You can eat concept voeren. Kortom fantastische prijs kwaliteitverhouding en service.
Sometimess .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Mooi restaurant op een goed te bereiken locatie met gratis parkeermogelijkheid. Vriendelijke ontvangst, mooie inrichting. De bediening is vriendelijk, men werkt helaas nog wel met de papieren lijstjes.

Ik had de hoge scores hier gezien en daarom was mijn verwachting ook behoorlijk hoog. Dat viel tegen. Teppanyaki is redelijk. Wat kleine porties, maar dat is bij all you can eat niet zo erg. Vlees is wel zoet, daar moet je van houden. Ik heb het liever hartig.

Qua sushi niet heel veel keus en de smaak was nogal vlak. De soja saus was volgens het flesje met 43% minder zout gemaakt. Normaal kijk ik niet zo goed naar het flesje, maar hier wel omdat ik vond dat er weinig smaak aan zat.

Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Het restaurant is verder goed ingedeeld. Ondanks dat de tafels redelijk dicht bij elkaar staan kan je vrij ongestoord praten. Dat zou ik vaker willen zien.
VanAartsen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Na enige positieve recensies hier gelezen te hebben had ik wat goede verwachtingen van Natsumi, maar helaas viel dat wat tegen. Er zat weinig smaak aan de sushi de makis en rollen hadden niet de juiste vorm en waren wat flauw van smaak. De temakis hadden naar mijn idee te weinig vulling en waren taai.
De warme gerechten waren oke. Maar je zag wel bij bepaalde gerechten van de plaat dat het niet zo mooi was gesneden, de zalm en de kip bijvoorbeeld. Personeel was aardig.
Ik weet niet of ik de volgende keer hier weer ga dineren.
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Eten hier regelmatig. Altijd lekker. Vriendelijk personeel. Enige grote nadeel is akoestiek. Het is altijd superdruk. Dus de geluiden zijn ook vaak een reden om toch een ronde eerder weg te gaan.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Het is alweer een jaar geleden dat we hier gegeten hadden. En zoals altijd is de sushi weer perfect. Hier valt niets op aan te merken.

Helaas is het wat de service betreft een ander verhaal. We hadden niet gereserveerd, maar konden nog wel plaats nemen. Voorwaarde was dat we om 19:30 klaar zouden zijn. Dit was voor ons geen probleem, omdat we ruim op tijd aanwezig waren. Doordat je slechts vijf gerechten per ronde kan bestellen en we een paar keer lang moesten wachten tussen twee rondes (terwijl de kaart al ingevuld was voor de volgende ronde), duurde alles langer dan gepland. Toen het bijna 19:30 was werden we gesommeerd te vertrekken en het lag vooral niet aan hun dat alles zo lang duurde volgens de bediening.

Dit was voor ons een teleurstellende ervaring en we weten niet of we hier überhaupt nog een keer terugkomen (ondanks de geweldige sushi).
KellyVries64 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Altijd lekkere sushi hier. Alles is vers en de bediening is vriendelijk. Ik ben zelf vooral gek op sushi met zalm en tonijn en mijn tafelgenoot op die met garnalen! Altijd genieten hier.
Ronneke .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Net voor mijn vakantie met vrienden bij Natsumi gegeten. Ik ben een zeer frequente bezoeker van één van de vestigingen van de grote Japanse all-you-can-eat keten. Maar Natsumi is in de buurt met prima parkeergelegenheid en ik wilde de gok wel wagen, mede vanwege enige positieve berichten. Dan zie je maar weer, smaken verschillen!. Pluspunt, het was er lekker rustig. De bediening kwam wat nors over. Dat veranderde wel in de loop van ons bezoek. Het eten viel zonder meer tegen. Ik had het idee steeds hetzelfde te krijgen. Flauwe smaken met steeds hetzelfde sausje. De zeewier van de maki/temaki was taai. De kipspiesjes waren meer spies dan kip. De rijst bij de nigri's viel constant uit elkaar. Het bij de prijs inbegrepen ijs maakte het een beetje goed, 3 bolletjes ijs in verschillende smaken met slagroom en vers fruit. Maar in het vervolg ga ik toch weer naar mijn vertrouwde 'eigen' Japanse restaurant.
Rink57 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
dit is niet de eerste keer hier en zeker niet de laatste met een voor ons doen grote groep 13 volwassenen en 3 kleintjes we werden zoals altijd welkom geheten en de tafel stond klaar
we hebben weer heerlijk gegeten en de bediening is ook perfect
Sandra445 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
De all you can eat formule van Natsumi was ons bekend van andere Japanse sushi restaurants.
Na enthousiaste recensies van bekenden reserveerden wij hier in mei. Helaas stelde het eten ons teleur. De sushi waren lauw en hadden weinig smaak. De zeewierrol aan de taaie kant. Het rundvlees en groenten waren ook niet zoals we het bij de all you can eat elders gewend zijn. Eigenlijk waren alle gerechten middle of the road. De zaak zat goed vol op de vrijdagavond en de bediening was vlot. Toch zullen wij niet snel weer voor Natsumi kiezen.
Sisi_V .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Van alle all you can eat sushirestaurants van Nederland (en geloof me, ik ken er veel en niet alleen in deze regio!!) is dit de beste die ik ken! Sterker nog, ze zijn ook beter dan de meeste sushirestaurants waar je de sushi per stuk afrekent (4,50 voor een handroll) !! De sushi is vers en ook de andere gerechten zijn zelfgemaakt (dus geen groothandelzakken zoals bij de grote ketens) en superlekker. De sushi is mooi gemaakt, goed in balans, perfecte rijst, mooie gerechten, goede kaart!!
Personeel is super vriendelijk, ze hebben me nog nooit aan de tijd gehouden (behalve de sluitingstijd van het restaurant).
Ik wil nergens anders meer sushi eten, maar soms ontkom je er niet aan als je bijvoorbeeld aan de andere kant van het land zit. Dan denk ik altijd met weemoed aan Natsumi en wou ik dat ik daar zat...

Bavaria607 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Doordat het aanbod aan 'Japanse' restaurants natuurlijk erg ruim is in deze regio moet je als restaurant het onderste uit de kan halen om je te onderscheiden en dat doet Natsumi dus ook.
De sushi was goed van smaak en samenstelling. Er is een ruim aanbod. De gerechten van de grill waren gelukkig niet zo vet. Soms wil het me bij sushi restaurants nog wel eens gebeuren dat de zalm een muffe bijsmaak heeft. Daar was hier geen sprake van. De bediening was prima. Doordeweeks wordt niet met shifts gewerkt dus we hadden alle tijd om te bestellen. De ingevulde kaarten werden steeds vlot opgehaald en de bestellingen kwamen vlot en foutloos door (dat is helaas bij veel zaken wel anders). Enige incident van weinig betekenis was dat een flesje fris van tafel werd weggehaald terwijl dat nog half vol zat. Dit werd keurig opgelost. Parkeren is wel wat lastig bij Natsumi aangezien men aan een drukke doorgaande weg zit en geen eigen parkeerplaats voor de deur heeft (we hadden iemand van 84 bij ons die slecht ter been is). Verderop onder het spoor is wel een ruime parkeervoorziening. Wij waren met een gezelschap van 5 volwassenen en 3 kinderen en hadden gereserveerd op een woensdagavond omdat we die dag in Pretpark Drievliet waren geweest. Omdat het qua planning niet anders ging, gingen we dus uit eten op de avond van dodenherdenking. Waar wij niet op gerekend hadden en wat zeer te prijzen viel was dat alle bezoekers inclusief directie en medewerkers om acht uur keurig twee minuten stilte respecteerden. Hierna werden we door de eigenaar keurig bedankt voor de medewerking. Compliment. We komen zeker nog terug bij Natsumi.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Wat de 'bonus' is bij restaurant Natsumi, is dat het duidelijk door een familie wordt gerund. De mensen die er werken zijn hartelijk en geven invulling aan het woord 'welkom' op een manier die je snel thuis laat voelen. Ik ben niet zo'n fan van 'all you can eat sushi' restaurants, omdat het vaak ten koste gaat van de kwaliteit. Hier is dat gelukkig niet het geval. Ik heb in de drie keer dat ik hier nu gegeten heb, niet één keer een gerechte gehad dat tegenviel. Hele schappelijke prijzen, gewoon goed eten en het gevoel dat je er écht welkom bent. Wat wil je nog meer?
Ante D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Hier zaten we gezellig en aten we lekker, alweer voor de tweede keer. Ook wie geen liefhebber van zeewier is, kan hier prima terecht. De tempura van inktvisringen is misschien niet authentiek Japans, maar wel heel erg lekker! Ook de gebakken visjes smaakten heerlijk. Wij konden met geen mogelijkheid de 5 rondes met 5 gerechten p.p. volmaken. Na driemaal aankruisen hadden we meer dan genoeg gegeten.
De bediening was voorkomend en vriendelijk, hoewel sommigen blijkbaar geen bestellingen mochten opnemen, maar alleen afruimen. Dat zorgde voor enige verwarring.
's Nachts hadden we niet de vervelende gevolgen van smaakversterker (zweten, hartkloppingen), dus dat wordt kennelijk niet veel gebruikt in de keuken. Goed zo! En tot ziens .
Riko S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Tis alweer even geleden maar wat je zegt moet je doen, dus bij deze. Woensdag 30 maart met een hele grote groep wezen eten ter eren van het vertrek van een collega. Ik weet inmiddels dat het gewoon altijd goed is bij Natsumi. Zo ook nu weer. Niets op aan te merken. Zelfs de grote van de groep was geen probleem. Weer heerlijk genoten van fantastische smaken. En laten we nu 21 april weer komen! Als je eenmaal weet waar het goed is, hoef je niet meer verder te zoeken. Natsumi is the place to be.
Hokse .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gisteravond (5-3-2016) heerlijk gegeten, na veel goede sushi te hebben gegeten, was dit een verrassing, dit was echt perfect, alles was lekker, de sausjes waren van het vlees gescheiden, dit was voor ons perfect. Wij komen graag nog eens naar voorburg.

Patteflet .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Het eerste dat opvalt is het vriendelijke en attente personeel dat je ontvangt. Wij hadden geen reservering, maar ondanks de drukte deed men moeite om ons een goede tafel te geven. Het viel ons op hoe gastvriendelijk het personeel is, met een glimlach en je wordt snel geholpen. Het eten is van goede kwaliteit, wordt vers klaargemaakt. Het is natuurlijk all you can eat, maar doet toch wat meer ontspannen aan. En gratis parkeren!
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Ik vind de sushi subtieler net iets minder rijst gebruikt, het smaakt allemaal super vers. Ik vind tot nu toe Natsumi de beste tov van de concurrentie.