Natraj

Transvaalstraat 5 1092 HA Amsterdam Nederland Kaart
31-206637366

Over het restaurant Natraj

Dit eethuisje is gespecialiseerd in Indiaas eten. In Amsterdam, tussen Artis en Watergraafsmeer, waan je je in de wereld van tandoori en curry. Bij Natraj staat vriendelijkheid en service zeer hoog in het vaandel. In het land van een miljard mensen vind je ook een miljard smaken, mild en romig tot pittig en zoet. De wereld is van ons allemaal!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Natraj

Maandag t/m zondag 16:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Natraj

singh .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Beste indiaanse eten van Amsterdam. Vers, niet vet en erg smakelijk!,Eten altijd erg lekker en goed warm. Grote porties altijd
SandraBot .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijk gegeten. Het eten was allemaal goed gaar en heerlijk bereid. Porties prima. Uiterst vriendelijke bediening. Heel behulpzaam in het kiezen voor de kinderen.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Ik wil niet vervelend zijn maar ik baalde dat ik hier heb gegeten. Voorgerecht een soort overvette kibbeling, daarna hoofdgerechten met spinazie, zalm en nog zo wat dingen die me in smaak aan alles behalve India deden denken, meer aan ontdooide diepvriesmaaltijden. Indiase rijstepudding was wel lekker. Bediening was gewoon netjes en het eetzaaltje was verder ook okay. Jammer. Ik snap ook niet hoe een slecht bezocht restaurant zo'n enorm uitgebreide menukaart waar kan maken.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Prima eten. Er zitten geen mindere gerechten bij, maar er is ook niks wat eruit springt. Gewoon een lekker laagdrempelige Indiaanse tent die je honger stilt. De Chicken Tikka Masala was de specialiteit van de chef maar vond ik persoonlijk niet zo briljant. De Saag en Butter Lamb waren wel echt lekker.
Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Saag Paneer en een Chicken Chilly hier afgehaald. Lekkere verse maaltijden. Lekker pittig en royale porties. De volgende dag ook nog van gegeten. Al met al een prima Indiaas restaurant hier in Oost.
Francy76 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Heb vanwege de goede beoordelingen maar eens hier besteld. Bezorging is inderdaad snel en het eten nog goed warm. Helaas weinig Indiase smaak eraan. Ik had de kip madras dat van oorsprong heel heet hoort te zijn. Niets heet aan, maar goed, smaken verschillen. Mijn favoriet Saag paneer was helaas iets te boterig qua smaak. De chicken tikka tandoori was wel lekker. Dus voortaan maar de klei ovengerechten ipv curry bestellen.
isabella B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Een tijd niet meer geweest, maar na onderstaande berichten hier weer afgehaald. Het was in 1 woord: heerlijk. Lamscurry met erg zacht, lekker vlees en goed gekruid. En de Saag Chicken was ook prima. Vergeet niet roti's bij de gerechten te bestellen, zit er niet standaard bij. Maar dit zijn wel de lekkerste ooit! Zeer vriendelijke mensen, prettige zaak. Kom zeker weer regelmatig terug.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
De 'oude' eigenaar (= chefkok) is terug!! Bij uitstek de beste Indiase keuken die ik de laatste jaren ben tegengekomen. Ieder gerecht heeft zijn eigen unieke smaaksensatie; mild, medium of heet/zeer heet. Grote plus krijgen zijn van mij voor de buitengewone malsheid van het vlees. Waar de meeste restaurants gemakshalve kipfilet gebruiken dat vaak (te) hard/stevig is, gebruikt Natraj kippendij in hun curry's.

Absolute aanrader voor een ieder die van Oosters eten houdt..

Klap op de vuurpijl: Natraj bezorgd!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Heb ruim 3 jaren geleden een recensie over Natraj geschreven. Vroeg me toen af of dit Indiase restaurant en afhaal niet ten onder zou gaan aan de Hollandse smaakvervlakking. Nu na een tweetal goede ervaringen met bezorgen durf ik te zeggen dat Natraj weer op het oude niveau terug is. Dat betekent goed Indiaas eten zonder concessies. Ruime porties, snelle bezorging en veel extra's er om heen. Uitgebreide kaart. En heel acceptabele prijzen voor het gebodene. Het restaurant zelf is niet bijzonder. Haal of laat bezorgen.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
De gerechten zijn eetbaar, maar komen in de verste verte niet overeen met wat het zou moeten zijn. De 'kok' gebruikt extreem veel olie. Je kunt probleemloos 3-5 eetlepels olie uit je gerecht scheppen! De verschillende curry-gerechten lijken (en smaken) teveel op elkaar. Het is soms niet eens mogelijk de verschillen te zien of proeven. Vlees (kip) is overigens wel superrr-mals én ze bezorgen!
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Sinds 2-3 weken een nieuwe eigenaar, nieuwe chef-kok: zeer teleurstellend. Dit was mijn nummer één van Amsterdam en omgeving, bestelde er 3-5x p/maand.

Laatst heb ik er met gezelschap gegeten..
De Seekh kebab was verre van mals, kreeg er mijn vork amper in, de Prawn Madras was heel erg zout en niet pittig zoals je van een Madras mag verwachten, het smaakte als een super-gezoute Prawn Curry. Van de Chicken Kashmiri had de chef een Chicken Korma gemaakt (serieus!?).. De Lamb Chop Massala is het enige gerecht dat ik bijna een voldoende zou gegeven. Het vlees was goed (zelfde slager vermoed ik), maar de smaak was niet half zo goed als onder de vorige chef/eigenaar.

Geen kans op herhaling, wachten op een nieuwe eigenaar in de tussentijd een goed alternatief zoeken.. jammer!